بهترین برند پروتز سینه

بهترین برند پروتز سینه | بهترین جراح سینه در تهران

 بهترین مارک پروتز سینه

بهترین برند پروتز سینه

بزرگ کردن پستان به وسیله پروتز یکی از ایمن ترین و محبوب ترین روش های جراحی در جهان است که امروزه در بین خانم ها بسیار گسترش یافته است. انتخاب بهترین برند پروتز سینه یکی از فاکتور های مهم برای رسیدن به نتیجه عالی است. همچنین انتخاب بهترین جراح سینه در نتیجه جراحی بسیار تاثیر گذار است.
این روزها به دلیل افزایش تقاضا برای جراحی پروتز سینه، مارک های مختلف پروتز سینه وارد بازار شده اند که در نتیجه آن انتخاب پروتز مناسب سخت تر می شود. در این مقاله توضیحاتی در رابطه با برندهای مختلف پروتز سینه ارائه خواهیم کرد تا با آشنایی بیشتر و انتخاب بهترین برند پروتز سینه نتایج خوبی را از این جراحی دریافت نمایید.

جنس پروتز سینه چیست؟

پروتزها از نظر جنس به سالين (آب نمكي)، سیليكوني، هيدروژل، كوژل (مخلوط) و دكستروز تقسيم بندی مي شوند. برخی پروتزها پرشده و آماده اند و برخی دیگر را بايد پس از جاگذاري با سالين پر نمود. پوشش خارجي تمام پروتزها سیليكون (Selicone) است. خوب است بدانید، لایه خارجی پروتزهای سینه‌ از سیلیکون است. معمولا پروتزهای سیلیکونی ظاهر طبیعی‌تری نسبت به پروتزهای سالینی دارند. همچنین پس از درمان سرطان سینه هم مي توان پروتز را جای گذاری کرد بدون اينكه نگران خطرات بعدي باشيم.

انواع پروتز سینه

پروتزها دو شکل گرد (Round) و اشکی شکل (Teardrop) دارند. متداول ترین نوع که در طیف وسیعی از عمل‌های جراحی استفاده می شود نوع اول همان پروتز گرد است که طرفداران بیشتری دارد و برای بیمارانی که به دنبال افزایش حجم سینه هستند، گزینه ای محبوب است.
پروتز سینه قطره اشکی همانطور که از اسمش پیداست شبیه یک قطره اشک است به طوریکه که در قسمت پایین کاملتر از قسمت فوقانی آن است و به همین دلیل به سینه ها شکل طبیعی می بخشد. بیمارانی که تمایل به داشتن سینه هایی با ظاهری طبیعی دارند معمولا، پروتز سینه قطره اشکی را انتخاب می کنند.

در هر صورت بنا به نظر بیمار و تشخیص پزشک، مدل و سایز مناسب انتخاب می‌شود که بسته به کشش پوست، پروتزهای انتخاب شده، در زیر بافت سینه و یا زیر عضله سینه قرار می‌گیرند. البته اگر پروتز را روی عضله سینه کار بگذارند، درد بعد از عمل به مراتب کمتر از قرار دادن پروتز زیر عضله سینه است. در بانوانی که لاغر هستند، قرارگیری پروتز سینه زیر عضله، باعث دستیابی به نتیجه بهتر می‌شود.

فاکتورهایی همچون سن بیمار، سایز پروتز انتخابی، کشسانی بودن پوست و… همگی در محل قرارگیری پروتز سینه تاثیرگذار هستند. در هر صورت روند قرار دادن پروتز در سینه ی فرد را جراح سینه بعد از انجام بررسی های لازم، مشخص می کند.
در جلسه مشاوره فرد معاینه می شود و با توجه به سایز طبیعی پستان ها، عرض سینه، علاقه بیمار، شرایط بافت پستان و تجربه پزشک مناسب ترین پروتز از نظر اندازه، جنس و فرم پروتز برای فرد انتخاب می گردد.

مارک های پروتز سینه

بهترین مارک پروتز سینه کدام است؟

پزشکان متخصص برای ایمنی بیمار و نتایج بهینه از برندهایی که توسط FDA تایید شده اند در جراحی بزرگ کردن سینه استفاده می کنند. شباهت های بین مارک های پروتز از تفاوت های آنها بیشتر است که برای بازسازی سینه، حجم دهی و تغییر شکل و لیفت سینه در دسترس است.

پروتز های سینه برای مدت طولانی در بدن باقی می مانند، بنابراین بهتر است در مورد بهترین برند پروتز سينه تحقیق کنیم و با مشاوره های قبل از جراحی نسبت به مزایای هر کدام از برندها آگاه شویم تا بتوانیم انتخاب بهتری کنیم. در ادامه مقاله برندهای معروف را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با اطمینان بیشتری بهترین برند پروتز سینه را انتخاب کنید.

Allergan Natrelle®

شرکت آلرگان (Allergan) یکی از بزرگترین تولید کنندگان پروتز سینه در جهان است. این شرکت پروتز ژل سیلیکونی فقط از نوع سطوح صاف را ارائه می دهد. Allergan Natrelle پروتز سینه را در پنج اندازه مختلف، از بسیار باریک تا کامل، ارائه می دهد. پروتز های کامل شکل سینه را به گرد ترین و پر حجم ترین حالت ممکن تغییر می دهند که ممکن است در بعضی از بیماران غیر طبیعی به نظر برسد. با این حال، پروتز های کاملا برجسته معمولاً برای بیمارانی که دارای دیواره سینه باریک هستند ایده آل است.
پزشک متخصص جراحی زیبایی بر اساس ساختار بدن و اهداف و انتظارات بیمار اندازه مناسب را انتخاب می کند. بنابراین با پزشک جراح خود صحبت کنید تا بدانید بهترین برند پروتز سینه مناسب شما کدام است.

مجموعه Natrelle® Inspira سه نوع مختلف ژل را ارائه می دهد، که به قوام ژل سیلیکون در داخل پروتز اشاره دارد. هر چه ژل داخل پروتز سینه سفت تر باشد، بیشتر شکل خود را حفظ می کند. Natrelle® همچنین پروتز های سالین را در اشکال مختلفی ارائه می دهد که داخل آنها به اندازه های کم، متوسط و بالا از محلول آب نمک پر شده است.

سی انترا Sientra OPUS®

سی انترا Sientra OPUS® نیز یکی دیگر از بهترین تولید کننده پروتز پستان است. Sientra هم پروتز گرد و هم پروتز سیلیکون قطره اشکی را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف زیبایی سینه ارائه می دهد. پروتز های گرد Sientra در پنج طرح مختلف ارائه می شوند.
پروتز های Sientra OPUS با ژل سیلیکون مخصوص پر شده تا استحکام طبیعی داشته باشد. Sientra یک برنامه گارانتی بیست ساله به نام Platinum20® را ارائه می دهد که باعث محبوبیت آن شده است.

سیلیمد برزیلی (silimed)

یکی دیگر از مارک های خوب پروتز سینه که می توان به آن اشاره کرد پروتز سیلیمد است که با بهترین کیفیت در کشور برزیل تولید می شود. این برند از پروتز سینه تنوع بالایی دارد و با دقت بسیار بالایی با توجه به آناتومی بدن ساخته می شود.

ایده آل ®IDEAL

پروتز ایده آل یکی دیگر از بهترین برند پروتز سينه است که توسط بسیاری از بیماران ترجیح داده می شود و به دو صورت سیلیکونی و سالین طراحی شده اند.

مقاله پیشنهادی: مراقبتهای بعد از جراحی پروتز سینه

موتیوا

اولین گزینه‌ی ما در لیست بهترین برند پروتز سینه برند موتیوا است. این برند در سال 2004 در کشور آمریکا تاسیس شده است. Motiva ششمین نسل از پروتز های سینه است که با بیش از 30 سال تجربه در تولید پروتز سینه، شرکت سازنده آن از طریق نوآوری های خود، ایمنی آن را نیز تضمین می کند. برند موتیوا با توزیع در بیش از 60 کشور در سراسر جهان خود را به دنیا شناسانده است و مورد استفاده میلیون ها متقاضی عمل زیبایی سینه قرار می گیرد. از دلایل اصلی پیش گامی پروتز سینه مارک موتیوا در این عرصه، ابداع و استفاده از فناوری ها و مواد با کیفیت در ساخت پروتز است که باعث افزایش رضایت استفاده، کیفیت و دوام پروتز های این کمپانی شده است.

جنس پروتز سینه برند موتیوا

پروتز موتیوا محصولات خود را از نظر جنس ماده سازنده در دو نوع سیلیکونی و آب نمکی تولید می کند.

پروتز سیلیکونی موتیوا یکی از بهترین انتخاب ها برای بانوان متقاضی افزایش حجم سینه است. موتیوا در پروتز های سیلیکونی خود از ژل مخصوص آلتیما استفاده کرده که لمس و ظاهری کاملا مشابه با بافت طبیعی سینه ایجاد می کند. یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده پروتز سیلیکونی موتیوا، ژل پلاس است که باعث ظاهر پر و برآمدگی بیشتر در قسمت فوقانی سینه می شود. هر کدام از این دو نوع ژل سیلیکونی از چسبندگی بالا برخوردار بوده و در صورت پاره شدن پروتز موتیوا، به خارج نشت نخواهد کرد. استفاده از پروتز سینه سیلیکونی مارک موتیوا باعث ایجاد ظاهر مناسب، احتمال چین خوردگی کمتر و پارگی و تغییر شکل کمتر بعد از عمل می شود.

یکی از اصلی ترین مزیت های پروتز آب نمکی برند موتیوا این است که می توان در حین عمل و پس از جایگذاری در بافت سینه اقدام به پر کردن این پروتز ها با سرم مخصوص کرد که این امر باعث ایجاد سایز مد نظر بیمار و نیاز به برش کوچکتر حین جراحی می شود. مواد تشکیل دهنده پروتز آب نمکی موتیوا در صورت پاره شدن پروتز توسط بدن جذب می شود و خاصیت سمی ندارد.

انواع پروتز سینه برند موتیوا

معمولا ساختار کلی تشکیل دهنده پروتز سینه در برند های مختلف با هم مشابه است. پروتز یا ایمپلنت سینه در واقع یک کیسه به ابعاد مختلف است که سطح خارجی آن از ماده مقاوم و نرم سیلیکونی و به صورت لایه لایه تشکیل شده است. پروتز سینه برند موتیوا نیز به همین شکل و از چند لایه سیلیکونی برای محافظت از محتویات داخلی پروتز استفاده می کند. این لایه خارجی در پروتز سینه موتیوا به نام SmoothSilk®  شناخته می شود که امکان ایجاد التهاب را به حداقل می رساند.

موتیوا در دو نوع Motiva Round Implant و Motiva Ergonomix available موجود است.

  • Round Implant (پروتز گرد)

ژل آلتیما که در پروتز گرد موتیوا استفاده می شود باعث قوام و ظاهر برآمده سینه می شود و بانوانی که تمایل به داشتن برجستگی زیاد در ناحیه سینه دارند، می توانند پروتز سینه گرد این کمپانی را بین انتخاب های خود قرار دهند. استفاده از این نوع پروتز به خاطر حالت گردی که دارد احساس جوانی و زیبایی بیشتری به فرد میدهد. بهتر است انتخاب نوع و جنس پروتز سینه با توجه به سایز و تایپ بدنی کلی فرد صورت بگیرد تا باعث ایجاد سنگینی زیاد در سینه و افتادگی آن نشود.

  • Ergonomix available

پروتز سینه اشکی موتیوا یا Motiva Ergonomix برای خانم هایی که به دنبال ظاهر طبیعی بعد از عمل پروتز سینه هستند، کاربرد دارد. پروتز اشکی موتیوا در بالا باریک تر و در قسمت تحتانی پروتز، از حجم بیشتری برخوردار است. این حالت باعث می شود تا فرم طبیعی سینه بازسازی شود. معمولا خانم هایی که به دنبال تغییرات زیاد حجمی در سینه خود نیستند، از این نوع پروتز موتیوا و سایز های کوچک آن استفاده می کنند که باعث طبیعی تر شدن نتیجه جراحی میشود.

مقاله پیشنهادی: جراحی ژنیکوماستی، کوچک کردن سینه آقایان

ویژگی های Motiva Implants

ایمپلنت های پستان Motiva نه تنها نتایج زیبایی را نوید می دهند بلکه ایمنی را نیز تضمین می کنند. طبق یک مطالعه آینده نگر 6 ساله، کمتر از 1٪ موارد عوارض ایمپلنت، مانند ایجاد کپسول، سروما دیررس و BIA-ALCL (لنفوم آناپلاستیک مرتبط با ایمپلنت پستان)، در میان بیمارانی که از Motiva استفاده کرده اند وجود دارد که آمار بسیار خوبی است .Motiva از طریق فناوری و طراحی ابتکاری خود به مشکلات رایج مربوط به ایمپلنت می پردازد و این مشکلات را حل می‌کند.

مقاله پیشنهادی: عوارض پروتز سينه چيست؟

مزایای پروتز سینه مارک موتیوا

  • ژل سیلیکونی چسبنده آلتیما و پلاس که در پروتز سینه موتیوا به کار می رود باعث افزایش مقاومت و دوام پروتز و همینطور لمس و حالت طبیعی آن می شود.
  • سطح خارجی پوشاننده پروتز موتیوا از فناوری SmoothSilk بهره می برد که باعث کاهش عکس العمل بدن و التهاب شده و احتمال ایجاد انقباض کپسولی را به زیر یک درصد می رساند.
  • در نسل ششم پروتز سینه موتیوا از تکنولوژی Q Inside Safety فرستنده الکترونیکی 12 میلی متری استفاده شده که باعث می شود سالها بعد و در حین عمل مجدد بتوان با دستگاه مخصوص از ویژگی های پروتز و جنس آن آگاه شد و از آن استفاده کرد. این تکنولوژی به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی اجازه می دهد تا اطلاعات کاشت پستان، مانند اندازه، شکل و شماره سریال، حتی در خارج از بدن را از طریق یک اسکنر شناسایی کنند.
  • کلیه پروتز های ساخت موتیوا توسط پروسه کنترل کیفی مورد تایید استانداردهای جهانی و FDA آمریکا بررسی می شود.
  • پروتز های مینی مخصوص برند موتیوا برای بسیاری از بانوان که به فکر افزایش جزئی سایز سینه خود هستند، بهترین انتخاب است.
  • نمایندگی پروتز سینه موتیوا در کشور ما فعال بوده و دسترسی به این برند پروتز برای متقاضیان آسان و راحت است.
  • یکی از ویژگی های منحصر به فرد Motiva نشانگر BluSeal است. این به جراحان کمک می کند تا وجود یک لایه محافظ اطراف ایمپلنت ها را تأیید کنند و تشخیص هر گونه پارگی را آسان تر می کند. BluSeal نشان می دهد که ایمپلنت ها 100٪ سالم هستند. این ویژگی با سختگیرانه ترین استانداردهای کیفیت و ایمنی جامعه آزمایش و مواد آمریکایی و ISO مطابقت دارد.

قیمت پروتز سینه موتیوا

هزینه پروتز سینه موتیوا به دلیل کیفیت فوق العاده از نمونه های مشابه بیشتر است و به عواملی نظیر نوع پروتز، کیفیت، فناوری ساخت و خدمات پس از فروش بستگی دارد. قیمت و هزینه مورد نیاز هم یکی از مسائلی است که هنگام خرید پروتز سینه بسیار مورد توجه قرار می گیرد ولی بهتر است برای هزینه کمتر، به انتخاب پروتز بی کیفیت رو نیاوریم.

مارک منتور Mentor®

Mentor در سال 1969 تاسیس شد و بیش از 30 سال است که به تولید ایمپلنت های پستان مشغول است. این پروتز ساخت کشور امریکا است که از بالاترین کیفیت برای موارد درمانی و زیبایی برخوردار است. این پروتز از با کیفیت ترین مواد سیلیکونی تهیه شده است. پروتز سينه مارك منتور در دو نوع سیلیکونی و سالین تولید می شود.

پروتز سیلیکونی در دو نوع وجود دارد. Moderate Plus و High Profile. برای انتخاب بهترین پروتز بین این دو نوع باید با پزشک خود مشورت کنید تا نوع پروتز سینه را انتخاب کنید.

برخلاف پروتز های دایره ای که پر و سفت هستند، پروتز های Mentor به شکل قطره اشک هستند و این بدان معنی است که در قسمت بالا نازک تر و در پایه پر تر و کامل تر هستند تا شبیه سینه های طبیعی باشد.  این شرکت، پروتز سینه سیلیکونی و آب‌نمکی و سایر محصولات مرتبط با پروتز سینه را ارائه می دهد. پروتز سینه سالین Mentor کمی محکم تر از پروتز سینه سیلیکون است که می توانید حجم پروتز سینه را در طی مراحل مختلف همانطور که می خواهید تنظیم کنید.

مارک پروتز سینه آریون

یکی دیگر از بهترین برند پروتز سینه که در این چند سال توسط جراحان ایرانی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است پروتز آریون است. این پروتز که ساخت کشور فرانسه است، با بیش از 45 سال تجربه در تولید انواع پروتز از جمله پروتز سینه پیشگام است و پروتزهای بسیار با کیفیتی می سازد.

مارک پروتز سینه ناگور

پروتز مارک ناگور دارای دو نوع سیلیکونی و آب‌نمکی در اندازه و اشکال مختلف است که برای تقویت و بازسازی سینه استفاده می‌شود. این پروتزها توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده آمریکا تأیید نشده اند، اما دارای نشان CE، معادل تایید FDA در اتحادیه اروپا هستند.
پروتز پستان Nagor با تضمین مادام العمر ارائه می شود و در صورت انقباض کپسول یا پارگی تأیید شده، پروتز جایگزین را رایگان ارائه می دهد. (هزینه جراحی تعویض پرداخت نمی شود.)

مقاله پیشنهادی: انواع جراحی زیبایی-درمانی سینه

بهترین جراح سینه در تهران

معرفی بهترین جراح فوق تخصص سینه

دکتر امیرپاشا ابراهیمی، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان (زیبایی-درمانی)، یکی از بهترین و فعال‌ترین جراحان حال حاضر شهر تهران هستند که دوره پزشکی عمومی و تخصص خود را در دانشگاه تهران گذرانده‌اند.
دکتر امیرپاشا ابراهیمی به مدت ۱۸ ماه بروزترین تکنیکهای فوق تخصصی جراحی پستان (درمانی و زیبایی) را از اساتید بنام این رشته فرا گرفته اند و با چاپ مقاله همزمان با پایان دوره خود، مفتخر به دریافت مدرک
 فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان از دانشگاه تهران شده اند و مقطع فوق تخصص جراحی و زیبایی خود را در بیمارستان دانشگاه تهران (که نخستین مرکز جراحی پلاستیک کشور است) طی کرده‌اند.

افرادی که خواهان جراحی پروتز سینه هستند و می خواهند اطلاعات بیشتری در رابطه با بهترین برند پروتز سینه در تهران دریافت نمایند می توانند از طریق لینک زیر مشاوره های لازم را دریافت نمایند.

اطلاعات مطب و نوبت دهی

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا