بهترین دکتر لیفت سینه

بهترين دكتر ليفت سينه

بهترين دكتر ليفت سينه

از آنجایی که سینه‌ها یکی از مهم‌ترین اندام‌های بدن زنان برای ایجاد جذابیت‌های زنانه و حفظ اعتماد به نفس هستند، بهتر است برای انجام جراحی‌های تغییر فرم و اندازه سینه به بهترين دكتر ليفت سينه مراجعه کنید که در زمینه جراحی‌های سینه بیشترین تخصص و دانش را دارد.

پس جراحی که بهترین فرد برای انجام جراحی درمانی سینه است و به همان اندازه در انجام جراحی های زیبایی هم تخصص دارد، طبیعتاً بهترین گزینه برای انجام هر دو نوع جراحی پستان به شمار می رود. چون ریسک آسیب به سلامتی بعد از جراحی زیبایی را کاهش می دهد و ریسک آسیب به ظاهر سینه بعد از جراحی های درمانی را نیز کم می کند.

در ادامه مقاله با جراحی لیفت سینه و دکتر امیرپاشا ابراهیمی بهترین فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان بیشتر آشنا خواهیم شد.

چرا پستان ها افتاده می شود؟

پستان ها به طور طبیعی با افزایش سن، بعد از بارداری و شیردهی و بعد از کاهش وزن، تغییر شکل داده و فرمی کشیده پیدا می کنند. این امر به این دلیل است که پوست و رباطهای فیبری پستان کشیده می شوند بنابراین بافت پستان پشتیبانی نمی شود. مجددا حمایت فیبری سینه ها امکان پذیر نیست اما می توان با از بین بردن پوست اضافی، اصلاح مجدد بافت سینه و حرکت دادن نوک سینه ها به بهترین حالت روی سینه های جدید، آنها را دوباره شکل داد. گزینه های دیگر کاهش اندازه آروئلا (پوست تیره تر اطراف نوک پستان) یا بزرگ کردن سینه ها به طور همزمان است.

افتادگی سینه ها یک فرآیند است که طی چند سال و یا دوره ای طولانی اتفاق می افتد. در این وضعیت که پتوز نامیده می شود، در مقایسه با بافت سینه پوست اضافی و شُل زیادی وجود دارد که باید برداشته شود.

لیفت سینه می تواند سینه ها را محکم تر و زیبا تر کند. بعد از بالا آمدن پستان ممکن است از نظر اجتماعی و شخصی راحت تر باشید. بهترین نتایج مربوط به زنانی است که دارای سینه های کوچک هستند، اما سینه ها به هر اندازه ای قابل برداشتن هستند. نتایج حاصل از لیفت سینه به اندازه سینه بستگی دارد.

لیفت سینه

لیفت سینه

لیفت سینه با نام ماستوپکسی نیز شناخته می شود. ممکن است برخی از بانوان قصد داشته باشند هم سینه های خود را لیفت کرده و هم حجم آن را کاهش دهند. در این صورت می توان لیفت سینه را با روش های دیگر مانند ماموپلاستی ترکیب کرد. همچنین ممکن است فرد علاوه بر لیفت سینه قصد افزایش حجم سینه را نیز داشته باشد که در این صورت عمل لیفت سینه و پروتز سینه همزمان یا پروتزپکسی انجام می شود.
در اکثر موارد، بسته به میزان پوستی که برداشته می شود و اینکه بیمار چقدر احساس درد و ناراحتی دارد، 2 تا 14 روز پس از عمل جراحی لیفت سینه، می‌تواند به محل کار و فعالیت خود بازگردد.

لیفت شامل تغییر موقعیت نوک سینه، برداشتن پوست اضافی و تغییر شکل سینه می شود.

آیا می توان جراحی لیفت سینه را همزمان با جراحی پروتز انجام داد؟

انجام این دو جراحی به شکل همزمان بلامانع است. گرچه می تواند در هزینه نهایی تاثیرگذار باشد، اما انجام آن به دلیل تجربه یک بیهوشی در بانوانی که قصد انجام هر دو جراحی را دارند توصیه می شود.
زمانی که جراح اقدام به جراحی لیفت سینه می کند می تواند از برش هایی که روی سینه ایجاد کرده عمل پروتز سینه را نیز انجام دهد که در این مورد به نفع بیمار خواهد بود، چرا که نیازمند برش دیگر برای جایگذاری پروتز سینه نخواهد بود.

مزایای ماستوپکسی

  1. کشیدن پستان به سمت بالا و قرارگیری آن در موقعیت مناسب از نظر زیبایی
  2. تغییر شکل و موقعیت هاله پستان (مجموعه نوک پستان) به موقعیت و شکل طبیعی تر
  3. بهبود بخشیدن به اندازه و شکل پستان ها به همراه اصلاح سایز با پروتز مناسب
  4. بخشیدن ظاهری جذاب و شاداب تر

نتایج جراحی لیفت سینه

بیمار بلافاصله بعد از جراحی لیفت سینه متوجه تغییرات در سینه خود می شود، با این که هم چنان به دلیل متورم بودن سینه ها نتایج اصلی این جراحی مشخص نمی باشد. ممکن است بیمار بعد از جراحی متوجه کوچک شدن سینه های خود شود حتی اگر جراحی کوچک کردن سینه ها انجام نشده باشد. اما در نهایت شاهد سفت و گرد شدن سینه ها خواهیم بود.
داشتن رژیم غذایی سالم و متعادل و وزن بدنی ایده آل به بیماران بعد از جراحی توصیه می شود.

آیا بعد از جراحی لیفت سینه امکان افتادگی مجدد آن وجود دارد ؟

بعد از جراحی لیفت سینه باز هم امکان افتادگی وجود دارد اما فرد متقاضی معمولا در شرایطی این عمل را انجام می دهد که اولا تغییرات وزنی بعد از آن نداشته باشد و دوم اینکه قصد بارداری نداشته باشد. به خانم هایی که زایمان نداشته اند نیز توصیه می شود که بعد از مادرشدن و پایان دوران شیردهی این عمل جراحی را انجام دهند. تغییرات وزنی و از دست رفتن حالت کشسانی پوست باعث می شود که سینه ها دچار افتادگی شوند. البته جای نگرانی نیست چون بعد از جراحی لیفت سینه افتادگی آن بسیار نادر و ناچیز خواهد بود. جراح به شما مراقبت های لازم برای پیشگیری از این مساله را خاطر نشان می کند.

لیفت سینه و بارداری

اگر در آینده‌ای نزدیک تصمیم به بارداری دارید، عمل بالا بردن سینه را به تاخیر اندازید. در دوران بارداری، سینه‌های شما می‌تواند نتایج لیفت را تغییر داده و مجددا به حالت اول برگردند. البته که افزایش وزن ناشی از بارداری نیز در تغییر ظاهر پستان ها مؤثر است.
دوران شیردهی نیز باید در نظر گرفته شود. اگرچه شیردهی پس از عمل بالا بردن سینه امکان پذیر خواهد بود اما از آنجا که نوک پستان از بافت زیرین سینه جدا نیست- برخی از زنان ممکن است در تولید شیر کافی مشکل داشته باشند.

ورم بعد از لیفت سینه

پس از جراحی تورم و کبودی به دلیل برش های ایجاد شده وجود خواهد داشت که طبیعی است و با گذشت زمان از بین می رود. گاهی رفع ورم پس از جراحی کوچک کردن سینه، به ماه‌ها زمان نیاز دارد. در برخی از موارد ورم بعد از لیفت سینه بسته به شرایط بیمار ممکن است تا سه ماه باقی بماند و ممکن است شکل غیر طبیعی داشته باشد. در این صورت با مصرف آنتی بیوتیک ها می توانید از ایجاد تورم جلوگیری کنید

لیفت سینه با لیزر

کلاژن ماده جوانسازی است که به صورت طبیعی در بدن وجود دارد. این ماده به صورت دائمی در سنین جوانی در بدن وجود دارد، اما با بالا رفتن سن سطح کلاژن پوست کاهش یافته و همین امر هم باعث شل شدن پوست و از بین رفتن حالت صاف و قدرت کشسانی آن می شود. در سنین بالاتر کلاژن تنها برای موارد درمانی و بهبود آسیب های پوستی وارد شده تولید می شود و لیزر این قابلیت را دارد که پوست را بدون اینکه آسیبی جدی به آن برساند، به تولید کلاژن تحریک کند.

جراحی لیفت سینه

روند جراحی لیفت سینه

جراحی لیفت سینه تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. روند جراحی به این صورت است که ابتدا محل های ایجاد برش که به شرح زیر است، علامت گذاری می شوند.

  • هاله قهوه ای رنگ دور نوک سینه. ایجاد برش در این ناحیه از سینه، معمولا با اسکار مشخصی همراه نخواهد بود و در مواردی توصیه می شود که شدت افتادگی زیاد نباشد.
  • زیر نوک سینه تا زیر سینه. برش های ایجاد شده در این ناحیه نیز به مرور محو خواهند شد.
  • در امتداد چین های طبیعی زیر سینه. این نوع برش زمانی توصیه می شود که شدت افتادگی زیاد باشد. اسکارهای این روش به خوبی زیر لباس محو می شوند.

بعد از ایجاد برش در ناحیه مورد نظر، پوست و بافت اضافی برداشته و سینه به سمت بالا کشیده خواهد شد. گاهی نیاز به تغییر پوزیشن نوک سینه نیز است.

در پایان، برش ها بخیه زده می شوند و پانسمانی جهت محافظت از بخیه ها، بر روی سینه قرار خواهد گرفت.

جراحی لیفت سینه، روش سرپایی نبوده و نیازی به بستری بودن بیمار در بیمارستان نیست. اما از آن جایی که بعد از جراحی، اثرات ماده بیهوشی در بدن باقی می ماند و ممکن است فرد هوشیاری کامل نداشته باشد، توصیه می شود یکی از نزدیکان و یا دوستان، بیمار را بعد از جراحی همراهی کند.

آیا جای بخیه ها باقی می ماند؟

در خصوص اسکارهای این روش جراحی باید بگوییم، به مرور که شاهد بهبود جای زخم و بخیه هستیم، اسکارها به رنگ قرمز در آمده و به مرور محو می شوند. میزان مشخص بودن اسکارها به محل ایجاد برش و هم چنین تکنیک و مهارت به کار رفته در طول جراحی بستگی دارد.

سوالات متداول لیفت سینه

بعد از شیردهی دچار افتادگی در سینه ها شده ام می توانم با ورزش آن ر ا به حالت قبل بازگردانم؟

بافت سینه به گونه ای است که تاثیرات حجمی روی آن به شدت اثر گذار است. مواردی مانند کاهش وزن ویا بارداری و شیردهی که سایز سینه ها را دچار تغییر می کند می تواند آسیب زننده باشد و باعث افتادگی سینه ها شود. البته افتادگی بعد از زایمان و یا لاغری در افراد مختلف متفاوت است. مسائل ژنتیکی و جنس پوست هم در لیفت خود به خودی سینه تاثیر گذار هستند. اما به طور کلی افتادگی سینه ها اگر زیاد باشد با ورزش و یا کرم های تبلیغاتی اصلاح نخواهد شد. حتی بعد از افزایش وزن ممکن است سینه دچار افزایش حجم و سایز شود اما به سمت بالا لیفت نمی شود. بهترین گزینه های درمانی پروتز سینه و جراحی لیفت سینه هستند.

 

آیا با تزریق چربی می توان سینه را لیفت کرد؟

تزریق چربی و پروتز سینه برای افرادی مناسب است که دچار افتادگی نسبی در این ناحیه هستند و با افزایش حجم سینه ها به خوبی لیفت شده و فرم می گیرند. اما در مواردی که افتادگی شدید و در درجات بالایی باشد این امکان وجود ندارد و جراح به شما توصیه می کند که تحت عمل لیفت سینه قرار بگیرید.

در مورد نتایج تزریق چربی این گونه گفته می‌شود که هفته اول هیچکس راضی نیست، هفته دوم خودتان راضی نیستید و هفته سوم همه از نتایج کار شگفت‌زده می‌شوند.

"</a

بهترين دكتر ليفت سينه ني ني سايت

شما می توانید برای کسب اطلاع از نظرات مردم و کسانی که تجارب مشابهی با آنچه شما می خواهید انجام دهید دارند، به یکی از تالارهای گفتگو آنلاین مراجعه کرده و نظرات آنها را مطالعه کنید.

شما می توانید از اینجا به یکی از بهترین تالارهای گفتگو دسترسی داشته باشید.

بهترين جراح ليفت سينه در تهران

انتخاب بهترین دکتر لیفت  سینه در تهران می تواند چالش برانگیز باشد، اما اگر خود را با اطلاعات درست مسلح کنید، می توانید مناسب ترین گزینه را برای خود پیدا کنید.
اعتماد و ارتباط از عوامل ضروری برای انتخاب جراح سینه هستند. شما باید راحت باشید که سابقه پزشکی خود و هر گونه نگرانی که دارید را برای جراح سینه خود فاش کنید. ایجاد یک رابطه شخصی با جراح سینه شما ممکن است به جلسات متعددی نیاز داشته باشد، اما مهم است که قبل از حرکت به جلو با آنها و تیمشان احساس راحتی کنید.

در ارزیابی متخصصان جراحی تعارف را کنار بگذارید. پزشک در جلسه مشاوره ای که قبل از جراحی با بیمار خود دارد، باید به تمام صحبت ها، خواسته ها و نیازهای بیمار با دقت گوش دهد و به تمام سوالاتش با صبر و حوصله پاسخ دهد.
در جلسه اول ملاقات سعی کنید از او درباره مهارت ها، تجارب، سابقه کار و سابقه تحصیلی او سوال بپرسید. همچینن از او بخواهید تا چند مورد از کسانی که قبلا به او مراجعه کرده اند را نیز به شما معرفی کند. این ارزیابی ها را در مورد تمام گزینه های مورد نظر خود انجام دهید. این نکته را هم به یاد داشته باشید که باید بتوانید به جراح مورد نظرتان اعتماد کامل داشته باشید. این اعتماد یکی از پارامترهای مهم در انتخاب جراح است.

اگر به دنبال یک جراح سینه با مجوز و با تجربه برای جراحی لیفت سینه هستید، درخواست مشاوره با دکتر امیرپاشا ابراهیمی کنید، یا برای تعیین وقت به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

از خدمات قابل ارائه توسط دکتر امیرپاشا ابراهیمی می توان به جراحی ماموپلاستی، آنکوپلاستی، درمان سرطان سینه و انواع توده های خوش خیم پستان و… اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا