بهترین جراح سینه در تهران

بهترین جراح سینه در تهران کیست؟ از کجا بهترین جراح سینه را تشخیص دهیم؟!

بهترین جراح سینه در تهران

جراحی سینه یکی از رایج ترین جراحی هایی است که توسط زنان سراسر دنیا انجام می شود. در حقیقت فرق چندانی نمی کند که این جراحی، برای اهداف زیبایی باشد یا اهداف درمانی! به هر صورت نمی توان از این نکته صرف نظر کرد که جراحی سینه در میان زنان بسیار رایج و معمول است.
همان طور که می دانید آمار شیوع سرطان سینه در بانوان بسیار بالاست، تا همین چند سال پیش بود که میانگین سنی زنانی که به سرطان سینه مبتلا می شدند، حدود 59 سال بود اما با وجود فاکتورهای زیادی که در محیط اطرافمان وجود دارد، میانگین سنی ابتلا به سرطان پستان در زنان بسیار پایین تر آمده است.
همین مسئله نیاز به جراحان و پزشکان متخصص سینه را بیشتر کرده است. اما سوال اصلی این جاست که بهترین جراح سینه در تهران کیست؟ آیا می توان به سادگی از میان پزشکان متعدد جراح سینه یکی را انتخاب کرد؟

چگونه می توان بهترین جراح سینه در تهران را پیدا کرد؟

اولین مورد جستجو در فضای اینترنت است. بستر اینترنت می تواند شما را در این زمینه یاری کند. می توانید نظرات بیماران سابق پزشک مورد نظرتان را در این فضا مطالعه کنید و ایده ای کلی راجع به کیفیت جراحتان به دست آورید.
دومین راهکار این است که از پزشک خودتان سوال کنید که بهترین جراح سینه در تهران کیست؟ عموماً پزشکان می توانند بهترین مرجع باشند. آنها می توانند جراح خوبی را به شما معرفی کنند و شما را از زحمت جستجو خلاص کنند.

شهرت پزشک نیز بسیار حائز اهمیت است. برخی از پزشکان جراح به خاطر سال ها طبابت، شهرتی در میان بیماران خود دارند. بنابراین اگر تا به حال نامی از پزشک مورد نظر نشنیده اید یا این که هیچ گونه اطلاعات قابل اتکایی در مورد این پزشک در فضای اینترنت هم پیدا نکردید، توصیه می کنیم که این گزینه را کنار بگذارید.
در صورتی که به یک جراح سینه نیازمند شدید، مهم ترین نکته این است که قبل از هر چیزی نسبت به کیفیت طبابت او اطمینان حاصل کنید. پزشک مورد نظر شما باید تجربه ی کافی در جراحی پستان داشته باشد تا بتواند بهترین نتیجه ی ممکن را برای شما به دست آورد.

فیلم ماموپلاستی کاهشی

بهترین دکتر جراحی کوچک کردن سینه

دقت و ظرافت، به خصوص در مسائل درمانی مربوط به سینه، مانند سرطان پستان بسیار مهم و اساسی است. جراحی که باید بافت سرطانی پستان را بردارد، باید این کار را با دقت و بدون آسیب رساندن به بافت های سالم پیرامونی انجام دهد و به این ترتیب ریسک عود مجدد سرطان پستان را هم تا جای ممکن پایین بیاورد.

اما صرف نظر از درمان سرطان و بیماری های پستان، یکی دیگر از حیطه های کاری جراحان پستان به جراحی های زیبایی باز می گردد. امروزه کوچک کردن سینه در میان بانوان محبوبیت بسیار زیادی دارد. البته بزرگ کردن سینه با پروتز نیز جراحی بسیار محبوبی است.

بیشتر جراحان سینه، در زمینه جراحی های پستان نیز کار می کنند و شما می توانید با خیالی آسوده به آن ها مراجعه کنید. لزوما قرار نیست که بهترین جراح سرطان پستان، بهترین دکتر جراحی زیبایی پستان هم باشد اما در صورتی که سابقه خوبی در این زمینه داشته باشد، می توانید تا حد زیادی به او اطمینان کنید.

بهترین جراح سینه چه ویژگی های باید داشته باشد؟

مهم ترین ویژگی به مهارت جراح برمی گردد. این مسئله به خصوص در درمان سرطان پستان بسیار حائز اهمیت می شود. جراحی که بافت و اندام سینه را به خوبی بشناسد، می داند که چگونه بهترین درمان را برای بیمار خود انجام دهد و با استفاده از مهارت خود بهترین نتیجه را کسب کند.

نکته دیگر به سابقه جراحی باز می گردد. جراح مورد نظر باید به اندازه ی کافی در این مورد سابقه داشته باشد. سابقه جراحی می تواند به جراح کمک کند تا انواع سرطان و انواع سینه ها را بهتر بشناسد و بداند که هر کدام از آن ها نیازمند چه نوع درمانی هستند.

اما بهترین جراح سینه، باید ارتباط خوبی با بیمار خود داشته باشد. فراموش نکنید که بیشتر مراجعه کنندگان این دسته از جراحان، بیمارانی هستند که به سرطان سینه مبتلا شده اند و بیش از هر زمان دیگری در زندگی، نگرانی و استرس دارند. بهترین جراح سینه می داند که باید با هر یک از این بیماران چگونه رفتار کند و اطلاعات مربوط به بیماری را چگونه به دست بیمارش برساند تا این استرس و اضطراب بیشتر نشود.

متاسفانه برخی از پزشکان شرایط حساس این دسته از بیماران را درک نمی کنند و رفتار مناسبی ندارند. این گونه رفتارها قطعا در روحیه ی بیمار اثر مخربی خواهند داشت و در نهایت ممکن است در نتیجه ی جراحی نیز اثرگذار باشند.

بهترین جراح سینه چه ویژگی های باید داشته باشد؟

بهترین جراح پلاستيك سينه در تهران

در حقیقت در سراسر جهان همچنان بسیاری از عمل های زیبایی سینه، اعم از افزایش یا کاهش حجم سینه با ماموپلاستی و لیفت سینه را جراحان پلاستیک انجام می دهند. این اتفاق عجیبی نیست. بسیاری از جراحان پلاستیک ماهر و با تجربه هستند که اصولا در زمره بهترین گزینه ها برای انجام جراحی های زیبایی سینه به شمار می روند.

اما این فقط جراح پلاستیک نیست که می تواند عمل زیبایی سینه را برای شما انجام دهد. گروه دیگری از پزشکان هستند که می توانند حتی بهتر از یک جراح پلاستیک عمل های زیبایی سینه را انجام دهند. جدای از پارامترهای اصولی که پزشک باید ماهر، با تجربه و قابل اعتماد باشد، فاکتور تخصص هم نکته قابل تأملی به شمار می رود.

تخصص اصلی یک جراح پلاستیک مشخصا انجام انواع جراحی های زیبایی و به عبارت ساده تر درست کردن ظاهر اندام های مختلف بدن است. بله، یک جراح پلاستیک سینه با تمام مهارت هایی که دارد می تواند در کنار سینه، عمل های زیبایی را روی سایر اندام بدن هم انجام دهد. چون تخصصش در این کار است.

معرفی رشته فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان

گروهی از پزشکان جراح هستند که به صورت تخصصی فقط روی اندام سینه کار می کنند. بزرگترین مزیت چنین جراحانی این است که حتی در دوره تحصیلات فوق تخصصی خود فقط روی اندام سینه تمرکز داشته اند. یعنی این اندام را به بهترین شکل ممکن می شناسند و با همه زیر و زبرهای آن آشنایی کامل دارند. پس طبیعتا چنین پزشکانی از یک منظر می توانند گزینه بهتری از جراحان پلاستیک باشند و شما می توانید با خیال راحت از ایمنی و نتیجه کار به آنها مراجعه کنید. چراکه متخصص ویژه جراحی سینه هستند.

این گروه از جراحان، در واقع فوق تخصص جراحی سینه هستند. از آنجایی که این رشته فوق تخصصی در داخل کشور تدریس نمی شود، اغلب این جراحان مدرک تحصیلی خود را از کشورهای درجه اول خارجی دریافت کرده اند و به همین دلیل تعداد آنها در ایران چندان زیاد نیست.
اخیرا خبرها و مصاحبه هایی که انجام شده حاکی از این است که تعداد پزشکان فوق تخصص جراحی سینه در داخل ایران کمتر از بیست نفر است! که البته جنبه مثبتش در این است که پیدا کردن این پزشکان فوق تخصص آنقدرها هم سخت نیست. به عنوان نمونه دکتر امیرپاشا ابراهیمی از معدود پزشکان فوق تخصص جراحی سینه در داخل کشور هستند که با مهارت و تجربه بالا سابقه خوبی در زمینه انجام انواع عمل های جراحی سینه موفق داشته اند.

برتری پزشک فوق تخصص جراحی سینه نسبت به جراح پلاستیک

مهمترین برتری پزشکان فوق تخصص جراحی سینه نسبت به جراحان پلاستیک در این است که می توانند عمل ایمن تری را انجام بدهند. اندام سینه بسیار بافت حساسی دارد که حتی ممکن است با وارد شدن ضربه شدید بیرونی دچار مشکلات بعضا جدی بشود. چه برسد به این که آسیب داخلی ببیند! وارد شدن آسیب های داخلی به سینه می تواند حتی شانس ابتلا به سرطان سینه را دو چندان نماید. و این دقیقا همان نقطه قوت جراحان سینه فوق تخصص است.

از آنجایی که جراح پلاستیک حتی اگر در کار خود بهترین باشد، به صورت تخصصی روی سینه کار نمی کند ممکن است در حین جراحی زیبایی برای اصلاح ظاهر سینه به بافت های داخلی صدمه بزند و خطراتی جدی را ایجاد نماید. کما اینکه تعداد افراد آسیب خورده از جراحی های زیبایی سینه کم نیست. این در شرایطی است که دکتر فوق تخصص جراحی سینه به همان اندازه که در انجام عمل های زیبایی تبحر دارد، بهترین متخصص برای انجام جراحی های درمانی سینه هم هست. به همین دلیل شانس اینکه طی جراحی زیبایی به بافت سینه آسیبی بزند بسیار کمتر است.
پس اگر به دنبال بهترین جراح سینه در تهران می گردید که عمل های زیبایی یا درمانی سینه انجام دهید، توصیه می کنیم سراغ پزشکان فوق تخصص جراحی پستان بروید.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی | بهترین فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان

هزینه جراحی زیبایی سینه زنان

تا اینجای کار بیشتر در مورد جراحی های درمانی سینه صحبت کرده ایم اما همان طور که در ابتدای این متن به صورت خلاصه بیان نمودیم، جراحی های سینه شامل جراحی های زیبایی (مانند کاشت پروتز سینه، کوچک کردن سینه، لیفت سینه یا ماستوپکسی و …) نیز می شود.

هزینه جراحی زیبایی سینه به چند فاکتور مختلف بستگی دارد:
مهارت و سابقه پزشک (هرچه پزشک شما اعتبار بیشتری در فیلد کاری خود داشته باشد، احتمالاً هزینه های بیشتری دریافت خواهد کرد.)
شرایط جسمی فرد: طبیعتا عمل هر فردی ممکن است با دیگری متفاوت باشد و این مسئله در هزینه جراحی هم بی تاثیر نخواهد بود.
در صورتی که جراحی شما مربوط به کاشت پروتز سینه باشد نیز باید در نظر داشته باشید که این پروتزها جنس و انواع مختلفی دارند که هر یک قیمت جداگانه ای خواهند داشت. (توصیه می کنیم کار انتخاب پروتز سینه را بر عهده ی جراح خودتان بگذارید)

هزینه جراحی زیبایی سینه زنان

بهترين جراح سينه و شكم در تهران

اغلب پزشکانی که جراحی زیبایی سینه را انجام می دهند توانایی و مهارت لازم برای جراحی زیبایی شکم را هم دارند. جراحی زیبایی شکم که با نام ابدومینوپلاستی شناخته می شود عملی است که طی آن پوست اضافه و چربی های زیر پوستی ناحیه شکم برداشته می شود.  خیلی از خانم هایی که عمل زیبایی سینه انجام می دهند تمایل دارند که همزمان با آن وضعیت ظاهری شکم خود را هم اصلاح کنند. انجام همزمان ماموپلاستی و ابدومینوپلاستی ممکن و البته رایج است.

به یاد داشته باشید که جراحی ابدومینوپلاستی تفاوت زیادی با عمل هایی مانند لیپوساکشن دارد. گرچه ابدومینوپلاستی هم برای صاف و یکدست کردن ناحیه شکم صورت می گیرد اما مختص حذف چربی های زیرپوستی است. یعنی چربی هایی که با سخت ترین رژیم ها و ورزش ها هم از بین نمی روند. با ابدومینوپلاستی می توانید شکمتان را صاف کنید و با برداشتن پوست اضافه آن جوانی و شادابی دوباره به آن ببخشید.

دکتر فوق تخصص جراحی سینه باز هم یکی از بهترین گزینه ها برای انجام ابدومینوپلاستی است. حتی اگر مایل باشید این عمل را به تنهایی و بدون عمل زیبایی سینه انجام دهید. دکتر امیرپاشا ابراهیمی البته یکی از بهترین افراد برای انجام جراحی زیبایی شکم نیز به شمار می روند.

یادتان باشد که ابدومینوپلاستی برای کم کردن وزن و خالی کردن تمام چربی های بدن نیست. پس اگر قصد لاغر شدن دارید این عمل مناسب شما نخواهد بود.

البته آقایان هم می توانند به اندازه خانم ها از مزیت های این عمل بهره مند شوند.

بهترين جراح سينه در تهران ني ني سايت

همانطور که اشاره کردیم جستجوی آنلاین می تواند یکی از راه های خوب برای تشخیص بهترین جراح سینه در تهران باشد. یکی از بهترین راهکارها برای تشخیص بهترین جراح سینه مراجعه به تالارهای گفتگوی آنلاین مانند وبسایت نی نی سایت است. در این تالار که یکی از بهترین فضاها برای پرس و جو به شمار می رود، شما می توانید به طور مستقیم با افراد و بیماران دیگری که سابقه مراجعه به پزشک های مختلف را داشته اند تبادل نظر کنید و نظراتشان را بشنوید.
در ادامه لینک مربوط به یکی از تالارهای گفتگوی نی نی سایت را قرار داده ایم تا مستقیما بتوانید وارد شوید و سوال هایتان را مطرح کنید.

بهترین جراح سینه | تبادل نظر نی نی سایت

دکتر امیرپاشا ابراهیمی

بهترين جراح سينه ني ني سايت

دکتر امیرپاشا ابراهیمی، یکی از بهترین جراحان سینه در تهران است که با سال ها تجربه و سابقه طبابت می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکتر ابراهیمی، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا