دکتر فوق تخصص سرطان سینه

بهترین دكتر فوق تخصص سرطان سينه کیست؟ | دکتر امیرپاشا ابراهیمی

دكتر فوق تخصص سرطان سينه

سرطان سینه یک بیماری جدی است که می تواند کم خطر و درمانپذیر باشد، اما اگر در برخورد با آن سهل انگاری کنید اتفاقا یک بیماری کشنده است. متأسفانه در ایران نیمی از خانم هایی که به سرطان سینه مبتلا می شوند به خاطر دیر فهمیدن علائم و نشانه های آن دچار عوارض جدی و مرگ و میر می شوند.
این در شرایطی است که اگر به موقع سرطان سینه را شناسایی کنید می توانید به خوبی آن را درمان نمایید.
اما این همه نکته نیست. جالب اینجاست که تعدادی از خانم هایی که درمان سرطان سینه را انجام داده اند، باز هم با این مشکل رو به رو هستند. یعنی بعد از طی کردن فرآیند های متعدد درمانی هنوز هم سرطان سینه در آنها به درستی درمان نشده است. این اتفاق تنها به دو دلیل می تواند رخ بدهد.
اول اینکه شرایط خاص بیماری و وضعیت سلامتی فرد، در کنار مراقبت های بعد از درمان مناسب نباشند و دوم انتخاب پزشک اشتباه است و به دكتر فوق تخصص سرطان سينه مراجعه نکرده است.

دکتر فوق تخصص سرطان سینه

رشته فوق تخصصی جراحی پستان 

در سالهای نه چندان دور هر توده پستان مساوی با جراحی سینه بود و هر سرطان پستان مساوی با ماستکتومی و یا تخلیه کامل پستان بود.
با پیشرفت علم و به‌ وجود آمدن رشته جراحی پستان به صورت فوق تخصصی، پزشکان این حوزه به صورت کاملا بروز و براساس دستور العمل های بین المللی اکثر موارد بیماریهای پستان خصوصا سرطان پستان را بدون اینکه تخلیه ای انجام دهند جراحی می کنند. همزمان در همان عمل جراحی بازسازی سینه به صورت قرینه سازی انجام می شود که 2 نفع برای بیمار دارد، هم به لحاظ روحی برایش بهتر است و هم نتیجه درمان و عوارض درمانی کمتر است.

متأسفانه همیشه افراد متخصص در زمینه سرطان سینه فرآیند درمان را برای شما انجام نمی دهند. جراحان پلاستیک و همچنین جراحان عمومی دست به این کار می زنند که عوارض جراحی و خطرات آن را بالا می برد. به خاطر داشته باشید که به صورت تخصصی رشته ای به نام فلوشیپ فوق تخصصی پستان وجود دارد که بهترین جراحان در زمینه بیماری های پستان و همچنین عمل های زیبایی سینه هستند.

بهترین درمان سرطان سینه

وقتی نام سرطان می آید همه ما به یاد تصویری می افتیم که به صورت کلیشه ای از تلویزیون و فیلم های سینمایی در ذهن ما شکل گرفته است. در ذهن عموم مردم سرطان یعنی موهای ریخته، ابروهای تراشیده و بدن ضعیف.

اما اینها هیچکدام علائم سرطان نیستند، بلکه علائم شیمی درمانی هستند. اغلب مردم تصور می کنند که هرکسی به هر نوع از سرطان که دچار شود لاجرم باید تحت شیمی درمانی قرار بگیرد. گرچه برای سرطان های خاص و در شرایط خاص این گزاره کاملا درست است، اما همیشه اینطور نیست. مخصوصا درباره سرطان پستان.

اتفاقا بهترین درمان سرطان سینه، شیمی درمانی نیست. بلکه انجام عمل جراحی است. شیمی درمانی برای سرطان سینه تنها در زمانی لازم است که علائم سرطان سینه بسیار خفیف باشند یا سرطان به نقطه ای از پیشرفت رسیده باشد که دیگر نتوان با جراحی درمانش کرد.

بهترین جراح سرطان سینه

برای اینکه بتوانید به درستی درک کنید که واقعا بهترین دکتر فوق تخصص سرطان سینه کیست؟ ابتدا باید با بهترین درمان سرطان سینه آشنا باشید.
جراحی یک روش مستقیم و زود بازده است که هرچه سریعتر و در گریدهای پایین تر سرطان پستان انجام شود، تأثیر گذاری بیشتری هم خواهد داشت. چنانچه علائم سرطان سینه در شما تشخیص داده شد بهتر است وقت خودتان را با درمان های جایگزین اتلاف نکنید و زودتر یک جراح ماهر را انتخاب نمایید.

عمل جراحی سرطان سینه نکته مهمی را درباره دكتر فوق تخصص سرطان سينه روشن می کند و آن هم اینکه بهترین دكتر فوق تخصص سرطان سينه حتما یک جراح پستان است.

اما سوال اصلی اینجاست که بهترین جراح کیست؟

اگر فردی به سرطان سینه مبتلا شود دو گروه از پزشکان یا بهتر است بگوییم جراحان می توانند به او کمک کنند. یکی جراح عمومی و دیگری دكتر فوق تخصص سرطان سينه.

پزشکی که فوق تخصص جراحی سینه دارد به احتمال بسیار قوی حداقل دوره فوق تخصصی خود را در خارج از کشور گذارنده است. چون رشته فوق تخصصی جراحی سینه در ایران وجود ندارد یا اگر به وجود آمده باشد آنقدر عمرش زیاد نیست که توانسته باشد فارغ التحصیلانی درخور داشته باشد.

تفاوت جراح عمومی و فوق تخصص پستان

بزرگ ترین ریسک مراجعه کردن به یک جراح عمومی در این است که ممکن است به خوبی نتواند توده سرطانی را از داخل بافت سینه بیرون بکشد و شانس برگشت سرطان را زیادتر می کند. از طرفی چون شناخت کافی نسبت به این اندام ندارد ممکن است بعد از جراحی نتواند ظاهر سینه ها را به خوبی حفظ کند. گرچه که جراحی، یک لامپکتومی موضعی ساده باشد.

اما بر خلاف او یک دكتر فوق تخصص سرطان سينه به واسطه تخصصی که در این حوزه خاص دارد و شناختی که از اندام پستان دارد می تواند به شکل موثرتری این جراحی را برای شما انجام دهد و ظاهر سینه را هم به درستی حفظ کند. چراکه دكتر فوق تخصص سرطان سينه، در انجام جراحی های زیبایی سینه نیز به همان اندازه مهارت دارد.

علاوه بر این در مواردی که به ماستکتومی یا جراحی تخلیه سینه نیاز است، دكتر فوق تخصص سرطان سينه می تواند بلافاصله بعد از تخلیه سینه عمل بازسازی سینه را هم انجام دهد و با ایمپلنت گذاری به شکل مناسب حجم از دست رفته سینه ها را به آنها بازگرداند. در غیر اینصورت برای پر کردن دوباره حجم سینه مجبور خواهید شد یک جراح پلاستیک قابل اعتماد پیدا کنید.

تعداد دکترهای فوق تخصص جراحی سینه در ایران زیاد نیست. در واقع ممکن است تعدادشان به بیست نفر هم نرسد. این اتفاقا باعث می شود تا پیدا کردن آنها برایتان دشوار نباشد. یکی از بهترین جراحان فوق تخصص سرطان سینه، دکتر امیرپاشا ابراهیمی هستند که متخصص جراحی عمومی و فلوی تخصصی جراحی پستان از آلمان هستند.

بهترین جراح زیبایی سینه

همانطور که در بالا اشاره کردیم، دكتر فوق تخصص سرطان سينه بهترین گزینه برای انجام جراحی های زیبایی سینه نیز به شمار می رود. مهمترین مزیت انتخاب کردن یک فوق تخصص جراحی سینه نسبت به یک جراح پلاستیک، در این است که می توانید مطمئن باشید بعد از تجربه عمل زیبایی سینه با یک فوق تخصص هیچ مشکلی از بابت سلامتی در سینه های شما به وجود نمی آید.
در حالی که ریسک آسیب رسیدن به سینه ها با جراحی زیبایی پستان زیر دست حتی بهترین جراح پلاستیک بالا است.

دکتر فوق تخصص سرطان سینه

هزینه جراحی سینه

هزینه جراحی سینه به عوامل زیادی از جمله دستمزد خود جراح و بیمارستانی که عمل را در آن انجام می دهید دارد. این دو پارامتر هم برای جراحی های درمانی صادق است، و هم جراحی های زیبایی.

برای اینکه اطلاعات درستی از هزینه جراحی به دست بیاورید بهتر است ابتدا به پزشک مورد نظر مراجعه کنید تا او پس از بررسی شرایط شما و تعیین نوع عمل جراحی مورد نیاز حدود هزینه ها را به شما بگوید.

فقط به این مورد توجه داشته باشید که چون جراحی های زیبایی پستان در زمره عمل های زیبایی قرار می گیرند تحت پوشش بیمه نیستند.

دکتر فوق تخصص سرطان سینه

دكتر فوق تخصص سرطان سينه در تهران

متأسفانه یا خوشبختانه بهترین جراحان سینه داخل تهران هستند. این امر گرچه در ذات یک ایراد اساسی است اما یک مزیت هم دارد. آن هم اینکه پیدا کردن بهترین دكتر فوق تخصص سرطان سينه برای شما راحت تر می شود. مخصوصا تعداد این دکتران فوق تخصص در کشور به هیچ وجه زیاد نیست و اتفاقا برعکس، تعدادشان بسیار هم کم است. دلیل این امر نبودن رشته فوق تخصصی جراحی سینه در دانشگاه های داخلی است که این موضوع به خوبی نشان می دهد که اغلب آنان مدرک فوق تخصصی خود را از خارج کشور گرفته اند.

در این بین دکتر امیرپاشا ابراهیمی با مدرک تخصصی جراحی عمومی و فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سینه از آلمان یکی از معدود و البته بهترین جراحان سینه در تهران هستند.

دكتر فوق تخصص سرطان سينه نی نی سایت

با وجود تمام چیزهایی که گفتیم توصیه اول ما به شما این است که به تشخیص خودتان در انتخاب بهترین دکتر جراح سینه اعتماد داشته باشید.
یکی از بهترین راهکارهای موجود برای این منظور مراجعه به تالارهای گفتگوی آنلاین عمومی و آشنایی با حرف ها و نظرات افراد دیگری است که این جراحی را انجام داده اند. از این طریق شما می توانید به صورت مستقیم نظرات مراجعه کنندگان قبلی به جراحان مختلف را ببینید و با آگاهی کامل دست به انتخاب بزنید.

دکتر فوق تخصص سرطان سینه

بهترين دكتر متخصص سرطان سينه

در مورد اینکه بهترین گزینه برای درمان سرطان پستان یک دکتر فوق تخصص جراحی سرطان سینه است صحبت کردیم. اما با وجود اینکه تعداد این پزشکان فوق تخصص در کشور زیاد هم نیست به هر حال باید یکنفر را از میان آنها انتخاب کنید.

گرچه دکتر امیرپاشا ابراهیمی از معدود پزشکان دارای فلوی فوق تخصصی جراحی سینه در داخل کشور و یکی از بهترین ها هستند، اما حتی توصیه خود ایشان برای انتخاب بهترین دکتر متخصص سرطان سینه این است که با آگاهی و قطعیت پزشک جراح مورد نظر خود را انتخاب کنید. داشتن اعتماد کامل به جراح درمانگر اهمیت ویژه ای دارد چراکه هرچه نباشد سلامت شما به کار او بستگی دارد و لازم است که حتما در انتخاب او تردید نداشته باشید.

برای این منظور قبل از انتخاب صد در صدی جراح، سعی کنید با چند دکتر فوق تخصص سرطان سینه مشورت کنید. وقت ملاقات بگیرید و برای مشاوره اولیه اقدام کنید. 

فهرستی از سوالاتی که در مورد سرطان سینه، روش های درمانی، پیش بینی او از روند جراحی، مراقبتهای بعد از جراحی سینه و غیره دارید تهیه کنید و از او بپرسید. یادتان باشد که جلسه اول، جلسه ارزیابی شما از پزشک است.

حتی اگر در طول مشاوره بسیار از پزشک راضی بودید و به واسطه طرز برخوردش توانستید به او اعتماد کنید، باز هم به چند پزشک دیگر مراجعه و آنها را هم ملاقات کنید تا اگر فرد بهتری در دسترس بود او را از دست ندهید. همیشه داشتن چند گزینه خوب بهتر از داشتن تنها یک گزینه است.

سخن آخر

پس از بررسی و ارزیابی های اولیه با خودتان رو راست باشید و سعی کنید منطقی ترین گزینه و بهترین دكتر فوق تخصص سرطان سينه را انتخاب نمایید. و در آخر به یاد داشته باشید که اعتماد کامل شما به جراح مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است. در این راه ممکن است با جراحانی رو به رو شوید که گرچه کارشان به عنوان یک متخصص درجه یک است و حتی معروف هم هستند، اما به دلیلی نمی توانید از نظر حسی به او اعتماد کامل داشته باشید.
پس با آگاهی کامل دست به انتخاب بهترین دکتر فوق تخصص جراحی سرطان سینه بزنید.

نویسنده: واحد پژوهش

 

بهترین متخصص سرطان سينه

بهترین متخصص سرطان سينه

بهترین متخصص سرطان سينه شایع ترین سرطان در زنان ایرانی سرطان پستان است. البته سرطان پستان سرطانی است که هم در زنان و هم در مردان دیده می شود، اما شیوع آن در زنان بسیار بیشتر از مردان است. به دلیل افزایش آگاهی عمومی در چند سال اخیر و حمایت های مالی که برای پیشبرد

ادامه مطلب »
بهترين دکتر سرطان سينه در تهران

بهترین دكتر سرطان سينه در تهران

بهترین دكتر سرطان سينه در تهران تشخیص صحیح سرطان سینه یکی از مهمترین مواردی است که باید مراقب آن باشید. خیلی از افراد هستند که قربانی تشخیص های غلط سرطان سینه می شوند. یعنی پزشک بدون اینکه سرطانی در کار باشد تشخیص سرطان می دهد و بی جهت بیمار را زیر تیغ جراحی می فرستد، یا

ادامه مطلب »
بهترین جراحی سینه در تهران

بهترين جراح زيبايي سينه در تهران

بهترين جراح زيبايي سينه در تهران جراحی سینه یکی از پر طرفدار ترین عمل های زیبایی اندام است که شامل لیفت، کوچک کردن و یا بزرگ کردن سینه است. این عمل که باید توسط بهترين جراح زيبايي سينه در تهران انجام شود نیاز به انتخاب دقیق و درست از جانب متقاضی دارد. جراحی سینه در

ادامه مطلب »
سوتين بعد از عمل پروتز

سوتين بعد از عمل پروتز

سوتين بعد از عمل پروتز سینه بعد از جراحی پروتز سینه، جراح سینه یک سوتین طبی مخصوص برایتان تجویز می کند که دقیقا کاربردی مشابه پانسمان دارد و سینه ها و همین طور پروتز را در وضعیت مناسب نگه خواهد داشت؛ غالبا توصیه می شود بیمار تا یک ماه سوتين بعد از عمل پروتز سینه را

ادامه مطلب »

دكتر فوق تخصص جراحي سينه تهران

بهترین دكتر فوق تخصص جراحي سينه تهران در شهر تهران ميزان تقاضا برای جراحی های زیبایی سینه بسيار زياد است. آیا شما نیز در لیست پزشکان متخصص سینه به دنبال دكتر فوق تخصص جراحي سينه تهران می گردید؟ از اين رو قصد داريم در ادامه مطلب بهترین جراح سینه در تهران را به شما معرفی

ادامه مطلب »
پروتز دائمي سينه

پروتز دائمي سينه

 پروتز دائمي سينه اگر از فرم سینه خود راضی نیستید و فکر می کنید عمل جراحی بزرگ کردن سینه برای شما مناسب است، بهترین راه جراحی پروتز سینه است. پروتز سینه یک فرم مصنوعی است که به سینه ها شکلی طبیعی می بخشد. تصمیم گیری درباره انتخاب نوع پروتز سینه (موقت یا دائمی) امری بسیار

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا