قيمت عمل كوچك كردن سينه

هزینه عمل کوچک کردن سینه | قیمت عمل سینه چقدره؟

هزینه عمل کوچک کردن سینه

هزینه عمل کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کاهشی به عوامل متعددی بستگی دارد که در این مقاله در مورد آنها با شما صحبت خواهیم کرد.

ابتدا اجازه دهید کمی در مورد عمل کوچک کردن سینه صحبت کنیم.

ماموپلاستی کاهشی، همانطور که از نامش هم پیداست یکی از شاخه های عمل ماموپلاستی است. ماموپلاستی به صورت کلی به عمل های جراحی سینه می گویند که برای تغییر حجم، اندازه و شکل سینه انجام می شود. شما می توانید برای بزرگ کردن یا کوچک کردن سینه تحت عمل جراحی ماموپلاستی قرار بگیرید.

هزینه پروتز سينه در سال ۱۴۰۰ نی نی سایت

به صورت عمومی به عمل ماموپلاستی که برای کوچک کردن سینه انجام می شود، عمل جراحی ماموپلاستی کاهشی می گویند. شما می توانید عمل کوچک کردن سینه را به دو منظور انجام دهید. یکی با هدف زیبایی و دیگری با هدف درمانی.

چنانچه سینه شما هیچ مشکل پزشکی نداشته باشد، به طوری که فقط از اندازه آن ناراضی هستید، می توانید با هدف زیبایی این عمل جراحی را انجام دهید. که اتفاقا بسیاری از خانم ها با همین هدف است که تحت این عمل جراحی قرار می گیرند.

هزينه عمل كوچك كردن سينه مردان

به طور کلی داشتن سینه های بزرگ باعث مشکلات زیادی برای فرد می شود. برای مثال وزن زیاد سینه ها می تواند موجب بروز ناراحتی و حتی وارد شدن آسیب به استخوان گردن، کمر و شانه ها شود. از همین رو هم هست که اگر خانمی توان و امکان آن را داشته باشد که با روشی ایمن سینه های خود را کوچک کند، حتما تحت عمل جراحی ماموپلاستی کاهشی قرار می گیرد.

از طرفی گاهی از اوقات برخی از بیماری های پستان مانند سرطان سینه ممکن است فرد را مجبور کنند که بخشی از سینه را بردارد. برای مثال در مراحل اولیه سرطان بخشی از سینه که شامل توده سرطانی و بافت اطراف آن می شود را برمی دارند تا از رشد سلول های سرطانی جلوگیری کنند. این عمل جراحی کوچک کردن سینه که با اهداف درمانی انجام می شود را با نام لامپکتومی می شناسند.

هزینه عمل کوچک کردن سینه در وهله اول به این بستگی دارد که آن را برای چه منظوری انجام می دهید. یعنی می خواهید لامپکتومی کنید، یا ماموپلاستی کاهشی.

هزینه عمل کوچک کردن سینه با بیمه

هزینه عمل کوچک کردن سینه
عمل كوچك كردن سينه با ليزر نی نی سایت

چنانچه عمل جراحی مدنظر شما لامپکتومی باشد، یعنی عمل کوچک کردن سینه را با هدف درمانی انجام دهید، می توانید روی کمک بیمه حساب کنید. البته این مورد به شرکت بیمه شما بستگی دارد که چنین هزینه هایی را پوشش می دهد یا نه. که البته بسیاری از شرکت ها، این عمل را پوشش می دهند. گرچه درصد همراهی هر شرکت با دیگری فرق می کند.

اما اصولا تمام عمل ها و جراحی های زیبایی تحت پوشش شرکت های بیمه قرار نمی گیرند. پس چنانچه هدفتان از عمل کوچک کردن سینه، زیبایی باشد، یعنی بخواهید ماموپلاستی انجام دهید، نمی توانید روی کمک بیمه حسابی باز کنید و عملا هزینه عمل كوچك كردن سينه با بيمه مفهومی ندارد.

اما هدف تان از انجام عمل کوچک کردن سینه هرچه که باشد، باید بدانید برخی از عوامل می توانند روی قیمت و هزینه نهایی این عمل تأثیرگذار باشند. عواملی از قبیل :

  • دستمزد پزشک
  • هزینه بیمارستانی که عمل را در آن انجام می دهید
  • هزینه مراقبت های بعد از عمل و دارو
  • هزینه عمل های پوششی بعدی در صورت لزوم (مخصوص لامپکتومی)

از آنجایی که هر کدام از این پارامترها می توانند تأثیر زیادی روی قیمت عمل بگذارند، متأسفانه نمی توان قیمت دقیقی از این عمل به شما ارائه داد. بهترین راهکار پیش روی شما این است که بعد از انتخاب بهترین دکتر جراح سینه در مورد قیمت نهایی عمل هم با او صحبت کنید. البته اگر قیمت نگرانی بزرگ شماست، می توانید طی تماس با مطب پزشک قبل از مراجعه حدود هزینه را از منشی مطب جویا شوید و بعد به پزشک مراجعه کنید.

هزينه عمل كوچك كردن سينه نزد هر پزشک متفاوت خواهد بود.

هزینه عمل کوچک کردن سینه نی نی سایت

هزینه عمل کوچک کردن سینه
فیلم عمل كوچك كردن سينه نی نی سایت

شما می توانید برای کسب اطلاعات عددی بیشتر سری به تالار های گفت و گو بزنید و با افراد دیگری که تجارب مشابهی در این زمینه داشته اند صحبت و تبادل نظر داشته باشید. این لینک شما را به یکی از محبوبترین تالار های گفت و گو راهنمایی می کند تا اطلاعات بیشتر درباره هزینه عمل کوچک کردن سینه به دست بیاورید.

 

 هزینه عمل کوچک کردن سینه مردان

هزینه عمل کوچک کردن سینه
هزينه عمل كوچك كردن سينه مردان

مردان هم می توانند تحت عمل کوچک کردن سینه قرار بگیرند. اما در اغلب موارد آقایان برای اهداف درمانی است که این عمل را انجام می دهند.

از آنجایی که هدف از این عمل برای آقایان اغلب جنبه درمانی دارد، هزينه عمل كوچك كردن سينه مردان در اکثر موارد تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

اما برخی از مشکلات مردان مانند ژنیکوماستی که موجب بزرگ شدن سینه در مردان می شود، اغلب خود به خود از بین می روند. ولی خب خیلی از آقایان طاقت ندارند که صبر کنند تا این مشکل خود به خود حل شود و مایلند که زودتر با جراحی از شر سینه های بزرگ شده خود خلاص شوند. در چنین شرایطی اگر شرکت بیمه تشخیص دهد که عمل در زمره عمل های زیبایی است، ممکن است هزینه های آن را تقبل نکند.

 

فیلم عمل جراحي كوچك كردن سينه اپارات | فیلم عمل كوچك كردن سينه با ليزر

بسیاری از مردم در مورد انجام عمل جراحی کوچک کردن سینه نگرانی دارند چون اصولا از انجام آن کمی می ترسند. در بسیاری از موارد افرادی که از عمل می ترسند با دیدن فیلم و ویدئوهای مربوط به این عمل و گرفتن توضیحات کامل ترس شان می ریزد. چون دقیقا می دانند که تحت چه عملی قرار خواهند گرفت و روند انجام آن به چه صورت است.

در این راستا بهتر است ویدئوی مربوط به عمل جراحی کوچک کردن سینه را در بالا تماشا کنید تا ببینید که دقیقا تحت چه عملی قرار خواهید گرفت.

 

هزینه عمل ماموپلاستی در ایران |هزينه عمل كوچك كردن سينه در تهران

هزینه جراحي زيبايي سينه زنان
هزینه عمل زيبايي سينه زنان نی نی سایت

همانطور که اشاره کردیم، عمل جراحی کوچک کردن سینه یکی از زیر مجموعه های عمل ماموپلاستی به شمار می رود که به آن ماموپلاستی کاهنده نیز می گویند. ایران همیشه بهترین مقصد برای انجام عمل های زیبایی از انواع مختلف بوده است، و ماموپلاستی کاهشی هم یک عمل زیبایی است.

هزینه عمل کوچک کردن سینه در ایران نسبت به سایر کشورهای جهان از قیمت بسیار پایین تری برخوردار است و البته پزشکان ایرانی هم کیفیت قابل قبولی در انجام آن دارند. برای اینکه بهترین نتیجه را از عمل ماموپلاستی کاهشی بگیرید سعی کنید به یکی از پزشکان فوق تخصص جراحی سینه در داخل کشور مراجعه کنید. چراکه این پزشکان با وجود تعداد کم آنها در داخل کشور علاوه بر شناخت کافی از آناتومی اندام سینه از نظر ظاهری، می توانند با ایمنی بالاتری عمل کوچک کردن سینه را برای شما انجام دهند. به صورتی که از ایمنی عمل و عدم بروز عوارض جانبی خاطری جمع تر باشید.

گرچه پارامترهای زیادی در تعیین هزینه عمل کوچک کردن سینه دخیل هستند، اما به صورت میانگین هزینه ماموپلاستی در ایران یا همان قيمت عمل كوچك كردن سينه چیزی حدود 25 تا 35 میلیون تومان است. البته این بازه می تواند بسته به پزشک جراح و بیمارستانی که عمل در آن انجام می شود کمی ارزانتر یا گرانتر نیز باشد.

هزینه عمل كوچك كردن سينه با ليزر

بهترین دکتر جراحی کوچک کردن سینه | بهترين جراح سينه در تهران

فلوشیپ جراحی پستان
هزینه پروتز سينه در سال ۱۴۰۰ نی نی سایت

انتخاب یک دکتر جراح خوب و مطمئن، مهمترین کاری است که باید بعد از تصمیم به انجام این عمل بگیرید. چنانچه دکتر جراح منتخب شما کیفیت کار بالایی داشته باشد و دکتر قابل اطمینانی باشد، جای هیچ نگرانی برای شما باقی نخواهد ماند. اما اگر دکتر جراح فرد متخصص، با تجربه، ماهر و حرفه ای نباشد، این سلامتی شماست که به خطر می افتد. به همین دلیل همیشه در انتخاب پزشک مورد نظر دقت کافی به خرج دهید.

بعد از پرس و جو از آشنایان و اطرافیان، و مراجعه به چند پیام تبلیغاتی که آنها را می بینید، با شماره مطب های پزشکان تماس بگیرید. هر کدام که به نظرتان گزینه بهتری آمد به مطبش مراجعه کنید و قبل از انتخاب قطعی او در مورد سوابق، تجارب، نمونه عمل هایی که انجام داده، مدارک تحصیلی و غیره سوال بپرسید. چند پزشک جراح را به همین صورت ارزیابی کنید و در نهایت بهترین پزشک را انتخاب کنید. پزشکی که هم مطمئن است و هم از نظر هزینه عمل کوچک کردن سینه فشار خیلی زیادی به شما وارد نمی کند.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی متخصص جراحی عمومی و فلوشیپ جراحی پستان یکی از بهترین و معتبرترین جراحان سینه در داخل کشور هستند.

برای مشاوره با ایشان لطفا کلیک کنید.

تندرست باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا