جراح پستان خوب

جراح پستان خوب | بهترین جراح سینه تهران کیه؟

بهترین جراح سينه خوب در تهران

جراح سینه خوب در تهران
جراح سینه خوب در تهران

قصد داریم تا در این مقاله با زبانی ساده از جراحی پستان بگوییم و جراح پستان خوب را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

یه مکانیک خوب کیه؟

کسیه که خودرو رو خوب بشناسه و بتونه بدون ایراد تعمیرش کنه. جوری که مجبور نشید چند وقت بعد دوباره به خودش یا به یه مکانیک دیگه مراجعه کنید.

برنامه نویس خوب کیه؟

کسیه که با سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتری آشنایی زیادی داشته باشه و وقتی یه برنامه می نویسه اونقدر باگ نداشته باشه که مصرف کننده مدام در حال رفع کردن ایرادات برنامه ش باشه.

کار خدماتی خوب چیه؟

کاری که اجرا کارش به حرفه خودش کاملا وارد باشه و بدون ایراد اون رو انجام بده.

تمام رشته های پزشکی به جز مهندسی پزشکی و داروسازی کارای خدماتی محسوب میشن. کار خدماتی کاریه که متخصص چیزی رو به شما نمی فروشه، بلکه خدماتش رو به شما عرضه می کنه. یعنی دقیقا کاری که اکثر پزشکا و مخصوصاً جراحا برای شما انجام می دن. حالا چه جراحی زیبایی باشه، چه درمانی.

این یه تعریف خیلی ساده ست که همه بهش واقفن ولی هیچکس بهش توجه نمی کنه!

برای پیدا کردن بهترین جراح سينه در تهران که جراحی درمانی یا زیبایی سینه براتون انجام بده فقط کافیه به همین معیارهای ساده توجه کنید. اما سوال اصلی اینجاست که چطوری می تونیم بفهمیم کار کی واقعاً خوبه و کار کی نیست؟

راههای انتخاب بهترین جراح سینه

خب ساده ترین راه اینه که سوال بپرسیم. از دوستان، آشناها، اطرافیان. بالاخره یکی پیدا می شه که یه جراح پستان خوب رو بهتون معرفی کنه. اگرم تو اطرافیان کسی نبود یه راهکار دیگه هم هست. اینکه یه سر به تالارهای گفتگوی آنلاین بزنید و با مردمی که اونجا حاضرن و تجربه عمل جراحی پستان رو داشتن مشورت کنید. قطعا چندتا گزینه به شما معرفی می شه. برای مثال:

بهترين جراح سينه در تهران ني ني سايت

درسته که پرسیدن شاید مستقیم ترین و زودبازده ترین راهکار برای پیدا کردن بهترین جراح سینه باشه، اما واقعیت اینه که همیشه یکی هست که بهترین گزینه براش بدترین گزینه بوده. حالا به هر دلیلی. این رو گفتم تا بدونید یه جراح پستان خوب رو خودتون باید انتخاب کنید. تعریف بقیه فقط می تونه به شما یک سری گزینه بده تا خودتون در موردشون تحقیق و بررسی کنید. پس لطفا این حساسیت رو در مورد انتخاب یک جراح پستان خوب هم در نظر داشته باشید.

جراح پستان خوب
بهترين جراح سرطان سينه در تهران

پرس و جو کردن تنها راه پیدا کردن جراح سینه خوب در تهران نیست، بلکه فقط اولین گامه. وقتی با چنتا جراح خوب سینه آشنا شدید تازه اصل کارتون شروع میشه. بهتره شخصاً به مطب تک تکشون مراجعه کنید و باهاشون صحبت کنید. نمونه کارهاشون رو ببینید، سوالاتی که توی ذهنتون دارید رو ازشون بپرسید. ببینید کدومشون به نظر قابل اعتماد تر میاد؟ یادتون باشه که شرایط منحصر به فرد شما مخصوصاً در زمینه جراحی با بقیه فرق می کنه. مهمترین نکته اینه که بتونید به جراحی که انتخاب می کنید و به کارش مطمئن باشید. قراره سلامتی خودتون رو به اون بسپارید، پس این مسئله رو شوخی نگیرید. تو زمینه جراحی به جز انتخاب یک پزشک خوب هیچ کار دیگه ای از دست شما برای بهبود وضعیتتون بر نمیاد.

بهترين دكتر جراحي كوچك كردن سينه نی نی سایت

دكتر جراح سينه در تهران

جراح پستان خوب
بهترين جراح سرطان سينه در تهران

جراحی سینه به صورت کلی به دو دسته اصلی تقسیم میشه. جراحی پستان یا با هدف زیبایی و برای بهبود وضعیت ظاهری سینه ها انجام میگیره، یا برای درمان بیماری های پستان، مخصوصاً سرطان سینه.

همینجا اشاره کنم که توی این مقاله بیشتر روی مورد جراحی های درمانی تمرکز می کنیم. اما خب نکاتی رو هم در مورد جراحی زیبایی پستان می گیم که دونستنشون خالی از لطف نیست.

حالا جراحان پستان از طرف دیگه اصولاً سه گروه هستن. یا جراحان عمومی هستن، یا جراحان پلاستیک، یا پزشکان فوق تخصص جراحی سینه.

وقتی برای درمان سرطان سینه یا بیماری های دیگه لازم به انجام عمل جراحی میشه شما می تونید به یه جراح سینه خوب که در حقیقت یه جراح عمومیه مراجعه کنید. ممکنه اون پزشک تجربه های موفقی هم تو این زمینه داشته باشه. اما یه مشکل داره.

بذارید با یه مثال مطلب رو روشن کنیم. فرض کنید سیستم برق کشی ماشین شما خراب شده. شما می تونید به یه تعمیرکار خبره مراجعه کنید که تخصصش موتور ماشینه، اما گیربکس و برق کشی ماشین رو هم انجام میده. خب ممکنه بتونید از کارش نتیجه بگیرید، اما منطقی تر نیست که به یه تعمیرکار متخصص که تخصصش برق ماشینه مراجعه کنید؟

انتخاب یه جراح عمومی هم برای انجام عمل درمانی سینه درست مثل همینه. ممکنه بتونید از کارش نتیجه بگیرید اما تصمیمتون بدون ریسک و مطمئن نیست.

وقتی که هم قصد انجام عمل زیبایی روی سینه ها داشته باشید، دقیقاً ماجرا سر انتخاب یه جراح پلاستیک همینه. یعنی ممکنه واقعاً کارش خوب بشه، اما خب فقط عمل زیبایی سینه انجام نمی ده، می تونه بینی شما رو هم جراحی کنه!

 

 

معرفی رشته فلوشیپ فوق تخصصی پستان

مراجعه کردن به یه فوق تخصص جراحی سینه تعبیر دقیق رفتن پیش یک متخصصه. پزشکی که فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان داره، اصولا کارش و تحصیلش روی اندام پستان بوده. پس راحت تر می تونید بهش اعتماد کنید و احتمال اینکه ازش نتیجه بگیرید بیشتره. اگر جراحی زیبایی رو پیش یک فوق تخصص جراحی پستان انجام بدید، می تونید مطمئن باشید که بعد از بهبود پیدا کردن وضعیت ظاهری سینه ها، هیچ آسیب داخلی بهشون وارد نشده.

و اگر جراحی درمانی رو هم پیش فوق تخصص جراحی پستان انجام بدید، می تونید اطمینان کامل داشته باشید ظاهر سینه ها بعد از جراحی دچار آسیب و خدشه نشده.

تعداد پزشکایی که فوق تخصص جراحی سینه دارن داخل کشور زیاد نیست. یکی از بهترین ها هم تو این زمینه دکتر امیرپاشا ابراهیمی هستن که هم مدرک تخصصی جراحی عمومی دارن، و هم فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان. درباره ایشون بیشتر بدونید:

بهترين جراح سرطان سينه در تهران
بهترين جراح سينه در تهران

من، دکتر امیرپاشا ابراهیمی، پس از پایان تحصیلات دوره متوسطه خود در کالج البرز، سال ۱۳۷۹ با سهمیه آزاد وارد رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران شدم، پس از اتمام دوره پزشکی عمومی و گذراندن دوره طرح خدمات نیروی انسانی در منطقه بشدت محروم چاه داد خدا از توابع شهرستان قلعه گنج، جنوبی ترین نقطه استان کرمان، با رتبه برتر وارد رشته جراحی عمومی دانشگاه تهران، بیمارستان امام خمینی شدم و پس از کسب مهارتهای لازم زیر نظر بهترین اساتید جراحی کشور و همچنین گذراندن بخشی از دوره تخصص خود در کشور آلمان،در نهایت موفق به کسب بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه تهران شدم.پس از گذراندن طرح تخصص خود در مناطق محروم،و همچنین فعالیت به عنوان هیات علمی درمانی در بیمارستان امام خمینی تهران، به عنوان نفر اول امتحان فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان ، به مدت ۱۸ ماه بروزترین تکنیکهای فوق تخصصی جراحی پستان( درمانی و زیبایی) را از اساتید بنام این رشته فراگرفتم و با چاپ مقاله همزمان با پایان دوره خود، مفتخر به دریافت مدرک فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان از دانشگاه تهران شدم.

وقتی بحث سرطان سینه پیش میاد، همیشه یکسری سوالات مهم هستن که هرکسی احتمال بده درگیر این بیماری میشه، یا درگیرش شده باشه توی ذهنش داره. در ادامه قصد داریم تا به خیلی از این سوالات پاسخ بدم. با ما همراه باشید.

پرسش و پاسخ درباره جراحی سینه از بهترین جراح سینه در تهران

 

سوالات متداول درباره سرطان سینه

سرطان سینه چه علائمی دارد؟

تست سرطان سينه در منزل
من سرطان سينه دارم

شناخت علائم سرطان سینه می تونه تو تشخیص به موقع اون به شما کمک کنه. و تشخیص به موقع سرطان سینه کلیدی ترین نکته برای درمان کردن اونه. بیشتر کسانی که در اثر سرطان سینه دچار مرگ و میر میشن کسانی هستن که علائمش رو نمیشناسن و سرطانشون وقتی شناسایی میشه که کار از کار گذشته. مهمترین نشانه های سرطان سینه از قبیل موارد زیر هستن:

  • وجود توده یا تومور داخل سینه (اغلب توده های سفت)
  • تغییر کردن ظاهر پوست سینه مثل پوسته پوسته شدن یا سفت شدن تو برخی از نواحی
  • داشتن ترشحات رنگی غیر معمول از نوک سینه که اغلب سبز یا قهوه ای رنگ هستن
  • تغییر کردن حالت نوک سینه و ناحیه رنگی اطرافش مثل پایین افتادن یا تو رفتن
  • بزرگ شدن ناگهانی سینه ها (چیزی که خارج از تغییرات اندازه معمول طی عادت ماهیانه باشه)
  • بزرگ شدن غده های لنفاوی زیربغل

برای اینکه بتونید شناخت کافی از علائم سرطان سینه داشته باشید توصیه می کنیم این مقاله رو بخونید:

علائم سرطان سینه | چگونه بفهمیم سرطان سینه داریم یا نه؟

سرطان سینه درد دارد

به ندرت پیش میاد که تومورهای سرطان سینه درد داشته باشن. درد سینه چیزیه که هر خانمی به صورت ماهانه با نزدیک شدن به دوره قائدگی اون رو تجربه می کنه. درد خالی نشانه قطعی سرطان نیست، اما اگر سرطان پیشرفت کنه، می تونه با درد هم همراه باشه. پس اگر دردی داخل سینه حس کردید که به عادت ماهانه مربوط نبود، مداوم بود یا مرتب تکرار میشد، اون موقع باید نگرانش باشید.

سرطان سینه در کودکان

علائم سرطان در نوجوانان دختر

اگرچه عواملی مثل ژنتیک و سابقه خانوادگی شانس ابتلا به سرطان رو زیاد می کنن، ولی اکثر خانم هایی که به سرطان پستان دچار میشن اغلب بالای 50 سال سن دارن. اگر دقیقش رو بخواید، 85 درصد مبتلایان به سرطان سینه بالای 45 سال سن دارن، عین بعد از یائسگی، اما 15 درصد هم افرادی هستن که بین 30 تا 45 سال دارن. اینکه خانم های زیر سال به سرطان سینه مبتلا بشن غیر ممکن نیست، اما احتمالش کمه.

برای اطلاعات بیشتر توصیه می کنم مقاله سرطان سینه در دختر رو مطالعه کنید.

سرطان سینه در شیردهی

اگر منظور از این سوال این باشه که آیا شیردهی موجب سرطان سینه میشه؟ باید بگم خیر. اتفاقا شیردهی حدود 4.3 درصد شانس ابتلا به سرطان سینه را کم می کنه.

اما اگه منظورتون اینه که آیا با وجود داشتن سرطان سینه میشه شیردهی کرد؟ باید بگیم که بله. در زمان قرار داشتن تحت درمان سرطان سینه، یعنی وقتی که یکی از سینه ها رو ماستکتومی یا لامپکتومی کردید ، می تونید با سینه دیگه که هیچ مشکلی نداره شیردهی رو انجام بدید. اما اگر شرایط   شما فرق می کنه باید حتما در این مورد با پزشکتون مشورت کنید.

سرطان سینه در بارداری

سرطان سینه در بارداری
عمل زيبايي سينه ني ني سايت

شانس اینکه یک خانم در طول بارداری به سرطان سینه مبتلا بشه 1 در 3000 محسابه شده. اما این آمار می تونه تا 3 درصد هم بره. به صورت کلی هرچی یک خانم دیرتر باردار بشه، شانس اینکه تو طول بارداری به سرطان سینه مبتلا بشه بیشتره. ولی با وجود احتمال کمش، سرطان سینه یکی از دو سرطان رایج در بین خانم های بارداره. پس بهش توجه داشته باشید و مرتباً سینه های خودتون رو چک‌آپ کنید.

سرطان سینه باعث مرگ میشود

همونطور که اشاره کردیم سرطان سینه رو اگر به موقع و زود تشخیص بدید احتمال مرگ خیلی پایین میاد. تنها کسانی ممکنه در اثر سرطان سینه بمیرن که سرطانشون به مرحله یا گرید چهار رسیده باشه. قبل از این مرحله اتفاقاً شانس درمان سرطان سینه با جراحی زیاده. البته به شرطی که به یک جراح پستان خوب مراجعه کرده باشید.

سرطان سینه خوب میشه

بله اگه قبل از گرید چهار سرطان سینه رو شناسایی کنید، این سرطان کاملا قابل درمانه. و هرچه زودتر برای درمان اقدام کنید فرآیند درمانیتون راحت تره. این نکته رو هم بدونید که در بیشتر از نود درصد مواقع جراحی تنها راه موثر برای درمان کردن سرطان سینه است.

سرطان سینه در طب سنتی

تا حالا هیچ تحقیق معتبری نبوده که نشون بده طب سنتی می تونه باعث درمان سرطان سینه بشه. اما خب برخی از دستورالعمل های طب سنتی هستن که اصولاً برای سلامتی عمومی بدن و بهبود سبک زندگی خوبن و می تونن تا حدودی شانس مبتلا شدن به این سرطان رو کاهش بدن.

سرطان سینه درمان قطعی دارد

جراح کردن سرطان سینه پیش یک جراح پستان خوب قطعاً می تونه برای شما نتیجه داشته باشه و سرطان رو کامل رفع کنه. به خاطر همین هست که شانس درمان سرطان سینه عموماً بالا است.

تشخیص سرطان سینه با سونوگرافی

سونوگرافی یکی از روش های آزمایشگاهی تصویربرداری خوب به حساب میاد اما بهتره برای تشخیص دقیق سرطان سینه یه آزمایش دقیق تر به اسم ماموگرافی رو انجام بدید. ماموگرافی رایجترین آزمایش تصویربرداری برای شناسایی سرطان سینه است.

سرطان سینه و قرص ضد بارداری

یکی از مهمترین دلایل بروز سرطان سینه یا بهتره بگیم علت اصلیش به هم خوردن تعادل هورمونی داخل بدنه. و این دقیقاً همون کاریه که قرص های ضد بارداری انجام می دن. بله، استفاده کردن قرص ضد بارداری شدیداً می تونه شانس مبتلا شدن به سرطان سینه رو بالا ببره.

سرطان سینه متاستاز

متاستاز سرطان سینه توی مرحله یا گرید چهارم اتفاق میفته. متاستاز یعنی اینکه سلول های سرطانی از بافت  اندام میزبان که اینجا پستان هستش خارج شدن و به نقطه های دیگه بدن مثل کبد یا حتی مغز استخوان سرایت کردن. در شرایطی که سرطان پستان به مرحله متاستاز رسیده باشه متأسفانه هیچ راه درمانی نداره. البته میشه شانس درمان رو با شیمی درمانی امتحان کرد اما برخلاف گرید های قبلی تضمینی برای درمان شدن، حداقل با جراحی وجود نداره.

 

جراح سينه خوب در تهران | بهترين دکتر جراح سرطان سينه در تهران

بهترين جراح سرطان سينه در تهران
بهترين جراح سينه در تهران

چنانچه به دنبال بهترین جراح سينه در تهران هستید، به شما دکتر امیرپاشا ابراهیمی دارای بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، فلوی رسمی جراحی پستان (سرطان و زیبایی) از دانشگاه علوم پزشکی تهران، از اعضای زبده تیم به آیند را معرفی می کنیم.

برای مشاوره با ایشان لطفا کلیک کنید.

تندرست باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا