بهترین جراح زیبایی درمانی سینه

بهترین جراح زیبایی درمانی سینه

بهترین جراح زیبایی درمانی سینه

سینه ها در زیبایی بدن و خوش‌فرم دیده شدن اندام تاثیر بسیار زیادی دارند. متاسفانه خانم ها با افزایش سن، چاقی، تغییرات هورمونی، پشت سر گذاشتن دوران بارداری و شیردهی و حتی بیماریهای پستان مثل سرطان سینه، مشکلاتی مانند بزرگی، کوچکی، افتادگی و یا از دست دادن سینه ها را تجربه می‌کنند.
اگر به دنبال بهترین جراح زیبایی درمانی سینه در تهران هستید، برای تصمیم گیری آگاهانه باید چند نکته کلیدی را در نظر بگیرید. در ادامه این مطلب ضمن آشنایی شما با هر یک از دلایل جراحی سینه و انواع روش‌های آن، شما را با بهترین جراح زیبایی درمانی سینه در تهران، دکتر امیرپاشا ابراهیمی، آشنا خواهیم کرد.

انواع جراحی سینه

مهم‌ترین دلایل جراحی سینه

  • بزرگ یا کوچک کردن سینه
  • لیفت یا بالا کشیدن سینه
  • بازسازی سینه بعد از درمان سرطان

اگر شما هم به دلایل متعددی از داشتن سینه‌های بزرگ و افتاده یا سینه‌های کوچک رنج می‌برید؛ یا اینکه به سرطان سینه مبتلا شده‌اید و برای درمان آن یک یا هر دو سینه خود را از دست داده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم جراحی سینه را نزد بهترین فلوشیپ فوق تخصصی پستان، دکتر امیرپاشا ابراهیمی انجام دهید.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد جراحی سینه

بزرگ کردن سینه با پروتز 

بزرگ و خوش‌فرم بودن سینه‌ها در زیبایی اندام خانم‌ها نقش بسزایی دارد. از مهم‌ترین دلایلی که در کوچک بودن سینه‌ها دست دارند می‌توان به پایین بودن وزن و کمبود هورمون‌های تخمدان و هیپوفیز مولد اشاره کرد.
از روش‌های بزرگ کردن سینه‌ها می‌توان به جراحی سینه و جایگذاری پروتز، تزریق ژل و تزریق چربی اشاره کرد؛ اما پایدارترین و بهترین روش بزرگ کردن سینه از میان این روش‌ها، پروتز سینه است.

چه کسانی می توانند پروتز سینه انجام دهند؟

خانم هایی که سینه هایشان تناسبی با سایز بدنشان ندارند؛ در حقیقت کوچک‌تر است و زمانی که لباسی به تن میکنند اغلب نیاز به یک وسیله برای ایجاد برجستگی یا خوشفرمی لباس در تن خود دارند.

برخی از مادران نیز بعد از زایمان، مقدار زیادی از حجم سینه خود را از دست می دهند.

اگر یکی از سینه ها کوچک تر از سینه ی دیگر باشد.

اگر سینه ها دچار افتادگی و فاقد استحکام باشد.

عدم تقارن و تفاوت سایز در سینه ها وجود داشته باشد.

انواع پروتز سینه

پروتز سینه یا از نوع سیلیکونی است یا از نوع سالینی که پزشک متخصص متناسب با شرایطی که هر بیمار دارد، یکی از این دو نوع پروتز را برای جراحی پروتز سینه به کار می‌گیرد.

 

کوچک کردن سینه با جراحی ماموپلاستی

همانقدر که داشتن سینه‌های کوچک آزاردهنده است، داشتن سینه‌های بیش از اندازه بزرگ هم زجرآور است؛سینه‌های بزرگ و افتاده‌ علاوه‌بر از بین بردن زیبایی اندام، موجب گردن درد و شانه درد در خانم ها می‌شود؛ از این‌رو آن دسته از خانم‌هایی که به دلایل متعدد از ژنتیک گرفته تا افزایش وزن، تغییرات هورمونی و همچنین مصرف برخی از داروها مانند داروی ضد بارداری، دارای سینه‌های خیلی بزرگ هستند، به دنبال راهی برای کوچک کردن سینه‌های خود می‌گردند.

به غیر از روش‌های غیر جراحی کوچک کردن سینه که شامل: لیپوساکشن، انرژی رادیوفرکانسی، لیزر لیپولیز و اولتراسوند کویتیشن می‌باشند، بهترین روش برای کوچک کردن سینه که یک روش دائمی و غیر قابل برگشت می باشد جراحی سینه است. 

در جراحی کوچک کردن سینه‌ جراح بافت و پوست اضافه سینه را با از یکی از سه نوع برش زیر بر می دارد تا سینه ها به سایز دلخواه برسند.

  • برش مدور
  • برش عمودی
  • برش T برعکس

در برش مدور برای کوچک کردن سینه هاله تیره اطراف سینه کوچک‌تر می‌شود. برش عمودی نیز از بالای سینه تا زیر خط سینه انجام می‌شود که برخلاف برش T برعکس می‌باشد که از زیر سینه به صورت T شکل انجام شده و تا بالای سینه به صورت عمودی ادامه خواهد داشت.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی فوق تخصص جراحی سینه متناسب با سایز و شکل سینه‌های شما، بهترین روش برش سینه برای کوچک کردن سینه‌های شما را به کار می‌گیرد تا در پایان از نتیجه‌ای که مشاهده می‌کنید کاملا راضی باشید.

جراحی بالا کشیدن سینه (لیفت سینه)

جراحی بالا کشیدن سینه (لیفت سینه)

داشتن سینه‌های بزرگ نه تنها در ظاهر فرد تاثیر دارد بلکه دچار افتادگی نیز می‌شود که درد گردن و شانه‌ها را نیز به دنبال دارد؛ به همین دلیل اکثر افرادی که سینه‌های بزرگ دارند با مشکل افتادگی سینه نیز که دلایل متعددی دارد از افزایش وزن گرفته تا شیردهی، افزایش سن و … مواجه هستند.

اگر شما هم با مشکل افتادگی سینه دست و پنجه نرم می‌کنید، مطمئنا به دنبال راهی برای خلاص شدن از سینه‌های افتاده خود می‌گردید؛ بهترین راه حل جراحی لیفت یا بالا کشیدن سینه است که باعث خوش‌فرم شدن سینه‌ها و خداحافظی با مشکلاتی مانند گردن درد و شانه‌ درد می‌شود.

در جراحی لیفت سینه نیز مانند جراحی کوچک کردن سینه، متناسب با شکل و سایز سینه‌های فرد متقاضی از برش‌های مخصوصی استفاده می‌شود که شامل موارد زیر می‌باشند:

  • برش هلالی
  • برش لیت بنلی
  • برش بنلی لولیپاپ
  • ماستوپکسی کامل

بازسازی سینه بعد از درمان سرطان

جراحی بازسازی سینه بعد از درمان سرطان

خانم‌هایی که سرطان سینه را پشت سر می‌گذارند، به دنبال راهی برای بازسازی سینه‌های از دست رفته خود می‌گردند تا دوباره بتوانند سینه‌هایی خوش‌فرم داشته باشند.

بهترین راه برای بازسازی سینه بعد از درمان سرطان جراحی پروتز سینه است. دکتر امیرپاشا ابراهیمی، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سینه، متناسب با شرایط شما، در همان جلسه ی درمانی سرطان سینه یا بعد از آن بازسازی سینه‌های شما را انجام می دهند.

4 ویژگی بهترین جراح زیبایی درمانی سینه

با وجود تعداد زیادی جراح سینه در تهران، تصمیم گیری برای انتخاب بهترین جراح می تواند بسیار دشوار باشد. برای کمک به محدود کردن انتخاب های خود در این قسمت به بررسی نکات ضروری برای انتخاب یک جراح سینه خواهیم پرداخت.

  • تجربه و شایستگی

جراح منتخب شما باید تجربیات مرتبط زیادی داشته باشد تا بتواند نتایج واقعی و عالی را به بیماران نشان دهد. به این ترتیب از جراح بخواهید عکسی از کار خود را قبل و بعد از عمل نشان دهد.

هر بخش از جراحی زیبایی نیاز به مهارت های متفاوتی دارد به عنوان مثال، جراحی بینی و تنفسی با جراحی سینه کاملاً متفاوت است. بنابراین، شما باید یک جراح دارای مجوز با تجربه قابل توجه را انتخاب کنید.

  • توصیه های دقیق به بیماران

جراحان پلاستیک باید همیشه توصیه هایی را به بیماران ارائه دهند که ماهیت جامعی دارند. مشاوره در مورد اهداف زیبایی شناختی بیمار، آناتومی منحصر به فرد، سابقه پزشکی و سبک زندگی نقش مهمی در موفقیت یک عمل دارد.

بیماران باید جراحی را انتخاب کنند که نیازهای درمانی آنها را درک کند و صادقانه و واقع بینانه با آنها صحبت کند. همچنین می توانید به صفحه اینستاگرام و سایت جراح مورد نظر خود مراجعه کنید و نتایج عمل های زیبایی و درمانی بیماران را ببینید.

  • رعایت دقیق استانداردهای ایمنی

جراح سینه باید استانداردهای ایمنی دقیق را رعایت کند. عضویت در سازمان ها و انجمن های حرفه ای جراحان سینه نشان می دهد که جراح دارای آموزش پزشکی مناسب و سطح بالا از جمله ایمنی بیمار است.

  • یک مرکز جراحی معتبر را در نظر بگیرید

جراحانی که عملیات را در مراکز معتبر و دارای مجوز دولتی انجام می دهند، بالاترین استاندارد ها را برای ایمنی بیمار رعایت خواهند کرد. یکی دیگر از مواردی که بیماران باید در نظر بگیرند شرایطی است که تحت عمل جراحی قرار می گیرند، جراحان زیادی هستند که در مطب خود عمل جراحی سینه را انجام می دهند.

توجه به این نکته ضروری است که اعتبارنامه ها و گواهینامه های هیئت مدیره، سال ها تجربه و آموزش، و همچنین بررسی های بیماران، همگی می توانند در انتخاب جراح سینه مناسب نقش داشته باشند.

علاوه بر این، عواملی مانند منابع ارجاع، دسترسی به فناوری و هزینه نیز ممکن است هنگام تعیین بهترین جراح سینه در تهران برای شما در نظر گرفته شود. جراحان باید به شدت توسط سایر پزشکان توصیه شده و سابقه اثبات شده ای از روش های موفق داشته باشند.

نحوه تعامل پزشک با بیماران، مشاوره قبل از عمل و نوع سوالاتی که از شما می پرسند را نیز در نظر بگیرید. یافتن بهترین جراح سینه در تهران که تمام شایستگی های ذکر شده را داشته باشد، نیاز به تحقیق دارد، بنابراین قبل از هر تصمیمی حتماً دقت لازم را انجام دهید!

جراحی سینه چه از لحاظ زیبایی و چه از لحاظ درمانی، یک جراحی بسیار حساس است. به همین دلیل انتخاب بهترین فوق تخصص جراح پستان اهمبت دو چندانی دارد که بر هیچ کس پوشیده نیست.

برای انتخاب جراح سینه خود هوشیار باشید!

قبل از هرگونه اقدام به جراحی سینه، با مشاوره مجرب به نتایج خوب و موفقیت آمیزی برسید. در حقیقت انتظار خود از نتیجه جراحی سینه را با پزشک در میان بگذارید تا پزشک از خواسته و انتظار شما دقیقاً اطمینان داشته باشد.

این که دقیقاً از اندازه سینه، شکل، مقدار بافت سینه و موقعیت قرارگیری سینه ها اطمینان داشته باشید نشان از یک عمل جراحی خوب برای شما خواهد بود، در غیر این صورت احتمالاً شما نارضایتی زیادی بعد از جراحی سینه های خود خواهید داشت.

پزشک شما نیاز است بداند:

اگر جراحی قبلی داشته اید، هرگونه آلرژی، سابقه ی خانوادگی از سرطان سینه، بیوپسی سینه و شرایط پزشکی در گذشته و یا حال حاضر که به استفاده از هرگونه دارو منجر می‌شود؛ اهمیت بسیار زیادی برای تشخیص، مشاوره و روند درمان خواهد داشت.

عمل های زیبایی و درمانی سینه از جمله کوچک یا بزرگ کردن سینه، پروتز سینه و لیفت سینه به صورت سرپایی انجام میشوند. مطمئناً دستورالعمل های دقیقی برای قبل و بعد از این عملها و آنچه که برای شما رخ میدهد، از طریق پزشک و کادر پزشکی، به شما توضیح داده می شود.
نکته ی قابل توجه برای شما، اهمیت دادن به همین نکات از جمله مراقبتهای بعد از جراحی سینه است، که در حقیقت باعث بهبود نتیجه برای شما خواهد بود.

عمل جراحی سینه

عمل جراحی سینه برای چه افرادی مناسب است؟

جراحی سینه توسط فوق تخصص جراح سینه برای افرادی که هر یک از شرایط زیر را دارند سودمند است:

  • افرادی که دچار نوعی اختلال رشد سینه هستند.
  • افرادی که به دنبال رفع عدم قرینگی سینه ‌های خود هستند.
  • افرادی که فرم سینه‌های شان به خاطر چاقی یا لاغری تغییر کرده‌ است.
  • وقتی سینه‌ ها نیاز به لیفت دارند اما فرد می‌خواهد کمی هم برجسته شوند.

هزینه جراحی سینه در تهران

هزینه جراحی سینه توسط بهترین جراح زیبایی و درمانی سینه به عوامل متعددی بستگی دارد. عواملی که در تعیین هزینه ماموپلاستی یا پروتز سینه نقش مهمی دارند را می‌توان نوع پروتز مصرفی، هزینه بیمارستان، میزان مهارت و دست مزد پزشک جراح دانست.

علاوه بر موارد بالا نوع تکنیک عمل لیفت سینه، میزان شل شدگی و افتادگی سینه نیز در تعیین هزینه آن تاثیرگذار است و به هزینه پروتز سینه افزوده می‌شود.

بعد از جراحی سینه کی می تونیم به روال عادی زندگی برگردیم؟

مراقبتهای بعد از جراحی سینه 

بیشتر خانم ‌ها می‌توانند در عرض 6 تا 8 هفته به فعالیت‌ های عادی خود بازگردند. این دوره می‌تواند کوتاه ‌تر نیز باشد و زودتر به بهبودی برسید. در دوره نقاهت بعد از جراحی سینه چند نکته را باید در نظر داشت:

  • ورم بعد از جراحی سینه ممکن است تا حدود 8 هفته طول بکشد تا برطرف شود. سعی کنید برای دیدن نتیجه نهایی صبور باشید.
  • ممکن است 1 تا 2 سال طول بکشد تا بافت ‌ها به طور کامل بهبود یابند و اسکار ها محو شوند.
  • با جراح خود در مورد نوع سوتینی که باید بعد از عمل بپوشید، صحبت کنید.
  • توصیه‌ های جراح سینه در مورد زمان شروع تمرینات و فعالیت ‌های عادی را دنبال کنید. به عنوان یک قانون اساسی، شما باید از بلند کردن جسم سنگین و فعالیت ‌ها و ورزش ‌های شدید به مدت 4 تا 6 هفته پس از جراحی خودداری کنید.
  • ممکن است عادت کردن به سایز سینه و پروتز های کاشته شده تا چندین ماه طول بکشد. در این راستا صحبت با افراد دیگری که این عمل را انجام داده‌اند، ممکن است مفید واقع بوده و به شما کمک نماید.

برای جراحی سینه چه معیارهایی وجود دارد؟

جراحی سینه در زمان های گذشته یک امری صرفاً پزشکی و درمانی محسوب میشد، اما امروزه دلایل بسیار زیادی برای خانمها و دنیای زیبایی آنان دارد.

در تالارهای گفتگوی آنلاین می توانید سوالات خود را مطرح کنید و از تجربیات آنها درس بگیرید و معیار های بهتری برای انتخاب روش جراحی و پزشک خود پیش رو بگیرید.

 با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید تا بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید.

معرفی بهترین فوق تخصص جراحی سینه تهران

فرقی نمی‌کند به دنبال کوچک کردن و لیفت سینه‌های خود باشید یا به دنبال بزرگ کردن آن‌ها؛ یا اینکه دوران سخت سرطان سینه را پشت سر گذاشته باشید و حالا به دنبال جراحی بازسازی سینه بعد از سرطان باشید؛ در هر حالتی می‌توانید به بهترین دکتر فوق تخصص جراحی سینه تهران، دکتر امیرپاشا ابراهیمی مراجعه کنید.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی به عنوان بهترین جراح سینه در تهران و ایران با برخوردار بودن از جدیدترین امکانات و تکنولوژی‌های روز و کادری متخصص و مجرب، شما را در رسیدن به اندامی خوش‌فرم و زیبا یاری می‌کند.

جهت تماس و دریافت نوبت برای مشاوره با دکتر امیرپاشا ابراهیمی، فوق تخصص جراحی سینه در تهران می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

اطلاعات مطب و نوبت دهی



در پایان

در تهران، جراحان زیادی وجود دارند که در مراقبت و جراحی سینه تخصص دارند، اما انتخاب بهترین آن ها برای نیاز های شما دشوار است. با درک نکات گفته شده و استفاده از آن ها به عنوان بخشی از فرآیند جست و جو ی خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که بهترین جراح زیبایی درمانی سینه را که نیاز های شما را برآورده می کند، انتخاب می کنید.

انتخاب جراح سینه با دانش و تجربه بالا فوق العاده مهم است. بعد از اینکه با خیال راحت و اطمینان کامل یک پزشک رو انتخاب کردید تازه باید فرآیند درمان رو شروع کنید.

انتخاب دکتر امیرپاشا ابراهیمی بهترین فلوشیپ فوق تخصص جراحی پستان باعث اطمینان خاطر شما می شود.

اطلاعات مطب و نوبت دهی

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا