دكتر فوق تخصص جراحي سينه تهران

بهترین دكتر فوق تخصص جراحي سينه تهران

در شهر تهران ميزان تقاضا برای جراحی های زیبایی سینه بسيار زياد است. آیا شما نیز در لیست پزشکان متخصص سینه به دنبال دكتر فوق تخصص جراحي سينه تهران می گردید؟ از اين رو قصد داريم در ادامه مطلب بهترین جراح سینه در تهران را به شما معرفی كنيم تا شما بتوانيد جراحی خود را به راحتی انجام دهيد.

انواع عمل زیبایی-درمانی سینه

انواع عمل جراحی سینه یا ماموپلاستی به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود: بزرگ کردن سینه، کوچک کردن سینه و اصلاح فرم سینه. عمل اصلاح فرم سینه نیز به نوعی برای زنانی که قصد برداشتن بخشی از سینه خود دارند، مانند افراد مبتلا به سرطان سینه، مورد استفاده قرار می گیرد. پروتز سینه یکی از روش های اصلاح فرم سینه می باشد.

ماموپلاستی چیست

ماموپلاستی یا جراحی سینه

ماموپلاستی یا جراحی سینه، از جمله جراحی های زیبایی است که با هدف کوچک کردن سینه های بزرگ و افتاده یا بزرگ کردن سینه ها و در کل به منظور بهبود فرم ظاهری سینه ها انجام می شود.

عمل زیبایی سینه چیست؟

برای انجام عمل زیبایی سینه روش های زیادی وجود دارد. برخی افراد به دنبال بزرگ کردن و برخی به دنبال کوچک کردن سینه های خود هستند. یکی از عمل های زیبایی سینه که امروزه نسبت به روش ‌های دیگر طرفدار بیشتری دارد، عمل پروتز سینه است. بهترین جراح پروتز سینه قبل از هر چیز باید کاندیداتوری فرد متقاضی برای این عمل را بررسی کند و اگر تشخیص دهد که فرد نیازی به این عمل ندارد و یا ممکن است با مشکلاتی روبرو شود، صادقانه به اطلاع وی برساند.

پروتز سینه

عمل پروتز سینه برای چه کسانی مفید است؟

افرادی که قصد انجام پروتز سینه را دارند باید دارای شرایطی باشند که در ادامه به بیان این شرایط می پردازیم. اولین موضوعی که در این زمینه بیان می‌ شود، سن فرد است. کسی که تمایل به انجام جراحی زیبایی سینه دارد باید سن رشد را گذرانده باشد تا بعد از عمل دچار تغییر شکل و رشد مجدد در سینه ها نشود. بهترین گزینه برای این عمل افراد بالای 18 سال هستند.

  • افرادی که از وضعیت ظاهری سینه های خود ناراضی هستند.
  • کسانی که دچار عدم تقارن در سینه های خود هستند.
  • کسانی که پس از شیردهی دچار عدم تقارن و تغییر ظاهر در ناحیه سینه شده ‌اند.
  • کسانی که پس از کاهش وزن، کاهش سایز سینه را تجربه کرده اند.

ماموپلاستی کاهشی

کوچک کردن سینه ماهیت بازسازی کننده دارد و هدف از این روش بهبود ظاهر سینه ها و کاهش مشکلات ناشی از بزرگ بودن سینه ها است.

در ماموپلاستی کاهنده، نوک سینه ها و پوست تیره اطراف آن ها معمولا متصل به سینه ها باقی می مانند تا آسیبی به آن ها وارد نشود. در مواردی ممکن است این بخش از سینه ها جدا شده و مجددا در جایگاهی بالاتر به پوست سینه ها متصل شوند.

عوارض جراحی سینه

قبل و بعد از انجام جراحی اقداماتی باید توسط بیمار انجام شود که نقش اساسی در نتیجه نهایی دارد. جراح آموزش ها و توصیه های لازم را به بیمار خود ارائه می دهد و اهمیت این مراحل را در نتیجه عمل بازگو می کند.

بعد از جراحی سینه نیاز است تا اقدامات خاصی صورت گرفته تا از بروز عوارض احتمالی جلوگیری و نتایج به خوبی اعمال شود. همچنین، کشیدن سیگار و مصرف مشروبات الکلی احتمال بروز عوارض جراحی را افزایش می‌دهد.
فرد داوطلب انجام آن باید در سلامت کامل باشد تا از بروز عوارض عمل ماموپلاستی نیز جلوگیری شود.

دكتر فوق تخصص جراحي سينه تهران

بهترین دكتر فوق تخصص جراحي سينه تهران چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین جراح سینه در تهران باید دارای ویژگی ها و فاکتورهای لازم برای انجام تمام عمل های زیبایی و درمانی سینه باشد. امروزه بسیاری از افراد به دنبال راه های مختلف برای ارتقاء ظاهر و سینه های خود هستند. یکی از مهم ترین اقدامات برای انجام عمل زیبایی، پیدا کردن و مراجعه به بهترین جراح در زمینه مد نظر است. در میان هیاهوی تبلیغاتی پزشکان مختلف ممکن است یافتن جراح ماهر و با تجربه، قدری دشوار باشد و فرد را دچار سردرگمی کند. در ادامه مقاله ویژگی های بهترین دكتر فوق تخصص جراحي سينه تهران را بیان خواهیم کرد.

بهترین دكتر فوق تخصص جراحي سينه تهران دارای تخصص لازم است

جراحانی که عمل زیبایی سینه انجام می دهند یا جراح عمومی هستند و یا فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی. تفاوت این دو جراح این است که فوق تخصص پلاستیک و زیبایی بعد از گذراندن دوره جراحی عمومی دوره تخصصی و دانشگاهی پلاستیک و زیبایی را هم گذرانده است.
دکتر امیرپاشا ابراهیمی فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان هستند که به طور اختصاصی در زمینه بیماریهای سینه و همچنین جراحی زیبایی سینه دوره های تکمیلی را گذرانده اند و شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی به ایشان مراجعه کنید.

اطلاعات مطب و نوبت دهی

بهترین دكتر فوق تخصص جراحي سينه تهران باید تجربه کافی داشته باشد

از دیگر ویژگی های یک جراح سینه خوب داشتن تجربه کافی و عمل های موفق زیاد است. بیماران هر جراح نشانگر میزان تجربه و کیفیت کار او هستند. اگر جراح زیبایی سینه تجربه کافی داشته باشد درصد زیادی از بیماران او از نتیجه عمل خود رضایت کامل دارند و به همین دلیل مراجعین او زیاد خواهد بود.

مشاوره صادقانه به بیمار از خصوصیات جراح سینه خوب

بهترین جراح زیبایی سینه قطعا مشاوره صادقانه و کاملی به بیمار می دهد. اگر فرد شرایط انجام عمل را نداشته باشد یک جراح خوب از انجام عمل او صرف نظر می کند. همچنین در طول جلسه مشاوره بیمار را متقاعد خواهد کرد که به هیچ عنوان جراحی انجام ندهد و اولویت اول او سلامتی باشد.
جراح باید در طول مشاوره تمام سوابق و بیماری های زمینه ای بیمار را مورد بررسی قرار دهد و در صورت نیاز او را برای انجام بررسی های بیشتر به متخصصین مربوطه ارجاع دهد. تصمیم به انجام جراحی تنها بعد از مشاهده نتیجه آزمایشات و عکسبرداری نهایی می شود.

بهترین جراح سینه در تهران دارای نمونه کارهای موفق زیادی است

تقریبا تمام جراحان زیبایی نمونه عمل های خود را در وبسایت یا اینستاگرام خود منتشر می کنند. نمونه کار و عکس قبل و بعد عمل سینه کیفیت کار دکتر را نشان می دهد. البته باید مراقب نمونه کارهای جعلی و فتوشاپی برخی جراحان سودجو باشید. یک جراح خوب سینه علاوه بر نمونه کارهای خوب نظرات رضایت بخش زیادی از جانب بیماران قبلی خود خواهد داشت. به همین دلیل پرس و جو از بیماران قبلی در انتخاب جراح سینه کمک کننده است.

دكتر فوق تخصص جراحي سينه تهران

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

بهترین جراح پروتز سینه در تهران باید خصوصیاتی داشته باشد تا بیمار بتواند عمل جراحی خود را با خیال راحت به او بسپارد. یکی از خصوصیاتی که بهترین جراح زیبایی سینه باید داشته باشد، آشنایی با تکنیک های روز دنیا و استفاده از آن ها برای مراجعان خود است. همواره تکنیک ها و روش های جدیدی برای بهبود نتایج عمل زیبایی سینه و کاهش عوارض آن معرفی می شود که اگر جراح از این دستاورد ها آگاهی داشته باشد، نتیجه عمل زیبایی نیز موفقیت آمیز خواهد بود.

بهترین دکتر پروتز سینه باید توصیه های لازم در مورد جراحی را به بیمار گوشزد کند. این توصیه ها شامل اقدامات قبل و بعد از عمل پروتز سینه هستند. مزایا و معایب جراحی زیبایی سینه هم باید به طور کامل و با صداقت به بیمار اعلام شود تا در تصمیم گیری بهتر وی را یاری کند.

برای پیدا کردن بهترین جراح سینه در تهران باید نمونه کار های جراحان زیادی را مشاهده کرد. بیمار قبل از انجام عمل باید تحقیقات کافی را درباره جراح مورد نظر خود انجام دهد. علاوه بر این باید از سوابق علمی و پزشکی جراح مطمئن شد. یک جراح خوب باید بتواند تشخیص دهد که از نظر اندازه چه پروتزی برای بیمار مناسب است و انتخاب های بیمار را شرح دهد.

در میان مارک های پروتز سینه کدام یک مناسب تر است؟

پس از اینکه جراح مناسب انتخاب شد، باید به دنبال پیدا کردن بهترین مارک پروتز سینه باشیم. معمولاً جراح به بیمار پیشنهاد می دهد که چه مارک پروتز سینه ای را تهیه کند. اندازه پروتز حتماً باید توسط جراح انتخاب شود و انتخاب سایز بر اساس بافت سینه فعلی بیمار و اهداف وی تعیین می شود. امروز کشور های زیادی در زمینه تولید پروتز سینه فعالیت می‌کنند. برخی از این کشورها ایمپلنت و پروتزهایی با کیفیت مطلوبی ارائه داده و همیشه با هم در رقابت هستند. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب برند پروتز سینه، استحکام و ماندگاری و همین طور بافت نرم و انعطاف پذیری آن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین برند پروتز سینه را مطالعه کنید.

خدمات دکتر امیرپاشا ابراهیمی

خدمات دکتر امیرپاشا ابراهیمی

جراحی‌های درمانی پستان
  • جراحی تومورهای بدخیم پستان (سرطان سینه) با حفظ زیبایی پستان
  • درمان غدد خوش خیم سینه

جراحی‌های زیبایی پستان

  • پروتز سینه (کوچک کردن و بالا آوردن نوک سینه )
  • ماموپلاستی سینه (جهت بزرگ کردن و فرم دادن سینه )
  • لیفت سینه (بالا آوردن سینه و نوک آن ) با و بدون پروتز سینه
  • بازسازی پستان عمل بازسازی و زیباسازی پستان خانم ها پس از ماستکتومی، بازسـازی سیـنه با عضـلات کمر و شکم یا پروتز سینه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا