جراحی زیبایی پستان

برای جراحی کردن پستان حتما نیاز به دلایل درمانی ندارید. اتفاقا درصد زیادی از جراحی های سینه به خاطر اهداف زیبایی انجام می شوند. خانم هایی که از شکل و ظاهر سینه خود ناراضی هستند، می توانند برای کوچک کردن، بزرگ کردن یا همسان کردن اندازه دو سینه باهم تحت جراحی زیبایی پستان قرار بگیرند. البته بازسازی کامل سینه بعد از ماستکتومی هم جزو عمل های زیبایی پستان به شمار می رود.

جراحی زیبایی پستان

ماموپلاستی

ماموپلاستی عنوان کلی جراحی زیبایی پستان است. شما می توانید با ماموپلاستی حجم سینه های خود را کم یا زیاد کنید. خیلی از خانم هایی که از اندازه سینه خود ناراضی هستند، می توانند برای بهبود آناتومی ظاهری بدن، با استفاده از ماموپلاستی حجم سینه های خود را زیاد کنند. که برای این افزایش حجم هم البته روش های مختلفی وجود دارد. از طرفی داشتن سینه های بزرگ دردسرهای زیادی دارد. مثل به‌هم ریختن زیبایی ظاهری اندام فرد و مشکلات پزشکی  ازقبیل کمردرد، گردن درد، شانس بالاتر ابتلا به مشکلات سینه و غیره. که ماموپلاستی می تواند به عنوان موثرترین راهکار ایمن، در کاهش حجم سینه ها تأثیر چشمگیری داشته باشد.

جراحی زیبایی پستان

لیفت سینه

جراحی لیفت سینه مناسب کسانی است که در اثر عوامل مختلفی مانند بارداری، شیردهی، تغییر وزن، بالا رفتن سن و غیره، دچار افتادگی سینه شده اند. سینه های افتاده ظاهر خوش آیندی ندارند و به همین خاطر هم هست که خیلی از خانم ها به جراحی لیفت یا بالا کشیدن سینه علاقه‌مندند. طی این عمل که می توان آن را در حین ماموپلاستی هم انجام داد، کمی از حجم سینه ها کاسته شده و پوست سینه کشیده می شود تا استحکام سابق را پیدا کند و از حالت افتادگی بیرون بیاید.

جراحی زیبایی پستان

پروتزگذاری

در مواردی که فرد قصد دارد تا با استفاده از ماموپلاستی سینه ها خود را بزرگ تر کند، یکی از رایج ترین روش ها استفاده از پروتز است. پروتز یا ایمپلنت های سینه درواقع بافت هایی مصنوعی هستند که داخل سینه جایگذاری می شوند تا حجم آن را زیاد کنند. پروتزها به صورت کلی در دو نوعند. یکی پروتزهای سیلیکونی که با ژل های سیلیکونی پر می شوند، و دیگری پروتزهای قلیایی که با مواد قلیایی مانند آب نمک و غیره پر می شوند. تمام این پروتزها به واسطه حجم داخلی مایعی که دارند بافتی شبیه بافت خود سینه خواهند داشت.

جراحی زیبایی پستان

تزریق چربی

به جز استفاده از بافت های مصنوعی مانند ایمپلنت یا پروتز، می توان حجم دهی به سینه را با روش های طبیعی تر مانند تزریق چربی انجام داد. در این روش به جای استفاده از بافت های مصنوعی، پزشک از چربی طبیعی خود بدن برای افزایش حجم سینه استفاده می کند. به این صورت که یک ناحیه از بدن که چربی زیادی دارد را انتخاب می کند، و بعد از تخلیه چربی آن را به بافت سینه تزریق می نماید. چربی طبیعی بدن راحت تر داخل بافت سینه جا می افتد اما احتمال جذب شدنش زیاد است. به همین خاطر در ابتدا حجم بیشتری از چربی مورد نیاز برای حجم دهی به سینه تزریق می شود تا بعد از جذب شدن به حالت دلخواه برسد. تزریق چربی روندی بدون جراحی است.

جراحی زیبایی پستان

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی نوعی عمل جراحی برای کاهش حجم شکم است. طی این عمل پوست و چربی اضافی از داخل بافت شکم برداشته می شود تا حجم شکم کمتر شود. مهمترین مزیت این عمل نسبت به عمل های مشابه مانند پیکرتراشی یا لیپوساکشن، این است که نه فقط چربی، بلکه پوست اضافی را هم بر می دارد و آن را محکم می کند تا بعد از عمل شکمی صاف و یکدست داشته باشید. همچنین در برداشتن چربی های زیرپوستی هم موثر است و می تواند در کاهش وزن به شما کمک زیادی بکند. این عمل جراحی را هم می توان همزمان با عمل جراحی سینه انجام داد.

جراحی زیبایی پستان
Scroll to Top
اسکرول به بالا