بهترين جراح زيبايي سينه در تهران

پنج نکته در مورد بهترين جراح زيبايی سينه در تهران

فهرست مطالب

بهترين جراح زيبايي سينه در تهران

احتمالا شما هم به خوبی می دانید که سینه ها، بخش مهمی از جذابیت زنانه هستند. متاسفانه بانوان در طول زندگی خود، چندین بار، دستخوش تغییرات فیزیکی می شوند. بارداری و زایمان می تواند اندام زنانه را به شدت تحت تاثیر قرار بدهد. احتمالا یکی از اصلی ترین نقاط بدن زن که بعد از این مراحل مهم زندگی دچار تغییر می شود، همین سینه ها هستند.
بعد از بارداری و دوره ی شیردهی ممکن است سینه ها دچار افتادگی شوند یا این که مشکلات زیاد دیگری در ظاهر آن ها رخ دهد. به همین خاطر است که جراحی زیبایی سینه همواره یکی از اصلی ترین پروسیجرهای زیبایی در میان بانوان بوده است.
شهر بزرگی مانند تهران، صدها جراح و پزشک دارد که می توانید به آن ها مراجعه کنید و جراحی زیبایی سینه را انجام دهید. اما این که آیا سینه های شما بعد از انجام جراحی زیباتر می شوند یا خیر، مسئله دیگری است که باید دقیق تر به آن بپردازیم. با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب بهترين جراح زيبايی سينه در تهران را به شما معرفی کنیم.

ویژگی های بهترين جراح زيبايی سينه در تهران

مهم ترین نکته این است که بدانید نباید به هر جراحی مراجعه کنید. بهترين جراح زيبايی سينه باید چندین ویژگی مهم داشته باشد:

1- مهارت داشته باشد: اگر تصور کرده اید که مراجعه به یک جراح تازه کار می تواند کار شما را راه بیاندازد، کاملا در اشتباه هستید. یک جراح زیبایی سینه باید قبل از هر چیزی مهارت داشته باشد و مهارت با چیزی جز تجربه و سابقه به دست نمی آید.

2- حسن شهرت داشته باشد: جراحی که انتخاب می کنید باید به قدری در حیطه فعالیت خود خوش نام باشد که جای تردیدی باقی نگذارد. حتما از پزشک جراح خود بخواهید که آلبوم بیماران قبلی خود را به شما نشان دهد تا با بررسی آن ها بتوانید دیدگاهی کلی در مورد کیفیت جراحی او داشته باشید. بیشتر جراحان زیبایی و به خصوص جراحان زیبایی سینه، چنین آلبومی در اختیار دارند و با کمال میل آن را در اختیار شما قرار خواهند داد.

3- اخلاق حرفه ای داشته باشد و صرفا به خاطر پول و دستمزد، حاضر به انجام هرگونه عملی نباشد.

4- با بیمار خود صادق باشد و تمام عواقب و مزایای جراحی را برای او توضیح دهد. یک بیمار زمانی که انتظارات غیر واقعی داشته باشد، قطعا از نتیجه ی عمل راضی هم نخواهد بود.

5-دستمزد به صرفه ای داشته باشد و بی جهت ارزان یا گران نباشد. البته لازم به ذکر است که برخی از پزشکان به خاطر مهارت بسیار بالا، هزینه های بیشتری دریافت می کنند اما در هر صورت نباید به سراغ پزشکانی رفت که بدون مهارت خاص، گران یا بیش از حد ارزان هستند.

قطعا بهترين جراح زيبايی سينه باید ویژگی های زیادی داشته باشد اما در این فرصت کم نمی توان به آن پرداخت.

انواع جراحی زیبایی سینه

انواع جراحی زیبایی سینه

جراحی زیبایی سینه جزو عمل های زیبایی است که امروزه در بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. با استفاده از انواع عمل های زیبایی سینه می توان فرم سینه را به شکل دلخواه تغییر داد؛ البته با صلاح دید فوق تخصص جراحی زیبایی سینه.

روش ها و تکنیک های بسیاری در جراحی سینه به کار برده می شوند. اما در برخی موارد بسته به شرایط، نیاز و خواسته بیمار ممکن است بیش از یک نوع تکنیک جراحی به کار برده شود. به طور کلی این جراحی ها شامل:

لیفت سینه یا ماستوپکسی

برای سینه هایی که در اثر عوامل مختلفی مانند بارداری، شیردهی، افزایش سن و … دچار شل شدگی شده و شکل ظاهری آن ها تغییر کرده است، می توان با انجام جراحی لیفت سینه آن ها را به سمت بالا تر منتقل کرد. در جراحی لیفت سینه برش های مختلفی ایحاد می شود که طبق نظر پزشک انتخاب می گردد. پس از انتخاب نوع برش، جراح بافت اضافی پستان را برمی دارد و به قسمت های بالایی پستان انتقال می دهد. در این جراحی نیز برشی دور هاله پستان ایجاد می شود و پس از اعمال تغییرات لازم، بخیه زده می شود.
در جراحی لیفت سینه اندازه سینه ها تغییر نمی کند. زیرا تنها با پوست کشی، سینه ها از حالت آویزان خارج می شود.

فیلم عمل کوچک کردن سینه

بهترین دکتر جراحی کوچک کردن سینه

کوچک کردن سینه طرفداران زیادی دارد. همان طور که در ابتدای همین متن هم اشاره کردیم، بعد از زایمان و بارداری ممکن است فرم سینه های زنان دچار افتادگی یا بزرگی بیش از حد شود و بعد از اتمام دوره ی شیردهی، به خاطر خالی شدن از شیر، فرم بسیار افتاده ای پیدا کند و در نتیجه ظاهر اندام را خراب کند.
به همین خاطر در میان جراحی های سینه، جراحی کوچک کردن سینه بسیار محبوب تر است.
جراحی کوچک کردن سینه غالب مواقع، علاوه بر دلایل زیبایی شناختی، ممکن است علت های درمانی هم داشته باشد. به عنوان مثال یکی از رایج ترین شکایت هایی که در میان زنانی با سینه های بزرگ وجود دارد، این است که از درد گردن و شانه در عذاب هستند. سنگینی بیش از حد سینه ها، به این نواحی فشار می آورد و با مصرف داروهای مسکن نیز قابل رفع نیست.

در چنین مواقعی بهترین راهکار جراحی کوچک کردن سینه است. برخلاف آن چه که در میان عوام رایج است، جراحی زیبایی سینه، عواقب سنگین و خطرناکی ندارد. البته به شرطی که توسط بهترين جراح زيبايی سينه انجام بگیرد.

عوارض جراحی زیبایی سینه

عوارض جراحی زیبایی سینه

اما مثل هر جراحی دیگری، جراحی زیبایی سینه نیز ممکن است عوارضی داشته باشد. به عنوان مثال یکی از رایج ترین عارضه های بعد از جراحی کوچک کردن سینه، از دست دادن حس در قسمت نوک پستان است. اما نگران نباشید چرا که بعد از مدتی این حس دوباره برمی گردد. یا این که ممکن است اسکارهایی نیز در ناحیه ی پستان به وجود بیاید.
همچنین در طول جراحی کوچک کردن سینه، جراح بخشی از چربی سینه را تخیله می کند. بنابراین ممکن است بر روی شیردهی تاثیر منفی بگذارد.

هزینه جراحی زیبایی سینه زنان

قبل از هر چیزی باید بدانید که جراحی های زیبایی، تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند. در صورتی که تصمیم به جراحی زیبایی سینه دارید، بهتر است این نکته ی مهم را بدانید.

هزینه جراحی زیبایی سینه نیز بستگی زیادی به پزشک جراح دارد. طبیعتاً هر چه اعتبار و مهارت جراح بالاتر باشد، احتمال دارد که هزینه جراحی زیبایی سینه نیز بالاتر برود. علاوه بر این پیچیدگی جراحی نیز ممکن است در هزینه جراحی موثر باشد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه جراحی زیبایی سینه با شماره تماس های مطب تماس بگیرید.

اطلاعات مطب و نوبت دهی

افزایش سایز سینه ها با پروتز سینه

افزایش سایز سینه ها با پروتز سینه

عمل زیبایی پروتز سینه برای افزایش حجم و اصلاح فرم سینه بسیار پر طرفدار است. این عمل که نسبتا کم تهاجم تر از جراحی های سینه با تکنیک های دیگر است، بسیار محبوب و البته کارآمد است. برای خانم هایی از کاهش سایز سینه ها در اثر کاهش وزن و یا کوچک بودن آن ها در اثر عوامل ژنتیکی رنج می برند، پروتز های سینه در انواع و سایز های مختلفی ارائه می شوند که با توجه به سلیقه متقاضی انتخاب می شوند.
پروتزها انواع و اشکال متفاوتی دارند که پزشک جراح طی جلسه مشاوره ای که قبل از جراحی با بیمار دارد وضعیت جسمانی، شرایط بیمار، سایز و موقعیت قرارگیری سینه های او را مورد بررسی قرار می دهد و بهترین و مناسب ترین نوع پروتز سینه را معرفی می کند. از این رو نیاز است تا شما با دقت مشاوره های قبل از جراحی را انجام دهید تا در انتخاب سایز و یا نوع پروتز خود دچار نگرانی و یا پشیمانی نشوید. البته احترام گذاشتن به نظر جراح باعث می شود که نتیجه ای بهتر و مناسب تر دریافت نمایید.

جراحی پروتز سینه با ایجاد برشی کوچک در زیر سینه ها برای قرار دادن پروتز انجام می شود. این برش بسیار کوچک (در حدود 4 سانتی متر) است و نیازی به نگرانی از بابت جای برش و بخیه ها نباید وجود داشته باشد.
عمل بزرگ کردن سینه در زنانی که دارای سینه های کوچک، نامتقارن، تحلیل رفته بر اثر ضربه یا بیماری هستند، انجام می شود. به جز موارد بیماری، ایجاد سایز دلخواه دلیل اصلی عمل بزرگ کردن سینه در خانم ها است. انتخاب سایز مناسب در عمل بزرگ کردن سینه باید با توجه به شرایط بدنی فرد و راحتی پس از عمل انجام شود. 
عمل پروتز سینه دارای دوره ی نقاهت کوتاهی است اما مراقبت های خاصی را لازم دارد تا بتوانید به خوبی از داشتن سینه های خوش فرم و زیبا لذت ببرید.

قیمت پروتز سینه

پروتز سینه نیز مانند پروتز دیگر بخش های بدن، می تواند به سینه ها حجم بیشتری بدهد. اما قیمت پروتز سینه، بستگی زیادی به جنس پروتز دارد. پروتزها در انواع و اقسام مختلفی عرضه می شوند. طبیعتا بهتر است در این گونه مواقع با جراح خود مشورت کنید.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی، با چندین سال سابقه جراحی، بهترين جراح زيبايی سينه در تهران هستند. سال ها سابقه و مهارت در زمینه ی جراحی های زیبایی باعث شده است که رضایت صد در صدی بیماران و مراجعه کنندگان حاصل شود.
شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه ی اطلاعات مطب و نوبت دهی مراجعه کنید.

بازسازی و ترمیم پستان بعد از بهبودی سرطان

سرطان سینه یکی بیماری های شایع پستان است. جراح هنگام درمان اغلب بیماران مبتلا به سرطان سینه بدخیم مجبور به خارج کردن تمام یا بخشی از سینه است تا از شیوع سرطان به بخش های دیگر سینه جلوگیری کند. هدف از بازسازی سینه بازگرداندن سلامتی روحی و روانی و اصلاح ظاهر سینه خانم ها است. از آنجایی که این جراحی از حساسیت بالایی برخوردار است، بهتر است برای انجام آن به یک فوق تخصص جراحی سینه مراجعه شود.

ترمیم پروتزهای کاشته شده و یا برداشتن آن ها

پروتزهای سینه به گونه ای طراحی شده اند که سال ها بدون ایجاد هیچ عارضه و مشکلی در بدن بیمار باقی بمانند. در برخی موارد ممکن است به دلیل نارضایتی بیمار از اندازه پروتزها و یا تغییر محل پروتز بیمار به اتاق عمل برود. اما در برخی موارد بیمار دیگر تمایلی به داشتن پروتز سینه ندارد که طی یک جراحی ساده، با بی حسی موضعی و ایجاد یک برش کوچک پروتز از سینه ها خارج می شود.

معرفی دکتر امیرپاشا ابراهیمی | بهترین فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سینه

نتیجه گیری

هر فردی با هر جنسیتی با توجه به شرایط خود به یکی از عمل های جراحی سینه نیاز پیدا می کند. با مراجعه به بهترين جراح زيبايی سينه که تجربه و مهارت کافی در این زمینه دارد، می توان بهترین نتیجه را از یک جراحی سینه به دست آورد. اگر جراح مهارت کافی برای انجام این جراحی نداشته باشد، ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای بیمار رقم بخورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا