بهترین جراح سینه در تهران

معرفی بهترین جراح سینه در تهران

دریافت بهترین نتیجه و رضایتمندی از نتیجه جراحی انکوپلاستی به انتخاب بهترین فوق تخصص جراحی پستان که دانش و مهارت کافی در زمینه جراحی زیبایی سینه و درمان سرطان دارد، بسیار وابسته است.
پزشک جراح باید دارای بورد تخصصی، تجربه لازم و مهارت کافی باشد. علاوه بر موارد فوق الذکر، فاکتورهایی از قبیل ارتباط کلامی، سابقه کار در بیمارستان و پرسنل تحت خدمت جراح نیز از عوامل موثر در انتخاب بهترین جراح سینه محسوب می شوند.
دکتر امیرپاشا ابراهیمی فلوشیپ جراحی پستان با به کارگیری تکنیک های پیشرفته و روز دنیا، جراحی انکوپلاستی را برای بیماران بدون هیچ گونه عوارضی انجام می دهند.
عزیزانی که در خصوص عمل های زیبایی-درمانی سینه سوالاتی دارند می توانند جهت مشاوره رایگان مراجعه نمایند تا راهنمایی های لازم انجام شود. فراموش نکنید که انتخاب پزشک مجرب و با تجربه نقش بسزایی در کیفیت درمان دارد.

تماس جهت مشاوره رایگان

کلام آخر

در جراحی پستان زمانی که از نسج پستان بیش از بیست درصد برداشته شود، پستان ممکن است فرم خود را از دست بدهد، بنابراین انجام جراحی های ترمیمی الزامی است.
انکوپلاستی، تلفیقی از جراحی زیبایی و جراحی سرطان سینه است، به گونه ای که همزمان با درمان سرطان، جراحی ترمیمی سینه نیز انجام می شود.
در واقع با در نظر گرفتن سایز تومور پستان و اندازه اصلی سینه، همین طور لحاظ کردن غدد لنفاوی و میزان درگیر بودن آن ها و شرایط بیمار، بهترین روش جراحی برای ترمیم و بازسازی سینه توصیه می شود تا فرم سینه بهبود یافته و شکل آن حفظ شود. در شرایطی لازم است که برخی از روش های درمانی نیز با این عمل جراحی همراه شود.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری