بهترین جراحی سینه در تهران

بهترين جراح زيبايي سينه در تهران

بهترين جراح زيبايي سينه در تهران

جراحی سینه یکی از پر طرفدار ترین عمل های زیبایی اندام است که شامل لیفت، کوچک کردن و یا بزرگ کردن سینه است. این عمل که باید توسط بهترين جراح زيبايي سينه در تهران انجام شود نیاز به انتخاب دقیق و درست از جانب متقاضی دارد.

جراحی سینه در برخی از موارد برای درمان و یا برداشتن توده های درون سینه نیز انجام می شود که در این جهت نیاز است تا شما بهترین جراح سینه را با معیار هایی که در ادامه به شما معرفی می شود انتخاب نمایید.

روش های مختلفی برای انجام جراحی زیبایی سینه وجود دارد که عبارتند از:

  1. لیپوساکشن
  2. ماستوپکسی (لیفت سینه)
  3. بزرگ کردن سینه با کاشت پروتز
  4. تزریق چربی در سینه
  5. بازسازی سینه
  6. عمل ترمیمی سینه
  7. برداشتن پروتز سینه

انواع برش سینه

انواع برش سینه

افراد از نظر شکل اندام، جثه و سایز سینه ها با یکدیگر متفاوت می باشند و همین امر ویژگی های بدن هر شخص را منحصر بفرد می نماید. در نتیجه یک فرمول واحد برای برش سینه در همه افراد وجود ندارد.

جراحی سینه را می توان با استفاده از تکنیک های مختلف برش بر اساس وضعیت بیمار و نتیجه مطلوب تطبیق داد. در اینجا ۳ مورد از متداول ترین تکنیک های برش در جراحی سینه آورده شده است:

1. برش لنگری: این روش شامل یک برش در اطراف آرئول، و خط برشی به صورت عمودی تا پایین سینه از نوک پستان تا خط زیر سینه و در امتداد چین سینه در یک برش هلالی (شبیه یک لنگر) است. این روش برای کسانی که افتادگی سینه قابل توجهی دارند و می خواهند سینه های خود را لیفت کنند، مناسب است زیرا امکان برداشتن مقادیر بیشتری از بافت و پوست را فراهم می کند.

2. لیفت سینه به روش عمودی (آبنبات چوبی): این روش تنها شامل دو برش است. در اطراف هاله آرئول و به صورت عمودی تا پایین سینه. هیچ برش هلالی شکلی در امتداد چین سینه وجود ندارد. این روش لیفت به شکل آبنبات چوبی برای زنان دارای افتادگی متوسط ​​مناسب است تا سینه های خود را لیفت کنند.

3. لیفت سینه به شکل دونات (Circumareolar): این روش شامل یک برش منفرد در اطراف دور هاله‌ی سینه است. لیفت به روش دایره ای شکل و در اطراف آرئول فقط در مواردی استفاده می شود که افتادگی جزئی وجود داشته باشد.

کوچک کردن سینه با تکنیک پدیکور

در ماموپلاستی کاهشی علاوه بر کاهش سایز سینه، پوست اضافه آن برداشته می‌شود، هاله و نوک سینه، در جای مناسب خود قرار می‌گیرد و فرم سینه بهبود پیدا می‌کند. در این روش، شریان‌های خونی و عصب سینه قطع نمی‌شوند و متصل می‌مانند، تا بعد از جراحی و طی کردن دوران نقاهت، بیمار با مشکل از دست دادن حس سینه مواجه نشود.
در برخی موارد، ممکن است پزشک نتواند از تکنیک پدیکور استفاده کند و حس سینه از بین برود. فراموش نکنید که در برخی مواقع، ممکن است در روزهای ابتدایی، حس سینه از بین برود اما بعد از مدتی، به حالت قبل برمی‌گردد.

جراحی کوچک کردن سینه باعث افزایش اعتماد به نفس می شود و توانایی برای مشارکت در فعالیت های فیزیکی را افزایش می دهد.

روش های بزرگ کردن سینه

تنها دو روش اصلی برای بزرگ کردن سینه ها وجود دارد: تزریق چربی و ایمپلنت سینه.

جراحی پروتز سینه

جراحی پروتز سینه

نقش عوامل ژنتیکی و ارثی در پدید آمدن ویژگی‌ها و شکل‌گیری مسائل مختلف در بدن افراد بسیار مهم است. برخی از خانم ها سینه های کوچکی دارند که با استفاده از جراحی پروتز سینه می توان فرم دلخواه را به سینه ها بخشید و نیز حجم از دست رفته سینه ها در اثر کاهش وزن، سوء تغذیه، شیردهی و برخی بیماری ها را به آن ها برگرداند.

تزریق چربی به سینه

اگر سینه ای پوست شل و افتاده ای داشته باشد و کلاژن خود را از دست داده باشد، هر چقدر هم تزریق چربی انجام شود این تزریق باعث سنگینی پستان، آویزان تر شدن سینه و افزایش پتوز می شود. در واقع چربی که از خود بدن گرفته می شود نباید در بافت سینه و پرانشیز سینه تزریق شود و حتما باید در بافت زیر جلدی و جلوی عضله و پشت عضله تزریق شود.
تزریق چربی به سینه اکثرا بدست افرادی که متخصص نیستند انجام می شود که فقط می خواهند یک افزایش حجم موقت و آنی برای بیمار داشته باشند. اکثر بیماران ناراضی هستند و با اتفاقات ناخوشایندی بعد از تزریق مواجه می شوند. بنابراین کارهای زیبایی سینه از جمله لیفت سینه، کوچک کردن و یا بزرگ کردن سینه و … را به بهترين جراح زيبايي سينه در تهران، دکتر امیرپاشا ابراهیمی بسپارید تا دچار پشیمانی نشوید.

ورزش بعد از جراحی سینه

در صورتی که بعد از مدت زمان تعیین شده، ورزش باعث درد و ناراحتی در ناحیه سینه شود، فورا از ادامه آن خودداری کنید زیرا ممکن است بر روی نتیجه عمل تاثیر منفی بگذارد. به طور معمول، پس از دو ماه، فرد به بهبودی کامل می‌رسد. اگرچه ممکن است بیمارانی باشند که به زمان بیشتری برای بهبودی نیاز داشته باشند. به آرامی تمرینات ورزشی خود را پیش ببرید و شرایط سینه و نوع جراحی را تحت نظر داشته باشید.

ویژگی های بهترين جراح زيبايي سينه

برخی از ویژگی های بهترين جراح زيبايي سينه عبارتند از:

  • داشتن دانش، تخصص و تجربه کافی در زمینه جراحی های زیبایی و درمانی سینه
  • بروز بودن اطلاعات پزشک بسیار مهم است. هر روز روش های جدیدی برای تشخیص و درمان سرطان سینه کشف می شود که لازم است متخصص سینه با تمامی این روش ها آشنا باشد.
  • متخصص سینه باید با تمام تجهیزات جدید آشنا بوده و به بهترین نحو از آنها استفاده کند.
  • بسیار جزئی گرا بودن برای اطمینان از صحت طرح های درمان و عملکرد ایمن تجهیزات
  • مهارت در استفاده از تجهیزات تصویربرداری پزشکی و داشتن دانش فنی بالا
  • مهارت های بین فردی برای تعامل با بیماران و خانواده های آنان
  • توانایی برقراری ارتباط موثر، دلسوزانه و حرفه ای با بیماران، خانواده های آنان و سایر پزشکان و متخصصان
  • یک جراح سینه خوب باید از شفقت و حساسیت لازم برای تأمین آسایش جسمی و روانی بیمار نیز برخوردار باشد.

بهترين جراح زيبايي سينه در تهران

بهترین فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سینه در تهران

متخصصان فلوشیپ جراحی پستان، به واسطه نوظهور بودن این تخصص در ایران زیاد نیستند. این اتفاق باعث می شود تا برای پیدا کردن بهترين جراح زيبايي سينه در تهران دچار مشکلات زیادی نشوید. چراکه تعداد آنها ممکن است به سختی از 20 نفر عبور کند!

در حالی که چندین فلوشیپ جراحی پستان پیش روی شما هستند، قصد داریم یکی از بهترین ها را به شما معرفی کنیم تا زیاد برای پیدا کردن بهترین جراح سینه دچار مشکل نشوید.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی، متخصص جراحی عمومی و فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان هستند که با گذراندن بخشی از تحصیلاتشان در آلمان یکی از بهترین متخصصان جراحی سینه در داخل کشور به شمار می روند. تجارب بسیار موفق و متعدد ایشان در زمینه انجام انواع جراحی سینه می تواند اعتماد کامل شما را جلب کند.

اما باز هم توصیه اول ما به شما این است که در مورد انتخاب دکتر امیرپاشا ابرهیمی یا متخصصان دیگری که مدنظر دارید تحقیقات کاملی انجام دهید و با شناخت و دید کافی جراح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اطلاعات مطب و نوبت دهی

خلاصه مطلب

از رزومه تحصیلی پزشک و بورد تخصصی او در حوزه زیبایی و درمانی سینه اطمینان پیدا کنید. بعد از اینکه از علم و دانش پزشک متخصص مطمئن شدید، باید سوابق و رزومه کاری او را نیز در نظر بگیرید.

اگر پزشک مورد نظر شما صفحه شخصی دارد، به صفحه او مراجعه کرده و از نظرات سایر بیماران آگاه شوید. از آنها بخواهید اطلاعاتی در خصوص تخصص و مهارت کافی پزشک به شما ارائه دهند. از آنها در مورد رفتار، نوع درمان و از همه مهمتر نتیجه ای که از درمان برای آنها حاصل شده سوال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا