جراح سینه خوب در تهران

جراح سینه خوب در تهران | بهترین دکتر جراحی کوچک کردن سینه

جراح سینه خوب در تهران

جراحی سینه ممکن است به دلایل مختلفی صورت بگیرد. به صورت کلی افراد با دو هدف سینه خود را جراحی می کنند. یا به دنبال اهداف زیبایی هستند، یا به دنبال اهداف درمانی.

در مورد جراحی های زیبایی پستان، باید گفت که کوچک کردن سینه، بزرگ کردن سینه و لیفت سینه جزو موارد اصلی آن به حساب می آیند.

اما جراحی های درمانی پستان اغلب برای درمان بیماری هایی همچون سرطان سینه مورد استفاده قرار می گیرند.

هدفتان از جراحی سینه هرچه که باشد، انتخاب یک جراح سینه خوب مهمترین نکته ای است که باید به آن توجه داشته باشید. یک جراح سینه ناشی ممکن است نه تنها هیچ کمکی در رفع مشکل شما نکند، بلکه مشکلات دیگری هم بر آن بیفزاید. به همین خاطر است که کیفیت جراحی به کیفیت کار جراح وابسته است.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی، متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پستان، یک جراح سینه خوب در تهران هستند که می توانید به ایشان مراجعه کنید.

 

جراح سینه در تهران

جراح سینه خوب در تهران
بهترين دكتر جراح سينه در تهران

جراح سینه در تهران کم نیست. اگر بخواهید به تبلیغات بسنده کنید یا حتی براساس حرف هایی که در همین مقاله یا مقالات دیگری مطالعه می کنید در مورد انتخاب قطعی جراح تصمیم بگیرد، اشتباه بزرگی می کنید.

تبلیغات، تعریف دوستان و فامیل، جراحانی که فامیل شما هستند و غیره، همگی تا آنجایی خوب هستند که شما چند گزینه کافی برای بررسی داشته باشید. برای انتخاب یک جراح خوب سینه در تهران باید معیارهای مشخصی را مدنظر قرار دهید و فارغ از هر چیزی که پیش از ملاقات اول با پزشک در موردش شنیده اید، بدون تعارف از او سوال بپرسید.

از جراح منتخب در مورد سوابق، مدارک تحصیلی اش، سابقه کارش و سابقه فعالیت و تجاربش سوال بپرسید. از او بخواهید تا در صورت امکان شما را به چند نفر از مراجعان قبلی که از عمل زیر دست ایشان راضی بوده اند معرفی کند. در صورت امکان آلبوم کارهای ایشان را ببینید.

و مهمتر از همه ببینید که آیا با او احساس راحتی می کنید یا نه؟ هرچه نباشد سلامتی شما به مهارت و تجربه کار او بستگی دارد. پس حتما با بررسی های کافی پزشکی را انتخاب کنید که از نظر شما در تمام جوانب یک جراح سینه خوب در تهران است.

 

فیلم عمل كوچك كردن سينه نی نی سایت

 

بهترین جراح سینه نی نی سایت

مراجعه به تالار های گفتگو آنلاین مانند نی نی سایت بسیار ایده خوبی است. آنجا کاربران باهم در مورد انواع تجارب مختلفی که داشته اند تبادل نظر می کنند. در این تالارهای گفتگو می توانید با افرادی که شریط مشابه شما را داشته اند یا دارند آشنا شوید. نظرات واقعی آنها را بشنوید و ببیند که چه کسانی از چه جراحانی راضی بوده اند و از چه جراحانی اغلب اعلام نارضایتی می شود؟ سوال خود را بپرسید. افرادی که تجربه مشترک داشته اند پاسخ هایی به شما خواهند داد که بعضا بسیار راهگشاست.

شما می توانید از طریق لینک زیر به یکی از این تالار های گفتگو متصل شوید و برای پیدا کردن یک جراح سینه خوب در تهران نظر خواهی کنید:

بهترين دكتر جراحي كوچك كردن سينه نی نی سایت

 

هزینه جراحی کوچک کردن سینه نی نی سایت

جراح سینه خوب در تهران
جراحي كوچك كردن سينه با بيمه

هزینه جراحی کردن سینه به عوامل مختلفی وابسته است. هزینه بیمارستان، نوع دقیق عملی که می خواهید انجام دهید، هزینه داروها و مراقبت ها و البته دستمزد پزشک. البته فرض را بر این می گیریم که هدف از کوچک کردن سینه زیبایی است، نه درمانی. و طبیعتا مفروض می گیریم که بیمه قرار نیست هیچ کمکی به شما بکند.

با تمام این وجود هزینه جراحی کوچک کردن سینه بسته به پزشک جراحی که انتخاب می کنید متفاوت است. دستمزد پزشک، و هزینه بیمارستانی که می خواهید عمل را در آنجا انجام دهید تأثیر زیادی روی هزینه نهایی عمل خواهد داشت. با این حساب بهتر است در جلسات اول ملاقات با پزشک در مورد قیمت جراحی هم صحبت کنید تا  اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید.

اما به یاد داشته باشید که جراحی کردن سینه جزو عمل های ارزان قیمت نیست. البته آنقدرهم گران قیمت نیست که از دسترس عامه مردم دور باشد. شما می توانید در مورد قیمت و هزینه جراحی کوچک کردن سینه نزد یک جراح سینه خوب در تهران در تالار های گفتگو مانند نی نی سایت تبادل نظر کنید.

هزينه عمل كوچك كردن سينه زنان

 

هزینه عمل كوچك كردن سينه با بيمه

جراح سینه خوب در تهران
جراحی کوچک کردن سینه با بیمه

کوچک کردن سینه عملی است که در اغلب اوقات با هدف زیبایی انجام می پذیرد. عمل های جراحی زیبایی تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند. بنابراین اگر قصدتان از عمل کوچک کردن سینه ماموپلاستی است، روی کمک بیمه حساب باز نکنید.

اما چنانچه کوچک شدن سینه جزوی از یک فرآیند درمانی مانند لامپکتومی باشد، چون هدف از جراحی درمان بوده، بیمه بخشی از هزینه را پرداخت می کند. البته میزان جبران هزینه یا اصولا قبول کردن آن به شرکت بیمه ای بستگی دارد که طرف قرارداد شماست.

اگر هدف از جراحی درمان باشد، یک جراح سینه خوب در تهران به احتمال زیاد بیمه قبول می کند.

عمل کوچک کردن سینه با لیزر

امروزه می توان با روش های کمتر تهاجمی هم فرآیند کوچک کردن سینه را انجام داد. مقالات زیادی هستند که ادعا می کنند علم جدید استفاده از لیزر برای کوچک کردن سینه می تواند تأثیرات شگرفی در این امر داشته باشد و عوارض جانبی را به حداقل برساند. اما با این وجود هنوز هم رایجترین روش درمانی برای کاهش دادن یا کوچک کردن سینه استفاده از عمل جراحی است.

 

بهترین دکتر جراحی کوچک کردن سینه

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، وقتی کسی از جراحی کوچک کردن سینه صحبت می کند منظورش ماموپلاستی یا عمل زیبایی کاهش حجم سینه است. برای انجام ماموپلاستی کاهشی، بخشی از سینه تحت جراحی مستقیم برداشته میشود، یا با استفاده از روش های ویژه پزشکی، بدون جراحی و با استفاده از سوزن های مخصوص تخلیه می شود. جراحی کوچک کردن سینه را می توان در ضمن لیفت سینه هم انجام داد. این نوع جراحی می تواند برای خانم هایی که سینه های بزرگی دارند و مدام از آنها در عذابند آسایش خاطر زیادی به همراه داشته باشد.

انتخاب یک جراح سینه خوب در تهران مهمترین گام در داشتن یک عمل جراحی زیبایی موفق است. عمل های زیبایی پستان ریسک بالاتری دارند. چون جراح علاوه بر علوم درمانی باید سواد زیبایی شناسی هم داشته باشد تا بتواند تقارن، حجم مناسب و شکل ایده آلی از سینه ها بسازد. پس بهتر است برای انجام این عمل بهترین دکتر جراح کوچک کردن سینه را انتخاب کنید، که البته در بالا به معیار های تشخیص او اشاره کردیم.

بهترین دکتر جراح سینه در تهران

پزشکان زیادی در پایتخت هستند که انصافا کارشان در زمینه جراحی سینه خوب است. اما کدام یک مناسب شما است؟ همانطور که گفتیم اعتماد مهمترین پارامتر انتخاب دکتر جراح، بعد از تشیص صلاحیت و کیفیت کارش است. بهترین دکتر جراح سینه مشخصا مدارک، تجارب و سابقه کافی در زمینه عمل کردن سینه دارد، اما بهترین دکتر برای شما کسی است که بیشتر با او احساس راحتی می کنید و ساده تر می توانید به او اعتماد داشته باشید.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی، یکی از بهترین متخصصان جراحی سینه در کشور هستند.

 

دوران نقاهت بعد از عمل کوچک کردن سینه

دوران نقاهت بعد از عمل کوچک کردن سینه
جراحي زيبايي سينه در ايران

جراحی به صورت کلی درمان سنگینی است. پس بهتر است در بهبود و گذشتن دوره نقاهت آن عجله نداشته باشید. بعد از عمل کوچک کردن سینه اغلب به بیشتر از یک یا دو روز بستری احتیاج نیست. تا زمان بهبودی اولیه زخم های جراحی بهتر است تا حدود یک هفته اجازه ندهید آب به سینه ها بخورد. اما زخم های جراحی چند ماهی به زمان احتیاج دارند تا کاملا خوب شوند. در این مدت باید مرتب به پزشک سر بزنید و سینه را معاینه کنید تا هیچ مشکلی پیش نیاید.

کمتر از یک هفته بعد از عمل می توانید روال عادی و روزمره زندگی را از سر بگرید.

 

هزینه عمل کوچک کردن سینه در مردان

هزینه عمل کوچک کردن سینه در مردان
عمل كوچك كردن سينه با ليزر

مردان هم ممکن است به مشکلات سینه و پستان دچار شوند. عمده ترین دلیل مشکلات سینه در آقایان به خاطر چاقی است. البته عارضه هایی همچون ژنیکوماستی هم ممکن است به مردها آسیب برسانند و طی این عارضه که به خاطر برهم خوردن تعادل هورمونی بدن مردان اتفاق می افتد، سینه کمی برجسته شده و بزرگ می شود. گرچه در بیشتر موارد این مشکل خود به خود رفع می شود، اما ممکن است برای درمانش به جراحی احتیاج شود.

همانطور که در بالا اشاره کردیم متأسفانه نمی توان به صورت دقیق در مورد هزینه عمل کوچک کردن سینه مردان صحبت کرد. برای کسب اطلاعات دقیق در این مورد بهتر است پس از انتخاب یک جراح سینه خوب در تهران ، با خود او در مورد هزینه نهایی عمل صحبت کنید. یا سری به تالار های گفتگو بزنید و نظرات مردم در این زمینه را مطالعه نمایید.

 

کوچک کردن سینه با طب سوزنی

از نظر علم پزشکی هیچگاه ثابت نشده که طب سوزنی می تواند به صورت واقعی باعث کوچک شدن سینه بشود. اما همیشه افرادی هستند که ادعا دارند از این روش ها نتیجه گرفته اند. ادعای افرادی که طب سوزنی انجام می دهند این است که با تخلیه چربی های اضافه از طریق سوزن زدن می توان حجم سینه را کاهش داد!

 

بهترین دکتر پروتز سینه در تهران

بهترین دکتر پروتز سینه در تهران
بهترین دکتر پروتز سینه در تهران

پروتز کردن سینه یکی از روش های بزرگ کردن یا افزایش حجم سینه است. استفاده از پروتز هم می تواند به دو دلیل درمانی یا زیبایی انجام پذیرد.

خانم هایی که تحت جراحی ماستکتومی یا لامپکتومی، دچار کاهش حجم یا تخلیه کامل سینه شده اند می توانند از پروتز برای زیاد کردن حجم سینه استفاده کنند. از طرفی خانم هایی که از اندازه کوچک سینه خود ناراضی هستند می توانند با پروتزگذاری سینه ها را بزرگ تر کنند.

پروتز سینه خود مبحث مهمی است که در این مقاله نمی توان به صورت کامل در موردش صحبت کرد. اما توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر مقاله پروتزگذاری سینه را مطالعه نمایید.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی بهترین جراح سینه در تهران هستند که کاملا توانایی پروتزگذاری سینه به شکل مناسب را دارند.

 

بهترین جراح لیفت سینه

نی نی سایت یکی از بهترین تالارهای گفتگوی اینترنتی است که می توانید از نظر افرادی که در آن هستند استفاده کنید و بگذارید بهترین ها را آنها به شما معرفی کنند. البته قبلا اشاره کردیم که این معرفی ها تنها نقطه ورودی برای شروع بررسی ها و تحقیقات شخصی شما در مورد آن دکتر است.

لیفت سینه از جمله رایجترین جراحی های سینه است که با اهداف زیبایی و برای بالا کشیدن سینه مورد استفاده قرار می گیرد. با لیفت کردن سینه می توانید ظاهر جوان، مستحکم و شاداب سینه ها را به آنها بازگردانید.

 

جراح سینه خوب

دکتر امیرپاشا ابراهیمی
بهترین متخصص عمل زيبايي سينه ني ني سايت

جراحی های سینه در ایران را اغلب متخصصان جراحی عمومی یا جراحان پلاستیک انجام می دهند. طبیعی است که متخصصان جراحی عمومی برای درمان سرطان سینه این کار را انجام می دهند، و در جراحان پلاستیک عمل های زیبایی سینه را صورت می دهند. البته این موضوع فقط تا مدتی پیش صادق بود.

واقعیت این است که امروزه رشته های جدید دانشگاهی تخصصی در زمینه جراحی فوق تخصصی سینه به وجود آمده اند. این به معنای آن است که دیگر می توانید برای انجام جراحی های درمانی سینه و جراحی های زیبایی به یک متخصص کامل مراجعه کنید. تعداد افرادی که مدرک فوق تخصص جراحی سینه را دارند در کشور زیاد نیست. شاید شمار این متخصصان به بیست عدد هم نرسد!

جنبه مثبت این موضوع این است که می توانید آنها را به سادگی پیدا کنید. به عنوان نمونه، دکتر امیرپاشا ابراهیمی از معدود جراحان سینه هستند که فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان دارند و از معتبرترین جراحانی می باشند که می توانید برای درمان سرطان سینه یا انجام ماموپلاستی به ایشان مراجعه نمایید.

تفاوت یک فوق تخصص جراحی سینه با جراح پلاستیک

مهمترین تفاوتی که یک فوق تخصص جراحی سینه با دیگر پزشکانی که این عمل را انجام می دهند دارد، در این است که جراح فوق تخصص در عین حال که توانایی فوق العاده بالایی در درمان بیماری های سینه دارد شناخت و احاطه کاملی نیز به آناتومی و شکل ظاهری سینه دارد. این به معنی آن است که بعد از انجام جراحی های درمانی برای رفع سرطان سینه نیازی نیست تا نگران شکل ظاهری پستان بعد از عمل باشید چون طی فرآیند های بازسازی حتی همزمان، پزشک جراح فوق تخصص سینه می تواند ظاهری ایده آل از سینه ها در اختیار شما قرار دهد. درست مثل روز اول، یا حتی بهتر!

همچنین در مواردی که برای انجام عمل های جراحی زیبایی به جراح فوق تخصص مراجعه کنید، می توانید از بابت ایمنی عمل و عدم بروز هیچ گونه مشکلی در پستان ها اطمینان کامل داشته باشید.

جراح سرطان سینه در تهران

متاسفانه در حال حاضر، رواج و گسترش سرطان سینه تا حد خیلی زیادی بالا رفته است. میانگین سنی ابتلا به سرطان سینه نسبت به گذشته پایین تر آمده است و باید هر چه سریع تر راه علاجی برای این موضوع در نظر گرفت.

همه ی ما در اطرافیان خود زنانی را می شناسیم که مبتلا به سرطان سینه شده اند. گاهی حتی این مبتلایان، سن بسیار کمی دارند و در عنفوان جوانی به این بیماری مبتلا می شوند. به همین دلیل است که اهمیت خودآزمایی سرطان سینه از همان سنین جوانی بسیار حائز اهمیت می باشد.

هر زنی باید به طور مداوم این خودآزمایی خانگی را انجام بدهد و با دیدن کوچک ترین علامت یا نشانه ای، با پزشک متخصص مشورت نماید.

اما گاهی سرطان های سینه هیچ گونه علائمی ندارند و درست زمانی خودشان را نشان می دهند، که سرطان پیشرفت چشم گیری داشته است. خیلی از مواقع تنها راهکاری که باقی می ماند، مراجعه به جراح سرطان سینه است. جراحی برخلاف نام ترسناکش، در بیشتر مواقع با موفقیت همراه خواهد بود و می تواند سرطان را ریشه کن کند.

اما انتخاب بهترین جراح سرطان سینه در تهران که شهر بزرگی محسوب می شود، کار ساده و راحتی نخواهد بود. ده ها متخصص سرطان سینه در تهران مطب دارند و کار انتخاب را سخت تر می کنند. اما توصیه ای که داریم این است که به سراغ یک فلوشیپ جراحی پستان بروید. تعداد فلوشیپ های جراحی پستان در تهران زیاد نیست.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی که یکی از معدود فلوشیپ های جراحی پستان در تهران است، می تواند بهترین گزینه ی شما باشد. دکتر امیرپاشا ابراهیمی با چندین سال سابقه حرفه ای می تواند در طول سفر درمانی سرطان در کنار شما باشد و بهترین نتیجه را برایتان حاصل کند.

برای مشاوره با ایشان لطفا کلیک کنید.

تندرست باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا