جراح سينه خوب

جراح سينه خوب

تا حالا برای شما پیش نیومده که به یه مکانیک که آشناتون خیلی تعریفشو کرده مراجعه کنید، ولی ببینید اونقدرا که ازش تعریف کردن خوب نیست؟ یا مثلا یه نفر که یه تیزر تبلیغاتی خیلی خوب برای دوستتون درست کرده، تیزری برای شما می سازه که چندان چنگی به دلتون نمی زنه؟ و چرا این نکته نباید در مورد یه جراح سینه خوب صدق نکنه؟
در ادامه نکات کلی وقتی می خواهید یک جراح سينه خوب رو برای هر عملی که مورد نظرتونه (زیبایی یا درمانی) انتخاب کنید، باید مد نظر داشته باشید را بیان کرده ایم تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

جراح خوب سینه

عمل جراحی سينه 

اگر سینه های شما به دلیل بارداری، افزایش سن یا کاهش وزن شکل و حجم خود را از دست داده اند، عمل های زیبایی سینه یک راه عالی برای بازیابی یا افزایش پری سینه است. همچنین پروسه ی کوچک کردن سینه در خانم هایی که از بزرگی سینه های خود رنج می برند به آسانی قابل انجام است. تمامی عمل های زیبایی و درمانی سینه باید به دقت با دید و اهداف شما تنظیم شود و پیدا کردن جراح سینه خوب می تواند مشکل باشد.

جراحی سینه بیهوشی عمومی یا موضعی؟

در جراحی های سرطان پستان، زیبایی های پستان و بازسازی پستان تقریبا در 100 درصد موارد نیاز به بیهوشی عمومی داریم. در موارد خیلی خاص و محدود جراحی های خوش خیم پستان می توان از بیهوشی عمومی صرف نظر کرد و با بیهوشی موضعی در اتاق عمل، جراحی را انجام داد.

جراحی ترمیمی سینه

راجع به جراحی ترمیمی سینه چیزی شنیده اید؟

اگر بدلیل سرطان سینه، بافت سینه شما برداشته شده است ترمیم به دو روش متفاوت انجام می شود:

  1. ترمیم اتولوگ که در آن بخشی از بافت بدن خود فرد برای جایگزینی بافت پستان استفاده می شود.
  2. ترمیم به وسیله ی ایمپلنت های مصنوعی (پروتز سینه)، و یا ترکیبی از هر دو روش.

مراقبتهای بعد از جراحی سینه

مراقبتهای بعد از جراحی به اندازه ی خود جراحی باید مورد توجه قرار گیرد:

استراحت کافی، رژیم غذایی سالم و نوشیدنی های تامین کننده رطوبت بدن از جمله مواردی هستند که باید در دوره نقاهت به آنها توجه کنید.

بهتر است یک رژیم غذایی سرشار از فیبر داشته باشید.

گاهی اوقات ممکن است در محل جراحی یا در کل قفسه سینه دردی را حس کنید. برای کاهش درد می توانید از مسکن های بدون نسخه یا داروهایی که جراح برای شما تجویز نموده استفاده نمایید.

ممکن است در ناحیه ی سینه تورم جزئی داشته باشید که کاملا طبیعی است و به مرور بهبود می یابد.

استفاده از سوتین های مخصوص (سوتین ماموپلاستی) که برای کاهش درد و تسریع روند بهبودی، افزایش گردش خون و فشار ملایم برای تخلیه مناسب مایع لنفاوی توسط جراح تجویز می شود.

در 6 هفته اول بعد از عمل باید به پشت بخوابید. به پشت خوابیدن باعث می شود که کمترین فشار به سینه ها بیاید و برش های عمل بهبود پیدا کنند.

لیفت سینه یا ماستوپکسی

لیفت سینه چگونه انجام می شود؟

در این جراحی از تکنیک های مختلفی استفاده می شود تا بافت سینه در ناحیه ای بالاتر قرار بگیرد. در خانم هایی که میزان افتادگی سینه ها زیاد است و نوک سینه پایین است، لیفت سینه کامل نیاز خواهد بود. کاندید مناسبی برای جراحی لیفت سینه خواهید بود اگر:

سینه های شما آویزان هستند و یا شکل و حجم خود را از دست داده اند.

نوک سینه های شما به سمت پایین است.

آرئول شما بیش از حد بزرگ شده و تقریبا کل سینه شما را گرفته است.

یکی از سینه های شما پایین تر از دیگری است و تعادل ندارند.

پروتز سینه 

پروتز سینه 

جراحی پروتز سینه راه حل مطمئنی برای افزایش حجم و اصلاح فرم سینه هاست. مدت زمان انجام این عمل حدودا 2 ساعت است و دوره نقاهت بعد از آن نیز یک هفته است. البته باید گفت قبل از عمل حتما باید با یک جراح سینه خوب که بهتر است فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان باشد چند جلسه ای مشاوره داشته باشید تا شرایط جسمی به طور کامل بررسی شود.
خانم هایی که بنا به دلایل مختلفی سینه های کم حجم و افتاده ای دارند کاندید مناسبی برای جراحی پروتز سینه هستند. پروتز سینه به دو روش روی عضله و زیر عضله انجام می شود که هر کدام ویژگی های خاص خودش را دارد.

 

بهترین جراح سینه در تهران

در عمل های زیبایی سینه از جمله ماموپلاستی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ چه مدارکی مهم هستند، و چگونه می توانید مطمئن باشید که به نتایجی که می خواهید خواهید رسید؟ در اینجا چند قدم ساده برای پیدا کردن بهترین جراح سینه در تهران برای رسیدن به نتیجه دلخواهتان آورده شده است.

1: یک جراح سینه دارای بورد تخصصی را انتخاب کنید.

2: توانمندی و هنر دست جراح سینه را مرور کنید.

3: تیم جراحی، مرکز جراحی و امکانات را کاوش کنید

4: اعتماد و ارتباط از عوامل ضروری برای انتخاب جراح سینه هستند. سطح ارتباط خود را رتبه بندی کنید.

5: تعیین کنید که آیا جراح سینه شما انتظارات واقع بینانه ای ارائه می دهد.

انتخاب یک جراح سینه خوب می تواند چالش برانگیز باشد، اما اگر خود را با اطلاعات درست مسلح کنید، می توانید مناسب ترین گزینه را برای خود پیدا کنید. اگر به دنبال یک جراح سینه خوب با مجوز و با تجربه برای عمل ماموپلاستی و یا جراحی سرطان سینه خود هستید، درخواست مشاوره با دکتر امیرپاشا ابراهیمی کنید که دوره های تخصصی جراحی سینه را گذرانده اند و دارای مدرک فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان هستند.

برای تعیین وقت به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

بعد از جراحی سینه کی می تونیم به روال عادی زندگی برگردیم؟

 

جراح سینه خوب

همه ما از صبح تا شب در معرض آگهی های تبلیغاتی هستیم و چه بخواهیم یا نخواهیم در بعضی مواقع در انتخاب ما تاثیرگذار است. تبلیغات اینستاگرام و صفحات مجازی اکثرا غیر واقعی و فیک هستند که بیشتر برای جذب مشتری و درامد هست. این حقیقت در مورد حوزه جراحی پلاستیک و زیبایی هم صدق می کند و در نتیجه باعث ایجاد عارضه های جبران ناپذیر می شود. پس برای انتخاب جراح سینه خوب تنها به تبلیغات اکتفا نکنید و از بیمارنی که تحت عمل قرار گرفته اند هم پرس و جو کنید.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان شما را در مسیر درمان سرطان و همچنین جراحی های زیبایی سینه از جمله ماموپلاستی همراهی خواهند کرد.

درباره دکتر امیرپاشا براهیمی بیشتر بدانید.

 جراح خوب سینه

بهترین جراح سرطان سینه در تهران

امروزه سرطان مترادف مرگ نیست و اکثریت قریب به اتفاق سرطان ها از جمله سرطان سینه قابل درمان است. همچنین بازسازی سینه با پروتز به طور همزمان با برداشتن تومور قابل انجام است. تنها کافیست جراح سینه خوب که در زمینه درمان سرطان سینه دانش و مهارت کافی داشته باشد انتخاب کنید.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان علاوه بر جراحی زیبایی سینه از جمله ماموپلاستی در زمبنه جراحی درمانی سینه بسیار با تجربه هستند و می توانید جراحی خود را با خیال راحت به دستان توانمند ایشان بسپارید.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا