بهترین جراح زیبایی سینه

بهترین جراح زیبایی سینه

بهترین جراح زیبایی سینه

جراحی های زیبایی سینه را اغلب جراحان پلاستیک انجام می دهند. اما اگر تصور می کنید که بهترین جراح زیبایی سینه، یک جراح پلاستیک است، سخت در اشتباهید.

واقعیت این است که با وجود اینکه جراحان پلاستیک بهترین جراح زیبایی سینه نیستند، اما بیشتر موارد از جراحی های زیبایی سینه را آنها انجام می دهند. البته این به معنای آن نیست که جراحان پلاستیک گزینه نامناسبی برای جراحی کردن سینه به شمار می روند، بلکه اتفاقا خیلی از جراحان پلاستیک هم هستند که تجربه و مهارت زیادی در انجام جراحی های زیبایی سینه دارند، و شمار مراجعینی که از کار آنها کاملا رضایت خاطر داشته اند زیاد است.

با همه این تفاسیر یک واقعیت آماری وجود دارد که می تواند همه چیز را تغییر دهد. و آنهم اینکه شمار افرادی که بعد از انجام جراحی زیبایی سینه، به بیماری های سینه و حتی سرطان سینه مبتلا می شوند زیاد است.

حالا این گزاره آماری را در کنار اینکه بیشتر جراحی های زیبایی سینه را جراحان پلاستیک انجام می دهند بگذارید.
اگر بخواهید از این آمار اینطور نتیجه گیری کنید که جراحی های زیبایی سینه خطرناک هستند و باعث سرطان سینه می شوند، کاملا اشتباه است. دقت داشته باشید که همه افرادی که جراحی زیبایی سینه انجام می دهند به سرطان سینه دچار نمی شوند.

نتیجه گیری صحیح از این گزاره به این شکل خواهد بود که: جراحی سینه برای بهبود وضعیت ظاهری آن به دقت، مهارت و ظرافت زیادی نیاز دارد، چراکه اگر به خوبی انجام نشود می تواند خطرات زیادی به همراه داشته باشد.
اینجاست که اهمیت انتخاب بهترین جراح زیبایی سینه خودش را نشان می دهد.

اما اگر جراحان پلاستیک، بهترین جراحان زیبایی سینه نیستند، پس بهترین جراح زیبایی سینه کیست؟

بهترین جراح زیبایی سینه

بهترین جراح زیبایی پستان

جراح پلاستیکی که عمل زیبایی سینه را انجام می دهد، حتی اگر ماهرترین و با تجربه‌ترین فرد هم در این زمینه باشد، تخصصش کار روی اندام سینه نیست. جراح پلاستیک می تواند درست مثل سینه ها، سایر بخش های بدن را هم عمل جراحی کند. از این رو اگرچه ممکن است کارش از نظر ارائه نتیجه ظاهری سینه ها کاملا خوب و با کیفیت باشد، اما شناخت زیادی از سلامت اندام سینه ندارد. از این رو ریسک سلامتی مربوط به انجام جراحی زیبایی سینه پیش یک جراح پلاستیک بالا است. اما بهترین جراح زیبایی سینه این ریسک را ندارد.

گروه دومی از جراحان که عنوان بهترین جراح زیبایی سینه را هم دارند، دکترهای فوق تخصص جراحی سینه هستند. گرچه اولین و مهمترین تخصص یک جراح فوق تخصص سینه درمان سرطان سینه است، اما این گروه از پزشکان بهترین افراد برای اجرای عمل جراحی زیبایی پستان هم هستند.

دکتر فوق تخصص جراحی سینه پزشکی است که به صورت ویژه روی اندام سینه کار می کند. یادتان باشد که این پزشکان بهترین افراد برای جراحی های درمانی سینه هم هستند، پس کاملا با این بافت آشنایی دارند و به خوبی می دانند که چطور بدون وارد کردن کمترین آسیب آن را جراحی نمایند.

دلیل اینکه بیشتر جراحی زیبایی پستان را جراحان پلاستیک انجام می دهند، به خاطر این است که تعداد جراحان فوق تخصص سینه در دنیا، و مخصوصا در ایران زیاد نیست. علت این امر نیز به دلیل تازه بودن این رشته فوق تخصصی است. به طوری که هنوز دانشگاه های داخلی این رشته را ارائه نمی کنند، و فوق تخصص های داخل ایران هم همگی مدرک خود را از کشورهای خارجی گرفته اند. تعداد پزشکان فوق تخصص جراحی سینه در ایران به زحمت به بیست نفر می رسد.

اساس شکل گرفتن این رشته تخصصی ضعف های متخصصان دیگر در انجام انواع جراحی های پستان است. بنابراین چنانچه قصد دارید هرگونه عمل جراحی زیبایی سینه روی سینه خود انجام دهید توصیه می کنیم به سراغ جراحان فوق تخصص سینه بروید. به واسطه کم بودن تعداد این جراحان، پیدا کردنشان، مخصوصا در تهران سخت نخواهد بود.

بهترین متخصص فلوشیپ در تهران

از جمله بهترین جراحان فوق تخصص سینه، دکتر امیرپاشا ابراهیمی، متخصص جراحی عمومی، و فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سینه از آلمان هستند که تجارب بسیار موفقی در زمینه انجام عمل های درمانی و زیبایی سینه دارند. برای آشنایی بیشتر با دکتر امیرپاشا ابراهیمی به عنوان یکی از بهترین جراحان زیبایی سینه در تهران بهتر است به این صفحه مراجعه کنید.

انواع جراحی زیبایی سینه

بهترین جراح زیبایی سینه می تواند سه کار اصلی برای بهبود وضعیت ظاهری سینه ها انجام دهد.

  • بزرگ کردن سینه
  • کوچک کردن سینه
  • لیفت سینه

جراحی بزرگ کردن سینه

نام جراحی که برای بزرگ کردن سینه ها مورد استفاده قرار می گیرد، ماموپلاستی افزایشی است. در این روش جراح متخصص زیر پوست سینه پروتز یا ایمپلنت های مخصوص قرار می دهد تا حجم سینه ها را بزرگ کند.

این ایمپلنت های مصنوعی از جنس قلیایی (نمکی) یا سیلیکونی هستند که بافت و جنسشان شباهت بسیار زیادی به بافت طبیعی خود سینه دارد.

اغلب افرادی جراحی بزرگ کردن سینه را انتحاب می کنند که یا از سینه های کوچک خود ناراضی هستند، یا برای درمان سرطان سینه، تحت عمل جراحی تخلیه سینه قرار گرفته اند و مایل هستند تا حجم از دست رفته سینه ها را جبران کنند.

جراحی کوچک کردن سینه

هیچ خانمی را پیدا نخواهید کرد که از داشتن سینه های بیش از حد بزرگ راضی باشد. سینه های بزرگ همواره دردسرهای زیادی برای راحتی و آسایش فرد، در کنار مشکلات ناشی وزن زیادشان ایجاد می کنند.
شما می توانید پیش بهترین جراح زیبایی سینه عمل ماموپلاستی کاهشی را انجام دهید و سینه ها بزرگ خود را کوچک کنید. در این روش جراح متخصص بخشی از بافت های پوششی سینه را بدون وارد کردن آسیب به بخش های حساس و حیاتی سینه طی عمل جراحی حذف می کند و از این طریق حجم سینه ها را کاهش می دهد.

هزینه عمل جراحی لیفت سینه

مهمترین عامل تعیین کننده هزینه عمل ماستوپکسی تعرفه دستمزد دریافتی جراح است. ازآنجایی که عمل لیفت سینه یا ماستوپکسی در مطب خود پزشک انجام می‌شود باید با خود جراح مورد نظر در مورد هزینه احتمالی جراحی صحبت کنید.
هرچقدر جراح ماهر تر، با تجربه تر و با سابقه تر باشد و کیفیت کار بالاتری داشته باشد طبیعتاً هزینه عمل ماستوپکسی هم بالاتر خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر با هزینه عمل ماستوپکسی پیش دکتر امیرپاشا ابراهیمی توصیه می‌کنیم به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و با مطب تماس بگیرید و در این مورد سؤال بپرسید.

لیفت سینه

لیفت سینه

لیفت سینه که شاید رایجترین شکل از جراحی های زیبایی پستان باشد، عملی است که برای درمان افتادگی سینه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش جراح متخصص هیچ کاری به بافت داخلی سینه ها ندارد و فقط از طریق حذف چربی و پوست اضافه و محکم کردن عضلات نگه دارنده، سینه ها را کمی بالا می کشد تا از حالت افتادگی خارج شوند و شکل جوان و مستحکم اولیه خود را پیدا کنند.

برای آشنایی بیشتر با این مباحث که قبلا در این وبسایت زیاد در مورد آنها صحبت کرده ایم بهتر است به مقالات ماموپلاستی و لیفت سینه مراجعه کنید.

نویسنده : گروه پژوهشی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا