بالا کشیدن سینه با لیزر

بالا کشیدن سینه با لیزر | لیفت سینه بدون جراحی

بالا کشیدن سینه با لیزر

خانم ها همیشه دوست دارند ازنظر زیبایی در بالاترین حد خودشان باشند. و افتادگی سینه یکی از بزرگترین مشکلاتی است که این میل را تهدید می کند.

اگر سینه شما دچار افتادگی شد یا حس می کنید دیگر استحکام و طراوت گذشته را ندارد، نگران نباشید. راه های زیادی برای بالاکشیدن یا لیفت سینه افتاده و بازگرداندن آن به حالت و شکل طبیعی اولیه وجود دارند. جدای از جراحی سینه که بهترین و موثرترین روش برای لیفت سینه است، بالا کشیدن سینه با لیزر هم یکی از روش های خوب برای رفع افتادگی سینه است. لیفت سینه با لیزر روشی بسیار ایمن بوده و به صورت عمومی خطراتش از جراحی کمتر است. این روش مشکلات زیادی برای خانم های تحت درمان ایجاد نمی کند و عوارض جانبی اش هم محدود هستند و می توان به راحتی از آنها اجتناب کرد.

گرچه محبوبیت بالا کشیدن سینه با لیزر ابدا به اندازه جراحی لیفت سینه نیست، اما این روش هم طرفداران خودش را دارد و خیلی ها هستند که باور دارند بالا کشیدن سینه با لیزر بهترین روش برای لیفت سینه است.

در این مقاله بیشتر در مورد بالا کشیدن سینه با لیزر صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

دلیل لیفت کردن سینه با لیزر

افتادگی سینه یکی از رایجترین مشکلاتی است که برای خانم ها اتفاق می افتد، مخصوصا در حین و بعد از شیردهی.

البته که بالارفتن سن و یائسگی هم آشکارا در افتاده شدن سینه نقش دارند. احتمال افتادگی سینه خانم هایی که سیگار می کشند و از مشروبات الکلی استفاده می کنند بیشتر است. اما دلایل دیگری هم برای بروز این اتفاق وجود دارند، از جمله بیماری های پوستی و رشد کردن تومور در داخل سینه. علاوه بر این بیماری های تنفسی هم به افتاده شدن سینه دامن می زنند. اما بالا کشیدن سینه با لیزر می تواند در رفع تمام این مشکلات موثر باشد.

بالا کشیدن سینه با لیزر

لیفت با لیزر مناسب چه کسانی است؟

در اغلب اوقات بیشتر خانم هایی که از افتادگی سینه رنج می برند می توانند تحت این عمل قرار بگیرند. اما فردی که می خواهد این عمل را انجام دهد باید شرایط سلامت خوبی داشته باشد و در ناحیه سینه هیچ بیماری نداشته باشد. بعضی از بیماری های سینه مانند تومور سینه، برخی مشکلات پوست سینه و همچنین حساسیت بالای پوست هستند که اجازه لیزر کردن سینه را نمی دهند.

پیش از عمل

اگر می خواهید عمل لیفت سینه با لیزر را انجام دهید بهتر است پیش از عمل، آماده سازی های مهمی را انجام دهید. برای تضمین نتیجه کار بهتر است قبل از انجام عمل، آزمایش تصویر برداری (مانند ماموگرافی) انجام دهید تا مطمئن شوید که هیچ توموری داخل سینه نیست. این یکی از مهمترین گام ها قبل از لیزر کردن است.

قبل از شروع عمل هم باید به خوبی استراحت کنید و از مالیدن هرگونه کرم روی سینه خودداری نمایید.

چنانچه دائما در حال استفاده از داروی خاصی هستید باید آن را به پزشک خود بگویید تا او برایتان به خوبی تعیین کند که استفاده از کدام داروها پیش و پس از عمل مجاز است و کدام دارو ها غیرمجاز. چنانچه از داروهایی استفاده می کنید که خون را رقیق می کنند یا جریان خون را بیشتر می کنند، حداقل دوهفته قبل از عمل باید مصرف آنها را متوقف کنید. چون این داروها خطر عمل را بالا می برند.

همچنین تا مدتی بعد از عمل نباید حمام کامل انجام دهید، چون تا بهبودی کامل نباید آب به سینه ها برسد.

بالا کشیدن سینه با لیزر چطور انجام می شود؟

در مرحله اول، سینه باید به خوبی شسته و استرلیزه شود. بعد مرحله بی حسی شروع می شود. لیفت سینه با لیزر به بی حسی کامل احتیاج دارد چراکه طول می کشد و درد داد. این عمل 2 تا 3 ساعت زمان می برد. طی آن پزشک پوست افتاده سینه را برمی دارد، آن را محکم می کند و شکل ظاهری اش را بهبود می بخشد.

پیشگیری

چند مورد پیشگیری وجود دارند که اهمیتشان بعد از عمل مشخص می شود. بهتر از از آنها اطلاع داشته باشید. یکی از مهمترین پیشگیری ها این است که از انجام هرگونه ورزش سنگین بعد از عمل خودداری کنید. همچنین تا حداقل یک هفته بعد از لیزر بهتر است وزن سنگین بلند نکنید و استراحت مطلع باشید. البته بعد از دو هفته می توانید ورزش های سبک را از نو شروع کنید تا کم کم به روتین عادی بازگردید.

در این مدت تنها ورزش هایی که می توایند انجام دهید، ورزش هایی ساده مانند پیاده روی است. همچنین تا مدت یکماه از مالیدن هرگونه کرم به سینه خودداری کنید. پزشک ممکن است برخی از داروهای خاص را برای شما تجویز کند تا روند بهبودی را تسریع نماید. همچنین از خوابیدن روی سینه و وارد کردن فشار به آن خودداری کنید. چنانچه به هر دلیل متوجه اتفاق غیرعادی شدید، بهتر است حتما به پزشک اطلاع دهید.

بالا کشیدن سینه با لیزر

سن مناسب لیفت سینه با لیزر

هیچ سن مشخصی برای بالا کشیدن سینه با لیزر وجود ندارد، اما کسی که می خواهد این عمل را انجام دهد باید حداقل به سنی رسیده باشد که سینه ها به صورت کامل رشد کرده باشند.

هزینه لیفت سینه با لیزر

عموما تمام عمل ها ارزان نیستند، و لیفت سینه با لیزر هم از این قاعده مستثنی نیست. اما گفته می شود که لیفت با لیزر تاثیر دائمی دارد و هزینه هایش هم آنقدر بالا نیست. ولی خب ازآنجایی که تاثیر آن بسیار طولانی مدت است، به هزینه ای که برایش صرف می کنید می ارزد. هزینه دقیق این عمل به کلینیک، بیمارستان و پزشک مورد نظر شما بستگی دارد.

بهترین پزشک لیزر سینه

پزشک درمانگر مهمترین عامل در موفقیت عمل است. بهترین پزشک لیفت سینه باید شهرت و تجربه خوبی در لیفت سینه با لیزر داشته باشد تا بتواند نتیجه نهایی را برای شما تضمین کند. اگر پزشک مورد نظر شما تجربه عمل های زیادی را داشته باشد، شانس اشتباه کردنش کمتر است و شما می توانید با او احساس راحتی بیشتری داشته باشید. همچنین مهم است که پزشک مدارک معتبری داشته باشد و عمل را در یک مرکز مناسب انجام دهد.

تمام این ویژگی عینا برای جراح سینه هم قابل تعمیم هستند. جراح خوب شانس یک جراحی موفق را بالا می برد و احتمال بروز عوارض جانبی را کم می کند. دکتر امیرپاشا ابراهیمی متخصص جراحی عمومی و فلوشیپ جراحی پستان یکی از بهترین و معتبرترین جراحان سینه در داخل کشور هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا