جراح سینه در تهران

جراح سینه در تهران | برترین جراحان پستان در کشور

جراح سینه در تهران

پیدا کردن جراح سینه در تهران اصلاً و ابداً کار دشواری نیست. تهران به عنوان پایتخت ایران همواره بهترین مکان و شهر برای پیدا کردن هر جنس یا هر خدماتی است. از این رو هم تعداد جراحان سینه در تهران کم نیست. چه جراحان زیبایی سینه، چه جراحانی که عمل سرطان سینه انجام می دهند.
اگر همین واژه جراح سینه در تهران را در گوگل جستجو کنید وبسایت‌هایی مانند دکتریاب یا نوبت می توانند جراحان زیادی را به شما معرفی کنند. اگر سری به این وبسایت ها بزنید می بینید که با چه تعداد گزینه رو به رو هستید.

اما سوال اصلی اینجاست که آیا تمام این جراحان می توانند بهترین عمل سینه را برای شما انجام دهند؟ کدامیک از آنها بهتر است؟ آیا هرکس در صدر لیست باشد الزاما بهترین است؟ اصلا بهترین جراح سینه در تهران کیست؟

اجازه ندهید تبلیغات یا لیست و فهرست های مختلف شما را فریب دهند. مهمترین فردی که می تواند بهترین جراح سینه در تهران را برای شما پیدا کند، خودتان هستید.

در این مقاله قصد داریم تا ویژگی های بهترین جراح سینه در تهران را به شما معرفی کنیم تا راحت تر بتوانید جراحان خوب پستان را تشخیص دهید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

 

جراح سینه در تهران

اهمیت انتخاب جراح پستان

پیش از هرچیز اجازه بدهید در این مورد صحبت کنیم که اصلا چرا انتخاب یک جراح سینه خوب مهم است؟ مگر یک جراح سینه خوب چه کاری انجام می دهد که جراح دیگر نمی تواند؟ علاوه بر آن همیشه تعداد افرادی که پیش جراحان مختلف تجربه عمل پستان داشته اند و از کار او راضی بوده اند هم زیاد است.

شما باید این نکته بسیار مهم را بدانید که فرق یک جراح خوب و نه چندان خوب در کاری نیست که یکی انجام می دهد، بلکه در کاری است که انجام نمی دهد. یعنی چه؟

خب کافی است نگاهی به آمار تعداد کسانی بیندازید که برای درمان سرطان پستان جراحی سینه انجام داده اند، اما بعد از عمل سینه هایشان از نظر ظاهری از ریخت افتاده است و هرگز به شکل سابق بازنگشته است. یا افرادی که جراحی زیبایی روی اندام سینه انجام داده اند اما بعدها دچار مشکلات جدی سینه و حتی سرطان سینه شده اند.

اگر می خواهید واقعا سرطان پستان خود را درمان کنید و شانس ابتلای مجدد به آن را به نزدیک صفر برسانید، یا می خواهید با انجام ماموپلاستی (جراحی زیبایی پستان) دچار مشکلات جدی در سینه نشوید، بهتر است حتما در انتخاب جراح سینه دقت نظر داشته باشید.

این است اهمیت انتخاب بهترین جراح سینه در تهران.

اهمیت انتخاب جراح پستان

بهترین جراح سینه کیست؟

جراحی سینه جزو عمل های جراحی حساس است. چراکه به علت حساسیت بافت اندام سینه عمل کردن آن سخت است و ممکن است به سادگی آسیب های جدی به این اندام وارد شود.

به صورت کلی سه گروه از پزشکان هستند که می توانند انواع جراحی پستان را برای شما انجام دهند:

  1. جراحان عمومی
  2. جراحان پلاستیک
  3. دکتر فوق تخصص جراحی پستان
بهترین جراح سینه کیست

تفاوت جراحان عمومی و جراحان پلاستیک

جراحان عمومی کسانی هستند که تقریبا می توانند هر نوع سرطانی را جراحی کنند و توده های سرطانی پستان هم یکی از آنها است.

جراحان پلاستیک نیز متخصص جراحی زیبایی هستند و می توانند کار ماموپلاستی سینه را به خوبی برای شما انجام دهند.

اما مهمترین مشکلی که در مورد این دو گروه از پزشکان محترم وجود دارد در این است که هیچ یک به کار دیگری تسلط ندارد. یعنی همانقدر که یک جراح پلاستیک نمی تواند سرطان سینه شما را درمان کند، یک جراح عمومی سرطان هم نمی تواند به خوبی ظاهر سینه های شما را حفظ کند.

بهترین فوق تخصص جراحی پستان

این در حالی است که گروه سوم از جراحان سینه، یعنی پزشکان فوق تخصص جراحی پستان می توانند به بهترین نحو هر دو کار را برای شما انجام دهند. دکتر فوق تخصص جراحی پستان، به صورت متمرکز و تخصصی روی عمل اندام سینه کار، تحصیل و تجربه کرده است. او نمی تواند به جز ماموپلاستی پستان هیچ عمل زیبایی دیگری برای شما انجام دهد، یا نمی تواند توده های سرطانی دیگر را از اندام های دیگر بدن بیرون بکشد. کار او فقط در حوزه سینه است. از این رو در انجام انواع عمل های سینه یک متخصص به تمام معنی است.

اما به واسطه عدم وجود رشته فوق تخصصی جراحی پستان در داخل کشور، تعداد پزشکان فوق تخصص جراحی پستان در ایران زیاد نیست. معدود جراحانی هم که هستند اغلب مدرک خود را در خارج از کشور گرفته اند. ولی مزیت این امر در آن است که پیدا کردن آنها آسان تر خواهد بود.

پس برای پیدا کردن بهترین جراح سینه در تهران حتما در جلسه اول مشاوره از او درباره مدرک تحصیلی اش سوال بپرسید. یادتان باشد که بهترین جراح سینه حتما کسی است که مدرک فوق تخصصی جراحی سینه دارد.

این گروه از جراحان می توانند به خوبی درمان سرطان سینه و جراحی های زیبایی سینه را انجام دهند. پس کارشان هم ایمن تر است، هم از نظر نتیجه ظاهری قابل اعتماد تر.

بهترین جراح سینه کیست

بهترین جراح سینه در تهران

اگر بخواهیم به شما بگوییم که فقط یک جراح خیلی خوب برای عمل سینه در تهران وجود دارد، کاملا دروغ گفته ایم. شما باید بهترین ها را بررسی کنید و مناسب ترین فرد را برای خودتان انتخاب نمایید.

در هنگام انتخاب جراح سینه حتما علاوه بر مدرک تحصیلی او، در مورد تجاربش هم سوال بپرسید و ببینید که آیا واقعا برای شخص شما قابل اعتماد هست یا خیر. همچنین توصیه می کنیم در صورت امکان آلبوم کارهای قبلی او را ببینید و با مراجعین قبلی اش تماس بگیرید و نظر آنها را بپرسید.

در بین تمام جراحان خوب سینه در تهران، دکتر امیرپاشا ابراهیمی یکی از بهترین ها هستند که با مدرک فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان از کشور آلمان تجارب بسیار موفقی در زمینه انجام انواع عمل های جراحی پستان داشته اند.

اما حتی در این شرایط توصیه ما به شما این است که به تبلیغات اعتنایی نکنید و خودتان شخصا برای آشنایی بیشتر و گرفتن مشاوره از ایشان به مطب مراجعه کنید.

تجربه عمل جراحی سینه

برای اینکه شناخت بهتری از عمل جراحی سینه داشته باشید بهتر است با افرادی که تجربه این کار را دارند صحبت و مشورت کنید. اگر بگردید شاید در اطرافیان خود کسانی را پیدا کنید که قبلا این عمل را انجام داده باشند. اگر هم نه، می توانید به تالارهای گفتگو آنلاین سری بزنید و با تجربه های مردم در این زمینه آشنایی پیدا کنید.

تجربه عمل جراحی سینه

جراح سرطان سينه در تهران

شاید اهمیت پیدا کردن بهترین جراح سرطان سینه در تهران از پیدا کردن جراح زیبایی سینه بیشتر باشد. چراکه هرچه نباشد اهمیت درمان سرطان پستان بسیار بیشتر از بهبود وضعیت ظاهری سینه ها است.

همانطور که اشاره کردیم برای پیدا کردن بهترین جراح سرطان پستان در تهران بهتر است سراغ یک جراح فوق تخصص سینه، مثل دکتر امیرپاشا ابراهیمی بروید. دکتر فوق تخصص آنقدر شناخت، تجربه و مهارت در زمینه درمان اختصاصی سرطان سینه دارد که با اطمینان خاطر می توانید به او اعتماد کنید.  

اطلاعات مطب و نوبت دهی

جراح عمومي سينه در تهران

در بالا هم ذکر کردیم که جراحی های درمانی پستان را جراحان عمومی هم اغلب انجام می دهند. پزشکان و جراحان اصولا در زمینه جراحی های تخصصی تر مدرک فوق تخصص می گیرند، در حالی که جراحی عمومی الزاما نیازمند مدرک فوق تخصصی ندارد. از این رو پیدا کردن دکتری که علاوه بر مدرک تخصصی جراحی عمومی، مدرک فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان را هم داشته باشد، می تواند به معنی پیدا کردن بهترین جراح پستان باشد که خوشبختانه دکتر امیرپاشا ابراهیمی هر دو شرایط را دارند.

بهترين جراح زيبايي سينه در تهران

کاهش دادن حجم، زیاد تر کردن حجم و لیفت سینه جزو موارد جراحی های زیبایی پستان به شمار می روند که برخی از جراحان پلاستیک در انجام دادن آنها مهارت دارند. اما ایمنی عمل هم به اندازه نتیجه ظاهری مهم است. بنابراین در مورد جراحی های زیبایی هم بهتر است سراغ فوق تخصص جراحی پستان بروید چراکه می تواند به خوبی یک جراح پلاستیک ماهر عمل زیبایی سینه را برای شما انجام دهد و به خوبی یک جراح سرطان سینه مراقب وضعیت سلامت پستان در طول جراحی باشد.

معرفی دکتر امیرپاشا ابراهیمی

دکتر امیرپاشا ابراهیمی، فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند که پس از اتمام دوره پزشکی عمومی و گذراندن دوره طرح خدمات نیروی انسانی، با رتبه برتر وارد رشته جراحی عمومی دانشگاه تهران، بیمارستان امام خمینی شدند. ایشان پس از کسب مهارتهای لازم زیر نظر بهترین اساتید جراحی کشور و همچنین گذراندن بخشی از دوره تخصص خود در کشور آلمان، در نهایت موفق به کسب بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه تهران شدند.
پس از گذراندن طرح تخصص خود در مناطق محروم و همچنین فعالیت به عنوان هیات علمی درمانی در بیمارستان امام خمینی تهران، به عنوان نفر اول امتحان فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان، به مدت ۱۸ ماه بروزترین تکنیکهای فوق تخصصی جراحی پستان (درمانی و زیبایی) را از اساتید بنام این رشته فرا گرفتند و با چاپ مقاله همزمان با پایان دوره خود، مفتخر به دریافت مدرک فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان از دانشگاه تهران شدند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا