بهترین جراح لیفت سینه

بهترین جراح لیفت سینه

بهترین جراح لیفت سینه

امروزه جراحی لیفت سینه کمک بزرگی به از بین بردن افتادگی سینه ها می کند. این جراحی که با بالا کشیدن سینه های افتاده همراه است فرم و اندازه ی بسیار ایده آلی را ایجاد می نماید که می تواند در زیبایی اندام تاثیرگذار باشد. البته انتخاب بهترین جراح لیفت سینه بسیار اهمیت دارد تا بهترین نتایج را دریافت کنید.

ماموپلاستی چیست؟

ماموپلاستی چیست؟

عمل‌های سینه شامل سه دسته کلی هستند: کوچک کردن سینه، بزرگ کردن سینه و بالا کشیدن سینه بدون تغییر در بافت آن که در کل به آنها ماموپلاستی می گویند. هر کدام از این جراحی‌ها با تکنیک‌ها و روش‌های مخصوص به خود انجام می‌شوند و به خوش‌فرم شدن سینه‌های شما کمک می کنند.

عوامل موثر در افتادگی سینه ها

به مرور زمان و با بالا رفتن سن، از خاصیت الاستیسیته و کشسانی پوست کاسته می شود و شاهد شل شدگی و افتادگی سینه ها خواهیم بود. بالا رفتن سن از مهم ترین عوامل ایجاد افتادگی سینه است که این افتادگی در زنان مسن دیده می شود و اگر با بزرگی سینه نیز همراه باشد مشکلاتی در این ناحیه ایجاد می کند. حتی عواملی از قبیل نیروی گرانش زمین، بارداری و شیردهی، تکرار بارداری در افتادگی سینه ها دخیل هستند.
بیشترین دلیل افتادگی سینه در زنان نوسانات وزنی است که بعد از چاقی یا لاغری ایجاد می شود. همچنین برخی از موارد ژنتیکی افتادگی سینه ایجاد می کنند که در نهایت منجر به آویزان شدن آن می شود.

افتادگی سینه علاوه بر مشکلات ظاهری که در پی دارد در برخی از موارد باعث احساس گردن درد نیز خواهد شد از این رو مادرانی که دیگر تصمیم به بارداری مجدد ندارند به این جراحی رو می آورند که با افزایش اعتماد به نفس آنها، حس رضایت از اندام را نیز به همراه دارد.

آیا ماموپلاستی خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش می دهد؟

جراحی لیفت سینه چگونه انجام می شود؟

عمل لیفت سینه که در اتاق عمل و با بیهوشی عمومی انجام می شود نیاز به دستان بهترین جراح لیفت سینه دارد که با دقت و مهارت برش های لازم را در سینه ایجاد و بافت سینه را به سمت بالا هدایت نماید. فرم سینه ها باید کاملا طبیعی و زیبا باشد و تا جایی که امکان دارد سینه ها به سمت بالا لیفت شوند. طی این جراحی برش هایی در اطراف سینه زده می شود و حتی ممکن است که نوک سینه ها نیز برش خورده و مکان آن جا به جا شود. بخیه ها به قدری با ظرافت و هنرمندانه زده می شوند که بعد از جراحی کمترین آثار برش و بخیه های جراحی دیده شود.

افراد مناسب جراحی لیفت سینه

جراحی لیفت سینه برای افرادی که سایز سینه ایده آل اما افتاده دارند مناسب است. این جراحی محدودیت سنی ندارد و بعد از دوران جوانی می توان آن را انجام داد.

به طور کلی این جراحی برای افرادی توصیه می شود که از فرم سینه افتاده خود راضی نیستند و پوست سینه شان قدرت کشسانی گذشته را ندارد. این افتادگی ظاهر اندام را زشت و ناخوشایند می کند و ممکن است علاوه بر کاهش اعتماد به نفس خانم ها در مسائل زناشویی نیز تاثیرات منفی بگذارد. همچنین پوشیدن لباس های دلخواه و یا استفاده از سوتین را نیز دچار مشکل می کند. فرد در این شرایط مجبور است که دائما از لباس زیر های طبی استفاده کند.

اقدامات قبل از جراحی لیفت سینه

یکی از نکات مهم در خصوص عمل های زیبایی سینه انتخاب جراح ماهر و با تجربه و شرکت در جلسات مشاوره است. شرکت در این جلسات، فرصت بسیار خوبی است تا جراح با اهداف و خواسته های بیمار خود آشنا شود و بیمار نیز تمام سوالات خود را با پزشک در میان بگذارد.

پیش از جراحی، پزشک به معاینه کامل بافت و آناتومی سینه و سوابق پزشکی بیمار می پردازد. چرا که ابتلا به برخی اختلالات می تواند بر نتیجه جراحی تاثیر بگذارد و منجر به بروز عوارضی حین عمل و یا بعد از آن شود.

قبل از جراحی از بیمار خواسته می شود مصرف داروهای ضد التهابی و غیر استروئیدی، آسپیرین و داروهای حاوی آسپیرین، نوافن و ژلوفن را قطع کند. این داروها خون را رقیق کرده و احتمال خونریزی را افزایش می دهند.

استعمال سیگار و دخانیات باید کنار گذاشته شود، چرا که نیکوتین موجود در سیگار، احتمال بروز عوارض حین جراحی و یا بعد از آن را افزایش می دهد.

مراقبت های بعد از جراحی لیفت سینه

مراقبت های بعد از جراحی لیفت سینه

  • پانسمانی بعد از بخیه زدن برش ها، بر روی سینه قرار می گیرد که نکات مربوط به تعویض آن در اختیار بیمار قرار خواهد گرفت.
  • از خیس شدن پانسمان باید خودداری شود.
  • احتمال مشاهده تورم و التهاب در بافت سینه کاملا طبیعی است و بعد از گذشت مدتی برطرف خواهد شد.
  • این جراحی معمولا با درد همراه نیست. اما در صورتی که میزان درد برای بیمار غیر قابل تحمل باشد، می توان از داروهای مسکن مثل استامینوفن، استفاده کرد.
  • توصیه می شود بیمار تا جایی که می تواند در منزل استراحت کند و یک تا دو هفته بعد به محل کار خود برگردد. البته زمان مناسب بازگشت به محل کار و انجام فعالیت ها با توجه به روند بهبود و شرایط جسمانی بیمار، در هر فرد متفاوت است.
  • انجام فعالیت های شدید بدنی مانند ورزش، بلند کردن اجسام سنگین و یا هر گونه فعالیتی که باعث وارد آمدن فشار به سینه ها شود، تا چند هفته بعد از جراحی ممنوع است. اما توصیه می شود بیمار از چند روز بعد از جراحی، پیاده روی را آغاز کند.
  • خوابیدن بر روی سینه ها ممنوع است و بیمار باید برای مدتی طاق باز بخوابد.

بعد از جراحی لیفت سینه کی می تونیم به روال عادی زندگی برگردیم؟

 

آیا جای بخیه ها در لیفت سینه می ماند؟

اسکار و جای بخیه در تمامی جراحی های سینه وجود دارد اما جای نگرانی نیست. این دسته از بخیه ها چنان با ظرافت انجام می شوند که در نهایت یک اسکار کوچک و نازک از آن باقی می ماند. توصیه جراح این است که بعد از این که قرمزی ناحیه های جراحی از بین رفت از روش های درمانی مانند لیزر و یا استفاده از کرم های تقویت کننده قوی کمک بگیرید. به طور کلی برش ها و بخیه ها در ابتدا ملتهب و قرمز رنگ هستند و حدودا بعد از 6 ماه بهبود می یابند.

نتایج جراحی لیفت سینه

هر جراحی که روی سینه ها انجام شود دارای تورم، کبودی و خونریزی های نسبی خواهد بود. انتظار نداشته باشید که در اولین روز بعد از عمل بتوانید نتیجه نهایی را مشاهده کنید. اما قبل از اینکه سینه هایتان ورم کند یا آثار جراحی روی آن نمایان شود جراح در اتاق عمل تصویر برداری های لازم را انجام می دهد. شما در این تصاویر می توانید میزان تغییرات را متوجه شوید. هرچند که نتایج جراحی لیفت سینه بلافاصله بعد از عمل به خوبی مشخص است اما بهترین زمان حدودا یک ماه بعد از عمل است. اگر به خوبی مراقبت های بعد از لیفت سینه را انجام دهید و توصیه های جراح را مد نظر قرار دهید متوجه می شوید که تا چه میزان در بهبودی بعد از جراحی نقش داشته اید.

بهترین جراح لیفت سینه در تهران کیست؟

جراحی لیفت سینه یکی از انواع جراحی های زیبایی سینه محسوب می شود که می تواند در زیباتر کردن فرم سینه ها بسیار موثر باشد. ولی نکته ای که حتما می بایست به آن توجه داشته باشید این است که این جراحی با توجه به حساسیت های بسیار بالایی که دارد لازم است تا حتما زیر نظر بهترین جراح لیفت سینه انجام شود تا نتیجه مطلوب و خوبی را از جراحی دریافت کنید.
دکتر امیرپاشا ابراهیمی دارای مدرک فلوشیپ فوق تخصصی پستان هستند که عمل زیبایی سینه و شکم، جراحی سینه شامل پروتز سینه، لیفت سینه و… را با دانش و مهارت کافی به بهترین نحو احسن انجام می دهند.

اگر با ویژگی های بهترین جراح، چگونگی انتخاب آن آشنا نیستید یا اینکه در زمان مراجعه به مطب چه سوالاتی لازم است از ایشان بپرسید اطلاعاتی ندارید ادامه مقاله را از دست ندهید.

6 تا از خصوصیات بهترین جراح لیفت سینه

1. قبل از هر چیزی جراح انتخابی شما حتما از سلامت کامل برخوردار باشد چرا که این موضوع جزء مهم ترین و اصلی ترین ویژگی ها محسوب می شود.

2. یک بهترین جراح لیفت سینه لازم است تا از صبر کافی برخوردار باشد تا در زمان مراجعه بیمار به مطب به تمامی سوالات وی با صبر و حوصله پاسخ دهد.

3. توجه داشته باشید که پزشک انتخابی شما در دسترس باشد تا از این طریق بعد از عمل، در صورت نیاز به مراجعه هر چه سریع بتوان به وی مراجعه کرد.

4. در زمینه انجام عمل لیفت سینه یا همان ماستوپکسی جراحی های موفقیت آمیزی داشته باشد.

5. حتما لازم است تا بعد از عمل جراحی پزشک نسبت به وضعیت بیمار خود پیگیر باشد.

6. بهترین جراح لیفت سینه می بایست حتما مسئولیت پذیر بوده و در تمامی مراحل جراحی حضور داشته باشد. از همه مهم تر شرایطی را در حین جراحی برای بیمار فراهم کند تا هیچ نوع خطری وی را تهدید نکند.

لیفت و پروتز سینه

آیا امکان جراحی لیفت و پروتز سینه به صورت همزمان وجود دارد؟

بله این جراحی در افرادی انجام می شود که افتادگی پوست سینه زیاد و حجم آن کم باشد. در واقعا جراح به صورت همزمان پوست آویزان و شل سینه را بازسازی و لیفت می کند و برای جبران حجم کم آن از پروتز سینه کمک می گیرد. طی این جراحی تغییرات به صورت همزمان انجام می شوند، پروتز در سینه ها قرار می گیرد و در نهایت محل های برش بخیه می شوند.

پروتزپکسی یا عمل ليفت و پروتز سينه به طور همزمان

چگونه بهترین جراح لیفت سینه در تهران را پیدا کنیم؟

به این نکته توجه داشته باشید که انجام این عمل زیبایی در تهران کمی سخت و دشوار است پس بهتر است تا در انتخاب یک جراح خوب و با تجربه حتما نظر افرادی را که خیلی تجربه بالایی در این زمینه ندارند جویا نشوید. علاوه بر این موضوع باید اشاره کنیم که بعد از انتخاب بهترین جراح لیفت سینه می توانید به وب سایت پزشک یا صفحه اینستاگرام وی مراجعه کرده تا از این طریق بتوان با مشاهده نمونه کارهای پزشک نسبت به کار او اطلاعات کاملی را کسب کنید.

علاوه بر مشاهده نمونه کارها شما می توانید با مراجعه حضوری به مطب و مشاوره با طریقه انجام عمل و از همه مهم تر با اقدامات و مراقبت های بعد از لیفت سینه به طور کامل آشنا شوید.

توجه داشته باشید که مشاوره با بهترین جراح لیفت سینه می تواند به شما در انتخاب پزشک کمک بسیار زیادی کند، از همه مهم تر طی این جلسه شما میزان انتظارات خود و اهداف خود از عمل را با پزشک در میان می گذارید.

یکی از متداول ترین روش های انتخاب بهترین جراح لیفت سینه بررسی رضایت مندی افرادی است که قبلا این عمل را نزد پزشک انجام داده اند چرا که این موضوع می تواند به شما در انتخاب یک جراح بسیار کمک کند. انجام این کار با مراجعه حضوری به مطب میسر خواهد بود و اینکه آیا بیماران بعد از عمل رضایت کامل یا احساس پشیمانی دارند.

البته توجه داشته باشید که فرد متقاضی انجام این عمل زیبایی می بایست حتما نسبت به جراحی خود انتظارات واقع بینانه ای داشته باشد.

هزینه ليفت سينه

هزینه ليفت سينه

لیفت سینه از جمله روش‌های نوین جوانسازی و زیبایی سینه‌های بانوان است. هزینه عمل جراحی لیفت سینه با توجه به عوامل زیر متغیر است:

  • قیمت پروتز سینه
  • هزینه دارو و نسخه‌های پزشک
  • هزینه بیهوشی و اتاق عمل
  • هزینه آزمایشات
  • محل انجام عمل
  • میزان تخصص پزشک

ورم سینه بعد از عمل ماموپلاستی نی نی سایت

کلام آخر

افرادی که قصد انجام این عمل زیبایی را دارند لازم است تا حتما به بهترین جراح لیفت سینه در تهران مراجعه کنند. داشتن تجربه و تبحر کافی جراح باعث می شود تا علاوه بر دریافت نتیجه مطلوب از عمل ماستوپکسی یا همان لیفت سینه عوارض و خطرات ناشی بعد از عمل نیز به نسبت کاهش یابد.

اطلاعات مطب و نوبت دهی

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

  1. بسیار متبحر و حرفه ای هستند و نتیجه جرای برایم عالی بود لیفت بدون پروتز انجام شد مهارتشان ستودنی است.
    انسانی شریف و بسیار با اخلاق
    خداوند یار و یاورشان باشد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا