بهترین جراح ماموپلاستی در تهران

بهترین جراح ماموپلاستی در تهران

بهترین جراح ماموپلاستی در تهران

ماموپلاستی نوعی از جراحی زیبایی-درمانی سینه است که در آن به تغییر و ترمیم سایز سینه پرداخته می شود که باید توسط بهترین جراح ماموپلاستی در تهران انجام شود. در ادامه به نقد و بررسی جراحی های سینه خواهیم پرداخت.

لیفت سینه یا ماستوپکسی

لیفت سینه یا ماستوپکسی چیست؟

تنها درمان اصلی و موثر افتادگی پستان، ماستوپکسی یا لیفت سینه است. در این عمل جراحی پوست اضافی پستان برداشته شده و به سمت بالا کشیده می شود. برای انجام این عمل به 1 الی 2 ساعت زمان نیاز است.

لیفت و پروتز سینه به طور همزمان چگونه انجام می شود؟

انواع لیفت سینه

برای ایجاد برش جراح با توجه به بافت سینه الگوی برش مخصوصی را انتخاب می کند. تصمیم درباره شکل برش قبل از جراحی با بیمار در میان گذاشته خواهد شد.
برش‌های ایجاد شده در لیفت سینه به میزان لیفتی که قصد انجام آن را دارید وابسته است.

عمل لیفت سینه لنگری: برای انجام این روش لازم است برش های بیشتری ایجاد شود. بنابراین زخم های ایجاد شده در روش لنگری بیشتر از روش های دیگر است. این عمل برای بانوانی کاربرد دارد که در ناحیه سینه و نوک آن دچار افتادگی شدید و حجم بالا هستند. می توان این روش را همزمان با عمل کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کاهشی انجام داد.

لیفت سینه به روش گرد: در این عمل برش دایره شکلی در اطراف قسمت تیره سینه ایجاد می شود. این عمل بیشتر برای افرادی مناسب است که دچار افتادگی های درجه معمولی و متوسط هستند.

لیفت سینه به روش هلالی: روش هلالی بیشتر برای افرادی استفاده می شود که سینه های کوچکتری دارند. در این روش برش کم تری ایجاد می شود. برای انجام لیفت سینه به روش هلالی یک برش در قسمت تحتانی و زیر چین سینه ایجاد می شود.

در تکنیکی که توسط پزشک انجام می شود استانداردهای خاصی جهت لیفت سینه ها اتخاذ می شود. اگر سینه ها بیش از حد استاندارد لیفت شود عارضه ای به نام BOTTOMING OUT رخ خواهد داد. بنابراین در انتخاب بهترین جراح ماموپلاستی در تهران نهایت دقت و وسواس را داشته باشید تا عوارض جانبی را تجربه نکنید.

لیفت سینه برای شما چکار می کند؟

این روش طوری طراحی شده تا علاوه بر بالا کشیدن سینه ها، آن ها گردتر به نظر برسند نه این که ظاهری دراز داشته باشند. بخش بالای سینه بعد از انجام جراحی ماستوپکسی پرتر به نظر می رسد، نوک پستان ها دوباره در مرکز سینه قرار می گیرد و هاله اطراف نوک سینه (پوست تیره اطراف نوک پستان) کوچک تر می شوند.

پروتز سینه

پروتز سینه

پروتز ها به منظور حجیم کردن سینه و فرم دهی به آن با هدف زیبایی و یا برای جایگزین شدن حجم از دست رفته سینه استفاده می شوند.
پروتزها از موادی ساخته می شوند که با بدن انسان سازگار هستند و در صورت قرار گرفتن در بدن به آن آسیبی وارد نمی‌کنند.
بعد از دوران بارداری و شیردهی پروتز سینه انتخابی مناسب برای برگرداندن حجم ازدست‌رفته سینه‌ها و رفع افتادگی آن‌ها است، به‌خصوص اگر با لیفت سینه همراه شود.

با قرار دادن پروتز گرد در سینه‌ها، حجم همه قسمت‌های آن به یک نسبت افزایش پیدا می‌کند و سینه‌ها نیز بافتی نرم‌تر و خوش‌فرم‌تر خواهند داشت.

قبل از قرار دادن پروتز پستان مشورت کردن با پزشک مجرب و با دانش بالا، بهترین جراح ماموپلاستی در تهران از ضروری ترین اقداماتی است که باید انجام دهید. فردی که دارای مدارک معتبر از جمله فلوشیپ جراحی پستان است مناسب ترین فرد برای مشورت کردن است.

درد بعد از عمل ماموپلاستی

ممکن است در روزهای اول پس از عمل ماموپلاستی در ناحیه سینه احساس درد و کوفتگی مشاهده شود. در این صورت داروهای مسکن به تسکین درد کمک می کند.
بعد از این مدت درد به تدریج کاهش پیدا کرده و تا هفته سوم پس از جراحی سینه به صورت دردهای پراکنده در سینه احساس می شود.
البته میزان درد، به آستانه تحمل هر شخص بستگی دارد. اما در مجموع، اغلب افراد بعد از جراحی، درد شدیدی تجربه نمی‌کنند.

نتایج جراحی ماموپلاستی بعد از چه مدت حاصل می شود؟

نتایج بلافاصله بعد از جراحی قابل مشاهده است ولی بدلیل تورم باید کمی صبر کنید. اکثر زنان حدود چهار تا شش هفته پس از جراحی ماموپلاستی کاهشی یا ماموپلاستی افزایشی، نتایج اولیه این جراحی را مشاهده خواهند کرد. در نهایت، اگر تمام دستورالعمل ها و مراقبت های بعد از عمل ماموپلاستی را به دقت دنبال کنید، نتایج با گذشت زمان بیشتر بهبود خواهند یافت و تغییرات به مدت طولانی در سینه باقی خواهد ماند.

دوره نقاهت و بهبودی

بهبودی بعد از جراحی سینه بستگی به بدن بیمار دارد ولی معمولا افراد پس از جراحی سینه باید به مدت 2 الی 3 هفته استراحت کنند.

آیا ماموپلاستی خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش می دهد؟

درن بعد از ماموپلاستی

ممکن است پس از جراحی، در محل عمل یک درن جهت خروج خون و ترشحات اضافی قرار داده شود که معمولا قبل از ترخیص خارج می شود. قسمت آکاردئون درن باید در حالت بسته باشد.

اقدامات قبل از جراحی ماموپلاستی

آسماتیک ها و افرادی که تیروئید پرکار و یا کم کار دارند پزشک را حتما مطلع کنند.

اگر بالای 40 سال هستید و یا سابقه شیمی درمانی دارید حتما ویزیت قلب دارید.

در عمل های زیبایی و بازسازی سینه خونریزی زیاد است بنابراین بیماران حتما هموگلوبین خود را بالا ببرند و قرص آهن استفاده کنند. اگر مینور هستید حتما اسید فولیک باید بخورید و هموگلوبینتان بالا باشد تا بعد از عمل غش نکنید.

افرادی که از وضعیت سینه های خود ناراضی هستند و اضافه وزن هم دارند، بهتر است پیش از انجام ماموپلاستی وزن خود را کاهش دهند. همچنین شخصی که در مراحل کاهش وزن قرار دارد باید صبر کند تا به وزن ایده آل خود برسد و حتی مدتی هم در آن وزن باقی بماند. در چنین شرایطی، جراحی ماموپلاستی باید تا زمان رسیدن به وزن ایده آل و ثابت شدن آن، به تعویق افتد. در غیر این صورت، عمل ماموپلاستی او نتیجه رضایت بخشی نخواهد داشت.

مراقبت های بعد از عمل ماموپلاستی

مراقبت های بعد از عمل ماموپلاستی

ماموپلاستی که به منظور کاهش یا افزایش سایز سینه، لیفت، زیبایی و تناسب سینه بانوان انجام می گیرد، یک عمل تهاجمی است. همچنین افرادی که قصد انجام جراحی سینه را دارند باید نکات مهم قبل جراحی و مراقبتهای بعد از آن را بدانند تا نتایج بسیار خوبی را از عمل به دست بیاورند.
یکی از عوامل تاثیر گذار در نتیجه مثبت جراحی ماموپلاستی و رسیدن به بهبودی بعد از عمل، انجام صحیح مراقبت های بعد از عمل ماموپلاستی (کوچک یا بزرگ کردن سینه و ماستوپکسی) است که عبارتند از:

1. پس از جراحی زیبایی سینه با پزشک معالج خود در ارتباط باشید. کوچک‌ترین علائم از جمله قرمزی و عفونت را به او گزارش دهید. همچنین، وی را در روند بهبودی خود قرار دهید.

2. به مدت یک ماه، سوتین‌هایی که در زیرشان سیم دارد نپوشید. بعد از گذشت یک ماه، می‌توانید هر سوتینی را که دوست دارید بپوشید.

3. اگر نیاز است که وسیله ی خاصی را تهیه کنید حتما آدرس و شماره شرکت مد نظر را به شما خواهند داد تا با شرکت برای پرداخت هزینه وسایل تهیه شده در ارتباط باشید.

4. رعایت توصیه های پزشک در دوران نقاهت بعد از ماموپلاستی، برای رسیدن به نتیجه مطلوب ضروری است.

بعد از جراحی سینه کی می تونیم به روال عادی زندگی برگردیم؟

آیا جای بخیه ماموپلاستی باقی می ماند؟

جوش خوردن زخم بستگی به پوست شما دارد. لوسیون‌های مخصوص زخم هم می‌تواند در از بین بردن و کم‌رنگ کردن جای زخم مؤثر باشند.

طرز خوابیدن بعد از عمل ماموپلاستی

بیماران بعد از انجام جراحی ماموپلاستی، جهت جلوگیری از وارد شدن فشار به سینه ها باید از خوابیدن بر روی شکم و پهلو خود خودداری کرده و بر روی پشت بدن و به طور طاق باز بخوابند؛ همچنین توصیه می شود در حین استراحت و خواب دو بالش در زیر سر خود قرار دهند؛ زیرا این کار به کاهش تورم و درد کمک می کند.
قرار دادن سر کمی بالاتر از بدن هنگام خواب به طور همزمان چند هدف را دنبال می کند.

اولاً، داشتن دو یا سه بالش که گردن شما را نگه می‌دارد، غلت زدن به پهلو یا شکم را در طول شب، حتی ناخودآگاه، دشوارتر می‌کند.
ثانیاً، در این وضعیت بلندتر ممکن است احساس راحتی بیشتری داشته باشد

هزینه جراحی سینه

بیشتر کسانی که دنبال کوچک کردن یا بزرگ کردن سایز سینه خود هستند دنبال قیمتی ارزان تر هستند و توصیه ما به این عزیزان همیشه این بوده است که سلامتی خود را فدای چند میلیون قیمت ارزان تر نکنند چرا که همان قیمت را بعدا صرف سلامتی خود خواهند کرد.

بدانید که هیچ قیمت پائینی بی علت نخواهد بود. کیفیت پروتز، مهارت پزشک و محل انجام عمل مواردی هستند که باید موقع انجام عمل ها در نظر داشته باشید. یه مواقعی با تصمیم و انتخاب اشتباه حتی مجبور به پرداخت هزینه هایی بیشتر از حد تصورتان می شوید.
هزینه دقیق جراحی سینه در جلسه مشاوره و پس از معاینه سینه ها توسط دکتر امیرپاشا ابراهیمی بهترین جراح ماموپلاستی در تهران مشخص خواهد شد.

آیا با ورزش می توان از افتادگی سینه جلوگیری کرد؟

می توان با تقویت عضلات سینه، از افتادگی آن جلوگیری کرد. چیزی که باعث می شود تا وزن سینه روی بدن قابل تحمل باشد و به پائین کشیده نشود، عضلات سینه است. اگر این عضلات تقویت شوند، از بروز مشکلاتی مانند افتادگی سینه جلوگیری خواهد شد. هیچگاه ورزش را کنار نگذارید. همچنین سبک زندگی سالمی داشته باشید و از غذاهای سالم و سبک تغذیه سالم بهره مند شوید.

تاثیر مصرف دخانیات و مشروبات الکلی قبل و بعد از جراحی!

مشروبات الکلی تاثیر بر روی زخم های جراحی نخواهند داشت اما اگر جراحی کردید و بعد از آن مشروبات الکلی مصرف کردید در ترمیم جای زخم تاثیر دارد. مصرف دخانیات می تواند ترمیم زخم ها را به خطر بی اندازد.

جراحی لیفت و پروتز از هاله سینه

تعبیه پروتز از هاله سینه یا لیفت از هاله سینه فقط در افراد با مشکلات خاص کاربرد دارد و تعیین و تشخیص این روش فقط توسط فوق تخصص جراحی پستان امکان پذیر می باشد.

  • سینه های دوکی شکل یا توبولار
  • افتادگی سینه ها
  • دفرمیتی قفسه سینه (سینه کفتری)
  • عدم تقارن سینه ها

بهترین جراح ماموپلاستی در تهران باید بتواند درمانی متناسب با بیمار را انتخاب کند که به شرایط فیزیکی و روحی بیمار نیز بستگی دارد. در هر صورت هدف جراحان سینه ارائه بهترین تجربه و نتایج ممکن برای بیماران است.

کوچک کردن سینه | تکنیک پدیکور

برای بسیاری از خانم ها، سینه های بیش از حد بزرگ ناراحت کننده است و نگرانی برای سلامتی فرد هم وجود دارد. دلایل بالینی و زیبایی می تواند زنان را ترغیب کند که این جراحی را انجام دهند.
افزایش سایز سینه ها از یک حد نرمال که بگذرد، مشکلاتی را ایجاد می‌کند و غیر قابل تحمل می‌شود. بزرگ شدن بیش از اندازه سینه در خانم ها، از نظر ظاهری مشکلاتی برای فرد ایجاد می کند و تنها راه از بین بردن آن جراحی ماموپلاستی است.

در این جراحی علاوه بر کاهش سایز سینه، پوست اضافه آن برداشته می‌شود، هاله و نوک سینه، در جای مناسب خود قرار می‌گیرد و فرم سینه بهبود پیدا می‌کند. همچنین شریان‌های خونی و عصب سینه قطع نمی‌شوند و متصل می‌مانند، تا بعد از جراحی و طی کردن دوران نقاهت، بیمار با مشکل از دست دادن حس سینه مواجه نشود.
در برخی موارد، ممکن است پزشک نتواند از این تکنیک استفاده کند و حس سینه از بین برود. فراموش نکنید که در برخی مواقع، ممکن است در روزهای ابتدایی، حس سینه از بین برود اما بعد از مدتی، به حالت قبل برمی‌گردد.

دکتر خوب برای ماموپلاستی

دکتر خوب برای ماموپلاستی

دکتر امیرپاشا ابراهیمی، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان، دارای بورد تخصصی جراحی عمومی، تمام سال های تحصیل خود را در دانشگاه تهران گذرانده اند و با سابقه پزشکی درخشان یکی از بهترین متخصصان حوزه زیبایی-درمانی سینه هستند.

اطلاعات مطب و نوبت دهی

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا