هر آنچه درباره ی لیفت سینه با نخ باید بدانید.

لیفت سینه با نخ
(Breast Lifting with PDO Threads)

لیفت سینه با نخ

داشتن اندامی ایده‌آل و سینه‌های خوش فرم و زیبا برای خانم‌ها یکی از اتفاقات مطلوبی است که با انجام عمل های زیبایی به دنبال دستیابی به آن هستند.
احتمالا در میان تبلیغات شبکه‌های اجتماعی دیده باشید که نوشته است بالا کشیدن سینه بدون نیاز به عمل جراحی یا لیفت سینه با نخ بدون عوارض و نقاهت. نخ گذاری برای رفع افتادگی سینه از دیگر روش‌هایی است که برای بالا کشیدن سینه از آن استفاده می‌شود.
ما در این مطلب قصد داریم با ارائه توضیحاتی کامل در خصوص این عمل زیبایی به همه سوالات شما پاسخ دهیم. پس اگر قصد انجام لیفت سینه با نخ را دارید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با این روش غیر تهاجمی بیشتر آشنا شوید.

تعریف افتادگی سینه

خانم ها در زیر سینه خود یک چینی دارند و زمانی که سینه ها به سمت پایین افتادگی پیدا می کند در ناحیه زیر سینه این چین ایجاد می شود که چین تحتانی سینه نام دارد. حال اگر نوک سینه و قسمت قهوه ای رنگ آرئول از این چین پایین تر باشد گفته می شود افتادگی سینه اتفاق افتاده است.
در هر صورت ممکن است همین افتادگی سینه‌ها به یکی از اصلی‌ترین علل کاهش اعتماد به نفس در خانم‌ها تبدیل شود.

علت شل شدگی و افتادگی سینه ها

  • افزایش سن
  • بارداری، زایمان های متعدد و شیردهی
  • برخی از خانم ها به صورت ژنتیکی و مادرزادی دارای سینه های کوچکی هستند.
  • مصرف دخانیات می تواند با از بین بردن الاستین بافت پستان، از میزان بافت سینه به مرور کم کند و در ازای آن میزان پوست سینه را افزایش دهد.

فیلم عمل ماموپلاستی

درجات افتادگی سینه

درجات افتادگی سینه در تمام افراد یکسان نیست و به درجات مختلفی تقسیم بندی می شود.

  • افتادگی سینه خفیف
  • افتادگی سینه متوسط
  • افتادگی سینه شدید

افتادگی سینه کاذب

گاهی اوقات خانم ها اظهار دارند که دچار افتادگی سینه شده اند اما زمانی که به یک فوق تخصص جراحی سینه مراجعه می کنند و تحت معاینه قرار می گیرند مشخص می شود که افتادگی سینه اتفاق نیفتاده است. به این موارد اصطلاحا افتادگی سینه کاذب گفته می شود. در این شرایط نوک سینه بالاتر از چین تحتانی سینه است ولی بافت سینه از چین تحتانی پایین آمده که از نظر پزشک افتادگی محسوب نمی شود و نیاز به انجام عمل جراحی ندارد.

درمان افتادگی سینه

آشنایی با روش‌های درمان افتادگی سینه (لیفت سینه)

مسلم است که داشتن سینه هایی افتاده و آویزان برای هیچ خانمی خوشایند نیست اما متاسفانه یکی از مشکلاتی که خانم های میانسال ممکن است به آن دچار شوند همین افتادگی سینه است. اگرچه این مسله هیچ خطری برای فرد مبتلا ندارد اما با ظاهر ناخوشایندی که ایجاد می کند می تواند موجب کاهش اعتماد به نفس خانم ها شود. اما جای نگرانی وجود ندارد روش های مختلفی برای درمان عارضه افتادگی سینه ها وجود دارد. روش های درمانی افتادگی سینه عبارتند از:

  • لیفت سینه با لیزر
  • لیفت سینه با نخ
  • پروتزپکسی
  • لیفت سینه با عمل جراحی
  • لیفت سینه با طب سوزنی
  • لیفت سینه با عمل ACI

توجه کنید که لیفت سینه به تنهایی نمی‌تواند برای تغییر سایز سینه‌ها یا گرد کردن آن‌ها استفاده شود. درصورتی‌که قصد دارید سینه‌های شما بزرگ‌تر یا کوچک‌تر شوند باید از روش‌های تغییر بافت سینه‌ها استفاده کنید که معمولا با جراحی انجام می‌شوند.
دکتر امیرپاشا ابراهیمی با ارائه خدمات مشاوره ای، شما را در انتخاب بهترین روش درمان افتادگی سینه راهنمایی می نماید. جهت مشاوره رایگان از راه ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

تماس با ما

لیفت سینه با نخ | درمان افتادگي سينه

با افزایش سن به مرور کلاژن و الاستین پوست از بین رفته و همین سبب ایجاد چین و چروک های پوستی و افتادگی سینه ها می شود. لیفت سینه با نخ یکی از روش های بالا کشیدن سینه، رفع افتادگی و جوان سازی سینه است. در این روش از نخ‌های PDO که نخ‌های بخیه قابل‌جذب و سازگار با بدن هستند استفاده می‌شود.
پزشک نواحی ورود و خروج نخ‌ها را مشخص کرده و سپس با استفاده از سوزن‌های بسیار ظریف و نازکی نخ‌ها را وارد بافت سینه می‌کند. با استفاده از این نخ‌ها سینه به سمت بالا کشیده شده و فرم دلخواه شما ایجاد می‌شود. 
این نخ ها به تدریج جذب بدن می شوند ولی تولید کلاژن، فیبروبلاست و ترمیم بافت را در اطراف خود تحریک می کنند و این بازسازی سبب خواهد شد تا پوست سینه صاف تر شود، چین و چروک ها از بین برود، نواحی شل و افتاده پوست سینه محکم و به بالا کشیده شود و لیفت مطلوب به طور کامل صورت پذیرد.
پس از جذب نخ‌ها اثرات لیفت سینه با نخ از بین می‌رود و شما باید دوباره این کار را تکرار کنید. ازآنجایی‌که این روش موقتی است، می‌توان آن را برای افراد جوانی که در آینده قصد بارداری دارند، مناسب دانست.

تاریخچه لیفت سینه با نخ

استفاده از نخ برای عمل زیبایی از سال ۱۹۹۰ وجود داشته است و نوآوری آن توسط ایتالیایی ها بوده که بعدها یک جراح بلژیکی به نام مروان آن را توسعه داد. تکنیک مروان (لیفت سینه با نخ) در سینه هایی که افتادگی کمی دارند تاثیرگذار است و در سینه هایی که افتادگی شدید دارند تغییری که در سینه ها با این نخ ها ایجاد می شود در حدی نیست که بیمار را راضی کند. در واقع شما یک هزینه ای خواهید کرد، زیر بیهوشی خواهید رفت و این نخ ها را از داخل بدن، پزشک خواهد کشید و تغییری که خواهید داشت شاید در حد 20 درصد باشد که خانم ایرانی به هیچ وجه نمی پذیرد.
سینه ای که افتادگی آن زیاد است و جابه جایی می خواهد تا به چشم بیاید با نخ قابل انجام نیست و نیاز به جراحی ماستوپکسی دارد. لیفت سینه با نخ یک تغییر کوچکی در سینه ها ایجاد می کند که فقط خود فرد متوجه آن می شود (تغییر در حد 20 درصد) و تغییر در حد یک جراحی نیست. 

نخ pdo در لیفت سینه

انواع نخ های مورد استفاده در لیفت سینه

نخ‌های جوانسازی برای بهبود شلی پوست اثر تحریک کنندگی کلاژن را دارند. این نسخه‌ها توسط پزشک با بهره‌گیری از متد طب سوزنی چینی T زیر پوست کار گذاشته می‌شوند و باعث تحریک اثر کلاژن‌سازی در پوست می‌شود. نخ های جوانساز و همچنین نخ های استفاده شده در لیفت سینه انواع مختلفی دارند که هر کدام برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. این نخ‌ها شامل موارد زیر است:

  • نخ‌های مونو یا نسل اول
  • نخ‌های نسل دوم یا نخ‌های پرکننده یا نخ‌های تابیده شده
  • نخ‌های نسل سوم یا نخ های لیفت کاگ (COG Thread Lift)
  • نخ فیلامنت طلایی
  • نخ پیچ دار یا اسکرو POD
  • نخ نرم و صاف
  • نخ سیلوئت
  • نخ خاردار
  • نخ امبدینگ
  • نخ مونو

بهترین نخ لیفت، نخ PDO (پلی دی اکسان)

این نوع نخ لیفت، از ساختار قابل جذب، ظریف و از جنس مونوفیلامنتاسنتیک می باشد که سبب استحکام و انسجام ساختارهای شل و آویزان پوست شده و باعث بازسازی و سفتی پوست می شود. PDO جز مواد پروتئینی می باشد که به صورت وسیعی در بخیه زنی در پزشکی کاربرد دارد و جذب شدنی است. پس از قرارگیری این نخ در زیر پوست رگ سازی و جریان خون در پیرامون نواحی تحت درمان بیشتر و تولید کلاژن شروع می شود. این شیوه ی درمانی، از ایمنی زیاد، عوارض جانبی بسیار کم و بیشترین حد تاثیرگذاری برخوردار است. این نخ ها بعد از ۶ ماه در زیر پوست از طریق هیدرولیز از بین می‌روند ولی اثرات جوان‌سازی سلولی تا دو سال دوام دارد.

به طور کلی از میان نخ هایی که نام برده شد استفاده از دو نوع نخ صاف و خاردار در لیفت سینه متداول است. تفاوتی که این دو نوع نخ دارد این است که لیفت سینه با نخ صاف ماندگاری کمتری نسبت به نوع خاردار آن دارد. در روش لیفت سینه با نخ، نخ صاف حدود ۶ ماه ماندگاری دارد و نخ خاردار تا حدود ۵ سال باقی می‌ماند.

لیفت سینه با نخ روش دائمی یا موقتی است؟

به طور کلی لیفت سینه با نخ یک روش دائمی نیست و بعد از گذشت مدتی نیاز به ترمیم دارد. البته میزان ماندگاری آن به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌شود برای آن زمان مشخصی تعیین کرد. یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی ماندگاری لیفت سینه با نخ جنس نخ و میزان مقاومت آنها است.لیفت سینه بدون جراحیآیا روش های لیفت سینه بدون جراحی اثربخش است؟

اگر نمی‌خواهید برای رفع افتادگی سینه زیر تیغ جراحی بروید می‌توانید روش کم تهاجمی و کم خطرتری را برای رفع افتادگی سینه‌های خود امتحان کنید که به آن لیفت سینه با نخ گفته می‌شود.

تبلیغاتی انجام می‌شود که لیفت سینه بدون جراحی امکان پذیر است، استفاده از هرگونه کرم و ماده دیگر برای بالا کشیدن سینه‌ها شاید در کوتاه مدت جوابگو باشد اما در طولانی مدت هیچ موردی جایگزین عمل جراحی لیفت سینه نخواهد شد.

ماندگاری لیفت سینه با نخ چقدر است؟

در بعضی از بیماران این نتایج طولانی مدت خواهد بود و دیگر نیازی به اصلاح نخواهند داشت اما برخی دیگر نیز پس از چند سال دوباره دچار افتادگی‌هایی می‌شوند که اگر تمایل داشته باشند باید دوباره عمل‌های اصلاحی انجام دهند. اینکه چرا این مدت زمان در بیماران مختلف فرق دارد را باید در عواملی همچون سن، رژیم غذایی، میزان سلامتی بیمار و ژنتیک جستجو کرد.

آیا لیفت سینه با نخ روشی بی خطر است؟

به طور کلی عمل زیبایی لیفت سینه کم خطر است و بسیاری از افراد سالانه این جراحی را زیر نظر متخصصان انجام می دهند. البته در لیفت سینه با نخ به خاطر اینکه بدن شما شکافته نمی شود بسیار بی خطر است و شما با اطمینان می‌توانید این جراحی را انجام دهید.
نخ لیفتینگ به عمق لایه‌ی پوست وارد شده و سه اثر بر جای می‌گذارد:

  • لیفتینگ فوری پوست از طریق اثرات مکانیکی
  • تجدید سلول از طریق تحریک کلاژن و عروق جدید برای بهبود بافت، خطوط ریز و چین و چروک
  • سفت شدن پوست با نزدیک کردن بافت‌ها

ماستوپکسی چیست؟

لیفت سینه با جراحی یا ماستوپکسی

جراحی لیفت سینه معمولا برای کسانی استفاده می‌شود که افتادگی شدیدی در سینه‌های خود دارند یا فرم سینه‌های آن‌ها به شکل کاملا واضحی تغییر کرده است. البته در موارد خفیف‌تر نیز می‌توان از این روش استفاده کرد که تشخیص آن بر عهده پزشک متخصص است.
لیفت سینه با جراحی معمولا با بیهوشی عمومی انجام می‌شود. اما پس از آن نیازی به بستری در بیمارستان نبوده و شما می‌توانید با همراه خود به خانه برگردید. جراحی سینه معمولا بین دو تا سه ساعت طول خواهد کشید. پس از اینکه بیمار به طور کامل بیهوش شد، در محل مشخصی از سینه‌ها برشی ایجاد می‌ شود.
برش‌های لیفت سینه معمولا دارای سه شکل کلی هستند:

  • برش‌های دایره‌ای که در اطراف هاله سینه انجام می‌شوند.
  • برش‌های دایره‌ای و عمودی که یکی از آن‌ها دور هاله سینه و دیگری به‌صورت خطی عمودی در زیر هاله سینه ایجاد می‌شود.
  • برش سوم نیز علاوه بر برش‌های دایره‌ای و عمودی دارای برش‌های افقی نیز هست که در زیر سینه‌ها ایجاد می‌شود.

پس از ایجاد این برش‌ها، از محل برش بافت سینه به سمت بالا کشیده می‌شود. توجه کنید که در این فرایند تنها سطح بافت کشیده می‌شود و بنابراین امکان آسیب به عروق یا بافت‌های حساس سینه وجود نخواهد داشت. کشیدگی بافت سینه باید به‌گونه‌ای باشد که سینه‌ها فرم مناسب را پیدا کنند، افتادگی برطرف شود و هاله و نوک سینه نیز در جای خود قرار بگیرند. جراح می‌تواند در حین لیفت سینه با جراحی اندازه هاله سینه را نیز تغییر دهد. پس از فرم دهی به سینه‌ها پوست اضافه جدا می‌شود و در نهایت جراحی با بخیه محل‌های برش به پایان می‌رسد.

آیا جای زخم و برش در جراحی ماستوپکسی باقی می ماند؟

در لیفت سینه با جراحی برش‌ها معمولا در محل‌هایی از سینه ایجاد می‌شود که دیده نمی‌شوند. اما اگر برشی در سطح سینه ایجاد شود، بسیار ظریف و جزئی است و جای آن پس از مدتی به طور کامل برطرف می‌شود. بنابراین نیازی نیست که نگران جای زخم‌های برش یا بخیه‌ها باشید. چراکه جراح بهترین محل را برای برش روی سینه شما انتخاب می‌کند و پس از آن نیز توصیه‌هایی به شما خواهد کرد که باعث بهتر شدن نتیجه و برطرف شدن جای زخم‌ها خواهد شد.

آیا نتایج عمل جراحی لیفت سینه بلافاصله قابل مشاهده است؟

ممکن است پس از جراحی لیفت سینه کمی درد و ورم داشته باشید. این موارد کاملا طبیعی بوده و پس از مدتی برطرف می‌شود. بعد از برطرف شدن ورم جراحی شما می‌توانید اثرات آن را مشاهده کنید. اما برای آن‌که نتایج جراحی تثبیت شده و کاملا قابل تشخیص باشند، بهتر است چند ماهی صبر کنید.
نتایج لیفت سینه با جراحی معمولا دائمی است و تا مدت زیادی با شما باقی خواهد ماند. البته افزایش سن تاثیر خود را بر روی سینه‌های شما خواهد گذاشت. اما شما می‌توانید با ثابت نگه داشتن وزن و انتخاب سبک زندگی و رژیم غذایی سالم، تاثیرات افزایش سن را تا حد امکان به تعویق بیندازید.

لیفت سینه و بارداری

آیا بارداری می‌تواند روی نتایج لیفت سینه تاثیر بگذارد؟

به طور قطع بله. در دوران بارداری و شیردهی سینه‌های شما فرم طبیعی خود را از دست داده، بزرگ‌تر و شل‌تر می‌شوند. بنابراین اگر قبل از بارداری لیفت سینه را انجام داده باشید، باید منتظر تغییر فرم سینه‌ها باشید. چراکه در این مدت وزن شما به‌شدت متغیر بوده و پوست شما کشیده و شل خواهد شد. به همین دلیل پزشکان توصیه می‌کنند که این عمل را زمانی انجام دهید که دیگر قصد بارداری ندارید.

آیا لیفت سینه‌ها محدودیت سنی دارد؟

بله. پزشکان توصیه می‌کنند که لیفت سینه را از ۱۸ سالگی به بعد انجام دهید. چراکه در این زمان فرم سینه‌ها ثابت شده و اندازه آن‌ها نیز مشخص است. البته توصیه پزشکان این است که حتی‌الامکان لیفت سینه را به سنین پس از بارداری و شیردهی موکول کنید تا مجبور به استفاده از روش‌های ترمیمی نشوید. البته کسانی که به‌صورت ارثی سینه‌هایی افتاده دارند، می‌توانند در سنین پایین‌تر نیز از این روش استفاده کنند.

آیا لیفت سینه با نخ روش موثری در اصلاح افتادگی سینه می باشد؟

در مورد روش لیفت سینه با نخ باید این نکته را بیان کرد که این روش کاملا موقت و بسیار دردناک است و امکان این وجود دارد که فرد به نتیجه مطلوب و مورد دلخواه خود دست پیدا نکند. مگر اینکه افتادگی در حد خفیف باشد، زیرا افتادگی سینه درجات مختلفی دارد، و از درجه 1 تا 3 تقسیم می شود و اگر افتادگی به درجات بالاتر رسیده باشد با روش های غیر جراحی قابل اصلاح نمی باشد.

درمان افتادگی سینه با پروتز

آیا می توان با انجام جراحی پروتز سینه به تنهایی، افتادگی سینه را اصلاح کرد؟

پاسخ مثبت است. معمولا در گریدهای پایین افتادگی پستان اگر در درجات 1 و 2 باشد می توان از داخل پستان همزمان با گذاشتن پروتز، افتادگی سینه را اصلاح کرد و بیمار از روی پوست هیچ برشی به جز برشی که برای گذاشتن پروتز سینه ایجاد می شود، را ندارد.
اما اگر افتادگی از نوع درجه 3 باشد با پروتز سینه نه تنها افتادگی پستان بیمار اصلاح نمی شود بلکه در این موارد ممکن است بیمار سینه های آبشاری پیدا کند به این صورت که پروتز در قسمت بالا می ماند و سینه در قسمت پایین آویزان می شود و بیمار یک سینه طولی و آبشاری پیدا می کند. بنابراین در این شرایط نه تنها افتادگی به هیچ وجه اصلاح نمی شود بلکه وزن اضافه پروتز و سنگینی آن به همراه جاذبه، کمک می کند تا سینه افتادگی بیشتری پیدا کند.
بنابراین اگر فردی درجه 3 افتادگی سینه را داشته باشد حتما باید برای او جراحی لیفت پستان یا همان ماستوپکسی انجام شود، حال اگر سینه نیز کوچک باشد و نیاز به گذاشتن پروتز سینه باشد پروتز هم گذاشته می شود اما اگر بیماران سینه ای با اندازه متعادل به نسبت سایز بدن داشته باشند تصور نکنند که با پروتز سینه مشکل افتادگی برطرف می شود.

چگونه می‌توان از افتادگی سینه‌ها جلوگیری کرد؟

مهم‌ترین فاکتور در حفظ حالت سینه‌ها قبل یا بعد از لیفت سینه، رعایت رژیم غذایی مناسب است. از مصرف غذاهای چرب دوری کنید و غذاهای سالم را به رژیم غذایی خود بیفزایید. علاوه بر آن حتما ورزش منظم را در برنامه خود قرار دهید. ماساژ سینه‌ها با یخ، روغن زیتون، روغن خردل یا ژل آلوئه ورا نیز می‌تواند در جلوگیری از افتادگی سینه ها موثر باشد.

بهترین جراح ماستوپکسی| بهترین جراح لیفت سینه با نخ

دکتر امیرپاشا ابراهیمی فلوشیپ جراحی پستان با به کار گیری تکنیک های پیشرفته و روز دنیا و دستگاه های مجهز قادر به انجام درمان افتادگی سینه در خانم ها می باشند.
با مراجعه به مطب دکتر امیرپاشا ابراهیمی شما می‌توانید تا حد زیادی از نتایج این روش مطمئن شوید. علاوه بر این هزینه لیفت سینه در کلینیک دکتر امیرپاشا ابراهیمی بسیار مناسب بوده و شما می‌توانید با مبلغی مناسب شیرینی جوانی و زیبایی سینه‌ها را بار دیگر تجربه کنید.
شما عزیزان می توانید برای مشاوره و تعیین وقت قبلی از دکتر امیرپاشا ابراهیمی، از طریق لینک زیر با ایشان ارتباط برقرار کنید.

آیا همه کاندید مناسبی برای نخ گذاری در سینه هستند؟

این سوال را باید پزشک متخصص پس از بررسی و معاینه پاسخ دهد. اگر فرد دچار تغییرات پوستی یا هیچگونه توده مشکوکی در بافت سینه‌ها نباشد، می‌تواند از روش نخ گذاری برای درمان افتادگی سینه استفاده کند. به‌علاوه افرادی که سینه‌هایی آویزان، شل یا افتاده دارند یا سینه‌های آن‌ها به دلایلی فرمی نامتقارن پیدا کرده است نیز کاندید مناسبی برای لیفت سینه هستند. موفقیت در این روش به میزان زیادی به دقت جراح وابسته است. 
به طور کلی هر فردی که قصد دارد لیفت سینه را انجام دهد، باید از سلامت عمومی برخوردار بوده و پس از انجام لیفت نیز وزن خود را ثابت نگه دارد. 

افرادی که نباید لیفت سینه با نخ انجام دهند

  1. افرادی که مبتلا به سرطان‌های بدخیم سینه هستند.
  2. افرادی که به بیماری‌های خودایمنی، ایدز یا هپاتیت دچار هستند.
  3. افرادی که پیش از انجام لیفت سینه با نخ، ایمپلنت سینه انجام داده‌اند.
  4. افرادی که به دلیل ابتلا به بیماری‌های مختلف، از داروهای ضد انعقاد خون استفاده می‌کنند.

مزایای لیفت سینه با نخ

مزایای لیفت سینه با نخ

  • این روش بدون برش بزرگ بوده و جای بخیه پس از آن بر روی پوست باقی نخواهد ماند.
  • در این روش نیازی به جراحی نیست از همین‌رو عوارض‌های پس از جراحی نیز وجود نخواهند داشت. اما نخ گذاری باید از سوی پزشک متخصص و باتجربه صورت بگیرد چراکه مرتکب شدن خطا و اشتباه می‌تواند عوارض‌هایی را برای فرد در پی داشته باشد.
  • سینه های شما دچار تناسب می‌شوند و هر دو یک شکل یکسان پیدا می‌کنند.
  •  شما دیگر نگران اثرات داروهای بیهوشی یا جراحی نخواهید بود.
  • پس از لیفت سینه با نخ شما می‌توانید در خانه فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرید. البته باید توجه کنید که مدتی از انجام فعالیت‌های سنگین دوری کنید.
  • اگر به درستی صورت بگیرد تا ۲ سال ماندگاری دارد.
  • این شیوه درمانی غیرتهاجمی است و به صورت سرپایی انجام می شود.
  • نسبت به روش‌های جراحی برای بالا کشیدن بافت سینه، دوره نقاهت کوتاه‌تری دارد.
  • برای نخ گذاری برش عمیقی بر روی پوست سینه ایجاد نمی‌شود.
  • نخ گذاری در بافت سینه کلاژن را تحریک کرده و خاصیت انعطاف پذیری بافت سینه را افزایش می‌دهد.
  • بالا کشیدن سینه با نخ، به کوچک‌تر شدن منافذ پوست سینه کمک می‌کند.
  • عروق خونی را تحریک کرده و به این صورت اکسیژن رسانی به پوست را افزایش می‌دهد.
  • نتایج درمانی پس از لیفت سریعاً قابل رویت می باشد.
  • صاف و یکدست کردن پوست سینه با نخ کاگ
  • نخ ها قابل جذب و سازگار با بدن هستند، ساخت و ساز کلاژن، فیبروبلاست را به شدت تحریک و سبب سفت شدن و کشیدن پوست سینه می شوند.
  • نتایج و تاثیرات ایجاد شده سریعاً پس از استفاده قابل رویت است.
  • در این روش به هیچ عنوان پس از عمل، اسکار و جای زخم روی پوست سینه به جا گذاشته نمی‌شود. 

معایب لیفت سینه با نخ

  • تاثیر دائمی ندارد؛ در بهترین حالت ممکن تا ۲ سال ماندگاری دارد.
  • در ناحیه تزریق ممکن است درد و کبودی احساس کنید.
  • ممکن است نخ‌ها جابه‌جا شوند که امکان اصلاح آن‌ها با بی حسی وجود دارد.
  • اگر نخ گذاری در بافت سینه توسط متخصص صورت نگیرد، ممکن است به دلیل کار گذاشتن نخ‌های بلند، برجستگی این نخ‌ها نمایان شود.
  • اگر افتادگی سینه شدید باشد، نمی‌توان آن را با نخ اصلاح کرد. (افتادگی سینه درجه‌های مختلفی بین ۱ تا ۳ دارد. افتادگی‌هایی با درجات شدیدتر قابل درمان با نخ نیستند و باید تحت درمان جراحی قرار بگیرند.)
  • اگرچه لیفت سینه با نخ روش کم تهاجمی‌تری است، اما این روش درمانی کمی دردناک است. از همین‌رو تنها به افرادی که دچار افتادگی‌های خیلی خفیف هستند توصیه می‌شود برای درمان از این روش استفاده کنند.

هزینه لیفت سینه با نخ

لیفت سینه با نخ یک عمل سرپایی است که بیمار را بی حس یا بیهوش می‌کنند. چون این عمل سرپایی است بنابراین هزینه لیفت سینه با نخ در مقابل سایر روش‌ها نیز کمتر است. اما این به این معنی نیست که این عمل تأثیری در روند فرم دهی به سینه‌ها ندارد. 

هزینه لیفت سینه با نخ به موارد مختلفی وابسته است و به نوع نخ، شدت افتادگی سینه‌ها، میزان دقت و تجربه و تخصص پزشک بستگی دارد. برای دریافت قیمت دقیق لیفت سینه با نخ می‌توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات مطب و نوبت دهی

بهترین جراح لیفت سینه با نخ

نتیجه گیری

نخ‌های لیفتینگ PDO در واقع نخ‌های پلی پروپیلن ۱۰۰ درصد قابل جذب با قلاب‌های مخصوص هستند و به عنوان یک شبکه‌ی پشتیبان، بافت‌های صورت و بدن را به صورت کاملاً ایمن بازیابی و پشتیبانی می‌کنند. آنها جایگزین لیفتینگ با جراحی نمی‌شوند اما گزینه‌ی مناسبی برای افرادی هستند که دچار افتادگی خفیف سینه شده‌اند اما مایل به جراحی نیستند.

بهتر است بدانید برای انتخاب بهترین روش های درمان افتادگی سینه ها باید هوشیارانه عمل کنید و قبل از اقدام به هر گونه درمان با یک فوق تخصص جراحی پستان مشورت کنید تا بهترین روش درمانی با توجه به شرایط، وضعیت بدنی و نیاز شما انتخاب شود.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا