درمان گیاهی سرطان سینه

درمان گیاهی سرطان سینه | آیا درمان سرطان با طب سنتی ممکن است؟

درمان گیاهی سرطان سینه

درمان گیاهی سرطان سینه
بهترین دکتر طب سنتی برای سرطان

خود من وقتی سرما می خورم اغلب سعی می کنم با داروهای گیاهی آن را درمان کنم. چون بدن من به داروهای شیمیایی زیاد عادت ندارد و با مصرف داروهای گیاهی راحت تر درمان می شود.

این ساده ترین کاربرد مثبت استفاده از داروهای گیاهی است. واقعیت این است که داروهای گیاهی می توانند در درمان یا کاهش بسیاری بیماری ها مفید و موثر باشند. یادتان باشد که به هر صورت منشأ تمام داروهای شیمیایی هم از داروهای گیاهی است.

اما آیا با طب سنتی می توان سرطان سینه را هم درمان کرد؟ درمان گیاهی سرطان سینه ممکن است؟

برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه مطلب زیر نیز توصیه می شود:

گیاهان دارویی برای سرطان سینه

اینجا، وب سایت دکتر امیرپاشا ابراهیمی است، یکی از بهترین جراحان فوق تخصص سرطان سینه. آشنایی با نظرات یک دکتر متخصص جراحی پستان در مورد درمان گیاهی سرطان سینه می تواند سوالات بسیاری را در این زمینه پاسخ دهد.

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با درمان گیاهی سرطان سینه آشنا شوید.

 

سرطان سینه چیست؟

درمان گیاهی سرطان سینه
بهترین داروی گیاهی برای پیشگیری از سرطان

سرطان سینه یا برست کنسر از جمله بیماری هایی است که در بین خانم ها رواج بسیار دارد. طبق آمار جهانی، یک هشتم خانم ها یا به سرطان سینه مبتلا هستند، یا در برهه ای از زندگی به آن مبتلا می شوند.

این رقم از ابتلا بسیار بالا است. از طرف دیگر هم، گرچه عوامل خطر زایی برای سرطان پستان مشخص شده اند که شانس ابتلا به این بیماری را بالاتر می برند، اما علت اصلی ابتلا به آن هنوز مشخص نیست.

آنچه تاکنون معلوم شده، این است که هر خانمی با هر شرایطی می تواند به سرطان سینه مبتلا شود. یعنی اگر بیماری زمینه ای ندارید، سابقه خانوادگی ندارید، ژنتیک سرطان نداید، ورزش می کنید، رژیم غذایی شما سالم است، جوان هستید، یا در شرایط کامل سلامتی به سر می برید، هیچکدام از اینها شما را از ابتلا به سرطان سینه مصون نمی کند.

یادتان باشد که سرطان پستان در کمین همه خانم ها هست (هرچند احتمال ابتلای خانم های بالای 45 سال به این سرطان بیشتر است).

بنابراین باید علامت ها و نشانه های سرطان پستان را بشناسید و با روش های خودآزمایی سرطان سینه در منزل آشنا باشید، و مدام بدن خود را برای بروز هرگونه علائم خطرناک بررسی نمایید. علاوه بر این بر هر خانمی لازم و ضروری است که حداقل سالیانه یک یا دوبار برای معاینه دقیق پزشکی و ماموگرافی سرطان سینه به پزشک متخصص مراجعه نماید.

 

درمان سرطان سینه

بهترین درمان سرطان سینه
بهترین درمان سرطان سینه

سال ها است که سازمان بهداشت و سلامت جهانی کمپین های بزرگ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی سرطان سینه را در سراسر جهان راه اندازی کرده است. دلیل این همه تأکید بر آگاهی از سرطان سینه و جدی گرفتن آن، به خاطر این است که بیشتر موارد تلفات و مرگ و میر در اثر سرطان پستان، صرفا به خاطر مراجعه دیرهنگام برای شروع فرآیندهای درمانی است.

واقعیت این است که سرطان سینه را می توان به خوبی و به صورت کامل درمان کرد، بدون اینکه تأثیری در کاهش طول عمر فرد داشته باشد. اما مهمترین شرط آن در این است که به موقع برای درمان اقدام شود. اگر سلول های سرطانی فرصت کافی برای رشد و گسترش داشته باشند کم کم به دیگر نواحی و اندام های بدن می رسند و در این مرحله است که کشنده می شوند و دیگر راه درمانی برای آنها وجود ندارد.

 

علائم سرطان سینه

سرطان سینه چه علائمی دارد
سرطان سینه چه علائمی دارد

پیش از پرداختن به موضوع اصلی مقاله، یعنی درمان گیاهی سرطان سینه، بهتر است ابتدا با نشانه های این بیماری جدی آشنایی داشته باشید. نشانه هایی که در صورت مشاهده آنها باید سریعا برای تشخیص دقیق و شروع درمان به پزشک مراجعه کنید.

علائم سرطان پستان عبارتند از:

  • مشاهده یا لمس توده هایی در سینه که با توده های غیرسرطانی تفاوت دارند( اغلب سفت و محکم هستند و زیر پوست سینه حرکت نمی کنند)
  • ترشح مایعات رنگی از نوک سینه
  • هرگونه تغییر غیرعادی و بی دلیل در شکل و اندازه سینه ها
  • فرو رفتن نوک یک یا هر دو سینه
  • قرمز شدن یا جوش زدن زیاد پوست سینه
  • پوسته پوسته شدن نوک سینه و ناحیه رنگی اطراف آن
  • تغییر رنگ ناحیه رنگی دور نوک سینه
  • التهاب پوست سینه یا پیدا کردن بافتی دانه دانه مانند بافت پوست پرتغال

دردهای شدید، مدام و مکرر که به دوره قاعدگی ارتباطی ندارند

 

درمان سرطان سینه با طب سنتی

درمان گیاهی سرطان سینه
درمان سرطان سينه بدخيم با طب سنتی

در پاسخ به یکی از سوالاتی که فردی در یکی از تالارهای گفتگوی آنلاین مطرح کرده است، چنین جوابی آمده:

درمان گیاهی سرطان سینه
درمان گیاهی سرطان سینه

درمان سرطان با طب سنتی نی نی سایت

حالا به سوال اصلی این مقاله می رسیم : آیا درمان گیاهی سرطان سینه وجود دارد؟

خب قبل از اینکه به نظرات دکتر فوق تخصص سرطان سینه، یعنی دکتر امیرپاشا ابرهیمی در این مورد بپردازیم، بهتر است به برخی دیگر از پاسخ هایی که مردم به درمان گیاهی سرطان سینه، در همان تالار گفتگو داده اند، را ببینیم:

درمان سرطان سینه با طب سنتی
درمان سرطان سینه با طب سنتی
درمان سرطان سینه با طب سنتی

درمان سرطان سينه با طب سنتي نی نی سایت

جالب اینجاست که این نظرات هم درست هستند، و هم نادرست!

واقعیت این است که استفاده از داروهای گیاهی می تواند برای سرطان سینه خوب باشد. اما خوب بودن آنها باعث نمی شود که بتوانند سرطان سینه را درمان کنند!

درمان گیاهی سرطان سینه بیشتر از اینکه یک درمان اصلی باشد، نوعی درمان مکمل و کمکی است. شما نمی توانید با طب سنتی و مصرف داروهای گیاهی سرطان سینه را درمان کنید. هیچ کس تا به حال نتوانسته است. روی آوردن به طب سنتی و درمان گیاهی سرطان سینه از ترس جراحی فقط وقت گرانبها و البته پول شما را هدر می دهد. یادتان باشد که هر چقدر برای درمان اصلی سرطان سینه، یعنی جراحی سرطان سینه دیرتر اقدام کنید، شانس درمان شما هم کمتر می شود و ممکن است به مرحله خطرناک، یعنی متاستاز برسید.

از طرف دیگر علی رغم ادعای برخی از افراد مبنی بر نتیجه گرفتن از طب سنتی برای درمان سرطان سینه، تا به حال هیچ آزمایش دقیق پزشکی نتوانسته است اثرگذاری داروهای گیاهی برای درمان هیچ نوع سرطانی را تأیید کند.

اما به هر صورت استفاده از داروهای گیاهی مناسب، در بلند مدت می تواند برای متعادل نگه داشتن بدن مفید باشد و در تقلیل شانس ابتلا یا ابتلای مجدد به سرطان سینه موثر باشد.

سرطان سینه و داروهای گیاهی

درمان گیاهی سرطان سینه
درمان سرطان با طب سنتی دکتر خیراندیش

طبق منابع مختلف استفاده از مواد و داروهای گیاهی زیر می تواند به عنوان درمانی مکمل برای کمک به درمان کامل سرطان سینه مفید باشد:

  • لوبیا چیتی، نخود، ماهی های پرچرب مانند سالمون
  • سبوس گندم
  • روغن هسته انگور
  • انار
  • سیب قرمز
  • شیر شتر
  • روغن ذرت
  • زعفران
  • گیلاس
  • روغن تخم کتان
  • دمنوش گل گاوزبان
  • زردچوبه
  • دمنوش گل بنفشه
  • عرق گل شط الراعی
  • جو دوسر
  • نمک دریا
  • جوشانده رازیانه

یادتان باشد که حتی خود طب سنتی هم هیچگاه ادعایی مبنی بر اینکه می تواند بیماری های خاصی را درمان کند نکرده است. بهترین و معتبرترین طبیبان سنتی هم اعلام می کنند که متد های درمان گیاهی اولا فقط در دراز مدت و استفاده مادام العمر جواب می دهند، و ثانیا برای درمان های مشخصی نیستند، بلکه صرفا طبع بدن را متعادل می کنند تا خودش بتواند بهتر از خودش مراقبت کنند.

لذا چنانچه به بیماری مبتلا شدید، بهتر است درمان های منطقی تر را در پیش بگیرید.

 

بهترین درمان سرطان سینه

بر اساس تعریف مایوکلینیک اصلی ترین، بهترین و موثرترین درمان برای سرطان سینه استفاده از عمل جراحی سرطان پستان است. روش های دیگر مانند شیمی درمانی و پرتودرمانی هم هنوز نمی توانند به اندازه جراحی برای درمان سرطان سینه موثر باشند، بلکه آنها نیز به عنوان درمان های تکمیلی مورد استفاده قرار می گیرند که کارشان یا کوچک کردن تومور قبل از جراحی است، یا اطمینان از باقی نماندن سلول های سرطان بعد از جراحی.

بهترین جراح سرطان سینه

بهترين جراح سرطان سينه در تهران
بهترين جراح سينه در تهران

گرچه پزشکان و جراحان عمومی می توانند جراحی سرطان سینه را انجام بدهند و در خیلی از موارد هم انجام می دهند، اما بهترین پزشکان برای جراحی کردن سرطان سینه، دکترهای فوق تخصص سرطان سینه هستند. این پزشکان علاوه بر این که شناخت تخصصی و ویژه روی اندام سینه دارند و به صورت خاص برای درمان سرطان سینه و جراحی های سینه تعلیم دیده اند می توانند به ایمن ترین شکل ممکن جراحی پستان را برای شما انجام دهند.

همچنین از آنجای که بهترین گزینه برای جراحی های زیبایی سینه نیز به شمار می روند می توانید از ظاهر سینه ها بعد از جراحی درمانی اطمینان داشته باشید و از شکل تخلیه شده یا زخم خورده سینه ها نترسید. چراکه با یک عمل زیبایی ساده که حتی می تواند در حین عمل درمانی هم صورت بگیرد، حجم از دست رفته سینه ها بازگردانده می شود.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی یک از معدود و البته بهترین دکترهای فوق تخصص جراحی سرطان سینه در داخل کشور هستند که تجارب بسیار موفقی در این زمینه داشته اند.

 

برای مشاوره با ایشان لطفا کلیک کنید.

تندرست باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا