بهترین جراح زیبایی-درمانی سینه

بهترین جراح زیبایی-درمانی سینه در تهران | دکتر امیرپاشا ابراهیمی

بهترین جراح زیبایی-درمانی سینه

جراح زیبایی سینه

امروزه جراحی سینه یکی از پر طرفدار ترین عمل های زیبایی اندام است که نتیجه فوق‌العاده‌ای نیز به همراه دارد. جراحی سینه بنا به دلایلی چون زیبایی، درمان و برداشتن توده‌های داخل سینه انجام می شود. همچنین برای کسب نتیجه مطلوب و ایده‌آل‌ باید توسط بهترین جراح سینه انجام شود که نیاز به انتخاب دقیق و درست از جانب متقاضی دارد. ما در این مقاله به طور کامل در رابطه با بهترین جراح زیبایی-درمانی سینه و ویژگی‌های این نوع متخصص توضیح داده‌ایم، پس تا پایان با ما همراه باشید.

چه افرادی نیاز به جراحی سینه دارند؟

شکل اندازه و فرم سینه ها تاثیر بسیاری روی زیبایی و سلامت جسمانی افراد دارد. بعضی از خانم‌ها ممکن است از بزرگی بیش از حد سینه خود یا کوچک بودن غیر طبیعی آن احساس نارضایتی داشته باشند. اگرچه تنها خانم‌ها نیستند که با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند، بلکه آقایان نیز ممکن است با مشکل بزرگی سینه روبه رو شوند که با مراجعه به یک فوق تخصص جراح پستان و انجام جراحی ژنیکوماستی می‌توانند این مشکل را برطرف کنند.

بهترین جراح زیبایی-درمانی سینه

ویژگی های بهترین جراح زیبایی-درمانی سینه

یکی از دغدغه هایی که اغلب افراد و به ویژه خانم ها برای جراحی سینه خود دارند، انتخاب یک جراح پستان خوب است. زیرا جراحی که انتخاب می کنند باید بتواند تمام خواسته ها و نیازهای معقول آن ها را در رابطه با جراحی سینه برطرف کند.

1. جراح سینه باید با آناتومی بدن بیمار آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند با توجه به شرایط بیمار و خواسته های وی تمام ایرادات، مشکلات و ظاهر سینه آن ها را رفع کند.
2. داشتن تجربه کافی و مهارت لازم از مهم ترین مواردی است که باید هنگام انتخاب بهترین جراح سینه به آن دقت کرد. یک جراح سینه با تجربه با دانش و مهارت بالایی که دارد سعی می کند انواع جراحی های پستان را با کمترین عوارض ممکن انجام می دهد. همچنین دقت و مهارت جراح باید به قدری باشد که پس از عمل جای بخیه و برش کمتری در نواحی مورد نظر دیده شود.
3. اولویت قرار دادن سلامتی بیمار و مشخص کردن هدف جراحی از دیگر خصوصیات یک جراح سینه خوب است.
4. بهترین جراح زیبایی-درمانی سینه می‌کوشد تا مناسب‌ترین و صادقانه‌ترین مشاوره را به فرد متقاضی ارائه دهد. در صورتی که سینه شما معیارهای جراحی را داشته باشد، بهترین جراح سینه این امر را به شما اعلام خواهد کرد. همچنین در صورتی که این عمل زیبایی مشکلاتی را برای شما به ارمغان بیاورد، پزشک متخصص این مورد را هم به شما گوش‌زد می‌کند.
5. دقت و توجه به علم زیبایی شناسی در تمامی مراحل جراحی برای شما لازم است، چرا که نتیجه ی حاصل از جراحی سینه به شدت تاثیر پذیر از این مساله خواهد بود. 

ویدیو عمل ماموپلاستی

انواع جراحی زیبایی-درمانی سینه

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، جراحی سینه جز عمل‌های زیبایی بسیار پرطرفدار علی الخصوص بین خانم‌ها است. لازم به ذکر است، اهدافی که برای انجام این عمل در نظر گرفته می‌شود بسیار متفاوت خواهد بود.
برخی افراد این جراحی را برای کوچک کردن سینه و برخی دیگر نیز برای لیفت و بزرگ کردن سایز سینه انجام می‌دهند. بنابراین، جراح زیبایی باید با توجه به اهداف متقاضیان، فرم سینه آن‌ها را تغییر دهد.
روش ها و تکنیک های بسیاری در جراحی سینه به کار برده می شوند. اما در برخی موارد بسته به شرایط، نیاز و خواسته بیمار ممکن است بیش از یک نوع تکنیک جراحی به کار برده شود.

جراحی سینه را می‌توان به دسته‌های زیر تقسیم‌بندی کرد:

  • تزریق ژل جهت بزرگ تر کردن سایز سینه
  • کوچک کردن سینه (عمل ماموپلاستی کاهشی)
  • کوچک کردن سینه مردان با عمل ژنیکوماستی
  • ترمیم پروتزهای انجام شده
  • تزریق چربی
  • برداشتن پروتزهای کاشته شده
  • لیفت سینه یا ماستوپکسی
  • جراحی بزرگ کردن سینه (پروتز سینه)
  • جراحی های بازسازی و ترمیم سینه در بیماران مبتلا به سرطان سینه
  • آنکوپلاستی

عمل جراحی زیبایی سینه

نحوه انتخاب بهترین جراح زیبایی-درمانی سینه

بی شک برای افرادی که در کلان شهری مانند تهران زندگی می کنند بسیار دشوار است که به دنبال یک جراح قابل اعتماد و با تجربه بگردند. بهترین روش ها برای انتخاب بهترین جراح زیبایی-درمانی سینه عبارتند از:

  • مراجعه به وب سایت‌ جراحان موفق متخصص در حوزه جراحی پستان و مشاهده سوابق و میزان تجربه آن ها 
  • پیگیری جراح در شبکه های اجتماعی از مواردی است که به شما کمک بزرگی می نماید، فیلم ها، ویدئو ها، تصاویر ارائه شده در این صفحات نفش به سزایی از تکنیک و نحوه ی جراحی پزشک در اختیارتان می گذارد.
  • با مراجعه حضوری به مطب برخی از جراحان و می توانید میزان رضایتمندی بیماران را مورد بررسی قرار داده و بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • پیگیری در شبکه‌های اجتماعی و مشاهده فیلم‌ها و عکس‌های قبل، بعد و هنگام عمل
  • هم صحبت شدن با بیماران و بررسی میزان رضایت آنها به صورت حضوری در مطب 
  • صحبت با بیمارانی که قبلا نزد پزشک مورد نظر جراحی زیبایی انجام داده ‎اند و اطلاع از میزان رضایت آن‌ها یا مطالعه نظرات آنها در صفحات مجازی 
  • پرس‌و‌جو از آشنایان
  • مشاوره حضوری و مشاهده نمونه کارها
  • تحقیق در فضای مجازی
  • داشتن مهارت و تخصص کافی پزشک در انجام جراحی زیبایی را در اولویت قرار دهید.
  • مطالعه مقالات مرتبط موجود در سایت‌های معتبر و اطلاع از نظرات سایر افراد در ارتباط با میزان مهارت و تجربه‌ی پزشک

اهمیت مشاوره قبل از جراحی سینه

بعد از انتخاب جراح، حتما مشاوره حضوری دریافت نمائید. اگر فرم کلی سینه شما متناسب با معیارهای لازم برای جراحی باشد جراح سینه حتما این مورد را خاطر نشان خواهد کرد. از طرفی اگر نتیجه ی جراحی دارای ریسک و یا مشکلاتی باشد صادقانه و با توضیحات لازم به شما این مساله را عنوان می کند. ایشان با توجه به معیارهای زیبایی شناسی اندام شما را بررسی کرده و مطابق بر آن به شما توصیه های لازم برای انتخاب نوع جراحی و میزان تغییرات لازم را ارائه می کند.
جراح سینه در جلسه مشاوره، به تمام صحبت ها، خواسته ها و نیازهای بیمار با دقت گوش می دهد و به تمام سوالاتش با صبر و حوصله پاسخ می دهد. همچنین بیمار را از تمام عوارض احتمالی ناشی از جراحی آگاه می کند. لازم به ذکر است، زیباجو نیز باید درخواست معقولی در رابطه با جراحی سینه خود داشته باشد.

در مشاوره شما با جراح و سبک عمل ایشان آشنا می شوید و نسبت به ایشان شناخت بیشتری کسب خواهید نمود. یکی از مهم ترین بخش های قبل از جراحی احساس امنیت خاطر و اطمینان به جراح است که شما را نسبت به انجام جراحی سینه مصمم می نماید.

معرفی بهترین متخصص جراح پستان در تهران

دکتر امیرپاشا ابراهیمی، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان (زیبایی-درمانی)، یکی از بهترین و فعال‌ترین جراحان حال حاضر شهر تهران هستند. دکتر امیرپاشا ابراهیمی، دوره پزشکی عمومی و تخصص خود را در دانشگاه تهران گذرانده‌اند. پس از کسب مهارتهای لازم زیر نظر بهترین اساتید جراحی کشور و همچنین گذراندن بخشی از دوره تخصص خود در کشور آلمان، در نهایت موفق به کسب بورد تخصصی جراحی عمومی شده اند. دکتر امیرپاشا ابراهیمی به عنوان نفر اول امتحان فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان، به مدت ۱۸ ماه بروزترین تکنیکهای فوق تخصصی جراحی پستان (درمانی و زیبایی) را از اساتید بنام این رشته فراگرفته اند و با چاپ مقاله همزمان با پایان دوره خود، مفتخر به دریافت مدرک فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان از دانشگاه تهران شده اند و مقطع فوق تخصص جراحی و زیبایی خود را در بیمارستان دانشگاه تهران (که نخستین مرکز جراحی پلاستیک کشور است) طی کرده‌اند.

تجربه پروتز سینه

تجربه مراجعه کنندگان

اگر با کسانی که عمل زیبایی سینه انجام داده اند صحبت کنید نمونه های زیادی مانند تجربه های که در زیر به آنها اشاره می کنیم پیدا خواهید کرد:

” بعد از جراحی سینه متوجه شدم که سینه هام اصلا تقارن ندارند. دکتر گفت درست میشه باید صبر کنم ، ولی الان بعد از گذشت چند ماه هیچ فرقی نکرده !”

“ماموپلاستی انجام دادم اما بعد یه سال فهمیدم سینه هام مشکل داخلی پیدا کردن و باید دوباره جراحی کنم.”

“… برای بزرگ کردن سینه هام ایمپلنت گذاشتم اما اصلا راضی نیستم. شکل طبیعی و نرمال ندارند. خیلی برام نارحت کننده است که با این هزینه های سنگینی که پرداخت کردم به نتیجه دلخواه نرسیدم.”

اگر برای انجام جراحی زیبایی پستان که اصولا به آن ماموپلاستی می گویند به یک جراح مناسب و قابل قبول مراجعه نکنید، احتمال اینکه چنین اتفاقاتی برای شما هم پیش بیاید کم نیست.

ماموپلاستی

ماموپلاستی چیست؟

ماموپلاستی اصولا نامی است که روی جراحی های زیبایی پستان می گذارند. عمل کردن سینه با اهداف زیبایی به صورت کلی به دو بخش تقسیم می شوند. فرد یا می خواهد سینه خود را بزرگ کند، یا می خواهد آن را کوچک تر نماید.
داشتن سینه زیادی بزرگ یا زیادی کوچک مشکلات خاص خودش را دارد. به عنوان نمونه سینه های بزرگ می توانند وزن زیادی داشته باشند و روی مهره های کمر و گردن فشار بیاورند. می توانند به خاطر انسجام بافتی که دارند بیشتر دچار کیست شوند و احتمال سرطانی شدن آنها زیادتر است. همچنین موجب ناراحتی عمومی فرد، دشواری در تنفش و تداخل در خواب فرد می شوند.  از طرفی سینه های زیادی از حد کوچک هم روی ظاهر آناتومی بدن فرد تأثیر منفی می گذارند. بنابراین برای زیباتر شدن سینه ها و همچنین موارد درمانی، جراح انواع ماموپلاستی را بسته به شرایط بیمار پیشهاد می دهد.

عمل کوچک کردن سینه

برای کوچک کردن سینه یا اصطلاحا ماموپلاستی کاهنده، پزشک متخصص بخشی از بافت سینه، چربی و پوست اضافه سینه را طی جراحی برمی دارد. جراحی که عمل کوچک کردن سینه را انجام می دهد باید با مهارت و تجربه ای که دارد آسیبی به بافت کلی سینه نزند. در برخی از موارد اگر پزشک مهارت و دانش کافی نداشته باشد می تواند باعث افتادگی سینه بعد از عمل کوچک کردن سینه شود. در چنین مواردی مراجعه کردن به یک فلوشیپ جراحی پستان می تواند خیال شما را راحت کند.

بزرگ کردن سینه

عمل جراحی بزرگ کردن سینه

بزرگ کردن سینه یا ماموپلاستی افزایشی یعنی بزرگ کردن حجم سینه ها با استفاده از پروتز های سیلیکونی و یا سالین. به صورت کلی دو راه بیشتر برای بزرگ کردن سینه ها وجود ندارد. رایج ترین روش این است که از ایمپلنت یا پروتز سینه استفاده کنید که زیر پوست کار گذاشته می شوند و بافت آنها شباهت زیادی به بافت طبیعی سینه دارد.

اما روش دیگر این است که از تزریق چربی استفاده کنید. به این صورت که پزشک بدون انجام جراحی بخشی از چربی اضافی بدن از ناحیه ای دیگر مانند ران پا یا کفل را بر می دارد و به سینه ها تزریق می کند. البته اثرگذاری تزریق چربی هرگز به اندازه کاشت پروتز  نیست، چرا که بعد از مدتی چربی تزریق شده جذب بدن می شود.

بهترین برند پروتز سینه

بهترین جراح ماموپلاستی

خیلی از جراحی های زیبایی پستان یا همان ماموپلاستی را در ایران متخصصان جراحی پلاستیک انجام می دهند که متأسفانه بسیاری از آنها شناخت کافی از اندام سینه ندارند تا بتوانند عمل خوبی روی آن انجام دهند. این اندام بسیار حساس است و جراحی کردن آن به شناخت کامل سینه احتیاج دارد تا بعدا مشکلاتی برای سلامتی فرد ایجاد نشود.

در اینجاست که اهمیت یک فلوشیپ جراحی پستان مشخص می شود. متخصصان جراحی که فلوشیپ جراحی پستان دارند افرادی هستند که به صورت تخصصی روی اندام پستان تمرکز کرده اند و همه جوانب و ویژگی های آن را می شناسند. یک فلوشیپ جراحی پستان جراحی است که می تواند علاوه بر جراحی دقیق درمانی، به خوبی ماموپلاستی را هم انجام دهد. این متخصص شناخت کامل از آناتومی و شکل ظاهری سینه دارد و در کنار آن با بحث سلامت سینه هم به خوبی آشنا است.
در ادامه بهترین فلوشیپ جراحی پستان را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بهترین فلوشیپ فوق تخصصی جراح سینه

بهترین جراح سرطان سینه | فلوشیپ جراحی پستان

حال که اطلاعات بیشتری نسبت به عمل های جراحی سینه پیدا کردید، راحت تر می توانید اهمیت انتخاب یک جراح خوب سینه را درک کنید. انتخاب بهترین جراح سینه می تواند عامل تعیین کننده در تجربه یک عمل جراحی موفق باشد. سعی کنید بهترین، ماهر ترین، و با تجربه ترین پزشکی را که می توانید انتخاب نمایید.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی، یکی از بهترین متخصصین جراحی عمومی و فلوشیپ جراحی پستان هستند که با گذراندن بخشی از تحصیلاتشان در آلمان یکی از بهترین متخصصان جراحی سینه در داخل کشور به شمار می روند. تجارب بسیار موفق و متعدد ایشان در زمینه انجام انواع جراحی سینه می تواند اعتماد کامل شما را جلب کند.

جراحی های درمانی پستان

 همانطور که می دانید جراحی های درمانی را بیشتر برای درمان کردن سرطان سینه انجام می دهند. هدف از جراحی کردن سینه، برداشتن یا حذف کردن سلول های سرطانی از داخل سینه است که اغلب به شکل یک توده سرطانی خودشان را نشان می دهند. گرچه روش های دیگری برای درمان سرطان سینه وجود دارد، اما  بهترین گزینه جراحی است که در صورت مراجعه به موقع شانس درمان و بهبودی بیشتر است.

انواع جراحی درمان سرطان سینه

بهترين جراح سينه در تهران ني ني سايت

چنانچه به دنبال بهترین جراح سینه در تهران می گردید بهتر است به متخصص فلوشیپ جراحی پستان مراجعه کنید. فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان علاوه بر مهارت در درمان سرطان سینه در حوزه زیبایی سینه نیز تبحر دارد. 

برای آشنا شدن با بهترین جراح سینه می توانید سری به تالارهای گفتگو بزنید و با نظر مردمی که تجربه ای مشابه تجربه شما را داشته اند مشورت و از آنها نظر خواهی کنید. به این صورت می توانید متخصصانی که افراد دیگر از مراجعه به آنها نتیجه گرفته اند را به خوبی بشناسید. دکتر امیرپاشا ابراهیمی یکی از بهترین متخصصان جراحی سینه در تهران هستند که با مراجعه به صفحه اصلی سایت و همچنین صفحه اینستاگرام ایشان می توانید از نظر مراجعه کنندگان  به ایشان مطلع شوید.

نتیجه گیری

با مراجعه به یک فوق تخصص جراحی سینه که از تجربه و مهارت کافی برخوردار است می توان بهترین نتیجه را از جراحی سینه به دست آورد. اگر جراح مهارت کافی برای انجام این جراحی نداشته باشد، ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای بیمار رقم بخورد.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی فلوشیپ جراحی پستان با به کارگیری دستگاه های مجهز، تکنیک های پیشرفته و روز دنیا آماده ارائه خدمات و انجام جراحی های زیبایی پستان می باشند. شما عزیزان می توانید برای مشاوره و تعیین وقت قبلی از دکتر امیرپاشا ابراهیمی، از طریق لینک زیر با ایشان ارتباط برقرار کنید.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا