بهترین جراح سینه در تهران

بهترين جراح سينه در تهران

بهترين جراح سينه در تهران

چرا انتخاب بهترین جراح سينه در تهران دغدغه‌ی این روزهای خانم ها شده است؟ راه شناخت بهترین جراح سینه در تهران چیست؟ بهترين جراح زيبايي سينه در تهران چه کسی است و چه ویژگی ها‌یی دارد؟ برای پیدا کردن دکتر جراحی سینه در تهران چه کارهایی باید انجام دهیم؟

برای انجام انواع عمل‌های جراحی زیبایی و درمانی سینه باید به فوق تخصص جراحی سینه مراجعه کرد تا به بهترین نتیجه دست یافت. با ما همراه باشید تا ضمن راهنمایی شما در انتخاب بهترین جراح سینه در تهران با عمل های زیبایی و درمانی سینه هم بیشتر آشنا شوید.

در ادامه دکتر امیرپاشا ابراهیمی درباره تخصص خود در همین زمینه صحبت می کنند:

 

جراحی زیبایی سینه و انواع آن

سینه‌ها یکی از مهم‌ترین اندام‌های زنان برای ایجاد جذابیت‌های زنانه و زیبایی ظاهری بانوان دارد. بانوانی که از اندازه سینه خود رضایت ندارند، می توانند برای انجام جراحی‌های تغییر فرم و اندازه سینه به پزشکی مراجعه کنید که در زمینه جراحی‌های سینه بیشترین تخصص و دانش را دارد. البته یکی از دغدغه های اصلی خانم ها انتخاب بهترین جراح سینه در تهران است.

جراحی زیبایی سینه که ماموپلاستی نیز نامیده می شود شامل جراحی های زیر است:

ژنیکوماستی چیست؟

اگرچه عمده مراجعه‌کنندگان به پزشکان و متخصصان برای جراحی سینه بانوان هستند، اما آقایانی که سینه های بزرگی دارند می توانند جراحی کوچک کردن سینه که ژنیکوماستی نام دارد را انجام دهند.

جراحی سینه در مردان که عمدتا به عنوان عمل کوچک کردن سینه مردان شناخته می‌شود، جای خود را در بین جراحی‌های زیبایی باز کرده و بسیاری از آقایانی که از سایز سینه خود راضی نیستند، با مراجعه به بهترین جراح سینه در تهران، عمل کوچک کردن سینه مردان را انجام می‌دهند.

بهترین جراح سینه در تهران

چگونه بهترین جراح سینه در تهران را پیدا کنید؟

با وجود متخصصین و پزشکان به نام و پرآوازه، انتخاب بهترين جراح سينه در تهران بسیار دشوار است. در عمل های زیبایی و درمانی سینه به چه نکاتی باید توجه کرد؟ چه مدارکی مهم هستند، و چگونه می توانید مطمئن باشید که به نتایجی که می خواهید خواهید رسید؟

در اینجا چند قدم ساده برای پیدا کردن بهترین جراح سینه در تهران برای رسیدن به نتیجه دلخواهتان آورده شده است.

مرحله 1: یک جراح سینه دارای بورد تخصصی را انتخاب کنید.

در حقیقت فرق چندانی نمی کند که جراحی سینه، برای اهداف زیبایی باشد یا اهداف درمانی! هر گونه عمل جراحی سینه، بزرگ یا کوچک کردن سینه، بازسازی سینه و همچنین لیفت سینه باید توسط یک جراح سینه دارای مجوز بورد انجام شود که بتواند ایمنی و نتایج شما را تضمین کند. یک جراح سینه دارای گواهینامه هیئت جراحی، فرآیند صدور گواهینامه دقیقی را پشت سر گذاشته و چندین سال آموزش تخصصی را گذرانده است.

داشتن این مدارک به این معنی است که جراح سینه سال ها تجربه دارد و از صلاحیت بالایی برای انجام عمل شما برخوردار است.

به دنبال جراحی مانند دکتر امیرپاشا ابراهیمی باشید که دوره های تخصصی جراحی سینه را گذرانده است و دارای مدرک فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان هستند.

مرحله 2: توانمندی و هنر دست جراح سینه را مرور کنید

یک جراح سینه بسیار ماهر و با تجربه اگر نتواند اهداف و چشم انداز شما را درک کند، برای شما مفید نخواهد بود. می‌توانید با بررسی عکس‌های قبل و بعد از عمل و نظرات بیمارانی که تحت درمان پزشک انتخابی شما بوده اند تصمیم بهتری بگیرید. در طول مشاوره، باید راحت بخواهید عکس، مطالعات موردی و هر ماده دیگری که مهارت های جراح سینه را نشان می دهد بخواهید.

مرحله 3: تیم جراحی و امکانات را کاوش کنید

هنگام انتخاب بهترین جراح سینه در تهران باید به محیطی که در آن کار می کند توجه کنید. این می تواند شامل هر پرسنل پشتیبانی و مرکز جراحی باشد که در آن عمل انجام می شود. مرکز جراحی باید استانداردهای بالای مراقبت از بیمار با کیفیت و ایمنی را که توسط اعتباربخشی کمیسیون مشترک تعیین شده است، رعایت کند.

مرحله 4: سطح ارتباط خود را رتبه بندی کنید

اعتماد و ارتباط از عوامل ضروری برای انتخاب جراح سینه هستند. شما باید راحت باشید که سابقه پزشکی خود و هر گونه نگرانی که دارید را برای جراح سینه خود فاش کنید. ایجاد یک رابطه شخصی با جراح سینه شما ممکن است به جلسات متعددی نیاز داشته باشد، اما مهم است که قبل از حرکت به جلو با آنها و تیمشان احساس راحتی کنید.

مرحله 5: تعیین کنید که آیا جراح سینه شما انتظارات واقع بینانه ای ارائه می دهد

وقتی صحبت از بزرگ کردن سینه به میان می‌آید، تصمیمات زیادی وجود دارد – اندازه ایمپلنت، مواد پرکننده، شکل و نیمرخ – تا بهترین نتایج ممکن را به دست آورید. جراح سینه شما باید در مورد انتخاب ایمپلنت و نتایجی که می توانید انتظار داشته باشید، بازخورد صادقانه ای به شما بدهد.

در مورد نحوه انتخاب پروتز سینه در مقاله مرتبط ما بهترین اندازه پروتز سینه بیشتر بیاموزید.

جراح سینه شما همچنین باید در مورد آنچه که می توانید با بزرگ کردن سینه به دست آورید و نمی توانید به دست آورید، روشن باشد. به عنوان مثال، پروتز سینه نمی‌تواند افتادگی شدید سینه‌ها را جبران کند و ممکن است لازم باشد برای رفع این مشکل، بزرگ کردن سینه را با لیفت سینه ترکیب کنید.

لیفت و پروتز سینه به طور همزمان یا پروتزپکسی چیست؟

انتخاب بهترین جراح سینه در تهران می تواند چالش برانگیز باشد، اما اگر خود را با اطلاعات درست مسلح کنید، می توانید مناسب ترین گزینه را برای خود پیدا کنید. اگر به دنبال یک جراح سینه با مجوز و با تجربه برای پروتز سینه، کوچک کردن یا لیفت سینه و…. هستید، درخواست مشاوره با دکتر امیرپاشا ابراهیمی کنید، یا برای تعیین وقت به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

بهترین جراح سرطان سینه در تهران

برای هر زنی مهم است که از علائم و نشانه ‌های سرطان سینه آگاه باشد، زیرا تشخیص زود هنگام، می‌تواند در درمان موفقیت‌ آمیز و بهبودی سرطان سینه، بسیار موثر باشد.

دکتر امیرپاشا ابراهیمی دارای بورد تخصصی جراحی عمومی و فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان از دانشگاه شهید بهشتی، بهترين جراح سينه در تهران هستند که جراحی های درمانی، ترمیمی و زیبایی سینه را انجام می دهند.
از خدمات قابل ارائه توسط دکتر امیرپاشا ابراهیمی می توان به جراحی ماموپلاستی، آنکوپلاستی، درمان سرطان سینه و انواع توده های خوش خیم پستان و… اشاره کرد.

بهترین دکتر جراحی کوچک کردن سینه

جراحی کردن سینه به هر منظوری که باشد همیشه با خطرات و ریسک های خاص خودش همراه است. بخشی از آنها خطرات عمومی مربوط به جراحی و بیهوشی است که در تمام جراحی ها مشترک است. اما بخش دیگر به خود پزشک باز می گردد. همیشه احتمال آن وجود دارد که پزشک با انجام یک عمل بد نه تنها سینه ای با شکل و ظاهر دلخواه شما تحویل ندهد، بلکه به بافت های حیاتی سینه هم آسیب وارد کند. یادتان باشد که همیشه خطر اینکه نتیجه عمل، به واسطه عدم مهارت پزشک به آنچه که شما می خواهید نزدیک نباشد، وجود دارد.

از همین رو بهتر است حتما بهترین جراح سینه در تهران را انتخاب کنید. جراحی که دانش، مهارت و تجربه کافی در این زمینه دارد و علاوه بر شناخت کامل اندام سینه، بتواند از نظر زیبایی هم نتیجه مطلوبی به شما ارائه کند. پس در انتخاب پزشک جراح حتما دقت نمایید.

ما به شما دکتر امیرپاشا ابراهیمی، بهترین جراح سینه در تهران، با مدرک فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان، را معرفی می کنیم که یکی از بهترین جراحان درمانی و زیبایی سینه در داخل کشور هستند.

خلاصه مطلب

اگر سینه های شما به دلیل بارداری، افزایش سن، کاهش وزن و یا بیماری سرطان شکل و حجم خود را از دست داده اند، جراحی سینه یک راه عالی برای بازیابی یا افزایش پری سینه است. همچنین پروسه ی کوچک کردن سینه در خانم هایی که از بزرگی سینه های خود رنج می برند به آسانی قابل انجام است. تمامی عمل های زیبایی و درمانی سینه باید به دقت با دید و اهداف شما تنظیم شود و پیدا کردن بهترین جراح سینه در تهران می تواند شما را به نتیجه دلخواهتان برساند.

منبع

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا