راههاي افزايش حجم سينه

تزریق چربی به سینه یکی از بهترین راههای افزایش حجم سینه


تزریق چربی به سینه

تزریق چربی به سینه نوعی عمل حجم دهی و افزایش سایز سینه محسوب می شود. طی این عمل بافت های چربی از دیگر نواحی بدن که چربی در آن ها زیاد است برداشته شده و به سینه تزریق می شود تا حجم آن را افزایش دهد. این عمل می تواند تأثیر طولانی مدت در تغییر اندازه و بزرگ کردن سینه داشته باشد.

 

تزریق چربی به سینه چطور انجام می شود؟

راههاي افزايش حجم سينه نی نی سایت

در تزریق چربی به سینه، جراح سینه یا جراح پلاستیک از سلول های چربی دیگر نقاط بدن برای حجم دهی به سینه ها استفاده می کند. تزریق چربی به سینه یک راه حل طبیعی برای بازگرداندن شکل و حالت طبیعی به سینه ها بعد از اتفاقاتی مانند بالا رفتن سن، کاهش وزن، بارداری و شیردهی است که می توانند سینه ها را از شکل و ریخت بیندازند. این عمل با نام های دیگری مانند لیپومدلینگ یا تزریق چربی اوتولوگ (یعنی چربی بدن خود فرد) هم شناخته می شود.

به یاد داشته باشید که طی این عمل بافت های چربی فقط از نقاطی برداشته می شوند که خودشان چربی زیاد دارند و این برداشت به آنها آسیب نمی رساند.

 

تزریق چربی به سینه مناسب چه کسانی است؟

افزایش سایز سینه بدون جراحی

حجم دهی به سینه با تزریق چربی مناسب همه افراد نیست. به عبارت دیگر همه افراد شرایط لازم برای انجام آن را ندارند. متأسفانه افرادی که بدنشان به اندازه کافی منابع چربی ندارد، نمی توانند کاندیداهای مناسبی برای تزریق چربی به سینه باشند. هرچند اگر شرایط لازمش را داشته باشید این یک عمل شگفت انگیز خواهد بود مخصوصا اگر تمایل دارید از راه های کمتر تهاجمی مانند جراحی استفاده کنید.

تزریق چربی سینه بیشتر به عنوان جایگزینی برای ایمپلنت گذاری یا پروتزگذاری سینه شناخته می شود. با حجم دهی سینه از طریق تزریق چربی فقط می توانید به اندازه یک لیوان سینه ها را بزرگتر کنید. پس بیشتر برای افرادی مناسب است که نمی خواهند به میزان زیادی سینه ها را بزرگ کنند. همچنین چربی مورد نیاز در این عمل اغلب از نواحی مانند ران پا یا شکم خود شما (با لیپوساکشن) برداشت می شوند.

درباره پروتز سینه بیشتر بدانید

حجم دهی به سینه با تزریق چربی عملی است که از جراحی های تهاجمی زیبایی کم خطر تر است و عملا غیر تهاجمی است. این عمل در واقع نوعی ایمپلنت گذاری طبیعی است که به جای ایمپلنت به عنوان جسم خارجی، از بافت چربی طبیعی خود بدن استفاده می کند.

تزریق چربی به سینه نی نی سایت

برای اینکه اطلاعات بیشتر و بهتری از این عمل داشته باشید و بتوانید نظرات و پیشنهادات کسانی که قبلا تجربه چنین کاری را داشته اند بشنوید، لازم نیست تا حتما به منبع مراجعین قبلی یک پزشک خاص دسترسی داشته باشید. حداقل نه در مرحله اول و آشنایی با عمل. بلکه به سادگی می توانید با مراجعه به تالار های گفت و گو و تبادل نظر، صحبت های کسانی که این تجربه را داشته اند بخوانید و از این طریق بیشتر با عمل تزریق چربی سینه آشنا شوید. روی تجربه تزریق چربی به سینه نی نی سایت کلیک کنید تا به تالار تبادل نظر در مورد این عمل وارد شوید.

 

خطرات تزريق چربي به سينه | عوارض تزريق چربي به سينه

تزریق چربی به سینه
تزريق چربي به سينه و عوارض

بیشتر افرادی که این عمل را انجام داده اند درد زیادی نکشیده اند، هرچند بعضی ها هستند که در طول فرآیند به داروهای مسکن نیاز دارند. این را به یاد داشته باشید که برداشتن چربی از نواحی ران و شکم به بیهوشی عمومی نیاز دارد. چنانچه در مورد درد نگرانی دارید بهتر است با جراح خود صحبت کنید تا بهترین راه مدیریت و کاهش آن را برای شما تعیین کند و به شما اطلاع دهد.

تزريق چربي به سينه بهتر است يا پروتز

اما بهتر است بدانید که تزریق چربی سینه به هر صورت عملی است که از دیگر جراحی های زیبایی یا گذاشتن ایمپلنت سینه کمتر درد دارد و ساده تر است.

 

ماندگاري تزريق چربي به سينه

تزریق چربی به سینه
افزایش سایز سریع

بعد از برداشت و تزریق چربی به سینه، درصد کمی از آن ممکن است جذب بدن شود و حجمش به مقدار کمی کاهش یابد. عموما اثر تزریق چربی دائمی و همیشگی است. نتیجه عمل به عوامل متعددی بستگی دارد مانند تکنیک و تجربه جراح، اینکه چربی دقیقا از چه ناحیه ای برداشت شده و دقیقا در کجا تزریق شده و غیره.

تزريق چربي به سينه يا پروتز

برای اینکه بهترین نتیجه را از عمل تزریق چربی به سینه بگیرید بهتر است بعد از عمل سعی کنید وزنتان را ثابت نگه دارید.

اما این نکته را هم به یاد داشته باشید که بالا رفتن سن به واسطه فرآیند طبیعی می تواند بافت سینه و چربی را تغییر دهد.

 

هزينه عمل تزريق چربي به سينه | هزینه تزريق چربي به سينه

تزریق چربی به سینه
هزینه تزريق چربي به سينه نی نی سایت

هزينه تزريق چربي به سينه می تواند بر اساس فاکتورهای مختلف برای هر فرد متفاوت باشد. تعیین دقیق این موضوع نیازمند مراجعه حضوری شما و مشورت با جراح سینه است.

برای تماس با ما و اطلاع از هزینه تزريق چربي به سينه کلیک کنید.

بهترین جراح سینه تهران

برای اینکه عملی مطمئن را پشت سر بگذارید و بتوانید بهترین نتیجه را از آن بگیرید بهتر است یک جراح متخصص و ماهر را انتخاب کنید که تجربه زیادی در این زمینه دارد.
دکتر امیرپاشا ابراهیمی متخصص جراحی عمومی و فلوشیپ جراحی پستان، یکی از بهترین و معتبرترین جراحان داخل کشور هستند که تجارب بسیار موفقی در زمینه انواع عمل های جراحی درمانی و زیبایی سینه داشته اند.

فرآیند عمل تزریق چربی سینه

این عمل شامل استفاده از لیپوساکشن برای برداشتن چربی از یک بخش بدن که چربی زیادی دارد و تزریق کردن آن به دیگر ناحیه ای است که به حجم دهی نیاز دارد می شود. همانطور که گفتیم این عمل باعث حجم دهی شده و تأثیر تقریبا دائمی دارد.

جراحان معمولا در اول چربی را کمی زیاد پر می کنند، پس بعد از عمل متعجب نشوید اگر دیدید سینه ها کمی بیشتر از حد انتظار بزرگ شده اند. این به خاطر آن است که تقریبا 40 درصد چربی تزریق شده به صورت طبیعی در بافت بدن جذب شده و حجمش می خوابد.

نکته: این عمل تحت بیهوشی عمومی انجام می شود.

 

روند بهبودی بعد از تزريق چربي به سينه قيمت

بعد از عمل کمی کبودی در ناحیه ای که چربی از آن برداشت شده مشاهده خواهید کرد که طی 7 تا 10 روز آینده از بین خواهد رفت.

زمان دقیق بهبودی کامل بعد از عمل به ویژگی های بدن شما و عملی که پشت سر گذاشته اید بستگی دارد، گرچه اطلاعات زیر می توانند به شما در تعیین این زمان کمک کنند:

  • برداشتن بانداژ : 7 تا 14 روز
  • برگشتن سرکار : 2 تا 14 روز
  • شنا کردن : 4 تا 6 هفته
  • ورزش کردن و رابطه جنسی : 4 تا 6 هفته
  • بهبودی کامل : 2 تا 12 هفته

 

بهترین جراح زیبایی سینه | بهترين جراح سينه در تهران

بهترين جراح سرطان سينه در تهران
بهترين جراح سينه در تهران

چنانچه به دنبال بهترین جراح سينه در تهران هستید، به شما دکتر امیرپاشا ابراهیمی دارای بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، فلوی رسمی جراحی پستان (سرطان و زیبایی) از دانشگاه علوم پزشکی تهران را معرفی می کنیم.

برای مشاوره با ایشان لطفا کلیک کنید.

منبع

4 دیدگاه دربارهٔ «تزریق چربی به سینه یکی از بهترین راههای افزایش حجم سینه»

  1. خانم کیانیان

    با سلام وقت بخیر ‌من دوتا زایمان و شیرهی پشت سرهم داشتم میخاستم چربی به سینه ام تزریق کنم که حجیم و سفت شه قدم ۱۵۸ و وزنم ۴۵ کیلو هست از شکم یا بغل ران میشه چربی گرفت یا نه؟

    1. سلام دوست عزیز
      تزریق چزبی برای سینه های کوچک و غیر افتاده مناسب می شد، برای افرادی که پوست سینه افتاده است این راهکار مناسب نمی باشد. برای این افراد چنانچه مایل به بهتر شدن فرم سینه باشند لیفت با پروتز با بدون پروتز (متناسب با صلاحدید پزشک) مناسب می باشد.

  2. سلام دکتر ،،،،،،من قدم ۱۷۰ وزنم ۶۰ سینهای خیلی کوچیکی دارم چون ورزشکارم بعد چند هفته میخوام به ورزشم ادامه بدم از نظر شما مشکلی نداره،،،، دوباره با ورزش مجدد به حالت اولیه برنمیگرده ؟،قیمت هم ممنون میشم بگین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا