بهترین جراح ابدومینوپلاستی

بهترین جراح ابدومینوپلاستی | دکتر امیرپاشا ابراهیمی | صاف کردن شکم

بهترین جراح ابدومینوپلاستی

قبل از اینکه بخواهیم در مورد بهترین جراح ابدومینوپلاستی صحبت کنیم، بهتر است کمی در مورد خود این عمل بگوییم تا اگر شناخت کافی و دقیقی از این جراحی ندارید با آن آشنا شوید.

آیا دراز و نشست‌هایی که چند ماه است به صورت مداوم انجامشان می دهید باعث نشده است که شکمتان به حالت یا بهتر است بگوییم به صافی مورد نظرتان برسد؟ واقعیت این است که برخی از چربی های زیرپوستی هستند که با هیچ گونه ورزش یا رژیمی از بین نمی روند. تنها راه حل ممکن برای از بین بردن آنها انجام عمل تامی تاک است که به جراحی شکم هم معروف است، اما پزشکان به آن ابدومینوپلاستی می گویند.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی طی عمل تامی تاک می تواند شکم شما را با جراحی صاف و یکدست کند و این کار را از طریق برداشتن پوست و چربی اضافه جمع شده در ناحیه شکم انجام می دهد و عضلات دیواره شکم را می کشد و دوباره مثل روزهای اول جوانی صاف و محکم می کند.

یادتان باشد که ابدومینوپلاستی با لیپوساکشن متفاوت است و بیشتر مناسب چربی های زیرپوستی تر است.

ابدومینوپلاستی یکی از جراحی های شاخه اصلی به شمار می رود و به همین علت هم بهتر است قبل از اقدام به انجام آن حقایقی را در موردش بدانید.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی

بهترین جراح ابدومینوپلاستی تهران

اگر تصمیم به انجام جراحی ابدومینوپلاستی گرفته باشید، اولین گامی که باید بردارید انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی است. به جز مراقبت های قبل و بعد از عمل، این در واقع مهمترین کاری است که شما می توانید در دریافت داشتن یک عمل جراحی خوب و موفق بردارید.

پزشکان زیادی هستند که می توانند ابدومینوپلاستی را برای شما انجام بدهند، از جمله جراحان پلاستیک و جراحان زیبایی. اما اگر مایلید از نتیجه نهایی عمل اطمینان داشته باشید بهتر است سراغ یک متخصص قابل اعتماد بروید که هم به شکل تخصصی می تواند این عمل را برای شما انجام دهد، و هم تجربه و مهارت زیادی در انجام این کار دارد.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی، متخصص جراحی عمومی و دارای فلوی فوق تخصصی جراحی پستان، یکی از بهترین جراحانی است که می توانید با خیالی آسوده برای انجام عمل جراحی ابدومینوپلاستی به ایشان مراجعه کنید.

کافی است تا خودتان نگاهی به برخی از نظرات مردم و مراجعین قبلی در تالارهای گفتگو بیندازید تا از کیفیت کار دکتر امیرپاشا ابراهیمی به عنوان بهترین جراح ابدومینوپلاستی مطمئن شوید:

” ….من که هیچ مشکلی با جراحم نداشتم. هم خیلی خوش برخورد بود، هم شرایط منو درک می کرد. تازه از کارشم راضیم واقعا شکمم بعد عمل صاف شده.”

” سلام عزیزم، نمی دونم این پزشکی که می گی دقیا کیه ولی من خودم برای اینکه چربی های اضافی شکممو آب کنم پیش دکتر امرپاشا رفتم و از کارش خیلی راضیم توصیه می کنم یه سر هم به ایشون بزنی”

” واااای من هرکاری می کردم چربی شکمم آب نمی شد. خودمو کشتم شیش ماه مدام رژیم گرفتم و ورزش کردم ولی هرکار کردم یه لایه چربی مثل کنه به شکمم چسبیده بود و آب نمی شد. اول خواستم لیپو کنم ولی بعد گفتن ابدومینوپلاستی بهتره. من خودم به توصیه آشناهام پیش دکتر ابراهیمی رفتم و و اون برام عملو انجام داد. من از کارش خیلی راضی بودم، اگه می خوای به نظرم تو هم یه سر به ایشون بزن”

“…. به نظر من دکترت خیلی مهمه. من که شخصا از دکتر امیرپاشا راضی بودم. عوارض جانبی خیلی کمیم داشتم. یه مقداری درد و التهاب بود فقط که از دکتر پرسیدم و گفت طبیعیه تا چند وقت. واقعنم بعد یه مدت خوب شد و الان وضع شکمم راضیم”

اما جدای از پیدا کردن بهترین جراح ابدومینوپلاستی نکته های مهم دیگری هم در مورد این عمل وجود دارد که بهتر است در موردشان اطلاعات داشته باشید.

در ادامه به مهمترین سوالات درباره ابدومینوپلاستی پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

فرقی ندارد که خانم باشید یا آقا، همه می توانند ابدومینوپلاستی را انجام دهند.

در این بین خانم هایی که تعداد زیادی بارداری را تجربه کرده اند می توانند از این عمل جراحی برای سفت کردن عضلات شکم و حذف کردن پوست اضافی این ناحیه بهره ببرند.

عمل جراحی ابدومینوپلاستی همچنین برای اصلاح خانم ها و آقایانی که چاق بوده اند و موفق شده اند با رژیم و ورزش دوباره لاغر شوند، اما هنوز بخشی از چربی اضافه زیر پوست شکمشان باقی مانده یا پوست دور شکمشان شل و وارفته شده است مناسب است.

جراحی ابدومینوپلاستی برای چه کسانی مناسب نیست؟

اگر خانمی هستید که به زودی قصد بارداری دارید، توصیه می کنیم برنامه جراحی ابدومینوپلاستی خود را تا چند ماه بعد از وضع حمل عقب بیندازید. در حین انجام عمل جراحی عضلات عمودی شکم سفت و کشیده می شوند و باردار شدن بعد از عمل می تواند دوباره این عضلات را شل کند.

همچنین اگر قصد و نیتتان از انجام این عمل کم کردن وزن است، باید بگوییم گه ابدومینوپلاستی به درد شما نخواهد خورد. این عمل فقط برای زمانی است که وزن مورد نظر کاهش پیدا کرده و قصد دارید وضعیت چربی های زیرپوستی و پوست شکم را بهبود بخشید. نه اینکه جایگزینی برای روش های مناسب کاهش وزن باشد.

همچنن به یاد داشته باشید که بعد از عمل ابدومینوپلاستی جای زخم های جراحی باقی می ماند. البته می توانید در مورد جای زخم ها و طول و اندازه شان با پزشکان مشورت کنید، ولی به هر حال باید این نکته را هم در نظر بگیرید.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی

مراقبت های بعد از عمل ابدومینوپلاستی

چه ابدومینوپلاستی کامل انجام داده باشید چه نسبی، به هر حال ناحیه شکم بعد از عمل بخیه می خورد و باندپیچی می شود. پس رعایت کردن دستورالعمل های پزشک جراح در مورد مراقبت از زخم ها به خصوص طی چند روز بعد از عمل الزامی است. بانداژ های استفاده شده بعد از این جراحی سفت و محکم هستند تا روند بهبودی را تسریع کنند. پزشک بعد از جراحی همچنین بهترین پوزیشن ها برای نشستن و دراز کشیدن را به شما خواهد گفت.

بعد از ابدومینوپلاستی حداقل تا شش هفته باید از هرگونه فعالیت کششی خودداری کنید و یک ماه از کار مرخصی بگیرید تا زخم هایتان بهبود پیدا کنند.

عوارض جانبی جراحی ابدومینوپلاستی

درد و ورم اولین عوارض عمومی این جراحی هستند که پزشک برای تسکین آنها مصرف داروهای مسکن را تجویز خواهد کرد. همچنین تجربه بی حسی در ناحیه شکم، کبودی و خستگی عمومی نیز طبیعی است.

علاوه بر اینها باید احتمال بروز عوارض جانبی عمومی بعد از هرگونه جراحی را در نظر داشته باشید که عبارتند از:

  • خونریزی زیرپوست
  • لخته شدن خون

همچنین اگر به بیماری هایی از قبیل دیابت، بیماری قلبی، ریوی و کبدی مبتلا باشید احتمال بروز عوارض جانبی بیشتر می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا