بهترین جراح سرطان سینه

بهترین جراح سرطان سینه

بهترین جراح سرطان پستان

امروزه با تغییر سبک زندگی و استفاده فراوان از فست فود، کنسروها و غذاهای ناسالم ابتلا به انواع بیماری ها از جمله سرطان سینه بیش از پیش است؛ البته با افزایش بیماری ها، علم پزشکی هم پیشرفت های عظیمی در زمینه تشخیص و درمان کسب کرده است. از جمله این بیماری ها می توان به سرطان پستان و راه کارهای مختلف درمان آن اشاره کرد.
سرطان سینه شایع ترین بیماری در بین خانم ها است که عوامل زیادی در ابتلا به آن نقش دارند. از این دلایل می توان به عوامل ژنتیکی و سابقه خانوادگی، پرتودرمانی، قرار گرفتن در معرض اشعه های خطرناک و سبک زندگی ناسالم اشاره کرد.
در صورت ابتلا فرد به این بیماری خطرناک یکی از ارکان اصلی موفقیت آمیز بودن شیوه درمانی، تشخیص زودهنگام و انتخاب بهترین جراح سرطان سینه است زیرا با تشخیصی به موقع دیگر جای نگرانی وجود ندارد و درمان قطعی امکان پذیر است.
اگر به دنبال بهترین جراح سرطان سینه در تهران می‌گردید، با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

چکیده ای از سرطان سینه

سرطان سینه بیماری رایجی است که تنها به خانم ها محدود نمی شود و برخی آقایان نیز ممکن است به آن دچار شوند. عوامل زیادی هم هستند که می توانند موجب بروز سرطان سینه شوند. از عوامل ژنتیکی گرفته تا تغذیه.

علائم سرطان سینه

سرطان سینه در نتیجه تغییر و اختلال در سلول های بافت پستان رخ می دهد و با توجه به گرید بندی و شدت درگیری بیمار می تواند عوارض و علائم مختلفی داشته باشد.
اصلی ترین علامت سرطان پستان، تشخیص یا لمس توده یا توده های منسجم در بافت پستان است که در موارد پیشرفته به راحتی توسط متخصص سرطان پستان تشخیص داده می شود. در کنار آن، در برخی از موارد مبتلا به این عارضه ترشح مایع و گاهاً خون از نوک پستان ها مشاهده می شود. در صورت لمس توده های منسجم در پستان و مشاهده ناهنجاری در پستان های خود، سریعاً به بهترین جراح سرطان سینه مراجعه کنید.
سرطان پستان در موارد متاستاز سرطان پستان یا مراحل بسیار پیشرفته می تواند سبب بروز علائمی چون درد استخوان، ورم غدد لنفاوی، تنگی نفس و زردی شود.

روش های کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه

چرا تشخیص زود هنگام سرطان پستان مهم است؟

مانند بسیاری دیگر از سرطان ها، تشخیص به موقع و زود هنگام سرطان پستان نقش بسیار مهمی در اتخاذ شیوه های درمانی مؤثر دارد. غربالگری سرطان پستان و آگاه سازی افراد درباره سرطان پستان یکی از اولویت های نظام های بهداشتی پیشرفته در سراسر دنیاست.
خودآزمایی سینه یکی از روش های تشخیص زودهنگام سرطان پستان است و می تواند پیش از مراجعه به پزشک، به تشخیص علائم ابتلا به سرطان پستان کمک کند.
در کنار خودآزمایی، انجام آزمایشات دوره ای ماموگرافی و سونوگرافی پستان در افراد بالای چهل سال می تواند سرطان را پیش از رسیدن به مراحل خطرناک تشخیص دهد.

توده‌های موجود در پستان به دو دسته توده های خوش خیم پستان و توده های بدخیم پستان تقسیم می‌شوند.

درمان سرطان پستان

روش های درمان سرطان پستان

انتخاب روش مناسب برای درمان سرطان پستان تا حد زیادی به میزان پیشرفت سرطان و شرایط جسمانی بیمار بستگی دارد. با این حال عمده روش های درمانی برای مقابله با این سرطان به صورت ترکیبی از روش های مختلف شامل جراحی، شیمی درمانی، پرتو درمانی و درمان با استفاده از داروهای هدفمند انجام می شود.

جراحی در بسیاری از مواقع به عنوان آخرین و قطعی ترین راهکار و با هدف حذف تومور و بافت های اطراف آن به منظور جلوگیری از پیشروی سرطان و سرایت آن به سایر بخش های بدن از طریق شبکه لنفاوی انجام می شود.
در گذشته جراحی سرطان پستان به عمل ماستکتومی یا پستان برداری محدود می شد. در این روش کل بافت پستان شامل لوبول ها، داکت ها، بافت چربی به همراه نوک پستان و هاله اطراف آن به اضافه بخشی از غدد لنفاوی بدن حذف می شد. اما امروزه با پیشرفت علم پزشکی، در بسیاری از موارد نیازی به برداشتن کل پستان نیست و با استفاده از عمل لامپکتومی می توان بخش عمده ای از بافت پستان را حفظ کرد.

تفاوت ماستکتومی و لامپکتومی

جراحی پستان گاهی نیز به منظور پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه صورت می گیرد. این جراحی در زنانی که سابقه خانوادگی و ریسک بالای ابتلا به سرطان پستان ذارند انجام می شود. در طول این عمل، کل بافت پستان توسط جراح و متخصص سرطان سینه برداشته می شود و به طور همزمان فرایند ترمیم پستان با استفاده از پروتز سینه یا تزریق چربی انجام می شود.

ویژگی های بهترین جراح سرطان سینه

یکی از مهمترین نکات در درمان سرطان پستان، استفاده از روش های درمانی مناسب به شیوه ای است که تومورها و بافت های مجاور آن کاملاً حذف شوند و با استفاده از درمان های تکمیلی، امکان بازگشت تومور بسیار کاهش پیدا کند. علاوه بر این، جراحی باید توسط بهترین جراح سرطان سینه انجام شود تا ضمن مؤثر بودن نتیجه عمل در حذف تومورهای زائد، زیبایی ظاهری پستان ها حفظ شود. علاوه بر دانش و تخصص، تجربه نیز یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب بهترین جراح پستان است.
همچنین متخصص جراحی پستان باید به آخرین متدهای جراحی و درمان سرطان پستان مسلط باشد و بتواند بهترین مشاوره در خصوص فرایند درمان و اتخاذ بهترین روش درمانی را به بیمار ارائه دهد تا حس اطمینان خاطر را در بیمار در خصوص مؤثر بودن فرایند درمان ایجاد کند.

بهترین دکتر سرطان پستان

چگونه بهترین جراح سرطان سینه را پیدا کنیم؟

اگر برای درمان سرطان پستان، نیاز است که به زیر تیغ جراحی بروید، باید برای به دست آوردن بهترین نتیجه تحقیقات خود را آغاز کنید. اولین کاری که در این مسیر باید انجام دهید، پیدا کردن بهترین جراح سرطان سینه است.

مرحله اول

شروع تحقیقات و اطلاع از نظرات بیماران در مورد آن پزشک در شبکه‌های اجتماعی یا سایت آن متخصص

مرحله دوم

مشاوره با پزشک: معمولا در یک یا چند جلسه قبل از عمل جراحی، شما باید با پزشک خود ملاقات داشته باشید. در این مرحله شما باید سوالات خود را از پزشک خود پرسیده و در مورد روند درمان خود اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

معمولا در این جلسات، باید با پزشک خود بیشتر آشنا شویم و بفهمیم که آیا با وی می‌توانیم به راحتی ارتباط برقرار کنیم یا خیر. در صورتی که پزشک متخصص جراحی سرطان پستان که شما انتخاب کردید، به تمام صحبت‌های شما گوش کرده و دغدغه‌های شما را متوجه شده و پاسخ کاملی به آن‌ها دهد، می‌توانید عمل خود را به دستان وی بسپارید.

مرحله سوم: ویژگی‌های دیگر مهم

به عنوان نکته آخر موارد زیر را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید بهترين متخصص سرطان سينه در تهران را برای جراحی خود انتخاب کنید.

  • با یک بیمارستان یا کلینیک سرطان سینه همکاری داشته باشد.
  • فلوشیپ تخصصی در این زمینه داشته باشد.
  • تخصص اصلی وی جراحی سرطان و به خصوص جراحی سرطان پستان باشد.
  • در این زمینه فعالیت مستمر داشته باشد و از آخرین متد درمانی سرطان پستان اطلاع داشته باشد.
  • مطب پزشک باید آرام، دلنشین و در یک کلام دوست داشتنی باشد. یادتان باشد که شما قرار است چندین بار به این محل مراجعه کنید.
  • داشتن تجربه بالا برای عمل جراحی سرطان در کنار دانش روز، می‌تواند پزشک شما را از دیگران متمایز کند.
  • با توجه به جو بسیار سنگین بیماری سرطان پستان، بهتر است پزشک شما خوشرو، مهربان و دلسوز باشد تا شما بتوانید در کنار ایشان آرامش روانی زیادی را تجربه کنید.
  • داشتن برنامه ریزی دقیق و اجرا کردن آن توسط پزشک و کلینیک می‌تواند خیال شما را از بالا بودن کیفیت پروسه درمانی، راحت کند
  • رضایت داشتن بیماران و مراجعان قبلی می‌تواند خیال شما را از بابت انتخاب پزشک تا حد بسیار زیادی راحت کند. پس پیشنهاد می‌کنیم از زمان انتظار در مطب برای صحبت با بیماران قبلی پزشک استفاده کنید.

معرفی دکتر امیرپاشا ابراهیمی

دکتر امیرپاشا ابراهیمی، یکی از بهترین متخصصین جراحی پستان می باشند. ایشان فارغ التحصیل جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای مدرک فلوشیپ تخصصی سینه هستند.
در طول پانزده سال فعالیت تخصصی در زمینه جراحی های داخلی، جراحی زیبایی پستان و جراحی سرطان پستان، دکتر امیرپاشا ابراهیمی با موارد متعددی از بیماران مختلف روبرو شده اند و تجارب بسیار ارزشمندی کسب کرده اند.

برای دریافت مشاوره و آگاهی از روش های نوین درمان سرطان پستان می توانید به صفحه اینستاگرام دکتر مراجعه کنید و یا از طریق صفحه نوبت دهی ما اقدام نمایید. شما می‌توانید از مشاوره حضوری در تهران با ایشان بهره مند شوید.

اطلاعات مطب و نوبت دهی

سخن آخر

این روزها دیگر سرطان پستان یک بیماری ناشناخته نیست و روش های جدیدی برای درمان آن کشف شده است که عوارض کمتری به همراه دارند و می توانند در کنار تأثیر بالا، زیبایی و اعتماد به نفس را در بیماران حفظ کنند. البته آگاهی در مورد این بیماری و تلاش در تشخیص به موقع سرطان در مراحل اولیه هنوز مهم ترین عامل در درمان قطعی این بیماری است.
یکی از مهمترین عوامل در درمان مؤثر سرطان سینه، انتخاب بهترین جراح سرطان سینه است. فردی که در طول فرایند درمان شما را همراهی کند و با ارائه مشاوره دقیق و تخصصی، خیال شما را از بابت تأثیرگذاری اقدامات درمانی راحت کند.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا