انواع پروتز سینه

عمل پروتز سينه | هزینه جراحی زیبایی سینه زنان | قیمت جراحی پروتز سینه

جراحی زیبایی سینه زنان | عمل پروتز سينه

جراحی های سینه فقط به منظور درمان مشکلات و بیماری صورت نمی گیرند. بلکه همانطور که از عنوان مقاله هم پیداست، می توانید با اهداف زیبایی سینه خود را عمل کنید. از اینرو این عمل تحت عنوان جراحی زیبایی سینه شهرت دارد. چنانچه این عمل توسط کاشت پروتز صورت پذیرد به آن عمل پروتز سينه می گویند.

اصولا افراد به سه دلیل عمده است که سینه های خود را عمل می کنند:

  • کوچک کردن سینه
  • بزرگ کردن سینه
  • تغییر شکل و ظاهر سینه

بزرگی سینه مشکلات زیادی برای فرد به همراه دارد. از ایجاد ناراحتی فیزیکی گرفته تا آسیب زدن به ستون فقرات، گردن و شانه ها به خاطر وزن زیاد. هیچکس نیست که به سادگی ادعا کند از داشتن سینه های خیلی بزرگ راضی است و هیچ مشکلی با آنها ندارد. واقعیت این است که درصد زیادی از عمل های زیبایی سینه برای کوچک کردن سینه هاست.

از طرفی سینه های خیلی کوچک ترکیب بندی ظاهری آناتومی بدن را به هم می ریزد. برای داشتن اندامی خوش فرم بهتر است سینه هایتان کمی برجسته باشند. از همین رو هم هست که خیلی از خانم هایی که احساس می کنند سینه هایشان کوچکتر از حد دلخواهشان است، تلاش می کنند تا با عمل جراحی آنها را کمی حجم دهی کنند.

ماموپلاستی چیست؟

ماموپلاستی چیست؟

به صورت کلی به عمل جراحی زیبایی سینه برای کوچک یا بزرگ کردن سینه ماموپلاستی می گویند. یا ماموپلاستی کاهشی، یا ماموپلاستی افزایشی.

از طرف دیگر خیلی ها سینه را برای تغییر شکل ظاهری آن عمل می کنند. اغلب این عمل ها برای لیفت سینه هایی است که دچار افتادگی شده اند و استحکام و ایستایی اولیه خود را از دست داده اند. لیفت سینه نیز یکی از رایجترین عمل های زیبایی سینه است که طرفداران بسیار زیادی به خصوص در بین خانم های میانسال دارد.

هزینه جراحی زیبایی سینه

در مورد هزینه جراحی زیبایی سینه زنان باید اول بدانید که بیمه هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. چون اصولا شرکت های بیمه هزینه عمل های زیبایی را پوشش نمی دهند. به صورت کلی هزینه جراحی زیبایی سینه زنان به عوامل متعددی از جمله دستمزد پزشک جراح، بیمارستانی که عمل در آن انجام می شود، نوع عملی که می خواهید انجام دهید و غیره بستگی دارد. هر کدام از این پارامترهای تعیین کننده قیمت عمل سینه، مشخصا به انتخاب پزشک جراح بستگی دارد.

از همین رو هم نمی توان عدد دقیقی از هزینه جراحی زیبایی سینه زنان ارائه کرد. بلکه بهتر است حتما در این مورد با پزشکی که انتخابش کرده اید صحبت کنید تا پیش از شروع فرآیند از قیمت جراحی سینه برای مورد خودتان آگاهی کامل داشته باشید.

 

بهترین جراح زیبایی سینه در تهران

بهترين جراح سرطان سينه در تهران
بهترين جراح سينه در تهران

جراحی کردن سینه با اهداف زیبایی گرچه قصدی برای درمان ندارد، اما به هر حال یک عمل جراحی است و خطرات عمومی جراحی را شامل می شود. به همین دلیل بهتر است برای جراحی زیبایی سینه، پیش پزشکی بروید که علاوه بر جراحی زیبایی، فرد قابل اطمینانی در انجام جراحی های درمانی هم هست. تنها در این صورت است که می توانید بیشتر در مورد ایمنی عمل مطمئن باشید. چون به یاد داشته باشید که اگر پزشک جراح به اندازه کافی با تجربه و ماهر نباشد، نه تنها نمی تواند به ظاهر و شکل سینه شما کمکی کند، بلکه می تواند کاملا موجب وارد شدن آسیب های جدی به شما شود.

پس در انتخاب جراح دقت کافی داشته باشید!

دکتر امیرپاشا ابراهیمی، متخصص جراحی عمومی و فلوشیپ جراحی پستان، یکی از بهترین و معتبرترین جراحان سینه در داخل کشور هستند که علاوه بر جراحی های درمانی سینه، یکی از بهترین جراحان زیبایی سینه در تهران هم هستند.

جراحی کوچک کردن سینه

عمل کوچک کردن سینه با لیپوساکشن

اصولا جراحی بهترین و موثرترین روش برای کوچک کردن سینه است. عملی که با نام ماموپلاستی کاهشی شناخته می شود. طی این عمل بافت های چربی و اضافی سینه تحت جراحی از داخل سینه برداشته می شوند تا از حجم سینه به میزان دلخواه کاسته شود.

اما روش های غیر جراحی هم برای این کار وجود دارند که یکی از رایجترین های آنان استفاده از روش لیپوساکشن است. لیپوساکشن روشی است که در ابتدا و بیشتر برای لاغری مورد استفاده می گیرد. طی لیپوساکشن همانطور که از نامش هم پیدا است چربی های اضافی از نواحی بدن کشیده یا مکش می شوند. این عمل را به همین صورت می توان روی سینه هم انجام داد. به این صورت که بدون جراحی، با سوزن مخصوص چربی های اضافی سینه را تخلیه می کنند.

لیپوساکشن سینه می تواند راهکاری موثر برای کاهش حجم سینه باشد اما هرگز به خوبی جراحی نخواهد بود. چراکه در وهله اول نمی تواند به اندازه جراحی کاهش حجم داشته باشد، دوم اینکه نتایجش به اندازه جراحی پیش‌بینی پذیر نیست و سوم اینکه احتمال بازگشتش زیاد است.

هزینه عمل ماموپلاستی در ایران

غالبا هزینه عمل کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کاهنده می تواند اندکی کمتر از ماموپلاستی افزایشی یا عمل بزرگ کردن سینه باشد. چراکه پارامترهایی همچون قیمت پروتز سینه در آن حذف می شود. شما قرار نیست طی این عمل چیزی به سینه خود اضافه کنید، بلکه می خواهید حجمی از آن را کاهش دهید.
قیمت نهایی و دقیق عمل را با توجه به شرایط خاص شما تنها پزشک درمانگر است که تعیین می کند.

عکسهای عمل ماموپلاستی

 

هزینه عمل کوچک کردن سینه با بیمه

همانطور که اشاره کردیم شرکت های بیمه در سیاست های خود صراحتا اعلام کرده اند که هزینه عمل های زیبایی را پوشش نمی دهند. اما چنانچه عمل کوچک کردن سینه برای شما یک عمل درمانی باشد، نه زیبایی، می توانید روی کمک بیمه حساب باز کنید.

هزينه عمل پروتز سينه نی نی سایت

 

لیفت سینه یا ماستوپکسی

سینه ها، مخصوصا سینه های بزرگ با گذشت زمان و کاهش استحکام پوست و عضلات نگهدارنده، همچنین قرار گرفتن طولانی مدت تحت نیروی کششی جاذبه، معمولا دچار افتادگی می شوند و حالت، زیبایی و طراوت اولیه خود را از دست می دهند. به همین خاطر شما می توانید با عمل های جراحی مانند لیفت سینه آنها را بالا بکشید و به حالت طبیعی و جوان اولیه خود بازگردانید. همانطور که اشاره کردیم ماستوپکسی یکی از محبوب ترین عمل های جراحی زیبایی سینه است.

شما می توانید با سر زدن به تالارهای گفت و گوی آنلاین در مورد هزینه جراحی زیبایی سینه زنان تبادل نظر کنید و از تجربه دیگران در این باره سوال بپرسید. این کار اطلاعات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد.

عمل پروتز سينه

پروتز سینه

استفاده از پروتز یکی از دو روشی است که می توانید از طریق آن سینه های خود را بزرگ کنید. عملا به جز پروتز و تزریق چربی هیچ راه دیگری برای بزرگ کردن سینه ها وجود ندارد. که در بین این دو باز هم پروتز رواج بیشتری دارد.

سوالات متداول درباره پروتز سینه

پروتزها در واقع کیسه هایی پر از مایعات مخصوص هستند که از نظر حسی بافتی شبیه بافت داخل سینه دارند. مواد پروتزی طبیعی هستند و اغلب از مواد قلیایی مانند اب نمک پر می شوند تا در صورت پاره شدن داخل بدن هیچ مشکلی برای سلامتی ایجاد نکنند.

مراحل عمل پروتز سينه

توجه داشته باشید که حتما باید این جراحی در یک مرکز تخصصی و توسط یک جراح با تجربه انجام شود تا از بروز عوارض نامطلوب و خطرناک بعد از جراحی جلوگیری شود.

  • مرحله بیهوشی
  • مرحله برش
  • مرحله قرار دادن ایمپلنت پستان (زیر عضله سینه یا روی عضله)
  • مرحله بستن برش ها
  • مرحله مشاهده نتایج

پروتز سینه بعد از سرطان

عوارض پروتز سينه

استفاده مکرر از پروتز سینه می تواند باعث خمیدگی جزئی ستون فقرات و افتادن شانه در سمت آسیب دیده شود. این تغییرات ممکن است به مرور زمان به درد کمر و گردن منجر شود. مشکلات مربوط به تعادل پس از جراحی ماستکتومی می تواند زنان با هر اندازه پستانی را تحت تأثیر قرار دهد. با این حال، پروتز یا جراحی بازسازی می تواند به تعادل آنها کمک کند.

فیلم عمل پروتز سينه | فیلم عمل پروتز سينه ني ني سايت

هزينه عمل پروتز سينه | قيمت پروتز سينه در تهران

قیمت کالاهای با کیفیت بالا بین 100 تا 500 دلار تخمین زده می شود و بین 2 تا 5 سال ماندگاری دارند. لازم به ذکر است که بسیاری از شرکت های بیمه، هزینه پروتز سینه را پوشش نمی دهند.

هزينه عمل پروتز سينه سال ۱۴۰۰ نی نی سایت

بهترين جراح سینه در تهران | بهترين جراح پروتز سينه در تهران 

بهترين جراح سرطان سينه در تهران
بهترين جراح سينه در تهران

چنانچه به دنبال بهترین جراح سينه در تهران هستید ، به شما دکتر امیرپاشا ابراهیمی دارای بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، فلوی رسمی جراحی پستان (سرطان و زیبایی) از دانشگاه علوم پزشکی تهران، از اعضای زبده تیم به آیند را معرفی می کنیم.

برای مشاوره با ایشان لطفا کلیک کنید.

تندرست باشید.

منبع: breastcancerfoundation

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا