بهترين جراح ليفت سينه در تهران

بهترين جراح ليفت سينه

سینه‌ها مرکز زیبایی اندام زنان است. سینه‌های شُل و آویزان علاوه‌بر کاهش اعتمادبه‌نفس، نشان از ضعف عضلات سینه است که در بعضی موارد باعث مشکلاتی مثل افتادگیِ سینه یا فرم بدنی نامناسب می‌شود.
همان‌طورکه می‌دانید یکی از راه‌ حل‌ها برای رفع افتادگی سینه‌ها رفتن زیر چاقوی جراحی است. ماستوپکسی یا جراحی لیفت سینه اگر توسط بهترين جراح ليفت سينه انجام شود شما را از شر سینه های شل و افتاده نجات می دهد.

بهترين جراح ليفت سينه

جراحی زیبایی سینه

امروزه در بین خانم ها جراحی زیبایی سینه طرفداران زیادی پیدا کرده است. با استفاده از انواع عمل های زیبایی سینه که با عنوان ماموپلاستی هم شناخته می شود می توان فرم سینه را به شکل دلخواه تغییر داد؛ البته با صلاح دید فوق تخصص جراحی زیبایی سینه.

روش ها و تکنیک های بسیاری در جراحی سینه به کار برده می شوند. اما در برخی موارد بسته به شرایط، نیاز و خواسته بیمار ممکن است بیش از یک نوع تکنیک جراحی به کار برده شود. به طور کلی این جراحی ها شامل:

ماستوپکسی چیست و چگونه انجام می شود؟

ماستوپکسی یا لیفت سینه برای بالا کشیدن سینه هایی است که دچار افتادگی هستند. ممکن است برخی بانوان قصد داشته باشند هم سینه های خود را لیفت کرده و هم حجم آن را افزایش دهند، در این صورت می توان جراحی لیفت و پروتز سینه را به طور همزمان انجام داد.

پروتزپکسی چیست؟

مراقبتهای قبل از جراحی لیفت سینه

  • کنار گذاشتن سیگار و دخانیات به منظور تسریع روند بهبودی بعد از جراحی
  • قطع مصرف داروهایی که احتمال خونریزی را افزایش می دهند مانند آسپرین، ژلوفن و ناپروکسن
  • نخوردن و نیاشامیدن مواد غذایی 6 تا 8 ساعت قبل از جراحی
  • شست و شوی سینه ها قبل از جراحی

مشاوره قبل از جراحی ماستوپکسی با بهترین جراح لیفت سینه

در طول جلسات مشاوره اهداف و خواسته های بیمار و همچنین جوانب مختلف جراحی از جمله خطرات احتمالی، مزایا و معایب محل ایجاد برش ها، در صورت تمایل به افزایش سایز سینه ها اندازه و نوع پروتز و… مورد بررسی قرار می گیرد.

در این جلسه پزشک به بررسی سوابق پزشکی بیمار و معاینه فیزیکی سینه و بافت آن می پردازد تا با توجه به خواسته بیمار، بهترین تکنیک و برش را در نظر بگیرد.

یکی از نکات مهم پیش از تصمیم به انجام جراحی سینه، انتخاب بهترین جراح لیفت سینه است.

پروتز سینه

آیا پروتز سینه سرطان ایجاد می کند؟

تا به حال گزارشی مبنی بر اینکه پروتز باعث ایجاد سرطان شده است، وجود ندارد. آمار کمی وجود دارد مبنی بر اینکه افرادی که پروتز textured (دارای سطح ناصاف و دارای خلل و فرج) دارند دچار سرطان لنفوم شده اند. اما این نوع از سرطان زود تشخیص داده می شود زیرا از اولین علائم آن تجمع مایع دور پروتز پستان است، بنابراین زمانی که شکل و اندازه پروتز تغییر کرده باشد ممکن است علائمی از سرطان باشد.

آیا جای بخیه جراحی سینه باقی می ماند؟

نکته مهم این است که موندن یا نموندن جای بخیه اول از همه به پوست هر فرد و دوم به مهارت و ظرافت کار جراح بستگی دارد.

نتایج جراحی لیفت سینه

با گذشت زمان ورم حاصل از لیفت سینه بهبود یافته و اسکار های ناشی از جراحی محو می شوند. نتیجه جراحی را با فاصله های زمانی 2 ماه، 4 ماه، 6 ماه و یکسال قضاوت کنید. نتیجه نهایی لیفت سینه تا چند ماه پس از جراحی مشهود می شود و ظاهر و موقعیت سینه ها با گذر زمان تثبیت می شوند.

بعد از جراحی لیفت سینه کی می تونیم به روال عادی زندگی برگردیم؟

ليفت سينه بدون جراحي نی نی سایت

تبلیغاتی انجام می‌شود که لیفت سینه بدون جراحی امکان پذیر است، استفاده از هر گونه کرم و ماده دیگر برای بالا کشیدن سینه‌ها شاید در کوتاه مدت جوابگو باشد اما در طولانی مدت هیچ موردی جایگزین عمل لیفت سینه نخواهد شد.

افرادی که دچار سینه های افتاده هستند و به هر دلیل، ترس از تیغ جراحی و یا نداشتن شرایط جسمی، قصد انجام جراحی لیفت سینه را ندارند، می توانند لیفت سینه با لیزر را انجام دهند. لازم به ذکر است که این پروسه ساده ممکن است در صورت سایز بزرگ و افتادگی بیش از حد سینه ها، نتایج مد نظر بیمار را ایجاد نکند.

لیفت سینه با لیزر

لیفت سینه با لیزر در حالت کلی جایگزین مناسبی برای جراحی سینه نیست. در این روش که با تابش نور لیزر انجام می‌شود، پوست سینه منقبض و سینه به بالا کشیده می‌شود. به این صورت تا حدودی سینه شکل مناسب به خود خواهد گرفت. لیفت سینه با لیزر همچنین باعث می‌شود تا سلول‌های سینه تحریک شوند و به این صورت سلول‌های پوستی میزان کلاژن بیشتری تولید کنند.

توجه: در کلینیک ها لیفت سینه با لیزر بعلت تاثیر کم و ماندگاری پایین انجام نمی شود و باید از جراحی با برش استفاده کنید. 

بهترين جراح لیفت سينه در تهران ني ني سايت

دکتر امیرپاشا ابراهیمی بهترین فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان هستند که با به کار گیری تکنیک های پیشرفته و روز دنیا و دستگاه های مجهز جراحی های زیبایی و درمانی پستان را انجام  می دهند. شما عزیزان می توانید برای مشاوره و تعیین وقت قبلی از طریق صفحه تماس با ما و پیج اینستاگرام با ایشان ارتباط برقرار کنید.

برای مشاوره رایگان با بهترین جراح لیفت سینه در تهران لطفا کلیک کنید.

هزینه لیفت سینه

هزینه ليفت سينه

هزینه عمل لیفت سینه در تهران بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می ‌شود. معمولاً افرادی که به درجات مختلف دچار افتادگی سینه هستند به این عمل نیاز دارند. بسته به وضعیت بیمار، نوع بیمارستان، میزان تخصص پزشک، هزینه اتاق عمل، لوازم مصرفی عمل، دستمزد جراح و… هزینه عمل لیفت سینه تعیین می‌شود.

خلاصه مطلب

در پایان باید یادمان باشد که فارغ از همه روشهای ذکر شده و تبلیغات وسیع، آنچه در نهایت نتایج زیبا و قابل قبول را رقم خواهد زد مهارت و توانایی جراح و دید علمی و هنری وی خواهد بود تا دستگاه یا تکنیک خاص. متاسفانه عمل های زیبایی سینه توسط افراد غیر جراح نیز انجام می شود که گاهی نتایج مصیبت باری دارد. پس قبل از انتخاب پزشک بررسی های کافی را در مورد تخصص و مهارت او انجام داده و بهترين جراح ليفت سينه را انتخاب کنید تا احتمال بروز عوارض ناخواسته را به حداقل برسانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا