بهترين دکتر سرطان سينه در تهران

بهترین دكتر سرطان سينه در تهران

بهترین دكتر سرطان سينه در تهران

تشخیص صحیح سرطان سینه یکی از مهمترین مواردی است که باید مراقب آن باشید. خیلی از افراد هستند که قربانی تشخیص های غلط سرطان سینه می شوند. یعنی پزشک بدون اینکه سرطانی در کار باشد تشخیص سرطان می دهد و بی جهت بیمار را زیر تیغ جراحی می فرستد، یا برعکس سرطان وجود دارد و پزشک نمی تواند آن را ببیند و باعث می شود تا در تشخیص سرطان تأخیر به وجود بیاید. اتفاقی که درمان آن را سخت می کند.
پس می بینید که انتخاب بهترین دکتر جراح سرطان سینه در این مورد هم اهمیت فوق العاده ای دارد. در ادامه مقاله در مورد سرطان سینه، درمان آن، ویژگی های بهترین دکتر سرطان سینه و اینکه کدام پزشکان با چه تخصصی توانایی جراحی سرطان سینه را دارند صحبت خواهیم کرد. پس تا پایان با ما همراه باشید.

تشخیص و درمان سرطان سینه

تشخیص به موقع و غربالگری دقیق کلیدی ترین نکات در درمان موثر سرطان سینه هستند. علاوه بر آن اقدام مناسب و انتخاب بهترین روش درمان اعم از جراحی، از اهمیت زیادی در بهبودی سرطان سینه برخوردارند.

جراحی سرطان سینه

تا وقتی که توده سرطان سینه سرجای خودش ایستاده و هنوز آنقدر بزرگ نشده باشد که برخی از سلول هایش بخواهند از آن جدا شده و کولونی های خودشان را تشکیل بدهند، نمی تواند شکل ترسناک و مرگبار واژه سرطان را به خودش بگیرد.

توده های سرطان پستان را هر چه زودتر با جراحی پستان حذف کنید بهتر است. چون شانس پخش شدن سلول های آن در سینه و سایر اندام بدن کمتر می شود. به همین علت هم هست که شناختن علائم سرطان سینه و انجام خود آزمایی پستان می تواند تأثیر به سزایی در تعیین سرنوشت توده های سرطانی و بیماری شما داشته باشد.

برای آشنایی با نشانه های سرطان سینه توصیه می کنیم مقاله تشخیص سرطان سینه در منزل را از همین وبسایت مطالعه نمایید.

در ادامه مطالب مهمی را درباره یکی از مهمترین و رایجترین مشکلات سلامتی خانم ها، سرطان سینه، خواهیم گفت. اگر مایل هستید تا بهترین درمان را برای سرطان سینه توسط بهترین دکتر سرطان سینه دریافت کنید توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

درمان سرطان سینه

روش های درمان سرطان سینه

دارو درمانی، عمل جراحی، شیمی درمانی و پرتو درمانی از جمله درمان های رایج در میان بیماران مبتلا به سرطان پستان هستند. پزشکان با توجه به معاینات فیزیکی و بالینی با کمک بیوپسی، تصویر برداری های ماموگرافی سینه، سونوگرافی و ام آر آی نوع بیماری را تشخیص و راهکار درمانی را ارائه می دهند.
جراحی معمولاً اولین خط درمان سرطان سینه به شمار می رود. برخی تصور کنند که جراحی پستان عملی بسیار ساده ای است. مگر غیر از این است که باید پوست را شکافت و توده سرطانی را بیرون آورد و دوباره پوست را بست؟ خب اگر اینطور بود که یک تزریقاتچی ساده که می تواند بخیه بزند هم می توانست سرطان را برای شما درمان کند و نیازی به بهترین دکتر سرطان سینه نبود.

انواع جراحی سرطان سینه

دو نوع اصلی جراحی غدد لنفاوی برای سرطان پستان وجود دارد:

  1. دایسکشن غدد لنفاوی زیر بغل: حدود ۱۰ الی ۲۰ عدد غدد لنفاوی از زیر بغل برداشته می شود و مورد برسی قرار می گیرد.
  2. بیوپسی غده لنفاوی نگهبان: در این روش، جراح یک و یا چند غده لنفاوی که ممکن است اولین غده‌ی لنفی باشند که سرطان در آن انتشار یافته را خارج می کند. این روش عوارض ناشی از جراحی مانند تورم بازو را کاهش می دهد.

جراحی انکوپلاستی

در جراحی انکوپلاستی علاوه بر درمان سرطان پستان و برداشتن تومور پستان، جراحی زیبایی آن نیز انجام می شود و در نهایت آلام و مشکلات روحی بیمار به شدت کاهش می یابد.

بهترین دکتر جراح سرطان سینه

دنیای پزشکی دنیای گسترده‌ای است و تخصص‌های فراوانی در آن وجود دارند. بسیاری از رشته‌های تخصصی دارای تعدادی فوق تخصص هستند و در برخی از رشته‌ها فلوشیپ هم معنی پیدا می‌کند.
آیا فلوشیپ پستان را در اینترنت یا شبکه های مجازی جستجو کرده اید. آیا این تخصص در ایران وجود دارد؟ بله دکتر امیرپاشا ابراهیمی بهترین فلوشیپ فوق تخصصی پستان هستند که عمل های زیبایی و درمانی سینه از جمله سرطان پستان را انجام می دهند.

 

آیا می شود همزمان با جراحی سرطان سینه، سینه را لیفت و کوچک کرد؟

انواع جراحی های سینه به منظور بهبود سایز، ظاهر، برجستگی و … در خانم ها انجام می شود که تاثیرات مثبت زیادی نه تنها بر ظاهر افراد بلکه بر اعتماد به نفس آن‌ها دارد. بنابراین اگر فکر می‌کنید سینه‌های شما بیش از حد بزرگ، کوچک و یا حالت افتادگی دارند و یا اگر به خاطر بیماری خاصی یکی یا هر دو سینه‌ی خود را از دست داده اید، می‌توانید با انجام جراحی زیبایی پستان تمامی این مشکلات را برطرف کنید.
اگر بیمار ریسکی نباشد و بیماری های خاصی نداشته باشد می توان همزمان با جراحی سرطان سینه، سینه را لیفت و کوچک کرد.

تجربه جراحی سرطان سینه

تکنیک های جراحی هم مثل سایر بخش های پزشکی روزانه در حال تکامل و پیشرفت است. دکتر امیر پاشا ابراهیمی فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان هستند که تجربیات ارزشمندی در زمینه درمان سرطان سینه دارند.

ایشان در یک بیمار که خانم جوانی بود با توده سه سانتی متری پستان چپ که اندازه سینه اش هم نسبتاً کوچک بود بدون هیچگونه برشی، از ناحیه زیر بغل همان جایی که برای پروتزگذاری هم استفاده می شود توده با حاشیه پاک خارج شد و هم بازسازی سینه با فلپ بافتی آگزیلا انجام شد، همین که دو غده لنفاوی نگهبان از همین ناحیه برداشته شد.

بهترین دکتر سرطان سینه

چگونه بهترین دکتر سرطان سینه را پیدا کنیم؟

تشخیص سرطان به خودی خود یک رویداد منقلب کننده زندگی است که همواره با اضطراب از درمان قریب الوقوع و ترس از عدم اطمینان از نتیجه همراه است. اولین کاری که در مسیر درمان سرطان سینه باید انجام دهید، پیدا کردن بهترین دکتر سرطان سینه است. انتخاب بهترین دکتر سرطان سینه در روند درمان بسیار کمک کننده است

مرحله اول: شروع تحقیقات و پیش نیازها

پیدا کردن دکتر فوق تخصص سینه در تهران در نگاه اول کار بسیار ساده‌ای به نظر می‌رسد. کافیست که این عبارت را در گوگل جستجو کرده و بلافاصله نتایج بسیار زیادی را در گوگل مشاهده خواهید کرد. ولی شاید یکی از بهترین کارهایی که باید انجام دهید، این است که در ابتدا سری به نظرات بیماران در مورد آن پزشک در شبکه‌های اجتماعی یا سایت آن متخصص بزنید. نظرات سایر بیماران در خصوص پزشک خود را جویا شوید. برخی از پزشکان لیستی از بیماران خود دارند که مایلند با بیماران دیگر صحبت کنند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. بهترین راه حل برای اطمینان از انتخابتان صحبت با بیمارانی است که تحت درمان پزشک انتخابی شما بوده اند.

اگر شخصی را می‌شناسید که به تازگی روند درمان بیماری خود را آغاز کرده یا به انتها رسانده است، می‌توانید نظر آن‌ها را نیز جویا شوید.

به هر حال شما نیاز دارید که مطمئن شوید، دکتر سرطان سینه که انتخاب کردید، در تمامی زمینه‌ها حاذق و با تجربه باشد. این شخص باید:

  • با یک بیمارستان یا کلینیک سرطان سینه همکاری داشته باشد
  • فلوشیپ تخصصی در این زمینه داشته باشد
  • تخصص اصلی وی جراحی سرطان و به خصوص جراحی سرطان پستان باشد
  • در این زمینه فعالیت مستمر داشته باشد و از آخرین متد درمانی سرطان پستان اطلاع داشته باشد

اگر هنوز نتوانستید چنین شخصی را پیدا کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که بیوگرافی دکتر امیرپاشا ابراهیمی را مطالعه نمایید و یک وقت مشاوره را در بخش نوبت دهی کلینیک ایشان، برای خود رزرو نمایید.

مرحله دوم: مشاوره با پزشک

معمولا در یک یا چند جلسه قبل از عمل جراحی، شما باید با پزشک خود ملاقات داشته باشید. در این مرحله شما باید سوالات زیر را از پزشک خود پرسیده و در مورد روند درمان خود اطلاعات بیشتری را کسب کنید:

  • روش عمل به چه صورتی است؟
  • عمل جراحی چه مقدار زمان می‌برد و بعد از عمل چه شرایطی را تجربه خواهم کرد؟
  • شما تا به حال چند نفر را به این روش عمل کردید و درصد رضایت از این عمل چقدر است؟
  • آیا بعد از عمل نیاز به ادامه درمان به روش دیگری مانند پرتودرمانی یا شیمی درمانی هستم؟
  • از پزشک خود در مورد میزان موفقیت او سوال کنید. چه تعداد از بیماران بدون سرطان باقی مانده اند؟ چند درصد عوارض طولانی مدت داشته اند؟

معمولا در این جلسات، باید با پزشک خود بیشتر آشنا شویم و بفهمیم که آیا با وی می‌توانیم به راحتی ارتباط برقرار کنیم یا خیر. در صورتی که پزشک متخصص جراحی سرطان پستان که شما انتخاب کردید، به تمام صحبت‌های شما گوش کرده و دغدغه‌های شما را متوجه شده و پاسخ کاملی به آن‌ها دهد، می‌توانید عمل خود را به دستان وی بسپارید.

در انتخاب بهترین دکتر سرطان سینه عجله نکنید و تنها به معرفی ها اکتفا نکنید. شما می توانید چند روز تحقیق و بررسی کنید تا پزشک مناسب برای درمان بیماری خود پیدا کنید.

مرحله سوم: ویژگی‌های دیگر مهم

1- اگر جنسیت پزشک برای شما مهم است، این موضوع را قبل از مشاوره در نظر بگیرید. در حال حاضر پزشکان مرد و پزشکان خانم بسیار زیادی هستند در این حیطه در حال فعالیتند و شما می‌توانید بسته به ترجیح خود از یک جراح آقا یا جراح خانم استفاده کنید.

2- اگر حفظ حریم خصوصی شما مهم است، این موضوع را به اطلاع پزشک برسانید و از این مطمئن شوید که اسرار پزشکی شما تا مادامی که جان شما به خطر نیافتاده است، بین شما و پزشک مخفی نگه داشته خواهد شد.

3- یکی از مهمترین ویژگی‌های پزشک انتخابی این است که نباید منافع شخصی خود را نسبت به جان و سلامتی بیمار ارجح تر بداند و برای درمان بیمار از هیچ کاری فروگذاری نکند.

4- مطب پزشک باید آرام، دلنشین و در یک کلام دوست داشتنی باشد. یادتان باشد که شما قرار است چندین بار به این محل مراجعه کنید.

5- داشتن تجربه بالا برای عمل جراحی سرطان در کنار دانش روز، می‌تواند پزشک شما را از دیگران متمایز کند.

6- با توجه به جو بسیار سنگین بیماری سرطان پستان، بهتر است پزشک شما خوشرو، مهربان و دلسوز باشد تا شما بتوانید در کنار ایشان آرامش روانی زیادی را تجربه کنید.

7- داشتن برنامه ریزی دقیق و اجرا کردن آن توسط پزشک و کلینیک می‌تواند خیال شما را از بالا بودن کیفیت پروسه درمانی، راحت کند.

8- رضایت داشتن بیماران و مراجعان قبلی می‌تواند خیال شما را از بابت انتخاب پزشک تا حد بسیار زیادی راحت کند. پس پیشنهاد می‌کنیم از زمان انتظار در مطب برای صحبت با بیماران قبلی پزشک استفاده کنید.

 

رابطه فست فود و سرطان پستان

ورزش راهی برای کاهش ابتلا به سرطان پستان

جراحی سرطان سینه به صورت اورژانسی

ارتباط لبنیات و سرطان پستان

هیچ مدرک استواری در رابطه با تاثیر لبنیات بر افزایش احتمال ابتلا به سرطان پستان وجود ندارد. در واقع، بعضی مطالعات نشان داده اند محصولات لبنی، بجز شیر، ممکن است تأثیرات محافظی نیز داشته باشد.

دكتر فوق تخصص سرطان سينه در تهران نی نی سایت

دکتر امیرپاشا ابراهیمی فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان هستند که جراحی های زیبایی و درمانی سینه از جمله سرطان سینه، درمان توده های خوش خیم پستان را با جدیدترین تکنیک ها و تجهیزات انجام می دهند.
اطلاعات مطب و نوبت دهی

بهترين دکتر جراح سرطان سينه در تهران

بهترين دکتر جراح سرطان سينه در تهران

سرطان پستان یکی از بیماری هایی است که در صورت تشخیص به موقع و زودهنگام، می‌توان از عوارض وخیم و مرگ بیمار جلوگیری نمود. گاهی برای درمان یا پیشگیری از سرایت این بیماری به بخش های دیگر بدن، به تشخیص پزشک متخصص انجام جراحی سرطان پستان الزامی است.
دکتر امیرپاشا ابراهیمی فلوشیپ جراحی سرطان با دانش بالا و تجربه سالها کار در ارتباط با سرطان پستان قادر به تشخیص این بیماری بوده و آماده ارائه‌ خدمات درمانی از قبیل جراحی به بیماران گرامی می باشند.

چنانچه سوالی در رابطه با جراحی سرطان سینه دارید که در این مطلب گنجانده نشده، آن را در قسمت نظرات در انتهای مطلب با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت توسط دکتر امیرپاشا ابراهیمی – فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان (زیبایی_درمانی) – به آن پاسخ داده شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا