دکتر امیرپاشا ابراهیمی

بهترین فلوشیپ فوق تخصص پستان | دکتر امیرپاشا ابراهیمی

بهترین فلوشیپ فوق تخصص پستان در تهران

جراحی سینه یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی اندام است که برای افزایش زیبایی سینه ها و البته در برخی موارد برای درمان و یا برداشتن توده های درون سینه انجام می شود. عمل های جراحی زیبایی سینه تاثیر بسزایی در کیفیت زندگی و احساس اعتماد به نفس در فرد خواهد داشت. این عمل که باید توسط بهترین جراح سینه انجام شود نیاز به انتخاب دقیق و درست از جانب متقاضی دارد که در این جهت نیاز است تا شما بهترین فلوشیپ فوق تخصص پستان در تهران را با معیار هایی که در ادامه به شما معرفی می شود انتخاب نمائید.

جراحی زیبایی سینه

جراحی زیبایی سینه

شکل، اندازه و فرم سینه ها همگی می تواند بر روی زیبایی و سلامت جسمانی افراد تاثیر بگذارد. افرای که از ظاهر سینه خود ناراضی اند، معمولا دارای اعتماد به نفس پایینی بوده و همواره خود را با دیگران مقایسه می کنند. حال ممکن است از بزرگی بیش از حد سینه خود و یا کوچک بودن غیر طبیعی آن رنج ببرند. البته فقط این خانم ها نیستند که با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند. آقایان نیز ممکن است با مشکل بزرگی سینه روبه رو شوند که با مراجعه به یک فلوشیپ فوق تخصص پستان و انجام جراحی ژنیکوماستی مشکل خود را برطرف کنند.

انواع جراحی زیبایی-درمانی سینه

روش ها و تکنیک های بسیاری در جراحی سینه استفاده می شوند. اما در برخی موارد بسته به شرایط، نیاز و خواسته بیمار ممکن است بیش از یک نوع تکنیک جراحی به کار برده شود. به طور کلی این جراحی ها شامل:

ماموپلاستی چیست؟

به طور کلی به جراحی های زیبایی که برای سینه ها انجام می شود ماموپلاستی می گویند. رایج ترین انواع جراحی زیبایی سینه شامل پروتز سینه، ماموپلاستی کاهشی، بازسازی و لیفت سینه می باشند که در کل به منظور بهبود فرم ظاهری سینه ها و توسط فلوشیپ فوق تخصص پستان انجام می شوند.

بزرگ کردن سینه با پروتز

افزایش سایز سینه ها با پروتز سینه

یکی از بهترین جراحی ها برای افزایش حجم و اصلاح فرم سینه، عمل زیبایی پروتز سینه است. این عمل که نسبتا کم تهاجم تر از جراحی های سینه با تکنیک های دیگر است، بسیار محبوب و البته کارآمد است.
پروتز سینه برای خانم هایی که از کاهش سایز سینه ها در اثر کاهش وزن و یا کوچک بودن آن ها در اثر عوامل ژنتیکی رنج می برند، همچنین زنانی که دارای سینه های نامتقارن، تحلیل رفته بر اثر ضربه یا بیماری هستند، انجام می شود. پروتز سینه در انواع و سایز های مختلفی موجود است که با توجه به نظر پزشک و سلیقه متقاضی انتخاب می شوند.

پروتزها انواع (سیلیکون یا سالین) و اشکال (گرد و قطره اشکی) متفاوتی دارند که پزشک با بررسی وضعیت جسمانی، سایز و موقعیت قرارگیری سینه های زیباجو سعی می کند که بهترین و مناسب ترین نوع پروتز سینه را پس از بررسی های لازم، مطابق با علم و دانش خود و شرایط بیمار، انتخاب می کند. بنابراین با دقت مشاوره های قبل از جراحی را انجام دهید تا در انتخاب سایز و یا نوع پروتز خود دچار نگرانی و یا پشیمانی نباشید. احترام گذاشتن به نظر جراح باعث می شود که نتیجه ای بهتر و مناسب تر دریافت نمائید.

جراحی پروتز سینه با ایجاد برشی کوچک در زیر سینه ها انجام می شود. این برش بسیار کوچک است و نیازی به نگرانی از بابت جای برش و بخیه ها نباید وجود داشته باشد. عمل پروتز سینه دارای دوره ی نقاهت کوتاهی است که با رعایت مراقبت های بعد از جراحی پروتز سینه می توانید به خوبی از داشتن سینه های خوش فرم و زیبا لذت ببرید.

ایجاد سایز دلخواه دلیل اصلی جراحی عمل بزرگ کردن سینه در بسیاری از خانم ها است. انتخاب سایز مناسب در عمل بزرگ کردن سینه باید با توجه به شرایط بدنی فرد و راحتی پس از عمل انجام شود.

ماموپلاستی کاهشی

ماموپلاستی کاهشی یا کوچک کردن سینه ها

شاید دلیل برخی مسائل ژنتیکی باشد مثل بزرگ بودن سینه ها ولی ما محکوم به پذیرش آنها نیستیم. با عمل ماموپلاستی کاهشی می توان حجم سینه ها را کاهش داد و با قرینه سازی، ظاهری مناسب و زیبایی را به دست آورد.
بزرگ بودن بیش از حد سینه ها مشکلات فراوانی از جمله درد ناحیه گردن، شانه و عرق سوز شدن پوست زیر سینه ها را برای خانم ها ایجاد می کند. ماموپلاستی کمک می کند بزرگی سینه ها برطرف شود، سایز ایده آل سینه ها بازگردد که تناسب اندام را نیز در پی دارد.

این جراحی تحت بی هوشی عمومی انجام می گیرد و بعد از ایجاد برش چربی، بافت غدد و پوست اضافی برداشته می شود. در این جراحی حجم مورد نظر از بافت چربی سینه ها به وسیله برش های ایجاد شده توسط الگوهای مناسبی که توسط جراح پستان بر روی سینه ها ایجاد می شود، خارج شده و قسمت نوک پستان به سمت بالاتر کشیده می شود. در واقع سینه به سمت بالا لیفت و کوچک می شود که در نهایت فرم زیبایی در سینه ایجاد می کند. 

بنابراین با انتخاب جراحی که دانش و مهارت کافی در حوزه زیبایی-درمانی سینه دارد و با مراجعه به فلوشیپ فوق تخصص پستان می توانید به یک سایز دلخواه و مطلوب برسید. البته برای رسیدن به نتایج مورد نیاز باید مشاوره های لازم در این خصوص را به دقت دریافت نمائید و مراقبتهای بعد از ماموپلاستی را به طور کامل رعایت نمائید.

لیفت سینه یا ماستوپکسی

لیفت سینه یا ماستوپکسی

برای سینه هایی که در اثر عوامل مختلفی مانند بارداری، شیردهی، افزایش سن و … دچار شل شدگی شده و شکل ظاهری آن ها تغییر کرده است، می توان با انجام جراحی لیفت سینه آن ها را به سمت بالا تر منتقل کرد.
در جراحی لیفت سینه برش های مختلفی ایحاد می شود که طبق نظر پزشک انتخاب می گردد. در روش های جدیدتر ماموپلاستی و لیفت سینه، برش عمودی یا برش آبنباتی استفاده می شود که در آن برش عرضی 30 سانتی هر طرف حذف شده است (برش لنگری). جای زخم کمتر، دوره ی نقاهت کوتاه تر و برجستگی بیشتر از مزایای برش آبنباتی است. پس از انتخاب نوع برش، جراح بافت اضافی پستان را برمی دارد و به قسمت های بالایی پستان انتقال می دهد. 
در جراحی لیفت، سینه ها از حالت آویزان خارج می شوند ولی اندازه سینه ها تغییر نمی کند. زیرا از بافت سینه برداشته نمی شود ولی چون پوست کشی انجام می شود سایز سینه مقداری کوچک خواهد شد. 

گاهی اوقات افتادگی سینه همراه با خالی و کوچک شدن سینه است. در این گونه افراد علاوه بر انجام عمل لیفت سینه برای افزایش حجم از دست رفته از پروتز به صورت همزمان استفاده می شود که به آن پروتزپکسی یا لیفت پروتز می گویند. افرادی که تمایل به گذاشتن پروتز ندارند اگر سینه حجم کافی داشته باشد می توانند فقط لیفت انجام دهند.
البته سایز پروتز در جراحی همزمان لیفت و پروتز با جراحی پروتز به تنهایی کاملا متفاوت است و هر دو نیاز به مشاوره و معاینه دارد. به طور کلی سایز پروتز سینه با توجه به قد، بافت یا حجم اولیه سینه، دور قفسه سینه و درخواست زیبا انتخاب می شود.

بازسازی و ترمیم پستان بعد از بهبودی سرطان

سرطان سینه یکی از بیماری های شایع پستان است. جراح هنگام درمان بیماران مبتلا به سرطان سینه بدخیم مجبور به خارج کردن تمام یا بخشی از سینه است تا از شیوع سرطان به بخش های دیگر سینه جلوگیری کند. هدف از بازسازی سینه باز گرداندن سلامتی و اصلاح ظاهر سینه خانم ها است. از آنجایی که این جراحی از حساسیت بالایی برخوردار است، بهتر است برای انجام آن به فلوشیپ فوق تخصص پستان مراجعه شود.

ترمیم پروتزهای کاشته شده و برداشتن آن ها

پروتزهای سینه به گونه ای هستند که سال ها بدون ایجاد هیچ عارضه و مشکلی در بدن بیمار باقی می مانند. در برخی موارد ممکن است به دلیل نارضایتی بیمار از اندازه پروتزها و یا تغییر محل پروتز بیمار به اتاق عمل برده شود. اما در برخی موارد ممکن است بیمار دیگر تمایلی به داشتن پروتز نداشته باشد که طی یک جراحی ساده، با بی حسی موضعی و ایجاد یک برش کوچک پروتز از سینه ها خارج می شود.

فلوشیپ فوق تخصص پستان

چگونه بهترین جراح سینه در تهران را بشناسیم؟

بی شک برای افرادی که در کلان شهری مانند تهران زندگی می کنند بسیار دشوار است که به دنبال یک جراح قابل اعتماد و با تجربه بگردند. در این بخش بهترین روش ها برای انتخاب بهترین جراح سینه را به شما معرفی می نماییم:

  • مشاوره حضوری
  • مشاهده نمونه کار ها
  • تحقیق در فضای مجازی
  • بررسی رضایت مراجعین

با مراجعه به وب سایت جراحان موفق متخصص در حوزه جراحی پستان و مشاهده سوابق و میزان تجربه آن ها می توان اطلاعات بسیاری را کسب نمود. پیگیری جراح در شبکه های اجتماعی و مشاهده فیلم ها، تصاویر و مقالات در این صفحات نفش به سزایی از تکنیک و نحوه ی جراحی پزشک در اختیارتان می گذارد. همچنین با مراجعه به مطب برخی از این جراحان، هم صحبت شدن با بیماران و مشاهده نمونه کارهای جراح، می توانید میزان رضایتمندی بیماران را مورد بررسی قرار داده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

البته نمونه کارهای ارائه شده از جانب جراح باید بدون استفاده از نرم افزار های ویرایشی (ادیت شده) منتشر شده باشد و همچنین کیس های جراحی افرادی باشند که خود جراح انتخابی آن ها را عمل کرده اند. بسیاری از افراد سودجو از نمونه کارهای دیگران با ایجاد مقداری تغییر در ساختار اندام نسبت به جذب بیمار اقدام می نمایند که باید به این مساله کاملا واقف و آگاه باشید.

اهمیت مشاوره قبل از جراحی سینه

بعد از انتخاب جراح حتما مشاوره حضوری دریافت نمائید و در طی این جلسه انتظارات خود را بیان کنید و از جراح بخواهید که با بررسی دقیق سینه ها به شما میزان موفقیت عمل را اعلام نماید. پزشک بهترین و مناسب ترین روش جراحی را به شما معرفی می نماید و اگر مشکلی در اندام و یا روال وجود داشته باشد کاملا صادقانه به شما خواهد گفت.
همچنین در جلسه مشاوره شما با جراح، سبک جراحی ایشان و میزان تغییراتی که بر روی سینه هایتان  ایجاد خواهد کرد آشنا می شوید. همچنین بیمار را از تمام عوارض احتمالی ناشی از جراحی آگاه می کند.
یکی از مهم ترین بخش های قبل از جراحی احساس امنیت خاطر و اطمینان به جراح است که شما را نسبت به انجام عمل های زیبایی مصمم می نماید.

نکته مهم

داشتن تجربه کافی و مهارت لازم یکی دیگر از مواردی است که باید هنگام انتخاب بهترین جراح سینه به آن دقت کرد. یک جراح سینه با تجربه و دانش و مهارت بالایی که دارد سعی می کند انواع جراحی های پستان را با کمترین عوارض ممکن انجام می دهد. از طرفی اگر نتیجه ی جراحی دارای ریسک و یا مشکلاتی باشد صادقانه و با توضیحات لازم به شما این مساله را عنوان می کند.

بهترین فلوشیپ فوق تخصص پستان باید بتواند درمانی متناسب با بیمار را انتخاب کند که به شرایط فیزیکی و روحی بیمار نیز بستگی دارد. دارو درمانی، عمل جراحی، شیمی درمانی و پرتو درمانی از جمله درمان های رایج در میان بیماران مبتلا به سرطان پستان هستند. پزشکان با توجه به معاینات فیزیکی و بالینی با کمک بیوپسی، تصویر برداری های ماموگرافی سینه، سونوگرافی و ام آر آی نوع بیماری را تشخیص و راهکار درمانی را ارائه می دهند.

ویژگی های بهترین فلوشیپ فوق تخصص پستان

یکی از دغدغه هایی که اغلب افراد و به ویژه خانم ها برای جراحی سینه خود دارند، انتخاب یک جراح پستان خوب است. زیرا جراحی که انتخاب می کنند باید بتواند تمام خواسته ها و نیازهای معقول آن ها را در رابطه با جراحی سینه برطرف کند. هنگام انتخاب جراح سینه موارد زیر را مدنظر داشته باشید:

1. جراح سینه به شما مشاوره ای صادقانه خواهد داد. اگر فرم کلی سینه شما متناسب با معیارهای لازم برای جراحی باشد حتما این مورد را خاطر نشان خواهد کرد. پزشک با توجه به معیارهای زیبایی شناسی اندام شما را بررسی کرده و مطابق بر آن به شما توصیه های لازم برای انتخاب نوع جراحی و میزان تغییرات لازم را ارائه می کنند.

2. یک جراح سینه باید با آناتومی بدن بیمار آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند با توجه به شرایط بیمار و خواسته های وی تمام ایرادات، مشکلات و ظاهر سینه آن ها را رفع کند.

3. اولویت قرار دادن سلامتی بیمار و مشخص کردن هدف جراحی از دیگر خصوصیات یک جراح سینه است.

4. اطلاعات یک جراح همواره نیازمند به روز رسانی شدن است تا بتواند با آخرین روش های موجود در علم پزشکی بیماران خود را درمان کند به خصوص دانش مربوط به حیطه زیبایی که همواره در حال تغییر است.

5. دقت و توجه به علم زیبایی شناسی در تمامی مراحل جراحی لازم است، چرا که نتیجه ی حاصل از جراحی سینه به شدت تاثیرپذیر از این مساله خواهد بود. همچنین دقت و مهارت جراح باید به قدری باشد که پس از عمل جای بخیه و برش کمتری در نواحی مورد نظر باقی بماند.

فلوشیپ فوق تخصص پستان

آشنایی با فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان

در سالهای نه چندان دور هر توده پستان مساوی با جراحی سینه بود و هر سرطان پستان مساوی با ماستکتومی و یا تخلیه کامل پستان بود. اما با به وجود آمدن رشته جراحی پستان به صورت فوق تخصصی پزشکان این حوزه به صورت کاملا بروز و براساس دستور العمل های بین المللی و نگاه کاملا به روز شده اکثر موارد بیماریهای پستان خصوصا سرطان پستان را بدون اینکه تخلیه ای انجام شود جراحی می کنند و همزمان در همان عمل جراحی بازسازی به صورت قرینه سازی انجام می شود که 2 نفع برای بیمار دارد، هم به لحاظ روحی براش بهتره و هم نتیجه درمان و عوارض درمانی کمتر است.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان، تمام سال های تحصیل خود را در دانشگاه تهران گذرانده اند.

ما در سایت دکتر امیرپاشا ابراهیمی به شما درباره سلامت پستان و بیماریهای پستان اطلاع رسانی بروز می کنیم و تا حد ممکن نگرانی های شما را براساس اصول علمی برطرف کنیم. با مراجعه به صفحه اصلی سایت می توانید بهترین مقالات در حوزه زیبایی و درمانی سینه را مطالعه کنید.

معرفی دکتر امیرپاشا ابراهیمی

دکتر امیرپاشا ابراهیمی، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان (زیبایی-درمانی)، یکی از بهترین و فعال‌ترین جراحان حال حاضر شهر تهران هستند که دوره پزشکی عمومی و تخصص خود را در دانشگاه تهران گذرانده‌اند.
دکتر امیرپاشا ابراهیمی به مدت ۱۸ ماه بروزترین تکنیکهای فوق تخصصی جراحی پستان (درمانی و زیبایی) را از اساتید بنام این رشته فرا گرفته اند و با چاپ مقاله همزمان با پایان دوره خود، مفتخر به دریافت مدرک
 فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان از دانشگاه تهران شده اند و مقطع فوق تخصص جراحی و زیبایی خود را در بیمارستان دانشگاه تهران (که نخستین مرکز جراحی پلاستیک کشور است) طی کرده‌اند.

کلام آخر

افرادی که به عمل های جراحی سینه نیاز پیدا می کنند، با مراجعه به یک فلوشیپ فوق تخصص پستان که از دانش و مهارت کافی برخوردار است می توانند بهترین نتیجه را از جراحی سینه به دست آورند. اگر جراح مهارت کافی برای انجام این جراحی نداشته باشد، ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای بیمار رقم بخورد.

به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم تا می توانید در جهت حفظ سلامتی تن و جان خود کوشا باشید، زیرا سلامتی امری جبران ناپذیر است. خیلی مهم است که شما جراحی های زیبایی سینه را پیش پزشکی انجام دهید که در حوزه جراحی زیبایی تخصص لازم را داشته باشد و با آناتومی بدن مخصوصا ناحیه حساس پستان آشنا باشد تا حین جراحی و  پس از آن آسیبی به سلامت شما وارد نشود.

بدون شک برای انجام هر نوع جراحی انتخاب یک جراح ماهر و کاردان می تواند میزان رضایت از نتیجه عمل را افزایش دهد. این موضوع در مورد جراحی های زیبایی سینه از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی دارای بورد تخصص جراحی عمومی و فلوشیپ فوق تخصص پستان با به کارگیری تکنیک های پیشرفته و روز دنیا و دستگاه های مجهز قادر به انجام انواع جراحی زیبایی و درمانی سینه هستند. شما عزیزان می توانید برای مشاوره و تعیین وقت قبلی از دکتر امیرپاشا براهیمی، از طریق لینک زیر با ایشان ارتباط برقرار کنید.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا