بهترين دكتر پروتز سينه

بهترين دكتر پروتز سينه

بهترين دكتر پروتز سينه

داشتن سینه های خوش فرم میتونه آرزوی هر خانمی باشه اما مهم اینه که برای رسیدن به هدف باید چه مسیری رو طی کرد؟! آیا شما هم علاقمند به انجام عمل پروتز سینه هستید و به دنبال بهترين دكتر پروتز سينه هستید؟ در ادامه مقاله ضمن ارائه توضیحات درباره جراحی پروتز سینه، مزایا و خطرات و عوارض آن بهترین دکتر پروتز سینه دکتر امیرپاشا ابرهیمی را معرفی خواهیم کرد.

جراحی پروتز سینه برای چه کسانی مناسب است؟

خانم هایی که بنا به دلایل مختلفی سینه های کم حجم و افتاده ای دارند.

افرادی که به خاطر بیماریهایی مانند سرطان، تمام و یا بخشی از سینه خود را از دست داده اند.

کسانی که به طور مادرزادی فقط یک سینه دارند.

خانم هایی که به طور ژنتیکی و یا به دلایل هورمونی سینه های بیش از حد کوچکی دارند.

خانم هایی که به خاطر بالا رفتن سن، بارداری، شیردهی و کاهش وزن شدید دچار افتادگی سینه شده اند.

مدت زمان عمل پروتز سينه

مدت زمان عمل پروتز سينه

جراحی پروتز سینه راه حل مطمئنی برای افزایش حجم و اصلاح فرم سینه هاست. مدت زمان انجام این عمل حدودا 2 ساعت است و دوره نقاهت بعد از آن نیز یک هفته است. البته باید گفت قبل از انجام عمل حتما باید با بهترین دکتر پروتز سینه چند جلسه ای مشاوره داشته باشید تا شرایط جسمی به طور کامل بررسی شود. برای مشاوره رایگان می توانید از طریق لینک زیر با دکتر امیرپاشا ابراهیمی دارای بورد تخصصی جراحی عمومی و فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان در ارتباط باشید.

بهترین سن انجام پروتز سینه

جراحی پروتز سینه برای بزرگ کردن سایز سینه، اصلاح افتادگی سینه، اصلاح غیر قرینگی سینه استفاده می شود.
سن 18 سالگی و در پایان مرحله بلوغ می توان برای بزرگ کردن اندازه و یا اصلاح فرم سینه خود، پروتز سینه را انجام داد. اما به یاد داشته باشید که بارداری، شیردهی و افزایش و کاهش وزن در افتادگی سینه ها نقش موثری دارد. بنابراین زمانی عمل پروتز سینه را انجام دهید که قصد بارداری ندارید و وزنتان ثابت است.

انواع مدل پروتز سینه

انواع مدل پروتز سينه

دو نوع اصلی پروتز وجود دارد یک نوع آن با سیلیکون پر شده و نوع دیگر را حین جراحی با سرم پر می کنند. جنس پروتز جدار سیلیکونی دو لایه است که به اشکال گرد یا آناتومیک همان قطره اشکی ساخته می شوند. سطح پروتز می تواند صاف و شفاف و یا زبر باشد. هر کدام از این پروتز ها برای مورد خاصی استفاده می شوند و انتخاب آن به عهده جراح است.

آیا جای بخیه میمونه نی نی سایت|بخيه بعد از پروتز سينه

بعد از جراحی، زخم پروتز قرمز است و مانند یک زخم معمولی قابل تشخیص است که بعد از چند ماه قرمزی و التهاب به طور کامل از بین می رود.

هزينه عمل پروتز سينه

قیمت عمل پروتز سینه در بیمارستان های مختلف براساس دستمزد جراح، نوع پروتز سینه با برندهای مختلف مانند برندهای منتور، موتیوا، پلی تک، آریون و ناگور متفاوت است.

تمام مواردی که در بخش قبل بیان کردیم روی این مبلغ تاثیر می گذارند‌. اگر شما هم قصد انجام این جراحی را دارید باید برای اطلاع از قیمت دقیق آن به بهترين دكتر پروتز سينه مراجعه کنید. هزینه عمل پروتز سینه تنها زمانی مشخص می‌ شود که بیمار معاینه شود.

آیا خبر افزایش ریسک سرطان پستان با پروتز سینه حقیقت دارد؟

 

عوارض پروتز سينه نی نی سایت

هر عملی که به صورت جراحی و تهاجمی بر روی بدن انجام شود می تواند همراه با عوارض بالقوه یا احتمالی باشد. عمل پروتز سینه نیز می تواند شامل برخی عوارض باشد که ممکن است در برخی افراد رخ داده یا ندهد. تنها به این نکته اشاره می کنیم که اگر واقعا واجد شرایط کاشت پروتز سینه باشید، جراح شما شخص باتجربه ای باشد، از پروتزهای مرغوب استفاده شود و خودتان هم همه چیز را رعایت کنید معمولا دچار عارضه نخواهید شد.

  • قرمزی پوست اطراف سینه
  • تورم غیرطبیعی که از بین نرود
  • حس سوزش
  • خونریزی
  • عفونت
  • انقباض کپسولی
  • بی حسی نوک سینه ها

مهمترین اقدام برای پیشگیری از عوارض پروتز سینه، پیروی از دستورالعمل های پزشک است. مصرف برخی داروها و رژیم غذایی بیمار نیز می تواند بر بروز عوارض تاثیر گذار باشد. بیمار لازم است تا ۴ الی ۵ هفته پس از جراحی از رژیم غذایی پروتئینی (پروتئین گوشت نه پودر و مکمل های پروتئینی) که شامل مصرف تخم مرغ، ماهی، مرغ، گوشت قرمز چند وعده در روز می باشد. همچنین مصرف ویتامین C دو هفته قبل از جراحی می تواند بسیار مفید باشد.

مراقبت هاي قبل از عمل پروتز سينه

هر جراحی سینه ای نیاز به مراقبت های قبل جراحی و بعد از جراحی دارد!

قبل از جراحی:

تست های مختلف آزمایشگاهی را انجام دهید.

یک ماموگرافی بگیرید.

از مصرف سیگار و یا سایر مواد مخدر خودداری کنید.

از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهاب و مکمل های گیاهی خودداری کنید.

جراح را از تمام یبماری های قبلی خود حتی در صورتیکه به نظرتان بی اهمیت هستند مطلع کنید.

از تمام داروهای دریافتی جراح خود را مطلع کنید، با جراح خود صادق باشید و از تخصص و تجربه او در زمینه عمل مورد نظر شما اطمینان حاصل کنید.

در صورت هر نوع اقدامی قبل و پس از جراحی صادقانه جراح خود را مطلع کنید.

از قضاوت و تصمیم عجولانه زود هنگام بر اساس حرف و سخن دیگران بپرهیزید.

در مورد نتیجه عمل و عوارض آن قبل از عمل از جراح خود بسیار سوال کنید.

دوره نقاهت پروتز سينه نی نی سایت

از آنجا که بدن هر بیمار منحصر به فرد است، هیچ زمان مشخصی برای بهبودی وجود ندارد. با این حال، بهبودی کامل می تواند به طور متوسط شش هفته طول بکشد. اما بیماران معمولا بعد از حدود یک الی دو هفته احساس می کنند که کاملا خوب هستند.

روزهای اول پس از عمل نیاز به مراقبت های بیشتری دارید بنابراین هر چه در این زمان مراقبت بهتری داشته باشید، نتیجه ای که از عمل می گیرید رضایت بخش تر خواهد بود.

جراحی ترمیمی سینه

جراحی ترمیمی سینه

در گذشته به دلیل سرطان سینه، بافت سینه ی شما برداشته شده؟ راجع به جراحی ترمیمی سینه چیزی شنیده اید؟

ترمیم به دو روش متفاوت انجام می شود:

  1. ترمیم اتولوگ که در آن بخشی از بافت بدن خود فرد جایگزینی بافت پستان استفاده می شود.
  2. ترمیم به وسیله ی ایمپلنت های مصنوعی، و یا ترکیب از هر دو روش.

بازسازی پستان با پروتز چگونه انجام می شود؟

استفاده از پروتز، یکی از گزینه های بازسازی فرم سینه ها بعد از درمان سرطان می باشد. امکان انجام این جراحی همزمان با ماستکتومی و یا بعد از آن وجود دارد.

آیا پروتزهای سینه بر اثر فشار پاره می شوند؟

پروتزهای جدید به ترتیبی ساخته می شوند که فشار زیادی را بتوانند تحمل کنند. به همین دلیل اگر پروتز سینه مشکلی نداشته باشد، یعنی از نظر تاریخ و یا موارد دیگر مورد خاصی نداشته باشد، به هیچ وجه در اثر فشارهای معمولی پاره نمی شود.

ساعاتی بعد از عمل پروتز سینه

تا چند ساعت بعد از عمل پروتز سینه احساس خواب آلودگی خواهید داشت. معمولا می توانید بعد از چند ساعت به خانه برگردید، اما به کسی نیاز دارید که همراه شما باشد و شما را به خانه برساند. لازم است از یک گن طبی استفاده کنید. این گن در زمان بهبودی از سینه های شما پشتیبانی می کند. همچنین جراح نحوه مراقبت از زخم ها را به شما توضیح می دهد.

محل قرارگیری پروتز سینه

پروتز سینه به دو روش روی عضله و زیر عضله انجام می شود که هر کدام ویژگی های خاص خودش را دارد.

نکات مهم در انتخاب پروتز سینه

سایر فقسه سینه

میزان شلی و سفتی پوست

اندازه پروتز

فرم پروتز (پروتز به دو صورت گرد و قطره اشکی موجود است)

محل قرار گیری پروتز

دکتر امیرپاشا ابراهیمی | متخصص جراحی عمومی و فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سینه

 

آیا پروتز سینه همیشگی ست؟

چیزی که باید قبل از انجام جراحی بزرگ کردن پستان و یا عمل زیبایی پستان بدانید، این است که پروتز پستان همیشگی نیست. برخی افراد تصور می کنند تنها با انجام یک بار عمل زیبایی پستان، در تمام عمر از شکل و فرم آن لذت خواهند برد اما چنین نیست. بعد از 10 سال بهتره پروتز ها خارج شوند بعد از 20 سال حتما حتما باید عوض شوند.

اینستاگرام یا واقعیت!

همه ما از صبح تا شب در معرض آگهی های تبلیغاتی هستیم و چه بخواهیم یا نخواهیم در بعضی از مواقع در انتخاب ما تاثیرگذار است.
تبلیغات اینستاگرام اکثرا غیر واقعی و فیک هستند که بیشتر برای جذب مشتری و درآمد است. این حقیقت در مورد جراحی زیبایی سینه هم صدق می کنه و در نتیجه باعث ایجاد عارضه های جبران ناپذیر می شود. پس برای یافتن بهترین دکتر پروتز سینه تنها به تبلیغات و عکس های دنیای مجازی اکتفا نکنید و تحقیقات خود را حضوری انجام دهید و با پزشکان مختلف جلسه مشاوره داشته باشید. در صورت انتخاب بهترين دكتر پروتز سينه به او اعتماد کنید و به طور کامل با او همکاری نمایید.

اطلاعات مطب دکتر امیرپاشا ابراهیمی

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترين دكتر پروتز سينه»

  1. با درود
    یکی از بهترین پزشک هایی که برخورد داشتم ایشون بودم ، با وجود استرس و نگرانی که بابت کانسر داشتم بعد از اولین ویزیت ، از گفتار و رفتار ایشون بسیار آرامش گرفتم، همچنین از پیگیری‌های ایشون و پرسنل سخت کوش مطب ، و دستیار مهربان و پرتلاش خانم محمدپور ، از تمامی این عزیزان بسیار سپاسگزارم.
    پیکانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا