فلوشیپ جراحی پستان

بهترین فلوشیپ جراحی پستان | بهترين جراح سينه در تهران

  بهترین فلوشیپ جراحی پستان

دکتر امیرپاشا ابراهیمی، بهترین فلوشیپ جراحی پستان هستند که جراحی های زیبایی و درمانی سینه را با بروزترین تکنیک های جراحی انجام می دهند. در ادامه مقاله با این رشته تخصصی و انواع جراحی های زیبایی درمانی سینه بیشتر آشنا خواهیم شد.

معرفی دکتر امیرپاشا ابراهیمی

دکتر امیرپاشا ابراهیمی، پس از پایان تحصیلات دوره متوسطه خود در کالج البرز، سال ۱۳۷۹ با سهمیه آزاد وارد رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند. پس از اتمام دوره پزشکی عمومی و گذراندن دوره طرح خدمات نیروی انسانی در منطقه بشدت محروم چاه داد خدا از توابع شهرستان قلعه گنج، جنوبی ترین نقطه استان کرمان، با رتبه برتر وارد رشته جراحی عمومی دانشگاه تهران، بیمارستان امام خمینی شدند. پس از کسب مهارت های لازم زیر نظر بهترین اساتید جراحی کشور و همچنین گذراندن بخشی از دوره تخصص خود در کشور آلمان، در نهایت موفق به کسب بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه تهران شدند.

پس از گذراندن طرح تخصص خود در مناطق محروم، و همچنین فعالیت به عنوان هیات علمی درمانی در بیمارستان امام خمینی تهران، به عنوان نفر اول آزمون فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان، به مدت ۱۸ ماه به روزترین تکنیک های فوق تخصصی جراحی پستان (درمانی و زیبایی) را از اساتید بنام این رشته فرا گرفتند و با چاپ مقاله همزمان با پایان دوره خود، مفتخر به دریافت مدرک فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان از دانشگاه تهران شدند.

در ادامه این مطلب با برخی از حیطه هایی که توسط دکتر امیرپاشا ابراهیمی بهترین جراح سینه در تهران ارائه می گردد، آشنا خواهید شد.

 

بهترین فلوشیپ جراحی پستان: جراحی ماستکتومی

فلوشیپ جراحی پستان
جراحی ماستکتومی

ماستکتومی (Mastectomy) یا پستان‌ برداری به نوعی جراحی برای برداشتن تمام بافت از پستان اطلاق می شود که به عنوان روشی برای درمان یا پیشگیری از سرطان پستان به کار گرفته می شود.

برای کسانی که در مراحل اولیه سرطان پستان به سر می برند، عمل برداشتن سینه یا ماستکتومی ممکن است یکی از گزینه های درمانی باشد. یکی دیگر از گزینه ها، جراحی حفظ پستان (لامپکتومی) است که در آن فقط تومور از پستان برداشته می شود.

تصمیم گیری برای انجام ماستکتومی و لامپکتومی می تواند دشوار باشد. برای جلوگیری از عود مجدد سرطان پستان، هر دوی این روش ها به یک اندازه موثر هستند. اما عمل لامپکتومی برای همه مبتلایان به سرطان پستان مورد استفاده قرار نمی گیرد و برخی نیز ترجیح می دهند تحت روش جراحی ماستکتومی قرار بگیرند.

تکنیک های جدید ماستکتومی می توانند پوست پستان را حفظ کرده و ظاهر سینه را به دنبال جراحی طبیعی تر نگه دارند. این عمل تحت عنوان ماستکتومی حفظ پوست نیز شناخته می شود.

بهترن مراکز درمان سرطان در تهران

بهترین فلوشیپ جراحی پستان: جراحی لامپکتومی

فوق تخصص سرطان سينه در تهران
جراحی لامپکتومی

لامپکتومی به عمل جراحی برای برداشتن سرطان یا سایر بافت های غیر طبیعی پستان اطلاق می گردد. در طی یک جراحی لامپکتومی، جراح سرطان سایر بافت های غیر طبیعی و مقدار کمی از بافت سالم که در اطراف آن قرار دارد را بر می دارد. این کار تضمین کننده این است که تمام بافت غیر طبیعی برداشته شده است.

عمل لامپکتومی را جراحی حفظ پستان یا برداشتن موضعی گسترده نیز می نامند زیرا در این روش تنها بخشی از پستان برداشته می شود. در مقابل، در طی ماستکتومی، تمام بافت پستان برداشته می شود. پزشکان ممکن است از لامپکتومی به عنوان بیوپسی برشی یا کوادرانکتومی نیز یاد کنند.

لامپکتومی یک گزینه درمانی برای درمان سرطان سينه در مراحل اوليه است. گاهی اوقات از لامپکتومی برای رد کردن تشخیص سرطان نیز استفاده می شود. وقتی جراحی لامپکتومی برای برداشتن سرطان انجام می شود، معمولاً پرتو درمانی سینه انجام می شود تا احتمال بازگشت سرطان کاهش یابد.

بهترین دکتر درمان سرطان در ایران

بهترین فلوشیپ جراحی پستان: عمل بازسازي سينه بعد از سرطان

بهترين جراح سينه در تهران
عمل بازسازي سينه

زنانی که برای درمان سرطان پستان تحت عمل جراحی قرار گرفته اند ممکن است برای بازسازی فرم و شکل پستان خود به جراحی های بیشتری نیاز داشته باشند. به این عمل، جراحی بازسازی سینه یا جراحی بازسازی پستان گفته می شود. اگر به فکر انجام این کار هستید، بهتر است قبل از جراحی برداشتن تومور یا سینه خود، با جراح خود و یا یک جراح پلاستیک باتجربه در مورد جراحی بازسازی پستان صحبت کنید. با این کار تیم جراحی تان می توانند بهترین روش درمانی را برای شما برنامه ریزی کنند، حتی اگر تصمیم بگیرید صبر کنید و بعداً جراحی ترمیمی سینه تان را انجام دهید.

بهترین پزشک درمان سرطان

بهترین فلوشیپ جراحی پستان: جراحی زیبایی بزرگ کردن سینه یا ماموپلاستی افزایش دهنده

جراح سينه در تهران
جراحی زیبایی بزرگ کردن

جراحی زیبایی سینه – که به آن ماموپلاستی تقویت کننده نیز گفته می شود – عملی است که به منظور افزایش سایز پستان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این جراحی شامل قرار دادن ایمپلنت های پستان در زیر بافت پستان یا عضلات سینه است.

برای برخی از خانم ها، جراحی زیبایی سینه راهی برای افزایش اعتماد به نفس است. برای برخی دیگر، جراحی بازسازی پستان، برای شرایط مختلف از جمله بعد از برداشتن سینه انجام می شود. بهترین مرکز درمان سرطان در تهران

مراکز درمان سرطان تهران

فلوشیپ جراحی پستان: جراحی کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کاهنده

فلوشیپ جراحی سینه
جراحی کوچک کردن سینه

جراحی کوچک کردن سینه، که به آن ماموپلاستی کاهنده نیز می گویند، روشی است که برای از بین بردن چربی، بافت و پوست اضافی از پستان ها استفاده می شود. اگر سینه های بزرگی دارید، می توانید برای کاهش ناراحتی یا دستیابی به اندازه سینه متناسب با بدن خود، جراحی کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کاهنده را انتخاب کنید.

جراحی کوچک کردن سینه همچنین ممکن است به بهبود تصویر از خود و توانایی شما برای شرکت در فعالیت های بدنی کمک کند.

کاندیدای مناسب جراحی کوچک کردن سینه

جراحی کاهنده پستان برای زنانی که پستان های بزرگی دارند و می خواهند مشکلاتی از جمله موارد زیر را برطرف کنند، گزینه مناسبی است:

  • درد مزمن کمر، گردن و شانه که جهت تسکین به داروهای مسکن نیاز دارد.
  • بثورات مزمن یا تحریک پوستی در زیر پستان ها
  • درد عصب
  • فعالیت محدود
  • تصویر ضعیف از خود که از داشتن پستان های بزرگ نشات می گیرد.
  • مشکل در یافتن سوتین و لباس متناسب

به طور کلی جراحی کوچک کردن پستان در موارد زیر توصیه نمی شود:

  • استعمال دخانیات
  • ابتلا به بیماری های خاصی مانند دیابت یا مشکلات قلبی
  • ابتلا به چاقی مفرط
  • عدم تمایل به تشکیل اسکار بر روی سینه ها

شما می توانید در هر سنی – حتی گاهی در دوران نوجوانی – جراحی کوچک کردن پستان انجام دهید. اما اگر هنوز سینه های تان کاملاً رشد نکرده است، ممکن است بعداً در زندگی نیاز به جراحی دوم داشته باشید.

اگر برنامه های خاصی برای آینده، همچون موارد زیر دارید، ممکن است لازم باشد جراحی ماموپلاستی کاهنده پستان را به تعویق بیندازید:

  • زایمان. اگر خانواده تشکیل نداده اید یا خانواده شما هنوز کامل نشده است، بهتر است صبر کنید تا بارداری مسئله ساز نشود. دوران شیردهی نیز ممکن است پس از جراحی کاهش پستان چالش برانگیز باشد، اگرچه برخی از روش های جراحی می توانند توانایی شما در تغذیه با شیر مادر را حفظ کنند.
  • کاهش وزن. چنانچه علاقه مند به کاهش وزن به واسطه تغییر برنامه غذایی خود و شروع یک برنامه ورزشی هستید، بهتر است صبر کنید تا تصمیم بگیرید که آیا انجام ماموپلاستی برای شما مناسب است یا خیر. کاهش وزن اغلب می تواند منجر به تغییر سایز پستان ها شود.

مراکز درمانی سرطان تهران

لیفت سینه یا ماستوپکسی

بالا كشيدن سينه
جراحی ماستوپکسی

لیفت سینه – که تحت عنوان ماستوپکسی (mastopexy) نیز شناخته می شود – یک عمل جراحی است که توسط جراح پلاستیک انجام می شود و به واسطه آن شکل پستان شما تغییر می کند. در هنگام جراحی ماستوپکسی، پوست اضافی برداشته می شود و بافت پستان برای بالا بردن پستان اصلاح می شود. از اینرو در بین عموم مردم به عنوان عمل بالا كشيدن سينه نیز شناخته می شود.

اگر سینه هایتان آویزان است یا نوک سینه ها به سمت پایین گرایش دارند، می توانید عمل لیفت سینه را انجام دهید. عمل ماستوپکسی همچنین باعث تقویت اعتماد به نفس شما می شود.

 

بهترين جراح سرطان سينه در تهران | بهترین فلوشیپ جراحی پستان

بهترين جراح سرطان سينه در تهران
بهترين جراح سينه در تهران – فوق تخصص سرطان سينه در تهران

چنانچه به دنبال بهترين دکتر جراح سرطان سينه در تهران هستید، به شما دکتر امیرپاشا ابراهیمی دارای بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، فلوشیپ جراحی سینه (سرطان و زیبایی) از دانشگاه علوم پزشکی تهران، از اعضای زبده تیم به آیند را معرفی می کنیم.

برای مشاوره با ایشان لطفا کلیک کنید.

تندرست باشید.

منابع: breastcancercancer

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا