بهترین جراح پروتز سینه

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

داشتن سینه های زیبا و خوش فرم، باعث می شود خانم ها احساس بهتری نسبت به خود داشته و از اعتماد به نفس بالاتری نیز برخوردار باشند. جراحی زیبایی سینه رفته رفته مخاطبان و متقاضیان بیشتری پیدا کرده است. طبق گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، پروتز سینه یکی از 5 مورد پرطرفدار جراحی های زیبایی است که توسط

جراحان پلاستیک و متخصص جراحی سینه انجام می شود.
در این مقاله تمام اطلاعات و آگاهی های لازم درباره جراحی پروتز سینه، بهترین جراح پروتز سینه، نحوه انجام آن، انواع پروتز سینه، مزایا و عوارض آن را مطرح کرده ایم.
چنانچه شما قصد انجام جراحی پروتز سینه را دارید لازم است دانش کافی و چشم انداز واضحی از روند انجام و نتیجه آن داشته باشید تا از نتیجه عمل خود نهایت رضایت را داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

پروتز سینه

کاندیدای انجام پروتز سینه

شکل و اندازه سینه ها تا حدود زیادی بستگی به ژنتیک دارد. از همین رو بعضی از بانوان به طور طبیعی دارای سینه های کوچک هستند؛ که همین موضوع موجب احساس نارضایتی آنان می شود. علاوه بر این، به دلیل گسترش آمار ابتلا به سرطان سینه، بسیاری از زنان مبتلا به آن، در اثر جراحی درمانی، یک و یا هردو پستان خود را از دست می دهند. برای این عزیزان نیز، پروتز سینه راهی برای بازسازی پستان و بازیابی زیبایی اندام است.

ورزش بعد از پروتز سینه

بهترین ورزش بعد از پروتز سینه انجام فعالیت های سبک همانند پیاده روی است چرا که انجام این کار به گردش خون بسیار کمک می کند و همچنین منجر به آزاد شدن اندورفین ها (مواد شیمیایی تولید شده در بدن) خواهد شد.
شروع فعالیت جسمی بسته به ساختار بدن هر فرد متغیر است. معمولا بعد از دو هفته می توانید فعالیت های ملایم را آغاز کنید. شایان ذکر است که بهترین راهنما برای شروع فعالیت های ورزشی پس از عمل پروتز سینه پاسخ بدن خودتان است و اگر هر حرکت یا تمرینی در هر زمانی باعث احساس درد و ناراحتی شود، بهتر است که شروع آن را به تاخیر بیندازید.

نحوه خوابیدن بعد از عمل پروتز سینه

در شش هفته بعد از عمل جراحی افزایش سایز سینه به پشت بخوابید. به پشت خوابیدن باعث می شود که کمترین فشار به سینه ها بیاید و برش های عمل بهبود پیدا کنند.

آیا ماموپلاستی خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش می دهد؟

 

 

آیا عمل پروتز سینه با بیهوشی انجام می شود؟

در جراحی های سرطان پستان، زیبایی های پستان (لیفت سینه، کوچک یا بزرگ کردن سینه) و بازسازی پستان تقریبا در 100 درصد موارد نیاز به بیهوشی عمومی داریم. در موارد خیلی خاص و محدود جراحی های خوش خیم پستان، می توان از بیهوشی عمومی صرف نظر کرد و با بیهوشی موضعی در اتاق عمل جراحی را انجام داد.

مراقبتهای مهم بعد از پروتز سینه

مراقبتهای بعد از جراحی به اندازه ی خود جراحی باید مورد توجه قرار گیرد:

استفاده از سوتین های مخصوص، که برای کاهش درد و تسریع روند بهبودی، افزایش گردش خون و فشار ملایم برای تخلیه مناسب مایع لنفاوی توسط جراح تجویز می شود.

استراحت کافی، رژیم غذایی سالم و نوشیدنی های تامین کننده رطوبت بدن از جمله مواردی هستند که باید در دوره نقاهت به آنها توجه کنید.

بهتر است یک رژیم غذایی سرشار از فیبر داشته باشید.

دست ها حرکت زیادی نداشته باشد تا بخیه ها باز نشود.

حتما بعد از 3 الی 4 هفته ورزش کنید.

ممکن است در ناحیه ی سینه تورم جزئی داشته باشید که کاملا طبیعی بوده و به مرور بهبود می یابند.

ماندگاری پروتز سینه

ماندگاری پروتز سینه

ماندگاری پروتز های سینه با توجه به کیفیت و شرایط جسمانی افراد تعیین می شود. به طور کلی زنان جوانی که پروتز سینه انجام داده اند به مدت 15 سال یا بیشتر از زیبایی پروتز سینه بهره مند می شوند.

حس سینه بعد از پروتز

بعد از جراحی پروتز سینه بدلیل تورم و و کشش ناشی از قرار دادن پروتز بخصوص پروتز های بسیار بزرگ در احساس نوک سینه تغییراتی ایجاد می شود. با گذشت زمان و برطرف شدن این تورمات بی حسی نوک سینه به طور کامل از بین می رود. بروز این مشکل کاملا موقتی می باشد و معمولاً گذر زمان آن را برطرف می کند.

درد نوك سينه بعد از پروتز

این عارضه اغلب به دلیل کشش اعصاب در زمان جراحی یا به دلیل اندازه و محل ایمپلنت سینه ایجاد می‌شود. نوک پستان کشیده یا کبود شده اغلب تکانه های عصبی نامنظم را ایجاد می‌کند که اغلب شبیه سوزن سوزن شدن، درد عمیق یا نوعی احساس سوزش است. این مشکل نیز کاملا موقتی است و معمولاً گذر زما

اتوپروتز چیست و چگونه انجام می شود؟

 

علائم عفونت پروتز سینه

  • تب ناگهانی که زمینه هیچ بیماری دیگری نیست.
  • مشاهده هر گونه ترشح از ناحیه پستان
  • التهاب گسترده در نواحی اطراف سینه
  • خستگی مفرط
  • قرمزی و گاها کدر شدن رنگ پوست در ناحیه سینه
  • حالت تهوع که ممکن است به استفراغ بیانجامد
بهترین جراح پروتز سینه تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که بیماران می‌توانند به اهداف زیبایی خود در ایمن ترین شرایط ممکن دست یابند. در چنین شرایطی خطر عوارض بعد از عمل از جمله خطر عفونت پروتز سینه که یک عارضه نادر است، بسیار کاهش می‌یابد. همچنین احتمالاً پس از جراحی آنتی بیوتیک تجویز می‌شود. با استفاده از آنتی بیوتیک ها در دوران نقاهت، بیماران می‌توانند خطر عفونت را کاهش دهند.

آیا خبر افزایش ریسک سرطان پستان با پروتز سینه حقیقت دارد؟

پایین بودن سینه از پروتز بعد از عمل پروتز سینه

پایین بودن سینه از پروتز بعد از عمل جراحی، اتفاق همیشگی نیست و برای همه افراد رخ نمی‌دهد. معمولاً افتادگی سینه پس از پروتز زمانی اتفاق می‌افتد که مراقبت‌های لازم بعد از جراحی پروتز سینه انجام نشود و یا سایز و وزن پروتز انتخابی، آن‌قدر زیاد باشد که باعث سنگینی و کشش پوست سینه شود. در این شرایط افتادگی سینه طبیعی است؛ چرا‌که نیروی گرانش زمین به‌ صورت مکرر، در حال پایین کشیدن حجم سنگینی است و مقاومت پوست در مقابل این کشش بسیار پایین است؛ طبیعتاً نتیجه چنین انتخابی، افتادگی سینه خواهد بود.

اما درصورتی‌که انتخاب نوع پروتز متناسب باشد و با ثبات وزن، از چاقی و لاغری زیاد جلوگیری شود هیچ‌گاه درگیر افتادگی سینه بعد از پروتز نخواهید شد. البته باید درنظر داشته‌ باشید، عامل افزایش سن در افتادگی سینه قابل پیشگیری نیست و تنها لیفت سینه درمان آن است.

درد بعد از پروتز سينه ني ني سايت

گاهی اوقات ممکن است در محل جراحی یا در کل قفسه سینه دردی را حس کنید، برای کاهش درد می توانید از مسکن های بدون نسخه یا داروهایی که جراح برای شما تجویز نموده استفاده نمایید.

لیفت سینه یا ماستوپکسی چیست؟

لیفت سینه یا ماستوپکسی چیست؟

هدف از ماستوپکسی بزرگ کردن سینه نیست بلکه بالا کشیدن سینه و نوک آن، گردتر کردن سینه و کاهش اندازه آرئول (هاله اطراف نوک سینه) که به مرور زمان رشد می‌کند، است.
اگر سینه‌هایتان کوچک است و یا پس از زایمان و در دوران شیردهی حجمی از آن کاهش یافته است، انجام عمل بزرگ کردن سینه (پروتز سینه) همراه با ماستوپکسی (جراحی پروتزپکسی) می‌تواند به طور همزمان، سفتی و سایز آن‌ها را افزایش دهد.

لیفت و پروتز سینه به طور همزمان

نارضایتی از سایز سینه و یا افتادگی آن ها یک امر شایع در میان بانوان است. از لیفت سینه برای رفع افتادگی های شدید سینه و از پروتز سینه برای حجم دهی و افزایش سایز سینه استفاده می شود. اکثر مردم تصور می کنند پروتز سینه می تواند افتادگی سینه را رفع نماید در حالی که این تصور نادرست است و نمی توان با پروتز افتادگی و شل بودن سینه را رفع نمود. افزایش حجم سینه ها با لیفت سینه نیز یک تصور نادرست درباره لیفت سینه است.

اگر فردی تمایل به سفت و محکم نمودن سینه ها و افزایش سایز آنها دارد بایستی عمل لیفت و پروتز سینه را به صورت همزمان انجام دهد.

این عمل ترکیبی در واقع می‌ تواند باعث حجم دهی سینه ها گردد و سینه های گرد و زیبا ایجاد کند. این عمل ترکیبی باعث می‌ شود نوک سینه ها به سمت بالا رفته و اندازه هاله ای که دور نوک سینه وجود دارد را کمتر می‌ کند.

عمل لیفت و پروتز سینه به صورت همزمان

برای انجام پروتز سینه همزمان با لیفت سینه از چه روشی استفاده می شود؟

معمولاً برای تعیین روش مورد استفاده ابتدا میزان افتادگی سینه ها مشخص می شود. اگر افتادگی سینه ها کمتر باشد برش های کوچک تری در سینه ایجاد می شود. معمولا این برش در قسمتی ایجاد می گردد که با لباس پوشانده شود و دیده نخواهد شد.

به طور کلی می‌ توان گفت زمانی که عمل پروتز سینه همزمان با لیفت سینه انجام می شود. پزشک از برشی که جهت لیفت سینه ایجاد می گردد برای جایگذاری پروتزها استفاده می‌ کند و برش جداگانه‌ ای جهت جایگذاری پروتز ها ایجاد نمی ‌شود.

برای انجام لیفت سینه دو نوع برش وجود دارد که هر یک از این برش ها با توجه به شرایط بیمار ایجاد می شود:

1. برش پری آرئولار که دقیقاً بر روی خط هاله تیره رنگ سینه و قسمت روشن ایجاد می گردد. این برش پس از بهبودی کامل مخفی شده و قابل دیدن نمی باشد.

2. برش عمودی که از زیر ناحیه تیره اطراف نوک سینه تا پایین سینه ایجاد می‌ شود. این برش پس از پایان کار به راحتی دیده می‌ شود.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای لیفت و پروتز سینه به صورت همزمان هستند؟

  • خانم هایی که می خواهند حجم سینه هایشان را افزایش دهند همچنین سینه ها را به سمت بالا بکشند.
  • خانم هایی که دچار افتادگی سینه شده اند اما دوست دارند سینه های بزرگ تری نیز داشته باشند.
  • خانم هایی که پس از انجام جراحی یا کاهش وزن دچار تغییر سایز در سینه ها شده اند.
  • خانم هایی که به پروتز سینه نیاز دارند اما افتادگی سینه ها به قدری می باشد که انجام پروتز به‌ تنهایی نمی‌ تواند باعث رفع آن شود.
  • خانم‌ هایی که دچار اختلال سینه فشرده هستند.

آیا جای بخیه ماموپلاستی باقی می ماند؟

باقی ماندن جای بخیه به جنس پوست شما بستگی دارد. در اکثر افراد جای بخیه کاملا از بین می رود و یک خط سفید نازک فقط باقی می ماند ولی بعضی عزیزان پوستشان کلوییدساز است و بخیه را کلفت و قهوه ای می کند و باید لیزر انجام بدهند تا خط نازک شود.

5 ویژگی بهترین جراح پروتز سینه

5 ویژگی مهم بهترین جراح پروتز سینه 

  1. آشنایی کاملی با تکنیک های جراحی سینه داشته باشد و برای هر فرد بهترین روش جراحی را انجام دهد.
  2. در نظر گرفتن سلامتی بیمار باید اولویت اول بهترین جراح پروتز سینه باشد و سپس با شناخت زیبایی آناتومی بدن هر فرد اقدام به جراحی سینه بکند.
  3. پاسخگو بودن و اخلاق جراح به اندازه مهارت جراح مهم است.
  4. بهترین جراح پروتز سینه بعد از معاینه حضوری بیمار و بررسی شرایط و مشکل فرد، جراحی را به عنوان آخرین مرحله زیبایی در نظر بگیرد و روشهای کم تهاجمی دیگر را نیز مدنظر داشته باشد.
  5. تجربه کاری موفق و انجام عمل‌های زیبایی بسیار و ارائه عکس و فیلم از نمونه جراحی‌ها، یکی دیگر از نشانه‌های بهترین جراح پروتز سینه است. در واقع نشان دهنده مهارت و اعتماد به نفس جراح در تخصص خود است.

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

یکی از مهمترین عوامل در جراحی پروتز سینه، انتخاب بهترین جراح پروتز سینه است. فردی که در طول فرایند درمان شما را همراهی کند و با ارائه مشاوره دقیق و تخصصی، خیال شما را از بابت تأثیرگذاری اقدامات درمانی و زیبایی راحت کند.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی، یکی از بهترین متخصصین جراحی پستان می باشند. ایشان جراحی حاذق و با تجربه در زمینه جراحی های داخلی، جراحی زیبایی پستان و جراحی سرطان پستان هستند که در این زمینه فعالیت مستمر دارند و از آخرین متد درمانی سرطان پستان اطلاع دارند.

برای آشنایی بیشتر با بهترين متخصص سينه، دکتر امیرپاشا ابراهیمی و تنظیم وقت مشاوره و درمان می توانید از طریق صفحه نوبت دهی ما اقدام نمایید.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا